abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 november 2023 @ 14:01:20 #76
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_211179575
Zal wel aan mij liggen maar de voice over denkt continue dat de lijn van Noord Zeeland naar Zuid Zeeland ligt.
Dat ligt het niet. Het noordelijkse punt ligt bij de Maasvlakte (Rotterdam) aan de surfplas van Oostvoorne en dat ligt in Zuid-Holland opVoorne Putten, daarna volgt zuidelijk het eiland Goeree Overflakkee (eveneens Zuid-Holland dus nee, niet het zeeuwse Ouddorp) en vervolgens via Schouwen Duiveland door naar het zeeuwse Kamperland op Noord-Beveland, wat niet in zuiden van Zeeland ligt maar het midden. Er komt nog heel eiland Walcheren daaronder en dan ook nog Zeeuwsvlaanderen.

Het middelpunt van de lijn is Portzelande, en dat heet niet voor niets zo, daar is de grens van Zuid-Holland naar Zeeland, de poort naar Zeeland zegmaar - Portzelande
Overigens ligt ook dat vakantiepark nog in Zuid-Holland

[ Bericht 2% gewijzigd door marcel.de op 03-11-2023 14:12:54 ]
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_211179583
Jezus wat zijn we aan het azijn zeiken zeg.

Geniet gewoon van het programma en doe nou niet alsof je het wiel hebt uitgevonden hiero.
  vrijdag 3 november 2023 @ 14:14:57 #78
463524 marcel.de
Marcel Poenkt DEE EE
pi_211179699
nou sorry maar ik vind dit nogal een verschil. Als je van het noordelijkste punt van de lijn naar noordelijkse punt Zeeland moet rijden ben je 38 minuten / 35,7km verderop en twee eilanden verder

En ja ik geniet zeker van het programma.
Vind die vondst van het toestel wat even aan ging bij de Pietersberg en nu leidt naar Ouddorp echt geniaal speurwerk van Selmar
voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
pi_211179806
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 november 2023 13:31 schreef Burdie het volgende:

[..]
Het blijft een entertainment programma he ;).
Ik deel je ergernis hoor, maar snap wel het snijvlak tussen echt en entertainment, en dat daarin soms keuzes gemaakt worden die ten koste gaan van de geloofwaardigheid.
Het is niet per se ergernis. Ik snap best dat een tv-programma niet kan verlopen zoals in de werkelijkheid. Meestal is het een leuk programma, maar soms doen ze gekke, ergerlijke dingen.

Ook aan de kant van de kandidaten is het natuurlijk heel anders dan bij echte voortvluchtigen. Echte voortvluchtigen kunnen de grens over, kunnen lang op dezelfde plek ondergedoken blijven, houden zich niet aan de wet, hoeven geen puzzels op te lossen, etc.

Het is soms een beetje paradoxaal: enerzijds probeert men te laten zien met welke middelen een voortvluchtige opgespoord kan worden, anderzijds wekt men (om de hierboven genoemde redenen) een verkeerde indruk. Zodoende kan het zijn dat niet meer begrip ontstaat voor de opsporing, maar juist minder. Omdat zo iemand als Lucky in werkelijkheid niet zo makkelijk te pakken valt, maar mensen n.a.v. dit programma wel dat idee hebben.
pi_211179936
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 12:24 schreef Leandra het volgende:

[..]
3 weken, met of zonder de weekenden, en als het zonder is, waar verblijven de deelnemers dan tijdens die weekenden?
Met, we draaien 7/7 door natuurlijk
  vrijdag 3 november 2023 @ 21:08:25 #81
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_211184881
@Selmar waarom gebruiken jullie geen drones om mensen op te sporen die een bos in zijn gevlucht o.i.d.? Wordt het dan te makkelijk?
pi_211184924
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 14:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jezus wat zijn we aan het azijn zeiken zeg.

Geniet gewoon van het programma en doe nou niet alsof je het wiel hebt uitgevonden hiero.
Ik vind het wel leuk, want Selmar geeft wel voor zover mogelijk antwoord/een verklaring met aanvullende informatie.

Bij andere programma's is het mi daardoor eerder zeiken om het zeiken, want het gaat dan geen interessante antwoorden opleveren. En sommige mensen lopen dan week na week te zeiken wat voor een kutprogramma het is terwijl ze blijven kijken. :')
pi_211185611
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 06:23 schreef Selmar het volgende:

[..]
En verder hebben hunters en kandidaten een tracker bij zich, waardoor productie de camjo’s (van beiden) kunnen waarschuwen dat ze vlak bij elkaar zijn en zich moeten ‘verstoppen’.
Is het nadeel daarvan dan niet dat de kandidaten door hebben dat de cameraman opeens afstand neemt en ze dus weten dat de Hunters dichtbij zijn?
pi_211185868
Ik vind Hunted hartstikke leuk en het is nog steeds m'n favoriete programma, maar valt me wel op dat er dit seizoen meer dan ooit random info opgevraagd wordt zoals "doe me alle telefoonnummers die om deze tijd uit zijn gezet", "doe me alle auto's die de route XXX -XXXX hebben afgelegd tussen 9 en 10 uur" etc.
Ik heb het idee dat dit soort dingen niet zo algemeen gevorderd werden in de eerdere seizoenen. Toen vond ik het iets meer mensenwerk dan nu zeg maar. Dat is wel enigszins jammer.
pi_211185901
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 23:08 schreef ThijsTH het volgende:
Ik vind Hunted hartstikke leuk en het is nog steeds m'n favoriete programma, maar valt me wel op dat er dit seizoen meer dan ooit random info opgevraagd wordt zoals "doe me alle telefoonnummers die om deze tijd uit zijn gezet", "doe me alle auto's die de route XXX -XXXX hebben afgelegd tussen 9 en 10 uur" etc.
Ik heb het idee dat dit soort dingen niet zo algemeen gevorderd werden in de eerdere seizoenen. Toen vond ik het iets meer mensenwerk dan nu zeg maar. Dat is wel enigszins jammer.
Ik denk dat dat wel een reflectie is van de toename in digitale mogelijkheden. Ze kunnen nu dus ook de nieuwere iphones tracken, ook als die uitstaan, dat kon vorig jaar nog niet.
pi_211186360
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 22:31 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Is het nadeel daarvan dan niet dat de kandidaten door hebben dat de cameraman opeens afstand neemt en ze dus weten dat de Hunters dichtbij zijn?
Dus dat moeten ze wel een beetje heimelijk doen ja
pi_211186369
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 21:08 schreef Morgane89 het volgende:
@:Selmar waarom gebruiken jullie geen drones om mensen op te sporen die een bos in zijn gevlucht o.i.d.? Wordt het dan te makkelijk?
Omdat het niet zo vaak voor komt dat we ze kunnen (of mogen) inzetten, en we hebben ook maar 1 team dat er daadwerkelijk fatsoenlijk mee kan vliegen.
pi_211186378
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 23:08 schreef ThijsTH het volgende:
We doen dat nu veel meer omdat het gedrag van kandidaten zo is veranderd (doordat die oude seizoenen hebben gezien), dat de gewone aanvragen niets meer opleveren. En het verzinnen van dit soort ingewikkeldere vragen (die dus ook meer tijd kosten) is juist mensenwerk, want ik moet er voor zorgen dat ik de aanvraag zo maak dat er maar een paar (en liefst maar 1) nummers uit komen. Daarbij probeer ik te anticiperen op hoe de kandidaten hun gedrag aanpassen aan wat ze het jaar er voor hebben gezien.
  zaterdag 4 november 2023 @ 02:02:11 #89
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_211186526
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 november 2023 03:04 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Ik heb die vraag (over de cameraman) al eens gesteld hier. Het antwoord was dat als ze puur en alleen door de cameraman de deelnemers zien, moeten ze ze laten gaan en de draad even laten pas weer oppakken.
Dank je wel Thijs. Ja ik bekijk Hunted al heel lang, maar deze vraag brandde op mijn lippen... en om bijna 10 jaar geschiedenis door te nemen op Fok... dat ik nog liever de bijbel zou lezen (aaarghh) ;)
pi_211236790
Vanavond nog niet de finale toch?
pi_211236888
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 19:18 schreef Urquhart het volgende:
Jawel
pi_211237048
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2023 19:28 schreef amaranta het volgende:

[..]
Jawel
:o
pi_211237816
quote:
0s.gif Op woensdag 8 november 2023 19:18 schreef Urquhart het volgende:
*G*
En daarna nog een terugblikaflevering, hoop ik.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 8 november 2023 @ 20:29:52 #94
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_211237836
Begonnen *O*
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_211237841
Zit iedereen klaar op de bank met een likkoekie?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 8 november 2023 @ 20:31:05 #96
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_211237845
quote:
1s.gif Op woensdag 8 november 2023 20:30 schreef AgnesGru het volgende:
Zit iedereen klaar op de bank met een likkoekie?
:o nee.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_211237847
Present
Alius aliud dicit
pi_211237877
Waarom schrijven ze dit op |:(
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_211237887
Echt wtf :')
  Moderator woensdag 8 november 2023 @ 20:35:41 #100
42184 crew  DaMart
pi_211237895
Lekker een dagboek bijhouden terwijl je op de vlucht bent :').
Sterrenstof (een kerstverhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')