quote:Op woensdag 8 november 2023 21:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ook toch toen ze in de Rotterdamse haven een extractie hadden in die containers toch? Toen krioelde het van de hunters en was het voor het laatste team niet meer te doen.
Oh ja, toen was het ook onbegonnen werk voor de vluchters inderdaad.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ook toch toen ze in de Rotterdamse haven een extractie hadden in die containers toch? Toen krioelde het van de hunters en was het voor het laatste team niet meer te doen.
Hoe verkregen de de hunters ook alweer de lijn door Zeeland? Ze hadden het decodeerbriefje uit het kistje van Prince en Jesse, maar ik ben vergeten hoe ze url met XXXXXX hebben gekregen. Die kregen de deelnemers toch op Nachtwacht locaties via SMS?quote:Op woensdag 8 november 2023 21:37 schreef Meke het volgende:
Ik blijf het stom vinden in hoeverre slordigheid van helpers of andere kandidaten ze kan verraden, maar snap ook wel weer dat dat is hoe je een spannend programma maakt
Nick en Sissy volgens mij wel.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:30 schreef Yesse het volgende:
Zaten ze nou wel goed? Ik vond het op het eind was warrig
Soort van gelijkspelquote:Op woensdag 8 november 2023 21:49 schreef amaranta het volgende:
Hoe zit het als je na 12:00 niet gepakt bent, maar ook niet op het exctractiepunt bent?
Dan ben je ook af? Maar dan hebben de hunters niet gewonnen?
Tweede keerquote:Op woensdag 8 november 2023 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zover ik weet wel. Maar wellicht dat @:selmar dat beter weet.
Iedereen (wij inclusief) stonden op het verkeerde extractiepuntquote:Op woensdag 8 november 2023 21:23 schreef svann het volgende:
Jammer, was toch leuk geweest als eentje het zou redden.
Ja ben eigenlijk wel benieuwd idd waar nu dat extractiepunt lag ..quote:Op woensdag 8 november 2023 21:52 schreef Selmar het volgende:
[..]
Iedereen (wij inclusief) stonden op het verkeerde extractiepunt
Dat vind ik dan wel weer grappigquote:Op woensdag 8 november 2023 21:52 schreef Selmar het volgende:
[..]
Iedereen (wij inclusief) stonden op het verkeerde extractiepunt
Op de pier van Port Zeelande (en niet de steiger)quote:Op woensdag 8 november 2023 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ben eigenlijk wel benieuwd idd waar nu dat extractiepunt lag ..
Zie pier was juist helemaal niet makkelijk dicht te zetten (tenzij je wist dat het die pier was)quote:Op woensdag 8 november 2023 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Zuur einde, al stonden ze dus uiteindelijk allemaal verkeerd? Wat ik wel een beetje een faal van de productie vind is om zo'n extractiepunt te kiezen dat heel makkelijk dicht te zetten is. Dat was toen op Texel volgens mij ook al een probleem.
Sissy en Nick hebben te weinig tijd genomen om die extractie goed voor te bereiden, waarschijnlijk door tijdsdruk. De mannen hadden uiteindelijk denk ik wel goed gezeten als ze niet in dat dwaalspoor waren getrapt, al vraag ik me af of die extractie wel was gelukt met al die Hunters in de buurt. Met name bedankt aan Prince en zoon.
Waar jullie nu stonden was ook Port Zelande toch? Dat is dan ieder geval qua aanrijroute wel te controleren of vergis ik me?.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:12 schreef Selmar het volgende:
[..]
Zie pier was juist helemaal niet makkelijk dicht te zetten (tenzij je wist dat het die pier was)
Er liggen daar nogal wat pieren idd ...quote:Op woensdag 8 november 2023 22:12 schreef Selmar het volgende:
[..]
Zie pier was juist helemaal niet makkelijk dicht te zetten (tenzij je wist dat het die pier was)
En Texel was voor ons onmogelijk dicht te zetten
Sissy en Nick hadden gewoon precies moeten kijken waar die lijnen kruisen, dan hadden ze het geweten en gehaald.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar jullie nu stonden was ook Port Zelande toch? Dat is dan ieder geval qua aanrijroute wel te controleren of vergis ik me?.
De vraag is dan of de aanwijzingen vanuit de productie zo lastig waren, zouden de mannen wel goed hebben gezeten normaal gesproken?
Nee, veel te veel verkeer om alles te doorzoekenquote:Op woensdag 8 november 2023 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar jullie nu stonden was ook Port Zelande toch? Dat is dan ieder geval qua aanrijroute wel te controleren of vergis ik me?.
Ja ik vroeg me wel een beetje af waarom jullie Neeltje Jans noemden, daardoor vond ik het vrij duidelijk dat dat de nepper wasquote:Op woensdag 8 november 2023 22:19 schreef Selmar het volgende:
[..]
Sissy en Nick hadden gewoon precies moeten kijken waar die lijnen kruisen, dan hadden ze het geweten en gehaald.
Die mannen krijgen allemaal aanwijzingen van cijfers en gaan dan voor de sms die zegt “Neeltje Jans”. Ik gun het elke kandidaat die goed staat, maar dit was bijna droevig
We hadden eerst geen idee, dus toen hebben we een willekeurige locatie gestuurd. Naarna wisten we dat de kandidaten vier cijfers zouden krijgen, en toen hebben we gewoon coördinaten gestuurd waarvan de laatste vier cijfer zo weinig uitmaken dat ze altijd op de KNRM zouden uitkomenquote:Op woensdag 8 november 2023 22:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me wel een beetje af waarom jullie Neeltje Jans noemden, daardoor vond ik het vrij duidelijk dat dat de nepper was
Ik vond beide teams hele sterke momenten afwisselen met matige. Jammer dat er geen ontkwam, maar dit is misschien wel terecht.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:19 schreef Selmar het volgende:
[..]
Sissy en Nick hadden gewoon precies moeten kijken waar die lijnen kruisen, dan hadden ze het geweten en gehaald.
Die mannen krijgen allemaal aanwijzingen van cijfers en gaan dan voor de sms die zegt “Neeltje Jans”. Ik gun het elke kandidaat die goed staat, maar dit was bijna droevig
Ahhquote:Op woensdag 8 november 2023 22:49 schreef Selmar het volgende:
[..]
We hadden eerst geen idee, dus toen hebben we een willekeurige locatie gestuurd. Naarna wisten we dat de kandidaten vier cijfers zouden krijgen, en toen hebben we gewoon coördinaten gestuurd waarvan de laatste vier cijfer zo weinig uitmaken dat ze altijd op de KNRM zouden uitkomen
Hun eigen tactiek tegen zich gebruikenquote:Op woensdag 8 november 2023 22:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ahh![]()
Ja is natuurlijk ook altijd zo, dat als je weet welke de nepper is, je 'm er makkelijk uitfiltert.
Vond het bellen van de contactpersonen met die briefjes trouwens erg creatief!
Als ik onderdeel was geweest van het duo Nick & Sissy had ik me zo vermomd:quote:Op woensdag 8 november 2023 21:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Was dat niet deel van hun vermomming?
Dan waren we gevlucht 😜quote:Op donderdag 9 november 2023 00:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik onderdeel was geweest van het duo Nick & Sissy had ik me zo vermomd:
[ afbeelding ]
Denk niet dat agenten/hunters 2 BN'ers zullen aanhouden…
Precies, al zijn het er maar twee. Ik vind het nog steeds een probleem dat de Hunted als één groep worden gezien. Je kunt gewoon genaaid worden door een ander. Met twee verschillende extractiepunten vergroot je de kans dat de Hunters niet beide plekken kunnen controleren.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:40 schreef DaMart het volgende:
Op zich zou het ook wel eens interessant zijn om te zien wat er gebeurt als ze meerdere extractiepunten hebben.
Dan heeft het geen zin om ooit nog een seizoen Hunted VIPS te maken, waarbij de winnaars al op voorhand bekend zijn .quote:Op donderdag 9 november 2023 00:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik onderdeel was geweest van het duo Nick & Sissy had ik me zo vermomd:
[ afbeelding ]
Denk niet dat agenten/hunters 2 BN'ers zullen aanhouden…
Er stond nu al niemand goed. Goed dat we ze pakken anders hadden we een einde gehad met een lege RIB en vier kandidaten die nog steeds zoekend om zich heen lopen te kijkenquote:Op donderdag 9 november 2023 07:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies, al zijn het er maar twee. Ik vind het nog steeds een probleem dat de Hunted als één groep worden gezien. Je kunt gewoon genaaid worden door een ander. Met twee verschillende extractiepunten vergroot je de kans dat de Hunters niet beide plekken kunnen controleren.
Anderzijds vergroot je de noodzaak bij de Hunters om ze ook daadwerkelijk voor de extractie te pakken.
Dit was volgens mij wel een redelijk unieke situatie. Normaal gesproken is de locatie van de extractie altijd wel spot on bij de teams die nog over zijn.quote:Op donderdag 9 november 2023 08:30 schreef Selmar het volgende:
[..]
Er stond nu al niemand goed. Goed dat we ze pakken anders hadden we een einde gehad met een lege RIB en vier kandidaten die nog steeds zoekend om zich heen lopen te kijken
Nick & Sissy zaten goed toch? Ze waren in Port Zélande, en vroegen aan omstanders de weg naar de pier.quote:Op donderdag 9 november 2023 08:30 schreef Selmar het volgende:
[..]
Er stond nu al niemand goed. Goed dat we ze pakken anders hadden we een einde gehad met een lege RIB en vier kandidaten die nog steeds zoekend om zich heen lopen te kijken
Nee idd, dat valt zelfs hartje Amsterdam nog op:quote:Op woensdag 8 november 2023 20:44 schreef svann het volgende:
Niet echt onopvallend, zo'n rare muts en lichtblauwe kol over de mond.
Ze hebben alleen een lijn met een potlood getrokken, niet eens met een lineaal. Hoe ze tot de pier komen, mag je zelf invullen.quote:Op donderdag 9 november 2023 09:57 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nick & Sissy zaten goed toch? Ze waren in Port Zélande, en vroegen aan omstanders de weg naar de pier.
Geweldig hoe dat is verlopen. Nog maar 12 seconden op de klok en beiden alsnog gegrepen.quote:Op donderdag 9 november 2023 09:57 schreef Burdie het volgende:
Wel mooi hoe Nick met stalen gezicht Denise voorbij liep, zij daardoor twijfelde en toch maar bij wijze van experiment Sissy bij haar lurven greep. En dat Sissy toen bovenop Denise ging zitten.
niet te geloven. Anders vul je even alle tijd dat je niet onderweg met het tot in detail vastleggen van alles in je dagboekquote:
quote:Op woensdag 8 november 2023 20:35 schreef DaMart het volgende:
Lekker een dagboek bijhouden terwijl je op de vlucht bent.
Dat dus ja...quote:
Jaquote:Op donderdag 9 november 2023 12:58 schreef d.k. het volgende:
Ze hadden dus aan de park/campingkant de afscheiding tussen meer en haven moeten oplopen? Was dat het juiste punt?
Thanks, dit geeft inderdaad wel een beter beeld dat de kandidaten niet alles uit hebben geplozen, zeker de heren hadden daar wel alle tijd voor gehad. Al weet ik niet of ze pas door die laatste 4 cijfers echt op die plek zouden zijn uitgekomen, want dan is het wel hoogspanning om er nog een plan voor te bedenken.quote:Op donderdag 9 november 2023 12:58 schreef d.k. het volgende:
Ze hadden dus aan de park/campingkant de afscheiding tussen meer en haven moeten oplopen? Was dat het juiste punt?
Als zo is dan hadden de kandidaten dat goed voorbereid kunnen hebben. Dan hadden ze zelfs niet in de haven zelf hoeven komen, die rij je voorbij, je gaat via de camping of het park zo die pier op. Dat was met kyte uitrusting en een petje oid niet opgevallen. Of je pakt verderop of aan de overkant een boot en komt via het water. Dat hoeft geen snelle boot te zijn, ze konden echt niet alle boten controleren die aan komen varen, het is een drukke haven. Sowieso, als je al even weet dat de extractie in Zeeland is, had ik gekeken of ik aan een boot kon komen.
Dat de heren zo vol in de nep sms getrapt zijn verbaasd me nog het meest.
Volgens mij stonden er 3 Hunterteams bij Port Zelande, Denise en nog iemand waren volgens mij extra ter plaatse. Die Denise kan trouwens wel schreeuwen als een bootwerkerquote:Op donderdag 9 november 2023 14:26 schreef marcel.de het volgende:
Het toch daarheen sturen van hunterteam is el een gok, had je die mankracht niet nodig bij het daadwerkelijke punt?
Maar chapeau voor de Hunters, iedereen gearresteerd.
De cryptische antwoorden van Selmar hier suggereren wel een beetje dat er nog IETS komt.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:46 schreef J-net het volgende:
Ik vond het een super einde. Mooi geprobeerd met die trucs om info te krijgen.
@:Selmar komt er weer een VIPS? Normaal zien we dan wel een aankondiging, maar was er nu niet (niet bij mij op NPO gemist)
Denise was vorig jaar ook ter plaatse, en bij 1 van de VIPS ook. wel goed, meer mensen in het veld als je er hopelijk toch dicht op zit.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij stonden er 3 Hunterteams bij Port Zelande, Denise en nog iemand waren volgens mij extra ter plaatse. Die Denise kan trouwens wel schreeuwen als een bootwerker
dat is ook weer zo jaquote:Op donderdag 9 november 2023 08:30 schreef Selmar het volgende:
[..]
Dat doen ze bijna allemaal, maar nog nooit zo uitgebreidquote:Op donderdag 9 november 2023 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En gewoon een dagboek houden.
Mein liebe wat slecht.
Eens, dit was inderdaad vrij zwak gespeeld. Nick en Sissy hadden meer moeite moeten doen om de exacte locatie te vinden (al is dat niet makkelijk zo kort voor het eind) en die andere twee trapten in een wel heel matige val, tsjaquote:Op woensdag 8 november 2023 22:19 schreef Selmar het volgende:
[..]
Zoals je nu ook op Twitter kunt lezen mist er 2 minuten uit de aflevering. Die staat nu onlinequote:Op woensdag 8 november 2023 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ben eigenlijk wel benieuwd idd waar nu dat extractiepunt lag ..
Gevonden na helaas te lang op Twitter te hebben moeten rondneuzen.quote:Op vrijdag 10 november 2023 17:11 schreef Selmar het volgende:
[..]
Zoals je nu ook op Twitter kunt lezen mist er 2 minuten uit de aflevering. Die staat nu online
Ik ben eigenlijk sowieso wel een voorstander van een interview in de uitzending houden met gepakte kandidaten. Het liefst vrij snel nadat ze gepakt zijn, en ze nog vol frustratie en boosheid zitten. Dit kan leuke TV opleveren. Dat kost uiteraard wel iets extra tijd voor de uitzending, maar wat mij betreft wel belangrijk om nog iets te horen van de kandidaten net nadat ze zijn gepakt.quote:Op woensdag 1 november 2023 22:24 schreef Huntedkijker het volgende:
@:Selmar, wellicht een random vraag, maar weet je toevallig de reden voor de productie om te stoppen met de webseries? In voorgaande seizoenen werden er vaak na afloop van een aflevering filmpjes van ongeveer 5 minuten lang op website geplaatst waarin de gepakte duo's terugblikken op hun vlucht en een paar vragen beantwoorden, maar deze ontbreken nu al 2 seizoenen.
Na dat seizoen zijn er wel meer elementen toegevoegd waarmee kandidaten 'aan de oppervlakte' moeten komen. Anders is er natuurlijk geen hunten aan. Elk jaar zo'n kandidaat heeft ook weinig interessante tvquote:Op zondag 12 november 2023 00:19 schreef GwaiLow het volgende:
Ik kan mij die vent uit (volgens mij) het eerste seizoen herinneren, die in zijn eentje op de vlucht ging. Die man maakte relatief weinig gebruik van hulp, en deed alles zelf. Dacht dat hij in het bos sliep, en daar overleefde. De Hunters kwamen geen enkel moment van het spel bij hem in de buurt. Ik dacht zelfs dat hij op het einde nog maar een beetje met de Hunters liep te klooien door ze een klein beetje op het juiste spoor te zetten, waardoor het wat leuker werd. Dat was een hoog niveau, al ben ik benieuwd of die man het nu nog steeds zo makkelijk van de Hunters zou winnen. Misschien leuk om eens een seizoen te maken met de top kandidaten uit de afgelopen seizoenen.
Mag je overigens nog steeds in je eentje vluchten? Dus niet als duo aan het spel beginnen.
Staat me ook iets van bij, hij was toch een oud commando of militair?quote:Op zondag 12 november 2023 00:19 schreef GwaiLow het volgende:
Ik kan mij die vent uit (volgens mij) het eerste seizoen herinneren, die in zijn eentje op de vlucht ging. Die man maakte relatief weinig gebruik van hulp, en deed alles zelf. Dacht dat hij in het bos sliep, en daar overleefde. De Hunters kwamen geen enkel moment van het spel bij hem in de buurt. Ik dacht zelfs dat hij op het einde nog maar een beetje met de Hunters liep te klooien door ze een klein beetje op het juiste spoor te zetten, waardoor het wat leuker werd. Dat was een hoog niveau, al ben ik benieuwd of die man het nu nog steeds zo makkelijk van de Hunters zou winnen. Misschien leuk om eens een seizoen te maken met de top kandidaten uit de afgelopen seizoenen.
Mag je overigens nog steeds in je eentje vluchten? Dus niet als duo aan het spel beginnen.
Ja Erik dacht ikquote:Op zondag 12 november 2023 06:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Staat me ook iets van bij, hij was toch een oud commando of militair?
Dat was toch ook diegene die al in de helikopter zat om de vluchtelingen op te vangen verkleed als co piloot ?quote:
Klopt, heb lang geleden nog ergens een intervieuw gelezen met Evert hoe hij de 3 weken lang aanpakte.quote:Op zondag 12 november 2023 10:26 schreef Sorella het volgende:
[..]
Dat was toch ook diegene die al in de helikopter zat om de vluchtelingen op te vangen verkleed als co piloot ?
Historische televisie
Is zeker de moeite waard, net seizoen 3 gezien. Daarin zat trouwens ook een prof militair, ik verklap niet hoe dat afliep.quote:Op zaterdag 11 november 2023 23:47 schreef GwaiLow het volgende:
Ja, was een leuk seizoen! Hunters waren uiteindelijk te sterk voor de kandidaten. Mooi staaltje werk.
Ik zie op NLZIET dat er 2 seizoenen van de Belgische Hunted op staan. Iemand die dit gezien heeft? Zo ja, is het een beetje tof?
Kan Selmar of een andere knappe kop uit hun HaKuu de verkiezingen niet hacken, zodat Hunted dik wint?quote:Op woensdag 22 november 2023 12:57 schreef MadMaster het volgende:
De eerste kwalificatieronde van de Gouden Televizier-Ring 2024 is gestart. Je kunt nu stemmen op Hunted!
Ja, leuk. Alleen heb ik geen NLzietquote:Op woensdag 13 december 2023 14:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het tweede seizoen van de Belgische Hunted staat op NLziet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |