quote:Op woensdag 8 november 2023 21:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ook toch toen ze in de Rotterdamse haven een extractie hadden in die containers toch? Toen krioelde het van de hunters en was het voor het laatste team niet meer te doen.
Oh ja, toen was het ook onbegonnen werk voor de vluchters inderdaad.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ook toch toen ze in de Rotterdamse haven een extractie hadden in die containers toch? Toen krioelde het van de hunters en was het voor het laatste team niet meer te doen.
Hoe verkregen de de hunters ook alweer de lijn door Zeeland? Ze hadden het decodeerbriefje uit het kistje van Prince en Jesse, maar ik ben vergeten hoe ze url met XXXXXX hebben gekregen. Die kregen de deelnemers toch op Nachtwacht locaties via SMS?quote:Op woensdag 8 november 2023 21:37 schreef Meke het volgende:
Ik blijf het stom vinden in hoeverre slordigheid van helpers of andere kandidaten ze kan verraden, maar snap ook wel weer dat dat is hoe je een spannend programma maakt
Nick en Sissy volgens mij wel.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:30 schreef Yesse het volgende:
Zaten ze nou wel goed? Ik vond het op het eind was warrig
Soort van gelijkspelquote:Op woensdag 8 november 2023 21:49 schreef amaranta het volgende:
Hoe zit het als je na 12:00 niet gepakt bent, maar ook niet op het exctractiepunt bent?
Dan ben je ook af? Maar dan hebben de hunters niet gewonnen?
Tweede keerquote:Op woensdag 8 november 2023 21:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zover ik weet wel. Maar wellicht dat @:selmar dat beter weet.
Iedereen (wij inclusief) stonden op het verkeerde extractiepuntquote:Op woensdag 8 november 2023 21:23 schreef svann het volgende:
Jammer, was toch leuk geweest als eentje het zou redden.
Ja ben eigenlijk wel benieuwd idd waar nu dat extractiepunt lag ..quote:Op woensdag 8 november 2023 21:52 schreef Selmar het volgende:
[..]
Iedereen (wij inclusief) stonden op het verkeerde extractiepunt
Dat vind ik dan wel weer grappigquote:Op woensdag 8 november 2023 21:52 schreef Selmar het volgende:
[..]
Iedereen (wij inclusief) stonden op het verkeerde extractiepunt
Op de pier van Port Zeelande (en niet de steiger)quote:Op woensdag 8 november 2023 21:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ben eigenlijk wel benieuwd idd waar nu dat extractiepunt lag ..
Zie pier was juist helemaal niet makkelijk dicht te zetten (tenzij je wist dat het die pier was)quote:Op woensdag 8 november 2023 22:08 schreef TheVulture het volgende:
Zuur einde, al stonden ze dus uiteindelijk allemaal verkeerd? Wat ik wel een beetje een faal van de productie vind is om zo'n extractiepunt te kiezen dat heel makkelijk dicht te zetten is. Dat was toen op Texel volgens mij ook al een probleem.
Sissy en Nick hebben te weinig tijd genomen om die extractie goed voor te bereiden, waarschijnlijk door tijdsdruk. De mannen hadden uiteindelijk denk ik wel goed gezeten als ze niet in dat dwaalspoor waren getrapt, al vraag ik me af of die extractie wel was gelukt met al die Hunters in de buurt. Met name bedankt aan Prince en zoon.
Waar jullie nu stonden was ook Port Zelande toch? Dat is dan ieder geval qua aanrijroute wel te controleren of vergis ik me?.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:12 schreef Selmar het volgende:
[..]
Zie pier was juist helemaal niet makkelijk dicht te zetten (tenzij je wist dat het die pier was)
Er liggen daar nogal wat pieren idd ...quote:Op woensdag 8 november 2023 22:12 schreef Selmar het volgende:
[..]
Zie pier was juist helemaal niet makkelijk dicht te zetten (tenzij je wist dat het die pier was)
En Texel was voor ons onmogelijk dicht te zetten
Sissy en Nick hadden gewoon precies moeten kijken waar die lijnen kruisen, dan hadden ze het geweten en gehaald.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar jullie nu stonden was ook Port Zelande toch? Dat is dan ieder geval qua aanrijroute wel te controleren of vergis ik me?.
De vraag is dan of de aanwijzingen vanuit de productie zo lastig waren, zouden de mannen wel goed hebben gezeten normaal gesproken?
Nee, veel te veel verkeer om alles te doorzoekenquote:Op woensdag 8 november 2023 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waar jullie nu stonden was ook Port Zelande toch? Dat is dan ieder geval qua aanrijroute wel te controleren of vergis ik me?.
Ja ik vroeg me wel een beetje af waarom jullie Neeltje Jans noemden, daardoor vond ik het vrij duidelijk dat dat de nepper wasquote:Op woensdag 8 november 2023 22:19 schreef Selmar het volgende:
[..]
Sissy en Nick hadden gewoon precies moeten kijken waar die lijnen kruisen, dan hadden ze het geweten en gehaald.
Die mannen krijgen allemaal aanwijzingen van cijfers en gaan dan voor de sms die zegt “Neeltje Jans”. Ik gun het elke kandidaat die goed staat, maar dit was bijna droevig
We hadden eerst geen idee, dus toen hebben we een willekeurige locatie gestuurd. Naarna wisten we dat de kandidaten vier cijfers zouden krijgen, en toen hebben we gewoon coördinaten gestuurd waarvan de laatste vier cijfer zo weinig uitmaken dat ze altijd op de KNRM zouden uitkomenquote:Op woensdag 8 november 2023 22:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me wel een beetje af waarom jullie Neeltje Jans noemden, daardoor vond ik het vrij duidelijk dat dat de nepper was
Ik vond beide teams hele sterke momenten afwisselen met matige. Jammer dat er geen ontkwam, maar dit is misschien wel terecht.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:19 schreef Selmar het volgende:
[..]
Sissy en Nick hadden gewoon precies moeten kijken waar die lijnen kruisen, dan hadden ze het geweten en gehaald.
Die mannen krijgen allemaal aanwijzingen van cijfers en gaan dan voor de sms die zegt “Neeltje Jans”. Ik gun het elke kandidaat die goed staat, maar dit was bijna droevig
Ahhquote:Op woensdag 8 november 2023 22:49 schreef Selmar het volgende:
[..]
We hadden eerst geen idee, dus toen hebben we een willekeurige locatie gestuurd. Naarna wisten we dat de kandidaten vier cijfers zouden krijgen, en toen hebben we gewoon coördinaten gestuurd waarvan de laatste vier cijfer zo weinig uitmaken dat ze altijd op de KNRM zouden uitkomen
Hun eigen tactiek tegen zich gebruikenquote:Op woensdag 8 november 2023 22:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Ahh![]()
Ja is natuurlijk ook altijd zo, dat als je weet welke de nepper is, je 'm er makkelijk uitfiltert.
Vond het bellen van de contactpersonen met die briefjes trouwens erg creatief!
Als ik onderdeel was geweest van het duo Nick & Sissy had ik me zo vermomd:quote:Op woensdag 8 november 2023 21:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Was dat niet deel van hun vermomming?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |