Het is niet per se ergernis. Ik snap best dat een tv-programma niet kan verlopen zoals in de werkelijkheid. Meestal is het een leuk programma, maar soms doen ze gekke, ergerlijke dingen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 13:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het blijft een entertainment programma he.
Ik deel je ergernis hoor, maar snap wel het snijvlak tussen echt en entertainment, en dat daarin soms keuzes gemaakt worden die ten koste gaan van de geloofwaardigheid.
Met, we draaien 7/7 door natuurlijkquote:Op vrijdag 3 november 2023 12:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
3 weken, met of zonder de weekenden, en als het zonder is, waar verblijven de deelnemers dan tijdens die weekenden?
Ik vind het wel leuk, want Selmar geeft wel voor zover mogelijk antwoord/een verklaring met aanvullende informatie.quote:Op vrijdag 3 november 2023 14:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jezus wat zijn we aan het azijn zeiken zeg.
Geniet gewoon van het programma en doe nou niet alsof je het wiel hebt uitgevonden hiero.
Is het nadeel daarvan dan niet dat de kandidaten door hebben dat de cameraman opeens afstand neemt en ze dus weten dat de Hunters dichtbij zijn?quote:Op vrijdag 3 november 2023 06:23 schreef Selmar het volgende:
[..]
En verder hebben hunters en kandidaten een tracker bij zich, waardoor productie de camjo’s (van beiden) kunnen waarschuwen dat ze vlak bij elkaar zijn en zich moeten ‘verstoppen’.
Ik denk dat dat wel een reflectie is van de toename in digitale mogelijkheden. Ze kunnen nu dus ook de nieuwere iphones tracken, ook als die uitstaan, dat kon vorig jaar nog niet.quote:Op vrijdag 3 november 2023 23:08 schreef ThijsTH het volgende:
Ik vind Hunted hartstikke leuk en het is nog steeds m'n favoriete programma, maar valt me wel op dat er dit seizoen meer dan ooit random info opgevraagd wordt zoals "doe me alle telefoonnummers die om deze tijd uit zijn gezet", "doe me alle auto's die de route XXX -XXXX hebben afgelegd tussen 9 en 10 uur" etc.
Ik heb het idee dat dit soort dingen niet zo algemeen gevorderd werden in de eerdere seizoenen. Toen vond ik het iets meer mensenwerk dan nu zeg maar. Dat is wel enigszins jammer.
Dus dat moeten ze wel een beetje heimelijk doen jaquote:Op vrijdag 3 november 2023 22:31 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Is het nadeel daarvan dan niet dat de kandidaten door hebben dat de cameraman opeens afstand neemt en ze dus weten dat de Hunters dichtbij zijn?
Omdat het niet zo vaak voor komt dat we ze kunnen (of mogen) inzetten, en we hebben ook maar 1 team dat er daadwerkelijk fatsoenlijk mee kan vliegen.quote:Op vrijdag 3 november 2023 21:08 schreef Morgane89 het volgende:
@:Selmar waarom gebruiken jullie geen drones om mensen op te sporen die een bos in zijn gevlucht o.i.d.? Wordt het dan te makkelijk?
We doen dat nu veel meer omdat het gedrag van kandidaten zo is veranderd (doordat die oude seizoenen hebben gezien), dat de gewone aanvragen niets meer opleveren. En het verzinnen van dit soort ingewikkeldere vragen (die dus ook meer tijd kosten) is juist mensenwerk, want ik moet er voor zorgen dat ik de aanvraag zo maak dat er maar een paar (en liefst maar 1) nummers uit komen. Daarbij probeer ik te anticiperen op hoe de kandidaten hun gedrag aanpassen aan wat ze het jaar er voor hebben gezien.quote:Op vrijdag 3 november 2023 23:08 schreef ThijsTH het volgende:
Ik vind Hunted hartstikke leuk en het is nog steeds m'n favoriete programma, maar valt me wel op dat er dit seizoen meer dan ooit random info opgevraagd wordt zoals "doe me alle telefoonnummers die om deze tijd uit zijn gezet", "doe me alle auto's die de route XXX -XXXX hebben afgelegd tussen 9 en 10 uur" etc.
Ik heb het idee dat dit soort dingen niet zo algemeen gevorderd werden in de eerdere seizoenen. Toen vond ik het iets meer mensenwerk dan nu zeg maar. Dat is wel enigszins jammer.
Dank je wel Thijs. Ja ik bekijk Hunted al heel lang, maar deze vraag brandde op mijn lippen... en om bijna 10 jaar geschiedenis door te nemen op Fok... dat ik nog liever de bijbel zou lezen (aaarghh)quote:Op vrijdag 3 november 2023 03:04 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ik heb die vraag (over de cameraman) al eens gesteld hier. Het antwoord was dat als ze puur en alleen door de cameraman de deelnemers zien, moeten ze ze laten gaan en de draad even laten pas weer oppakken.
quote:Op woensdag 8 november 2023 20:30 schreef AgnesGru het volgende:
Zit iedereen klaar op de bank met een likkoekie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |