abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 oktober 2023 @ 18:42:31 #1
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211079096
Samenvatting 7 oktober tot met 23 oktober (wiki)

In de ochtend van 7 oktober 2023 werden vanuit de Gazastrook duizenden raketten op Isralische plaatsen in de grensstreek afgevuurd. Ook de steden Tel Aviv en Jeruzalem waren doelwit. Een groot aantal Hamasleden stak vanuit de Gazastrook op meerdere plaatsen de grens met Isral over, over land en via de lucht. Meer dan 1.300 mensen werden gedood, waaronder tientallen niet-Israli's.

Premier Benjamin Netanyahu sprak in reactie op de aanvallen over een oorlogssituatie. Op 7 oktober begon Isral met een uitgebreide reeks luchtaanvallen op de Gazastrook, die volgens Isral waren gericht op locaties van Hamas.
Op 8 oktober sloot Isral de toevoer van elektriciteit en brandstof naar Gaza af. Als gevolg daarvan viel de enige elektriciteitscentrale op 11 oktober uit.Netanyahu zei op 9 oktober tegen VS-president Biden, dat Isral geen andere keus heeft dan een grondoperatie in Gaza te starten en dat het "een lange en moeilijke oorlog" zal worden

Als gevolg van het conflict liepen ook de spanningen op de Westelijke Jordaanoever, inclusief Oost-Jeruzalem op. Sinds 8 oktober werden gevechten aan de Isralisch-Libanese grens gemeld. Het ging om beschietingen door Hezbollah, die het Isralische leger met raketaanvallen antwoordde.

Isral riep op 13 oktober inwoners van Gaza-Stad op om voor hun veiligheid uit te wijken naar zuidelijker delen van de Gazastrook. De burgers hebben tot 16:00 uur lokale tijd op 14 oktober naar haar het zuiden te vertrekken via 2 routes. Tot op heden is er nog geen grond offensief in Gaza. Op 17 oktober werd het Al-Ahli Arabi Baptistenziekenhuis in Gaza getroffen door een bom, sommige bronnen spreken zelfs van 500 doden. Dit bombardement leidde tot veel onrust. Leiders in het Midden Oosten zeggen hun afsprak met Joe Biden af, bij ambassades wordt geprotesteerd. Beide partijen claimen dat de andere partij verantwoordelijk is voor het drama in het ziekenhuis. Op 19 oktober werd bekend dat Ofir Engel, een 18-jarige Nederlander een van de 200 gegijzelde is die Hamas heeft meegenomen naar Gaza. Op 21 oktober werden er enkele vrachtwagens met hulp Gaza binnengelaten vanuit Egypte. Op 22 oktober werd bekend dat een 33-jarige Nederlandse vrouw is overleden in Zuid-Gaza in een vluchtelingenkamp, dit was de moeder van de 16-jarige Mohammed die vlogs maakt voor de NOS. Mark Rutte bracht op 23 oktober een bezoek aan Isralische premier Netanyahu en Palestijnse president Abbas.

Recente frontpage berichten 23 oktober met dank aan @Jippie

Netanyahu waarschuwt Hezbollah voor verwoestende gevolgen inmenging oorlog
Amerikaanse regering bezorgd over mogelijke uitbreiding conflict Midden-Oosten
Isral in oorlog met Hamas, welke landen steunen elkaar?
Palestijnen mishandelen ezel om zelf opgeplakt Isral vlaggetje
Hamas laat 2 Amerikaanse gegijzelden vrij
"De werkwijze van Hamas'

SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraars
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de Gazastrook
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Geschiedenis conflict
Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog AD

SPOILER: Livestreams
Steve Lookner live

got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  woensdag 25 oktober 2023 @ 18:42:53 #2
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211079101
*O* gepikt van die dikke spekkop hahahahaha
pi_211079107
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 18:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Misschien giftige gassen de tunnels in. Of zoiets.
Niet nodig, gewoon de rioolafvoer erin laten uitlopen >:)
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
  woensdag 25 oktober 2023 @ 18:44:31 #4
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211079119
Isralische media melden dat de woning van Abu Obaida, woordvoerder van Hamas, is gebombardeerd. Onbekend is of hij inderdaad gedood is.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 18:44:45 #5
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_211079121
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 18:43 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Niet nodig, gewoon rioolafvoer erin laten uitlopen >:)
Denk wel dat zoiets effectief is. De tunnels onbruikbaar maken, ook voor de toekomst.

Maar goed, er zullen ook veel onschuldige mensen zitten en gijzelaars.
Wie dit leest is een lezer van dit
  woensdag 25 oktober 2023 @ 18:45:08 #6
438527 MissButterflyy
pi_211079128
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 18:44 schreef Qarrad het volgende:
Isralische media melden dat de woning van Abu Obaida, woordvoerder van Hamas, is gebombardeerd. Onbekend is of hij inderdaad gedood is.
Hopelijk was ie thuis.
pi_211079136
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 18:44 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Denk wel dat zoiets effectief is. De tunnels onbruikbaar maken, ook voor de toekomst.

Maar goed, er zullen ook veel onschuldige mensen zitten en gijzelaars.
Ze weten niet eens waar de tunnels precies zijn.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 18:47:12 #8
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211079149
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 18:45 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Hopelijk was ie thuis.
Ik hoop het ook, want er zijn meerdere doden geteld dus het zou nogal onverteerbaar zijn als hij er niet tussen zat :{
pi_211079152
Hoe bijna miljoen joden het Midden-Oosten uit werden gejaagd

Daar hoor je dat hypocriete pro Palestina volk natuurlijk ook nooit over.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 18:48:09 #10
438527 MissButterflyy
pi_211079164
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 18:46 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Als ze gaan starten met een grondoffensief zullen ze er wel achter komen.
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 18:49:24 #11
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211079172
quote:
10s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 18:42 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
*O* gepikt van die dikke spekkop hahahahaha
nou en, ik zie nu pas dat ik de laatste post had hahahahaha!

:6
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_211079176
Steeds meer deskundigen van holocaust/genocide, internationaal recht laten van zich horen over de het gevaar van een genocide in Gaza. Het het betreffende document https://opiniojuris.org/2(...)al-genocide-in-gaza/

"The world is indeed watching, as Biden said, and it knows, despite Biden’s use of the Holocaust to distort what is clearly in front of our eyes, as more than 800 scholars of international law, conflict studies, and Holocaust and Genocide Studies declared in a statement on 15 October: “We are compelled to sound the alarm about the possibility of the crime of genocide being perpetrated by Israeli forces against Palestinians in the Gaza Strip. We do not do so lightly, recognizing the weight of this crime, but the gravity of the current situation demands it.” Scholars whose work has shaped the field of Holocaust and genocide studies, such as Omer Bartov and Marion Kaplan, signed the statement.

This is significant. More and more Holocaust and genocide studies scholars are refusing to allow the continuation of the dangerous use of the Holocaust to distort the historical reality of the Holocaust and Israeli mass violence against Palestinians. This provides some hope in these dark days, as it supports the struggle for a different future, beyond the Israeli settler state, a future that should be based on equality, justice, freedom and dignity for all the people who live between the Jordan River and the Mediterranean Sea."

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 25 oktober 2023 @ 18:49:53 #13
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211079178
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 18:40 schreef sp3c het volgende:

[..]
schien dat we gifgas beter op de verboden lijst laten staan hoor
Ik ben chemisch ingenieur h, ik kan het voor mezelf eigenlijk nog wel een beetje goedpraten om in een gesloten tunnel systeem te gebruiken. In het open veld of stad waar nog burgers zijn, nee.

Maar ja, deze geest houden we misschien maar beter letterlijk in de fles. Zeewater werkt ook en dat laat de tunnels misschien nog instorten ook.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_211079182
twitter
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_211079183
quote:

[..]
Het is allemaal onderling verbonden, dus als je bij n ingang er iets ingooit verspreid het zich lijkt me ook naar de rest.

Mosab Hassan Yousef geeft dit ook als beste optie.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 18:51:44 #16
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211079193
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 18:49 schreef sp3c het volgende:

[..]
nou en, ik zie nu pas dat ik de laatste post had hahahahaha!

:6
oh, ik dacht ze geven de downie maar zijn momentje...

-O-
  woensdag 25 oktober 2023 @ 18:51:56 #17
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211079199
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 18:49 schreef Slayage het volgende:
Steeds meer deskundigen van holocaust/genocide, internationaal recht laten van zich horen over de het gevaar van een genocide in Gaza. Het het betreffende document https://opiniojuris.org/2(...)al-genocide-in-gaza/

"The world is indeed watching, as Biden said, and it knows, despite Biden’s use of the Holocaust to distort what is clearly in front of our eyes, as more than 800 scholars of international law, conflict studies, and Holocaust and Genocide Studies declared in a statement on 15 October: “We are compelled to sound the alarm about the possibility of the crime of genocide being perpetrated by Israeli forces against Palestinians in the Gaza Strip. We do not do so lightly, recognizing the weight of this crime, but the gravity of the current situation demands it.” Scholars whose work has shaped the field of Holocaust and genocide studies, such as Omer Bartov and Marion Kaplan, signed the statement.

This is significant. More and more Holocaust and genocide studies scholars are refusing to allow the continuation of the dangerous use of the Holocaust to distort the historical reality of the Holocaust and Israeli mass violence against Palestinians. This provides some hope in these dark days, as it supports the struggle for a different future, beyond the Israeli settler state, a future that should be based on equality, justice, freedom and dignity for all the people who live between the Jordan River and the Mediterranean Sea."

[ twitter ]
Wat zeggen die deskundigen ook alweer over de Armeense Genocide?
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 18:51:56 #18
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211079200
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 18:49 schreef nixxx het volgende:
w
gewoon de uitgangen opblazen

al zullen de meesten wel in ziekenhuisen en kleuterscholen uitkomen gok/vrees ik
pi_211079205
quote:

[..]
Ten deel waarschijnlijk al wel omdat het bijna onmogelijk is grote hoeveelheden grond te verplaatsten zonder dat het opvalt. Met moderne detectie middelen mits je die in de de buurt kan gebruiken niet zo moeilijk.

Ground-penetrating radar en echo locatie detectie met behulp van kleine explosies bijvoorbeeld.
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 18:52:42 #20
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211079210
quote:
9s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 18:51 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
oh, ik dacht ze geven de downie maar zijn momentje...

-O-
elk moment is mijn moment vriend

elk moment
pi_211079211
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 18:50 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Het is allemaal onderling verbonden, dus als je bij n ingang er iets ingooit verspreid het zich lijkt me ook naar de rest.

Mosab Hassan Yousef geeft dit ook als beste optie.
Ik weet niet wie dat is. Die ziet het aanvallen van tunnels als groots?
pi_211079238
Er zijn ook nog gijzelaars trouwens. Ontdek je een ingang......wat dan?
  woensdag 25 oktober 2023 @ 18:55:21 #23
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211079243
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 18:52 schreef sp3c het volgende:

[..]
elk moment is mijn moment vriend

elk moment
Oh hemel laten we niet over moment beginnen en de noodzaak van materie voor de betekenis van tijd, en dus moment en we zijn de avond zoek... O+
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 18:57:13 #24
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211079266
quote:
14s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 18:55 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Oh hemel laten we niet over moment beginnen en de noodzaak van materie voor de betekenis van tijd, en dus moment en we zijn de avond zoek... O+
deze man ...
  woensdag 25 oktober 2023 @ 18:57:47 #25
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211079271
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 18:57 schreef sp3c het volgende:

[..]
deze man ...
knettergek, neem het aan van mijn vrouw ;(
pi_211079277
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 18:52 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Ik weet niet wie dat is. Die ziet het aanvallen van tunnels als groots?
Zoon van een Hamas oprichter die zich heeft ontworsteld aan die wereld:

woensdag 25 oktober 2023 @ 18:58:25 #27
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_211079283
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 18:54 schreef Jaroon het volgende:
Er zijn ook nog gijzelaars trouwens. Ontdek je een ingang......wat dan?
Die zijn volgens mij al opgegeven, mochten er nog een paar gered worden, dan mooi meegenomen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_211079288
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 18:40 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Ondertussen gaan ze helemaal los om de commotie die ontstond rondom de ontploffing bij het ziekenhuis. Wat uiteindelijk geen IDF raket bleek te zijn.
Er zijn ongetwijfeld gruwelijk zieke misdaden gepleegd door Hamas, daar niet van hoor. Niet dat ik zelf al die foto's heb gezien (geen behoefte aan). Maar dit hele specifieke verhaal (b)lijkt toch een broodje aap te zijn.

Eigenlijk is het een combinatie van een getuigenverslag uit 1982 gecombineerd met een oud filmpje uit...Mexico. Dat filmpje deed even de rondte vlak na 7-10 maar is al snel verwijderd. In dat filmpje wordt een man (!) open gesneden door criminelen. Hier het verhaal achter dat filmpje uit 2018.

Overigens, dat getuigenverslag uit 1982 stamt dus van dezelfde regio en betreft Isralische (!) soldaten die gruwelijk te keer gingen tijdens de slachting van twee Libanese dorpjes/kampen bij Beirut, Sabra en Shatila.

Beetje ironisch.

Spoiler: niet voor tere zieltjes (geen foto, maar een verhaaltje:
SPOILER
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_211079294
twitter
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:00:10 #30
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211079299
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 18:58 schreef nixxx het volgende:

[..]
Die zijn volgens mij al opgegeven, mochten er nog een paar gered worden, dan mooi meegenomen.
Nee, zover ik weet geldt het ultimatum nog steeds

Als Hamas haar volk echt wil behoeden voor meer ellende is de eis duidelijk

- alle gijzelaars vrij
- onvoorwaardelijke overgave Hamas

twee simpele en zeer begrijpelijke zaken, het is nu aan Hamas om een keus te maken, offeren ze echt hun volk op?

?
pi_211079302
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 18:58 schreef nixxx het volgende:

[..]
Er zijn nu duidelijk onderhandelingen daarover.
pi_211079313
quote:
5s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:00 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

- alle gijzelaars vrij

twee simpele en zeer begrijpelijke zaken, het is nu aan Hamas om een keus te maken, offeren ze echt hun volk op?

?
Ja. Ik denk dat ze dat doen. Dat zie je al bij die aanslag.
pi_211079316
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 18:59 schreef Salina het volgende:

[..]
Er zijn ongetwijfeld gruwelijk zieke misdaden gepleegd door Hamas, daar niet van hoor. Niet dat ik zelf al die foto's heb gezien (geen behoefte aan). Maar dit hele specifieke verhaal (b)lijkt toch een broodje aap te zijn.

Eigenlijk is het een combinatie van een getuigenverslag uit 1982 gecombineerd met een oud filmpje uit...Mexico. Dat filmpje deed even de rondte vlak na 7-10 maar is al snel verwijderd. In dat filmpje wordt een man (!) open gesneden door criminelen. Hier het verhaal achter dat filmpje uit 2018.

Overigens, dat getuigenverslag uit 1982 stamt dus van dezelfde regio en betreft Isralische (!) soldaten die gruwelijk te keer gingen tijdens de slachting van twee Libanese dorpjes/kampen bij Beirut, Sabra en Shatila.

Beetje ironisch.

Spoiler: niet voor tere zieltjes (geen foto, maar een verhaaltje:
SPOILER
Op basis van wat en welke bron is dit een broodje aap verhaal? Ik heb de beelden gezien, velen met mij en die beelden waren zeer recent niet al 40 jaar oud. Journalisten hebben de beelden gezien dus waarom zou het een broodje aap zijn?
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:02:20 #34
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211079322
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:01 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Ja. Ik denk dat ze dat doen. Dat zie je al bij die aanslag.
ja dat vrees ik, helaas, ook

Ik snap dan ook niet hoe je deze groepering ook maar enig warm hart kan toedragen, maar goed

[ Bericht 0% gewijzigd door Un_Chien_Andalou op 25-10-2023 19:04:13 (weet->denk->vrees) ]
pi_211079340
quote:
9s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:02 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
ja dat denk ik, helaas, ook

Ik snap dan ook niet hoe je deze groepering ook maar enig warm hart kan toedragen, maar goed
Als je het normale Palestijnen vraagt weten zij het ook niet. Hoe ga en kan je dit zelf aanpakken als Palestijnen?
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:06:01 #36
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211079362
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:03 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Als je het normale Palestijnen vraagt weten zij het ook niet. Hoe ga en kan je dit zelf aanpakken als Palestijnen?
ja dat is altijd het punt, hetzelfde heb ik met russen, hoe pak je Putin aan?

Geen idee, en ik ben blij dat ik niet leef onder het juk van compleet geschiften maar me slechts mag ergeren aan de matig geschifte gesjeesde geschiedenis student, Mark
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:07:24 #37
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211079379
Maar om nou vlaggen te gaan zwaaien voor zulke gekkies... nah
pi_211079387
quote:
14s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:06 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
ja dat is altijd het punt, hetzelfde heb ik met russen, hoe pak je Putin aan?

Geen idee, en ik ben blij dat ik niet leef onder het juk van compleet geschiften maar me slechts mag ergeren aan de matig geschifte gesjeesde geschiedenis student, Mark
Mark? Rutte bedoel je? Putin. Ook zo'n probleem waar nu te weinig aandacht voor is.
pi_211079401
quote:
10s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:07 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Maar om nou vlaggen te gaan zwaaien voor zulke gekkies... nah
Hamas etc. vlaggen zijn verboden.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:09:14 #40
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211079409
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:08 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Hamas etc. vlaggen zijn verboden.
Dat is je hond op straat laten schijten ook. Handhaving is er niet echt op.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:09:19 #41
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211079410
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:07 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Mark? Rutte bedoel je? Putin. Ook zo'n probleem waar nu te weinig aandacht voor is.
Vergelijkbaar, extreem sadistisch tuig dat jankt over grenzen van 80 jaar terug, er is geen verschil, daarom zijn ze het ook roerend eens... tja
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:09:49 #42
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211079426
De overeenkomst is dat beide producten in een poepzakje en de vuilnisbak thuishoren.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:09:56 #43
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211079430
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 13:39 schreef KoningWouter het volgende:

[..]
Je spreekt hier over de Abrahamse religies. Behoorlijk intolerant ja.

Maar spreek je zo ook over een Boeddhist?
Altijd grappig hoe iemand een stelling voor eigen doel gaat inframen, ik had en heb het niet over de vorm, wiens, type of whatever soort religie dat je verder vooral achter je eigen voordeur mag houden.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_211079433
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:09 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dat is je hond op straat laten schijten ook. Handhaving is er niet echt op.
Komt ook niet veel voor volgens mij.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:10:34 #45
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211079441
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:10 schreef Jaroon het volgende:

[..]
jij komt echt niet buiten he, niks met ik was ingelogd, lul niet man, ga douchen en wandelen
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:11:20 #46
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211079456
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:10 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Think again en kom thee drinken in mijn wijk O+
pi_211079463
quote:
10s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:10 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
jij komt echt niet buiten he, niks met ik was ingelogd, lul niet man, ga douchen en wandelen
Ik doelde niet op die honden. Ik ben 'net' thuis......wat moet ik nu gaan doen?
pi_211079494
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:11 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Think again en kom thee drinken in mijn wijk O+
Ik geloof het wel. Ik woonde zelf ooit in Amsterdam Oost. Maar wat zie je dan hangen nu?
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:13:17 #49
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211079506
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:11 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Ik doelde niet op die honden. Ik ben 'net' thuis......wat moet ik nu gaan doen?
bel nu met je vrouw...
pi_211079531
quote:
14s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:13 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
bel nu met je vrouw...
Geen vrouw. Wat nu?
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 19:14:33 #51
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211079551
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Geen vrouw. Wat nu?
de singles SC?
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:14:38 #52
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211079552
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:13 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Geen vrouw. Wat nu?
ja dit soort enigma's zijn mij geheel onbekend
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:15:08 #53
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211079570
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:14 schreef sp3c het volgende:

[..]
de singles SC?
Alsof iemand nog een grammofoonplaatspeler heeft :')
pi_211079572
Bijna persconferentie Netanyahu en IDF woordvoerder.
pi_211079588
quote:
2s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:15 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Alsof iemand nog een grammofoonplaatspeler heeft :')
Hetj zou je verbazen. Maar jullie hebben allen gezellig een partner?
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:16:40 #56
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211079600
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:12 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Ik geloof het wel. Ik woonde zelf ooit in Amsterdam Oost. Maar wat zie je dan hangen nu?
Oh nee ik had het over hondenpoep :D

Hier geen onrust (op dat vlak). Ik zou geen Isralische vlag op durven hangen echter.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:17:17 #57
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211079621
quote:
4s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:15 schreef UitStraling het volgende:
Bijna persconferentie Netanyahu en IDF woordvoerder.
Heel benieuwd...
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 19:17:29 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211079629
the fuck is going on!
pi_211079659
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:16 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Oh nee ik had het over hondenpoep :D

Hier geen onrust (op dat vlak). Ik zou geen Isralische vlag op durven hangen echter.
Hondenpoep is wel ergerlijk. Serieus. .
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:20:16 #60
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211079708
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:15 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Hetj zou je verbazen. Maar jullie hebben allen gezellig een partner?
*begeleiding/curator
pi_211079718
Kattenpoep ook trouwens. Gelukkig zijn er geen katten meer sinds Covid.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:22:43 #62
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211079751
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:20 schreef Jaroon het volgende:
Kattenpoep ook trouwens. Gelukkig zijn er geen katten meer sinds Covid.
RIP katten, allemaal weg :{.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:23:01 #63
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211079759
Netan kondigd grondoffensief aan en het gaat hier over poep :')
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_211079774
quote:
10s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]
RIP katten, allemaal weg :{.
Nee. Ik had zelf een kat. Heel lief. zij verdween in een tijd dat veel katten hier verdwenen. Net na Covid.
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 19:24:10 #65
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211079777
heeftie het aangekondigd of denken we dat hij dat gaat doen?
pi_211079787
Wat een varkens zijn die Israeliers toch.
twitter
Heel veel sambal
pi_211079789
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:24 schreef sp3c het volgende:
Even een connectie naar onderwerp.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:25:00 #68
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211079791
Nah hij legt min of meer de bal bij het 'war cabinet' volgens mij

Die gaan straks spreken meen ik
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 19:25:39 #69
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211079806
nou dan kunnen we weer verder over kattenpoep jongens
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:25:50 #70
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211079808
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:24 schreef Nyamuk het volgende:
[ twitter ]
:').
Get woke, go broke!
pi_211079815
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:24 schreef sp3c het volgende:
Wanneer ze de tijd rijp achten, dit was meer peptalk voor de families van de slachtoffers en de gegijzelden.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:26:30 #72
438527 MissButterflyy
pi_211079824
quote:
9s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:20 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
*begeleiding/curator
Ahhhw, dit plaatst alles in een perspectief O+
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:26:40 #73
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_211079827
Mooi stuk bij Khalid & Sophie. Eerst Joris Luyendijk en nu Raoul Heertje die een fragment laat zijn uit een serie die hij ooit heeft gemaakt met Frans Bromet. Wederom over Parents Circle volgens mij. 2 vaders (Joods en Palestijns) die hun dochter zijn verloren door een moordpartij/aanslag van "de andere partij". En die beiden gn wraak willen en zich juist inzetten om onderling begrip te kweken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 25-10-2023 19:32:43 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:26:56 #74
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:27:31 #75
438527 MissButterflyy
pi_211079836
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:24 schreef Nyamuk het volgende:
[ twitter ]
Niet alle Isralirs over een kam scheren. Ze zijn ook erg verdeeld over deze situatie.
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 19:27:37 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211079838
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:26 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Wanneer ze de tijd rijp achten, dit was meer peptalk voor de families van de slachtoffers en de gegijzelden.
day 18 ... nothing to report
pi_211079865
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:27 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Niet alle Isralirs over een kam scheren. Ze zijn ook erg verdeeld over deze situatie.
Ja. En Joden wereldwijd zeker.
pi_211079876
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:28 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Ja. En Joden wereldwijd zeker.
Apart volk wel. Familie van m'n opa is joods, nou die voldoen echt wel aan heel wat stereotypen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_211079902
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mooi stuk bij Khalid & Sophie. Eerst Joris Luyendijk en nu Raoul Heertje die een fragment laat zijn uit een serie die hij ooit heeft gemaakt met Frans Bromet. Wederom over Parents Circle volgens mij. 2 vaders (Joods en Palestijns) die hun dochter zijn verloren door een moordpartij/aanslag van "de andere partij". En die beiden gn wraak willen en zicht juist inzetten om onderling begrip te kweken.
Klinkt mooi. Zag/zie je ook in Vietnam. Weinig wraakgevoel. In Europa speelt dit zich ook nog af binnen families op bijv. Corsica. Het wel eindeloos het elkaar schuldig nemen.
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 19:31:41 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211079903
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:26 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Begint nu serieus te worden, gaat de UK ook een schip sturen?
SNMG2 was in Turkije van de week
pi_211079929
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:27 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Mooi zo. Wanneer het intern begint te rotten kan er een eind aan dat land komen.
Heel veel sambal
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:32:53 #82
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211079930
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:31 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Klinkt mooi. Zag/zie je ook in Vietnam. Weinig wraakgevoel. In Europa speelt dit zich ook nog af binnen families op bijv. Corsica. Het wel eindeloos het elkaar schuldig nemen.
Gelukkig hebben wij hier geen groep mensen die blijft doorjanken en drammen over dingen uit een ver verleden *;.
Get woke, go broke!
pi_211079993
Just my 50 cents, Amerika kan het leven van zijn burgers en dat van de Joden niet garanderen als Hezbollah zich serieus in de strijd gaat mengen, bovendien dient de munitie van de Iron Dome met alle spoed aangevuld te worden.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:35:51 #84
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211080009
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_211080025
twitter
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:37:02 #86
438527 MissButterflyy
pi_211080037
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:35 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Heb je nog meer bronnen?
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 19:37:05 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211080038
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:35 schreef UitStraling het volgende:
Just my 50 cents, Amerika kan het leven van zijn burgers en dat van de Joden niet garanderen als Hezbollah zich serieus in de strijd gaat mengen, bovendien dient de munitie van de Iron Dome met alle spoed aangevuld te worden.
Hezbollah kan niet zoveel, die hebben geen miljoenenstad om achter te schuilen en die grens is zwaar verdedigd

beetje raketten schieten maar dan riskeren ze een Amerikaans bombardement en ik weet niet of dat bluf is of niet, zou het er iig niet op wagen
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:37:59 #88
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211080057
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:26 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ahhhw, dit plaatst alles in een perspectief O+
maak ik toch geen geheim van popje O+
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:38:00 #89
438527 MissButterflyy
pi_211080058
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:37 schreef sp3c het volgende:

[..]
Hezbollah kan niet zoveel, die hebben geen miljoenenstad om achter te schuilen en die grens is zwaar verdedigd

beetje raketten schieten maar dan riskeren ze een Amerikaans bombardement en ik weet niet of dat bluf is of niet, zou het er iig niet op wagen
Dat idee heb ik ook.
pi_211080107
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:29 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Apart volk wel. Familie van m'n opa is joods, nou die voldoen echt wel aan heel wat stereotypen.
Wat is het? Ook historie.
pi_211080124
Meerdere Tweeteraars citeren Bibi:

quote:
Netanyahu: 'We are the people of light, they are the people of darkness; light will triumph over darkness, and we will fulfill the prophecy of Isaiah'
Not sure if true, maar voor de zekerheid:

quote:
What is the main prophecy of Isaiah?

The Prophet Isaiah: Judgement and Hope - National Shrine of ...
Isaiah is one of the most well-known prophets in the Bible for his prediction of the coming of the Messiah, who would redeem His people from their sins. A book of stark contrasts, Isaiah juxtaposes terrifying warnings of judgement and destruction with uplifting promises of hope and prosperity
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_211080135
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:35 schreef UitStraling het volgende:
Als de US zich er serieus mee gaat bemoeien met 2 vloten heb je wel een probleem.
pi_211080158
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:41 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Als de US zich er serieus mee gaat bemoeien met 2 vloten heb je wel een probleem.
Westerlingen aan het thuisfront ook, vermoed ik.
pi_211080159
quote:

[..]

Die hebben akelig wat raketten, dat is ook de reden waarom Hamas maar blijft vuren, lekker die Iron Dome uitputten, bovendien zijn die Iraanse raketten echt niet mis.
pi_211080178
quote:
#Netanyahu: The timing of the ground attack on #Gaza will be reached by consensus
Joh :'). Wat is dit dan voor een nietszeggende uitspraak.

Maar goed, hij heeft dus met Biden, Rutte en Macron dus afgesproken dat ie een dezer dagen kan beginnen?
pi_211080194
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:42 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Westerlingen aan het thuisfront ook, vermoed ik.
Dat lijkt mij een minder gevaar. Ik denk niet dat de US er totaal ingaat als grondaanval. "het westen' denkt nu wel eindelijk na.
pi_211080218
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:44 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Dat lijkt mij een minder gevaar. Ik denk niet dat de US er totaal ingaat als grondaanval. "het westen' denkt nu wel eindelijk na.
Ik ben benieuwd of een groot genoeg aandeel Palestinia-aanhangers in het Westen dat onderscheid (directe vs indirecte steun) relevant genoeg acht om niet tot handelen te komen.
pi_211080230
twitter
pi_211080234
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:46 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd of een groot genoeg aandeel Palestinia-aanhangers in het Westen dat onderscheid (directe vs indirecte steun) relevant genoeg acht om niet tot handelen te komen.
Men zit nu ook wel heel erg in het nauw. Dat moet je openbreken. Nu.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:48:00 #101
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211080257
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:46 schreef Akathisia het volgende:

[..]
handelen?
pi_211080262
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 14:41 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ja, dat de tekst nu in je clipboard staat!
Erg onduidelijk. Je schrijft wat en zet er vervolgens mijn naam neer.
pi_211080283
quote:
5s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:48 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
handelen?
Ja, al dat wat met bom, mes, AK-47 en ''Allahu Akbar''-geschreeuw gepaard gaat.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:49:07 #104
438527 MissButterflyy
pi_211080287
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:43 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Joh :'). Wat is dit dan voor een nietszeggende uitspraak.

Maar goed, hij heeft dus met Biden, Rutte en Macron dus afgesproken dat ie een dezer dagen kan beginnen?
Denk niet met Rutte.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:49:19 #105
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211080295
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:48 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ja, al dat wat met ''Allahu Akbar''-geschreeuw gepaard gaat.
leraarsteken en vlagvreten?
pi_211080297
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Heb je nog meer bronnen?
Times of Israel

Zoals het hier staat:

quote:
Netanyahu says the cabinet is operating “without political considerations.”

He says Israel is getting ready for a ground operation, but will not share when or how. He also says he will not share the range of considerations involved.

“We are preparing for a ground incursion. I won’t specify when, how, how many. I also won’t detail the range of considerations, most of which the public is not aware of. And that’s the way it is supposed to be. This is the way, so that we protect our soldiers’ lives.”

Netanyahu says there was a unanimous decision about the timing of the ground incursion.

“The timing of the operation was determined unanimously by the war cabinet and the chief of staff,” he says.
.. werd de speech ook live vertaald. Lookner had het live op zijn stream :)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:49:41 #107
38496 Perrin
pi_211080305
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:37 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Heb je nog meer bronnen?
twitter
pi_211080312
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:48 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ja, al dat wat met bom, mes, AK-47 en ''Allahu Akbar''-geschreeuw gepaard gaat.
Waar? Hier in het westen?
pi_211080316
quote:
5s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:49 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
leraarsteken en vlagvreten?
Onder andere.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:50:33 #110
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211080324
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:50 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Onder andere.
Mijn minachting voor dat tuig zou zelfs door Dante niet beschreven kunnen worden
pi_211080328
Als de vlam in de pan schiet zijn de enige die er garen bij spinnen China en Rusland. De Verenigde Staten en Europa zijn dan te druk bezig om over hun te bekommeren. Tegelijkertijd is het ook aannemelijk dat vanuit de VS een oorlog gestimuleerd gaat worden om af te leiden van alle binnenlandse problematiek. Men kwam niets voor niets met het belachelijke bericht van de Treasury dat een oorlog in het Midden-Oosten prima gefinancierd kan worden.
pi_211080334
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:50 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Onder andere.
Geheimtaal voor mij.
pi_211080352
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:49 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Waar? Hier in het westen?
Ja, uiteraard. Het potentieel in westerse hoofdsteden niet gezien de afgelopen weken?
pi_211080355
Een compleet gestoord racist dit

twitter
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:52:09 #115
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211080370
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:48 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Erg onduidelijk. Je schrijft wat en zet er vervolgens mijn naam neer.
Oh ik sprak je aan op jouw beweringen dat niet Hamas maar IDF de festivalgangers geraakt zou hebben en dat Hamas het allemaal niet zo bedoeld zou hebben.
pi_211080371
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:50 schreef Gitw het volgende:
Als de vlam in de pan schiet zijn de enige die er garen bij spinnen China en Rusland. De Verenigde Staten en Europa zijn dan te druk bezig om over hun te bekommeren. Tegelijkertijd is het ook aannemelijk dat vanuit de VS een oorlog gestimuleerd gaat worden om af te leiden van alle binnenlandse problematiek. Men kwam niets voor niets met het belachelijke bericht van de Treasury dat een oorlog in het Midden-Oosten prima gefinancierd kan worden.
En zo werkt de wereld. Oekraine straks deels ingenomen. "we hadden er even geen tijd voor".
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 19:52:30 #117
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211080383
quote:
de vlam is al decennia in de pan, we hebben er in Europa nog nooit last van gehad

waarom zou het nu anders gaan?
pi_211080392
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Ja, uiteraard. Het potentieel in westerse hoofdsteden niet gezien de afgelopen weken?
Nee. Ik heb er echt weinig over gehoord.
pi_211080393
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef Werkperd het volgende:

[ twitter ]
Het is net de islam. :')
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:53:01 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211080396
quote:

[ twitter ]

Ach, die mensen heb je wel eens :o
Get woke, go broke!
pi_211080403
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:49 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Denk niet met Rutte.
Waarom niet? Of anders gesteld; waarom was hij itt vele andere wel op bezoek bij Bibi afgelopen week?
pi_211080416
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:52 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Oh ik sprak je aan op jouw beweringen dat niet Hamas maar IDF de festivalgangers geraakt zou hebben en dat Hamas het allemaal niet zo bedoeld zou hebben.
Weer eigen verzinselen. Weer op de man spelen. Weer persoonlijk aanvallen.
pi_211080421
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:53 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Waarom niet? Of anders gesteld; waarom was hij itt vele andere wel op bezoek bij Bibi afgelopen week?
Omdat de contacten goed zijn. Dat is positief.
pi_211080431
Ik vermoed dat Qatar niks gaat doen met het verzoek van blinken om te dimmen met de verslaggeving na de aanslag van Isral :')

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:55:12 #125
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211080453
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:52 schreef sp3c het volgende:

[..]
de vlam is al decennia in de pan, we hebben er in Europa nog nooit last van gehad

Dit is wel goed om even bij stil te staan...
pi_211080460
quote:
Ik snap deze niet. Van die 100 miljard gaat toch minder dan de helft naar Isral en de rest richting Oekrane en de verdediging van Taiwan?
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:56:04 #127
38496 Perrin
pi_211080472
quote:

[ twitter ]
Ja, ben je het niet met hem eens? Oorlog van goed tegen kwaad?
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:56:39 #128
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211080485
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:53 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Weer eigen verzinselen. Weer op de man spelen. Weer persoonlijk aanvallen.
Doe niet zo verongelijkt man. Als je consequent domme shit uitdeelt en beweert, moet je er ook tegen kunnen dat mensen het benoemen voor wat het is en je erop aanspreken
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2023 @ 19:56:47 #129
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211080492
quote:
Antisemitism in Europe reaching levels unseen in decades, says top Rabbi

European Jews are afraid following a spike in antisemitic attacks sparked by the latest Israel-Hamas war despite authorities increasing protection, Rabbi Menachem Margolin, the chairman of the European Jewish Association, has told Euronews.

The Rabbi said the increase in such incidents, which include physical and verbal aggression, is something that has not been seen for decades.

"We do get a lot of information, a lot of calls, a lot of emails from Jewish people from Europe, both individuals in the institutions, synagogues, schools," Margolin told Euronews.

"People see in the street that they get much more remarks, many more bad looks, hatred, looks and call for death and physical incitement."

According to figures compiled by the Anti-Defamation League and released on Tuesday, nearly 590 antisemitic incidents have been reported to French police since October 7, when Hamas launched a deadly attack against Israel. In Germany, the number of such incidents has risen by 240% compared to the same period last year, while in Austria they have gone up by 300%.

Some of the incidents listed include the destruction of Israeli flags, the vandalisation of Jewish monuments and sites, graffiti, and death threats.

The Rabbi said that many people are now taking extra precautions to protect their families from hate crimes.

"There are many, many people now who will secure their doors, install cameras, change the windows to bulletproof windows," he explained.

"They tried to fireproof doors and yet many people know it is not enough."

As the chairman of the European Jewish Association explained, the main tool for hate messages is social media. He wants better editorial control to be exerted over such content and for better education against racism.

The European Commission has raised concerns about the increase in hate speech and hate crimes targeting both Jewish and Muslim communities in Europe and has made their safety a top priority.

100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211080493
quote:

[ twitter ]
Hij benoemt niet expliciet de Palestijnen, maar veel mensen zullen dat wel zo opvatten.

Ik sta er niet onwelwillend over. Die hele regio en vrijwel alle volkeren daar hebben de wereld in de recente geschiedenis niets anders dan ellende gebracht.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:56:50 #131
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211080494
quote:

[..]

Hezbollah heeft een tunnelnetwerk onder Libanon die groter is dan die van Gaza
Die hebben net zoals Hamas (en Iran) 20 jaar de tijd gehad om hun verdediging voor te bereiden tegen de Israelische air superiority
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 19:58:05 #132
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211080522
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:56 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]
Hezbollah heeft een tunnelnetwerk onder Libanon die groter is dan die van Gaza
dat is pas interessant als Israel dat land weer binnentrekt en dat zie ik voorlopig niet gebeuren
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:58:16 #133
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211080530
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:32 schreef Nyamuk het volgende:

[..]
Mooi zo. Wanneer het intern begint te rotten kan er een eind aan dat land komen.
Ah, en daarna?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211080542
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:56 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja, ben je het niet met hem eens? Oorlog van goed tegen kwaad?
Religieus dualistisch-absolutisme met een sausje van suprematie-denken i.c.m. een wens voor profetie-vervulling ("coming of the Messiah"). Klinkt jou dat als redelijk in de oren?
  woensdag 25 oktober 2023 @ 19:59:06 #135
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211080553
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ah, en daarna?
Dan is er vrede, dat is toch logisch?
Get woke, go broke!
pi_211080566
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:52 schreef sp3c het volgende:

[..]

Europa is in een diepe, naeve slaap gesukkeld.
pi_211080576
quote:

[ twitter ]
Hij regeert ook samen met een fundamentalistische partij van hetzelfde kaliber als Hamas maar dan de joodse variant. Enkele oud leden stonden ook op de lijst van Specially Designated Terrorist in de VS.

https://foreignpolicy.com(...)d-by-u-s-terrorists/

Zou fijn zijn als zowel Palestina als Isral gezuiverd kon worden van dit soort extremistische elementen binnen die respectievelijke samenlevingen.
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 20:00:48 #138
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211080587
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:59 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaonzin
pi_211080594
quote:
10s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Niet duidelijk. En deze keer zul je als wereldgemeenschap met een oplossing moeten komen. Dit is als gnant voor mijn generatie. Wat vertel je de volgende?
pi_211080599
quote:
10s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Moeten de sunnies en shitties niet dan eerst nog ruzie maken over van wie Palestinia is?
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:01:51 #141
38496 Perrin
pi_211080606
quote:
10s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:58 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Religieus dualistisch-absolutisme met een sausje van suprematie-denken i.c.m. een wens voor profetie-vervulling ("coming of the Messiah"). Klinkt jou dat als redelijk in de oren?
Volgens mij zijn er best een aantal aan beide zijden die het op die manier bekijken. Ik dacht Werkperd misschien ook wel.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:02:10 #142
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211080609
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:00 schreef sp3c het volgende:

[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaonzin
Jij vindt die 'demonstraties' in Europese steden normaal?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211080611
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:56 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Doe niet zo verongelijkt man. Als je consequent domme shit uitdeelt en beweert, moet je er ook tegen kunnen dat mensen het benoemen voor wat het is en je erop aanspreken
En maar doorgaan met persoonlijke aanvallen. Hetzelfde kan ook over jou gezegd worden. Verschil is dat ik dan verbannen wordt en jij vrijuit je onzin verder kunt uitkramen.

Vanaf nu ga jij op negeer. Mijn naam ook niet meer onder je nonsense reacties zetten.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:02:24 #144
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211080615
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:59 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Was het maar ontwetendheid, alleen op FOK! al waarschuwen velen hier al jaren voor, maar dat waren Nazi's, islamofoben, racisten, bruinhemden.

Nu staan de Hamas-aanhangers genocide toe te juichen op de Dam, met duizenden..... Net als over de hele westerse wereld...
Get woke, go broke!
pi_211080622
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:01 schreef Perrin het volgende:

[..]
Volgens mij zijn er best een aantal aan beide zijden die het op die manier bekijken. Ik dacht Werkperd misschien ook wel.
Oh zeker, maar daar gaan wij ons als cht verlicht(t?)e mensen toch niet in mee laten slepen? :7
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:03:06 #146
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211080628
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:01 schreef Perrin het volgende:

[..]
Voor de Slayages en de Werkperden is dit dan ook allemaal enkel religie.

En dat maakt het ook zo bedreigend. Dat tribalisme.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211080629
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:52 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Oekraine straks deels ingenomen. "we hadden er even geen tijd voor".
Volgens mij is Oekraine al deels ingenomen, of is mij iets ontgaan :?
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:03:18 #148
38496 Perrin
pi_211080630
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:02 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Oh zeker, maar daar gaan wij ons als cht verlichte mensen toch niet in mee laten slepen? :7
Zeker niet, maar altijd verhelderend als je weet wie er wel zo tegenaan kijkt.
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 20:03:25 #149
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211080633
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Jij vindt die 'demonstraties' in Europese steden normaal?
wat heeft dat er uberhaupt mee te maken?
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:03:44 #150
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211080639
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Was het maar ontwetendheid, alleen op FOK! al waarschuwen velen hier al jaren voor, maar dat waren Nazi's, islamofoben, racisten, bruinhemden.

Nu staan de Hamas-aanhangers genocide toe te juichen op de Dam, met duizenden..... Net als over de hele westerse wereld...
Tja, uiteindelijk ligt het wel allemaal aan het blanke patriarchaat ja!
pi_211080652
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:03 schreef Digi2 het volgende:

[..]
Volgens mij is Oekraine al deels ingenomen, of is mij iets ontgaan :?
Ja.
pi_211080665
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ah, en daarna?
Zorgen voor morgen.
Heel veel sambal
pi_211080677
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:54 schreef Slayage het volgende:
Ik vermoed dat Qatar niks gaat doen met het verzoek van blinken om te dimmen met de verslaggeving na de aanslag van Isral :')

[ twitter ]
echt heel naar dit. Dat er maar snel een staakt het vuren mag komen
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:05:09 #154
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211080678
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:03 schreef sp3c het volgende:

[..]
wat heeft dat er uberhaupt mee te maken?
Ja precies. Waarom wordt er in Europese steden uberhaupt gedemonstreerd?

Omdat religie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211080697
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Het was iets groots op de Dam met nare uitingen? Volgens mij was het heel normaal en zonder enige uitdaging.
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 20:06:15 #156
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211080706
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja precies. Waarom wordt er in Europese steden uberhaupt gedemonstreerd?
omdat ze fan zijn van Palestijnen of een hekel hebben aan Israel of beiden of iets anders ... weet ik veel, mij te koud voor die onzin atm :')

ze hebben het recht om het te doen en ze doen het, mijn probleem verder niet
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:06:36 #157
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211080717
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:06 schreef sp3c het volgende:

[..]
omdat ze fan zijn van Palestijnen of een hekel hebben aan Israel of beiden of iets anders ... weet ik veel, mij te koud voor die onzin atm :')

ze hebben het recht om het te doen en ze doen het, mijn probleem verder niet
Nog niet
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211080727
Over absoluut kwaad gesproken. Die kop van Bibi staat er wel mooi symbool voor. Ik zie het in de ogen.
pi_211080733
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:05 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Arme man maar waarom neem je in hemelsnaam je vrouw en al je kinderen mee naar je werk als oorlogscorrespondent?
pi_211080740
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:07 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Arme man maar waarom neem je in hemelsnaam je vrouw en al je kinderen mee naar je werk als oorlogscorrespondent?
wat. Hij is een Palestijn
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 20:07:45 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211080741
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nog niet
nooit niet
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:07:57 #162
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211080745
quote:
2s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:03 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Tja, uiteindelijk ligt het wel allemaal aan het blanke patriarchaat ja!
Idd, laat de beschaafde vrouwen het maar overnemen, dan keert het fatsoen weer terug.

:+
Get woke, go broke!
pi_211080748
Oh nvm, het is een Palestijn.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2023 @ 20:08:46 #164
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211080758
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:05 schreef bitterbal het volgende:

[..]
:')

Hamas moet stuk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211080762
quote:
6s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Idd, laat de beschaafde vrouwen het maar overnemen, dan keert het fatsoen weer terug.

[ afbeelding ]

:+
Zij staat ineens voor beschaafde vrouwen? Omdat ze gekleurd is?
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:09:17 #166
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211080769
quote:
5s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:00 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

- alle gijzelaars vrij

?
Zo simpel kan het zijn om daarna al of niet onder (jn)druk te praten over hoe verder.

Ik zie werkelijk niet hoe met Hamas zolang zij mensen gijzelt, buiten keihard liegen, gesproken kan worden over welke voorwaarde(n) dan ook.

Misschien een ideetje voor Hamas om er eventjes over te laten stemmen zodat er geen misverstanden gaan ontstaan. Voorts (ver)wacht is inmiddels van Abbas een niet mis te verstane verwerping van terroristen.
Anderzijds voor Isral een gedachte om Gazanen die onvoorwaardelijk Hamas verwerpen en helpen terroristen te pakken, tijdelijk "beschermd" onderdak te bieden in een op te richten "omheind" vluchtelingenkamp buiten Gaza.
Lijkt mij niet heel moeilijk om wat ruimte te maken. Bijkomende voordeel is dat artsen daar medische hulp kunnen verlenen en brandstof naast eten en water; ruim voorradig is te maken door de internationale gemeendschap.
pi_211080772
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hamas moet stuk.
dat die man zijn hele gezin kwijt is vind je niet naar?

Wat voor harteloze mensen zitten er toch op fok :{
pi_211080776
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:07 schreef bitterbal het volgende:

[..]
wat. Hij is een Palestijn
De oorlog kwam naar hem dus?

Waarom woon je dan in het zwaarst bewapende fort ter wereld tussen de mensen die niet deugen?
pi_211080780
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:09 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Waarom woon je dan in het zwaarst bewapende fort ter wereld tussen de mensen die niet deugen?
pi_211080791
Idd! Laten we alle palestijnen hier in nederland opnemen. Ze zijn niet veilig naast die israeli's
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2023 @ 20:10:25 #171
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211080795
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:09 schreef bitterbal het volgende:

[..]
dat die man zijn hele gezin kwijt is vind je niet naar?

Wat voor harteloze mensen zitten er toch op fok :{
Ja, vind ik naar. Maar dat verandert niks aan mijn mening verder. Het is het beste voor iedereen als Hamas verdwijnt, het is dat offer waard.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211080799
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:09 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Nou ja, hij ziet eruit als een lief mannetje dus ik vind het wel erg voor hem.
pi_211080802
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja, vind ik naar. Maar dat verandert niks aan mijn mening verder. Het is het beste voor iedereen als Hamas verdwijnt, het is dat offer waard.
Makkelijk praten vanachter je pc schermpje
pi_211080812
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:10 schreef bitterbal het volgende:
Idd! Laten we alle palestijnen hier in nederland opnemen. Ze zijn niet veilig naast die israeli's
Heb je nog een huis over voor ze?
pi_211080817
is het offer waard. alsof je zelf het offer maakt

echt sommige mensen
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:11:42 #176
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211080826
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja, maar dat koloniseren eveneens, en ook Netanhayu moet vertrekken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211080833
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:04 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Ja.

En wat is mij dan precies ontgaan ?
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 20:11:56 #178
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211080834
quote:
ik heb liever dat zei niet veilig zijn naast die Israeli's dan dat ik niet veilig ben naast hen

eerlijk gezegd
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 20:12:10 #179
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211080837
besides we kunnen geen 2 miljoen mensen opnemen
pi_211080843
quote:

[..]

Omdat hij daar woont. Geen idee over wie het gaat trouwens.
pi_211080850
quote:

[..]

Er wonen mensen in Gaza.

Als je iemand ziet die net heeft gehoord dat hij zijn zoon, zijn dochter en zijn vrouw verloren is...voel je dan medelijden?

Dit is hartverscheurend
pi_211080858
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:11 schreef bitterbal het volgende:
is het offer waard. alsof je zelf het offer maakt

echt sommige mensen
Dat harteloze is wel naar ja, en dan ageren tegen andere harteloze mensen, makes no sense.

Het moet allemaal wel een beetje overzichtelijk tussen goed en slecht blijven gaan hoor.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:13:54 #183
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211080874
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:11 schreef sp3c het volgende:

[..]
ik heb liever dat zei niet veilig zijn naast die Israeli's dan dat ik niet veilig ben naast hen

eerlijk gezegd
Ja sp3c, daar sta je dan, met een like van mij :7.
Get woke, go broke!
pi_211080884
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:13 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dat harteloze is wel naar ja, en dan ageren tegen andere harteloze mensen, makes no sense.

Het moet allemaal wel een beetje overzichtelijk tussen goed en slecht blijven gaan hoor.
Zeker. Daarvoor zijn mensenrechten o.a.
pi_211080893
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:11 schreef sp3c het volgende:

[..]

eerlijk gezegd
Heet dit gewoon geen lafheid in de Dikke Van Dale?
pi_211080897
quote:
6s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat hij nu staat te douchen om het gevoel te verwijderen. Denk je?
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 20:15:05 #187
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211080901
quote:
6s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:13 schreef HeatWave het volgende:

[..]
ik krijg likes van iedereen, dat komt omdat ik zoveel zinnige dingen zeg

verbaasd me echt niet meer
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:15:27 #188
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211080910
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:15 schreef sp3c het volgende:

[..]
ik krijg likes van iedereen, dat komt omdat ik zoveel zinnige dingen zeg

verbaasd me echt niet meer
Same B-).
Get woke, go broke!
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 20:15:46 #189
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211080917
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:14 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Heet dit gewoon geen lafheid in de Dikke Van Dale?
maakt me niet zoveel uit
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2023 @ 20:16:07 #190
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211080921
quote:

[..]
Denk nou eens na, zet die emoties opzij. Wat denk je dat Hamas gaat doen als ze weer in alle rust de wonden kunnen likken en alles opnieuw opbouwen? Denk je dat ze de boel met rust gaan laten en de twee Palestijnse gebieden gaan samenvoegen tot n vredig geheel? Tuurlijk niet. Het is een in-en-in slechte organisatie die net zo goed de burgers van Gaza zwaar onderdrukt en in armoede houdt. Het is niet de vraag of er dan een herhaling komt, maar wanneer.

Vrede in de regio is niet mogelijk met Hamas in Gaza.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211080928
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:13 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Het is gewoon een cope. Een mens is niet in staat zoveel leed te (ver)dragen.
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 20:16:22 #192
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211080932
ik zou nog wel eens een like willen krijgen van Lord_V maar dat zit er denk niet in
pi_211080933
De meest humane mens zou moeten winnen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2023 @ 20:17:06 #194
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211080949
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:16 schreef sp3c het volgende:
ik zou nog wel eens een like willen krijgen van Lord_V maar dat zit er denk niet in
Je mag er wel n van mij krijgen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211080952
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Denk nou eens na, zet die emoties opzij. Wat denk je dat Hamas gaat doen als ze weer in alle rust de wonden kunnen likken en alles opnieuw opbouwen? Denk je dat ze de boel met rust gaan laten en de twee Palestijnse gebieden gaan samenvoegen tot n vredig geheel? Tuurlijk niet. Het is een in-en-in slechte organisatie die net zo goed de burgers van Gaza zwaar onderdrukt en in armoede houdt. Het is niet de vraag of er dan een herhaling komt, maar wanneer.

nogmaals makkelijk praten als je hier veilig zit he.

Als je daar zat en de bommen vlogen je je om je oren had je vast niet zo gedacht
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 20:17:17 #196
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211080953
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:16 schreef Jaroon het volgende:
De meest humane mens zou moeten winnen.
ik heb al gewonnen
pi_211080959
quote:
Van iemand uit een Harry Potter boek?
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 20:17:39 #198
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211080972
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Je mag er wel n van mij krijgen.
ow stop

jullie maken me aan het huilen
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:17:58 #199
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211080978
quote:
Met een goede spelfout ben je in ieder geval verzekerd van zijn warme aandacht. :+
pi_211080983
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:17 schreef sp3c het volgende:

[..]
ik heb al gewonnen
Dat is nogal een uitroep. Wat heb je allemaal gedaan?
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 20:18:22 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211080991
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:17 schreef bitterbal het volgende:

[..]

Als je daar zat en de bommen vlogen je je om je oren had je vast niet zo gedacht
geld dat niet voor alles?
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 20:18:52 #202
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211081002
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:17 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Met een goede spelfout ben je in ieder geval verzekerd van zijn warme aandacht. :+
I know brother

I know :')
pi_211081005
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:12 schreef sp3c het volgende:
Zelfs met de spreidingswet gaat dat niet lukken.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2023 @ 20:18:57 #204
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211081006
quote:

[..]

Ga lekker ergens anders emotioneel doen en mensen beschuldigen van harteloos zijn.

Oorlog is niet leuk, voor niemand niet, maar soms moeten offers gebracht worden. We gaan hier toch ook niet zeggen dat Oekrane maar gewoon op moet geven?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211081009
Oudjes nostalgisch, lachen gieren brullen over hun oorlogsmisdaden

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211081010
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:18 schreef sp3c het volgende:

[..]
geld dat niet voor alles?
jawel :{
pi_211081011
quote:

[..]

Ze hadden hun Stemwijzer gewoon wat zorgvuldiger in moeten vullen.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:19:25 #208
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211081019
Ik ben er van overtuigd dat een farm als het Fok!forum symbool staat voor wat er cht leeft in de samenleving. Na al die jaren van leven onder de Nederlanders heb ik een hele hoop mooie elementen mogen ervaren. Maar ik moet en mag eerlijk zijn, ik heb ook ervaren dat de Nederlandse volksaard een laffe is. Achter een toetsenbord en een gigabit fiber internetverbinding (down en up) is men meer uitgesproken dan face two face. Prima. Dat gezegd hebbende: waarom zie ik dezelfde gretigheid en betrokkenheid bij so called antisemitisme toch zelden wanneer er sprake is van Islamofobie? Als dat al wordt erkend.

Dat geeft een mens te denken. Ben ik wel echt welkom of zijn het mijn belastingcenten?

:{
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_211081021
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ga lekker ergens anders emotioneel doen en mensen beschuldigen van harteloos zijn.

Oorlog is niet leuk, voor niemand niet, maar soms moeten offers gebracht worden. We gaan hier toch ook niet zeggen dat Oekrane maar gewoon op moet geven?
ja je bent harteloos
pi_211081028
Een offer wat gemaakt moet worden

zit kees hier veilig op zijn zolderkamer
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2023 @ 20:20:10 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211081032
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:19 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja je bent harteloos
Jij vindt dus dat Oekrane de wapens neer moet leggen? Daar vallen ook veel slachtoffers van de gevechten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211081034
twitter

Kijk, dit is nou Goed n Kwaad. Een Assault Ship n een Hospital Ship.

Of is dit gewoon slim bekokstoofd om het thuisfront stil te houden? "We verdedigen het recht van Isral om... maar we staan k klaar voor de Palestijnen."

Is dat niet slim, Bibi?
Haha, ja zeker, Macron.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:20:34 #213
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211081043
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik heb ook weinig met elke keer die individuele slachtoffer-propaganda, van beide kanten trouwens, maar het is gewoon een wapen in de informatieoorlog, niets nieuws bij een conflict.
Get woke, go broke!
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:20:36 #214
38496 Perrin
pi_211081045
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat een farm als het Fok!forum symbool staat voor wat er cht leeft in de samenleving. Na al die jaren van leven onder de Nederlanders heb ik een hele hoop mooie elementen mogen ervaren. Maar ik moet en mag eerlijk zijn, ik heb ook ervaren dat de Nederlandse volksaard een laffe is. Achter een toetsenbord en een gigabit fiber internetverbinding (down en up) is men meer uitgesproken dan face two face. Prima. Dat gezegd hebbende: waarom zie ik dezelfde gretigheid en betrokkenheid bij so called antisemitisme toch zelden wanneer er sprake is van Islamofobie? Als dat al wordt erkend.

Dat geeft een mens te denken. Ben ik wel echt welkom of zijn het mijn belastingcenten?

Iedereen is welkom die lekker mee wil doen en een beetje lief is tegen hun medemens.
pi_211081046
quote:

Ik denk wel dat we het zonder je belastinginbreng zullen redden in de toekomst hoor.
pi_211081067
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jij vindt dus dat Oekrane de wapens neer moet leggen? Daar vallen ook veel slachtoffers van de gevechten.
nee wij zouden het toch ook niet goedkeuren als er allerlei russische burgers kapot worden gebombadeerd?
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:22:00 #217
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211081110
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:19 schreef Slayage het volgende:
Oudjes nostalgisch, lachen gieren brullen over hun oorlogsmisdaden

[ twitter ]
Het verschil is dat jij moet teruggrijpen op oude beelden en er van 7 oktober nog opnames zijn van een juichend Hamas-lid met zijn ouders over zijn misdaden.
pi_211081115
kan er gewoon niets mee dat je hier vanaf je zolderkamer lult dat er offers gemaakt moeten worden terwijl als je daar zat waarschijnlijk ook zat te huilen en zou hopen dat het zou stoppen
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:22:15 #219
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211081122
quote:

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:23:01 #220
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211081143
quote:

Ben ik wel echt welkom of zijn het mijn belastingcenten?

Get woke, go broke!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2023 @ 20:23:30 #221
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211081151
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:21 schreef bitterbal het volgende:

[..]
nee wij zouden het toch ook niet goedkeuren als er allerlei russische burgers kapot worden gebombadeerd?
Antwoord mijn vraag. Er vallen talloze burgerdoden dagelijks in Oekrane, al bijna 2 jaar lang. Zo lang Oekrane blijft vechten, zullen er burgerslachtoffers vallen. Allemaal mensen die hun vrouw, zonen, dochters en ouders verliezen, puur omdat Oekrane die zinloze oorlog vol blijft houden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211081155
quote:

Ik ben een Nederlander. Ik weet niet wat je met "laf" bedoelt. Misschien meer verwend? We hoeven niet vaak keiharde keuzes te maken. Maar jij? Waar kom je vandaan?
pi_211081165
IDF en kolonisten terreur op de west bank hand in glove

"Een kolonist in uniform vuurt scherp om linkse activisten die aan het documenteren zijn te verdrijven. Er staan ​​meer soldaten klaar en het komt niet bij hen op om in te grijpen. Toch lijkt de gewelddadige samenwerking tussen de kolonisten en het leger in de gebieden"

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211081173
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Antwoord mijn vraag. Er vallen talloze burgerdoden dagelijks in Oekrane, al bijna 2 jaar lang. Zo lang Oekrane blijft vechten, zullen er burgerslachtoffers vallen. Allemaal mensen die hun vrouw, zonen, dochters en ouders verliezen, puur omdat Oekrane die zinloze oorlog vol blijft houden.
heb net je vraag beantwoord :{

Als Oekraine het voor elkaar zou krijgen om allemaal burgerslachtoffers te maken om putin uit te schakelen zouden wij dat hier ook niet goedkeuren.

Net zo min dat we het goed moeten keuren dat israel allemaal burgerslachtoffers maakt om hamas uit te schakelen.

En kan je wel beginnen over een offer wat gemaakt moet worden maar dat is vanuit jouw positie echt compleet belachelijk
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:25:20 #225
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211081193
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:25 schreef bitterbal het volgende:
Als Oekraine het voor elkaar zou krijgen om allemaal burgerslachtoffers te maken om putin uit te schakelen zouden wij dat hier ook niet goedkeuren.
Je onder/overschat ''wij hier'' behoorlijk.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:26:26 #227
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 20:26:31 #228
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211081198
quote:

dat heeft niks met lafheid te maken

Moslims veroorzaken gewoon meer problemen dan Joden en dat kleurt de mening logischerwijs een beetje
daarnaast zit de tweede wereldoorlog en de holocaust nog in het collectieve geheugen

tel dat bij elkaar op en het is logisch dat antisemitische feller wordt bestreden dan islamofobie
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:26:32 #229
38496 Perrin
pi_211081199
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:24 schreef Slayage het volgende:
IDF en kolonisten terreur op de west bank hand in glove

"Een kolonist in uniform vuurt scherp om linkse activisten die aan het documenteren zijn te verdrijven. Er staan ​​meer soldaten klaar en het komt niet bij hen op om in te grijpen. Toch lijkt de gewelddadige samenwerking tussen de kolonisten en het leger in de gebieden"

[ twitter ]
Tuig :N
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:26:39 #230
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211081201
quote:
6s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Die types moeten gewoon eens kappen met zeiken.

Er wordt in Nederland werkelijk geen strobreed in de weg gelegd om religieus te zijn, ook en zeker niet islamitisch.

Het wordt zelfs in ruime mate gefaciliteerd.

Maar dat is voor de hard-liners niet genoeg. Er moet en zal sprake zijn van islamofobie en onderdrukking, want natuurlijk! Voor de hard-liners is het altijd islamofobie en onderdrukking.

Er zijn legio moskeen, legio islamitische organisaties en scholen, koran wordt nergens verboden, werkelijk NIETS staat je in Nederland in de weg om moslim te zijn.

Maar dat is niet genoeg. En als je de epistels van lieden als Banshee, Werkperd en Slayage leest weet je ook dat het nooit genoeg zal zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:26:53 #231
38496 Perrin
pi_211081204
Gaat hard met de Iron Dome raketten.
twitter
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:27:45 #232
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211081224
quote:

[..]

Net zo min dat we het goed moeten keuren dat israel allemaal burgerslachtoffers maakt om hamas uit te schakelen.

En kan je wel beginnen over een offer wat gemaakt moet worden maar dat is vanuit jouw positie echt compleet belachelijk
Oh you sweet summer child.

Ga je nou gewoon eens verdiepen in wat het woord OORLOG nou precies inhoudt, wat jij wil zou iedereen wel willen, maar zo werkt het gewoon niet.

Het is geen bitchfight op het schoolplein :').
Get woke, go broke!
pi_211081235
quote:
"2,5 miljoen mensen opsluiten is heel succesvol gebleken voor onze veiligheid dus we moeten vooral zo doorgaan"
-Rabia Al-Basri
pi_211081237
Amerika heeft luitenant generaal James Glynn naar Isral gestuurd. Hij gaat Israelieten bij een grondoffensief de tactiek adviseren die hij destijds heeft uitgevoerd bij strijd om Fallujah in Irak. Verschil is echter dat hij tijdens strijd om Fallujah en Mosul veel proxies heeft kunnen gebruiken die beslissend waren voor de overwinning. Israel heeft echter geen proxies. Als Israel straks mogelijke proxies inhuurt, dan houdt dat in dat zij met minimale slachtoffers aan eigen kant, de strijd heel lang kunnen voortzetten.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2023 @ 20:28:21 #235
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211081239
quote:

[..]

Dus je zegt eigenlijk dat je geen ene zak geeft om Sergan die zijn vrouw en kinderen is verloren door een verdwaalde raket die nooit afgeschoten zou zijn als Oekrane gewoon kapte met die zinloze oorlog? Alsof het uit maakt welk vlaggetje op die raket staat. Harteloos van je.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211081248
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ga je nou gewoon eens verdiepen in wat het woord OORLOG nou precies inhoudt, wat jij wil zou iedereen wel willen, maar zo werkt het gewoon niet.

Oke
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:28:38 #237
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211081249
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat maakt het nog niet normaal, laat staan ethisch, om iemands leed te bagatelliseren.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:28:45 #238
38496 Perrin
pi_211081251
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Maar dat is niet genoeg. En als je de epistels van lieden als Banshee, Werkperd en Slayage leest weet je ook dat het nooit genoeg zal zijn.
Je kunt je ook een beetje in ze inleven h.. De godganse dag leven tussen al die militante athesten is geen pretje.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2023 @ 20:29:19 #239
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211081275
quote:
9s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:28 schreef Perrin het volgende:

[..]
Je kunt je ook een beetje in ze inleven h.. De godganse dag leven tussen al die militante athesten is geen pretje.
Je had me in de eerste helft.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211081276
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dus je zegt eigenlijk dat je geen ene zak geeft om Sergan die zijn vrouw en kinderen is verloren door een verdwaalde raket die nooit afgeschoten zou zijn als Oekrane gewoon kapte met die zinloze oorlog? Alsof het uit maakt welk vlaggetje op die raket staat. Harteloos van je.
wat :{

En waarom moet oekraine nou weer kappen met die zinloze oorlog als rusland de agressor is?
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:29:25 #241
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211081279
quote:

[..]
Joh, voor hen deugde het Westen sowieso al nooit. En zal het ook nooit doen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:29:37 #242
38496 Perrin
pi_211081285
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:28 schreef Werkperd het volgende:
Amerika heeft luitenant generaal James Glynn naar Isral gestuurd. Hij gaat Israelieten bij een grondoffensief de tactiek adviseren die hij destijds heeft uitgevoerd bij strijd om Fallujah in Irak. Verschil is echter dat hij tijdens strijd om Fallujah en Mosul veel proxies heeft kunnen gebruiken die beslissend waren voor de overwinning. Israel heeft echter geen proxies. Als Israel straks mogelijke proxies inhuurt, dan houdt dat in dat zij met minimale slachtoffers aan eigen kant, de strijd heel lang kunnen voortzetten.
Ja Mosul is een wat beter voorbeeld dan Fallujah.
pi_211081291
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:26 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
MIC business be boomin'.
pi_211081294
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat maakt het nog niet normaal, laat staan ethisch, om iemands leed te bagatelliseren.
maar hier vanuit je veilige kamer in het veilige nederland zeggen de zolderkamer autisten dat er offers gemaakt moeten worden _O_ _O_
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2023 @ 20:30:17 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211081305
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:29 schreef bitterbal het volgende:

[..]
wat :{

En waarom moet oekraine nou weer kappen met die zinloze oorlog als rusland de agressor is?
Zo lang ze blijven vechten zullen er zinloze burgerslachtoffers vallen, dat weten ze, en toch gaan ze door. Triest.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:30:28 #246
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211081311
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:28 schreef Slayage het volgende:

[..]
"2,5 miljoen mensen opsluiten is heel succesvol gebleken voor onze veiligheid dus we moeten vooral zo doorgaan"
Een beetje zoals Iraanse vrouwen zich voelen.

Hoor ik je nooit over.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211081316
nou goed verder nutteloze discussie.

Ik ben een sweet summer child en sommige hier zijn harteloos
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:30:40 #248
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211081319
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Mwah, het maakt allemaal gewoon helemaal geen ene moer uit wat iemand hier op FOK! er van vindt.

Prima als iemand elke keer enorm dramatisch wil doen bij tweet 765 over hetzelfde hoor, maar ik kan daar persoonlijk weinig mee.
Get woke, go broke!
pi_211081323
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zo lang ze blijven vechten zullen er zinloze burgerslachtoffers vallen, dat weten ze, en toch gaan ze door. Triest.
ok
pi_211081329
quote:

Jouw religie vind ik tamelijk lachwekkend en die van joden ook, dat is lood om oud ijzer wat mij betreft.

Maar antisemitisme is tegen joden en Joden, dat is dus sowieso niet helemaal vergelijkbaar met islamofobie.

Los daarvan, kijk ik berhaupt niet zo naar mensen. Mensen zijn voor mij mensen, waar ze ook vandaan komen of wat ze geloven. Ik beoordeel mensen op hun individuele gedrag, niet op hun religie of afkomst.

Jij bent volgens mij iemand die zich bij uitstek anders voordoet achter een computer met je neppe maniertjes, dus wat je zegt ben je zelf.
pi_211081333
quote:

[..]

Rouwen om de dood van een witte baby en schouderophalen bij een gedode wat donkerdere baby heeft toch gewoon een naam?
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:31:38 #252
13462 BansheeBoy
pi_211081334
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Waar 2 vechten hebben 2 schuld. En ik reken het hun meer aan dan Hamas. Nogmaals terreur vs terreur, met als kind van de rekening letterlijk het kind van de rekening. :N

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:31:49 #253
38496 Perrin
pi_211081336
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2023 @ 20:32:01 #254
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211081341
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:30 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ok
En nog vind je dat Sargan dat maar te accepteren heeft? Hij verliest z'n hele gezin omdat Oekrane door blijft vechten, en jij komt niet verder dan een ok? Heb je geen gevoelens?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211081343
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:31 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Rouwen om de dood van een witte baby en schouderophalen bij een gedode wat donkerdere baby heeft toch gewoon een naam?
denk dat sommige hier een witte baby erger vinden
pi_211081349
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:26 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
300, dat zijn momenteel wat, drie nachtjes aan munitie?
pi_211081352
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En nog vind je dat Sargan dat maar te accepteren heeft? Hij verliest z'n hele gezin omdat Oekrane door blijft vechten, en jij komt niet verder dan een ok? Heb je geen gevoelens?
nee
pi_211081356
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:29 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja Mosul is een wat beter voorbeeld dan Fallujah.
Ja klopt. In Fallujah konden ze niet winnen en hadden ze de boel vervolgens plat gebombardeerd. Compleet van kaart geveegd.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:33:00 #259
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211081360
Alleen al het feit dat ze er een "valse" term voor moeten gebruiken geeft al aan dat Islamofobie niet bestaat.

De "angst" voor de islam is op geen enkele wijze irrationeel, integendeel, dat is volkomen rationeel gezien de vele uitingen alleen al mbt dit conflict.
Get woke, go broke!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2023 @ 20:33:09 #260
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211081362
quote:
10s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:32 schreef bitterbal het volgende:

[..]
nee
Dat is te merken. Maar lekker lullen van achter je bureau in het veilige Nederland natuurlijk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211081363
oekrainiers zitten bijna in een zelfde situatie als de palestijnen. Een grote boze buurman die steeds meer grond wil hebben
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:33:18 #262
38496 Perrin
pi_211081364
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:32 schreef Werkperd het volgende:

[..]
Ja klopt. In Fallujah konden ze niet winnen en hadden ze de boel vervolgens plat gebombardeerd. Compleet van kaart geveegd.
Fallujah is een voorbeeld hoe het niet moet als je een stad probeert in te nemen idd.
pi_211081368
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat is te merken. Maar lekker lullen van achter je bureau in het veilige Nederland natuurlijk.
ja klopt. Ik heb makkelijk praten hier
pi_211081371
The soap continues :s)
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211081373
quote:
89s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:32 schreef bitterbal het volgende:

[..]
pi_211081374
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mooi stuk bij Khalid & Sophie. Eerst Joris Luyendijk en nu Raoul Heertje die een fragment laat zijn uit een serie die hij ooit heeft gemaakt met Frans Bromet. Wederom over Parents Circle volgens mij. 2 vaders (Joods en Palestijns) die hun dochter zijn verloren door een moordpartij/aanslag van "de andere partij". En die beiden gn wraak willen en zich juist inzetten om onderling begrip te kweken.
Mensen kunnen net zo goedaardig als kwaadaardig zijn.

We blijven vreemde wezens. :)
Intolerant voor intolerantie
pi_211081382
quote:

[..]
Ik weet wel zeker.
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2023 @ 20:34:10 #268
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211081383
quote:
10s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:33 schreef bitterbal het volgende:
oekrainiers zitten bijna in een zelfde situatie als de palestijnen. Een grote boze buurman die steeds meer grond wil hebben
Als je echt zou geven om mensenlevens zou dat niet uit moeten maken. Waar er twee vechten hebben twee schuld, alle partijen hebben de mogelijkheid om het bloedvergieten te stoppen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:34:31 #269
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211081391
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:33 schreef Slayage het volgende:
The soap continues :s) [ twitter ]
En ik blijf herhalen: die slachtoffers interesseren je niets.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211081393
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Als je echt zou geven om mensenlevens zou dat niet uit moeten maken. Waar er twee vechten hebben twee schuld, alle partijen hebben de mogelijkheid om het bloedvergieten te stoppen.
ja dat moet ook. Daarom zei ik daarvoor ook dat ik hoopte op een staak het vuren. Niet dat er offers gemaakt moeten worden ofzo
pi_211081396
quote:

[..]
Ik denk altijd maar aan vochtige billetjes als ik aan hun denk. Beetje mijn manier van inleven zeg maar.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:35:11 #272
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211081399
quote:
2s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:34 schreef Slayage het volgende:

[..]
Ik weet wel zeker.
Maar natuurlijk, Slayage... Maar natuurlijk...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211081400
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En ik blijf herhalen: die slachtoffers interesseren je niets.
Dat noemen ze projectie :*
-Rabia Al-Basri
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2023 @ 20:35:59 #274
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211081414
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:34 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja dat moet ook. Daarom zei ik daarvoor ook dat ik hoopte op een staak het vuren. Niet dat er offers gemaakt moeten worden ofzo
En toch moet dat niet in Oekrane. Heb je je eigen hypocrisie al door?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211081421
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:33 schreef Slayage het volgende:
The soap continues :s) [ twitter ]
Gezien de grootte van de explosie zou het mij niet verbazen. Hamas heeft zelfgemaakt hobbyspul. En snap ook niet dat mensen gelijk zo stellig zijn, ook als groep A of B die en die conclusie trekt. Het is ontzettend lastig om te achterhalen. Weet je nog Nord Stream ook eerst Rusland was, daarna Oekrane, daarna weer Rusland, etc.
pi_211081423
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:35 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En toch moet dat niet in Oekrane. Heb je je eigen hypocrisie al door?
Ja daar moet het ook
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:36:45 #277
13462 BansheeBoy
pi_211081431
quote:
1s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:31 schreef Hatseflats22 het volgende:

Maar antisemitisme is tegen joden en Joden, dat is dus sowieso niet helemaal vergelijkbaar met islamofobie.

Los daarvan, kijk ik berhaupt niet zo naar mensen. Mensen zijn voor mij mensen, waar ze ook vandaan komen of wat ze geloven. Ik beoordeel mensen op hun individuele gedrag, niet op hun religie of afkomst.
Ha Hatseflats! Prachtige username moet ik zeggen. Maar dat ter zijde. Dat doe je goed. Dat zouden meer mensen moeten doen. Maar op dit moment laat de wereld helaas wat anders zien. Ik hoop echt dat mensen ons voorbeeld gaan volgen, want je heb in mij wat dat aan gaat echt een medestander. Zeker.

woensdag 25 oktober 2023 @ 20:36:58 #278
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211081437
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:35 schreef Slayage het volgende:

[..]
Dat noemen ze projectie :*
Nee, dat blijkt uit je eigen posts.

En dat je op bepaalde vragen nooit antwoord geeft bevestigt dat.

Die Palestijnse slachtoffers interessen je inderdaad niets. Nul komma nul.

Wat je interesseert is dat het moslims zijn. Meer niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:37:18 #279
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211081444
quote:

[..]
Ik denk dat dat stemmingmakerij is
pi_211081459
quote:
2s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:34 schreef Slayage het volgende:

[..]
Ik weet wel zeker.
En anders gekleurden vinden dat weer erger.

Maar zoals al gevraagd. Maakt het iemand uit wie de werkelijke slachtoffers zijn.
pi_211081462
quote:

[..]
Statistisch gezien is dat ook gewoon erger.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:38:19 #282
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211081473
quote:

[..]
Hoe dan wel, nog los dat het helemaal niet makkelijk is om emoties te scheiden van de feitelijke realiteit.

Kern is dat die Palestijnse samenleving doorwrocht is van haatorganisaties die door lokaal de goedentierenheid te spelen, daarbuiten haar niets ontziende geweld bezigt en rechtvaardigt ?
Moet terugdenken aan menig (oorlogs)criminineel die thuis zo aardig waren om maar niet te vertellen hoe ze anderen hun keel afsneden.
pi_211081484
Finkelstein being Finkelstein

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211081489
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:12 schreef sp3c het volgende:
Gaza is kleiner als Texel, waarom zou dat niet kunnen?
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:39:01 #285
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211081490
quote:
4s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:37 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Statistisch gezien is dat ook gewoon erger.
Blanken zijn maar 8% van de wereldbevolking, dus als er 1 groep recht heeft op de minderhedenkaart..... :7.
Get woke, go broke!
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 20:40:03 #286
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211081505
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:39 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
omdat we er geen plek en geen geld voor hebben
pi_211081508
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:38 schreef Vallon het volgende:

[..]
Hoe dan wel, nog los dat het helemaal niet makkelijk is om emoties te scheiden van de feitelijke realiteit.

Kern is dat die Palestijnse samenleving doorwrocht is van haatorganisaties die door lokaal de goedentierenheid te spelen, daarbuiten haar niets ontziende geweld bezigt en rechtvaardigt ?
Moet terugdenken aan menig (oorlogs)criminineel die thuis zo aardig waren om maar niet te vertellen hoe ze anderen hun keel afsneden.
Varkensslagers hebben ook vaak kinderen en een klein lief hondje thuis.
pi_211081509
quote:
6s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Blanken zijn maar 8% van de wereldbevolking, dus als er 1 groep recht heeft op de minderhedenkaart..... :7.
Daarom, en rap krimpende.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:40:12 #289
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211081511
quote:
6s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:38 schreef Slayage het volgende:

[ twitter ]
Ze interesseren je niets.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211081517
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:38 schreef Vallon het volgende:

[..]

Waar heb je het over met dat laatste? Ja. Men gaat wel terugvechten.
pi_211081544
quote:
6s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Raar eigenlijk wel, en dat terwijl we veruit de knapste en aantrekkelijkste van alle kleurtjes zijn.
pi_211081568
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Waarom zou dit in Gaza met Hamas niet kunnen en is dit in het Baskenland met Eta en in Ierland/Noord Ierland met de Ira wel mogelijk?
pi_211081589
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:41 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Raar eigenlijk wel, en dat terwijl we veruit de knapste en aantrekkelijkste van alle kleurtjes zijn.
Ik heb hier wel theorien over. Niet toevallig gerelateerd aan n partij van belang in dit topic. Hoog BNW-gehalte echter.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:43:59 #294
13462 BansheeBoy
pi_211081590
quote:
6s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:38 schreef Slayage het volgende:

[ twitter ]
Ik ben een groot fan van Herman Finkelstein. Zijn ruggengraat is van massief edelmetaal. Maar hij is tevens het voorbeeld van waar de joodse lobby toe in staat is. Ze hebben hem cht helemaal kapot gemaakt.

Ik hou van zijn eloquente en directe manier van spreken. Zijn enorme dapperheid om de waarheid te prediken ook al is deze niet welgevallig. En het kan hem niks schelen dat ze hem een nestbevuiler noemen.

Mooie vent.

pi_211081593
"Enige democratie in de regio"

twitter
-Rabia Al-Basri
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:44:35 #296
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211081603
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:42 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Waarom zou dit in Gaza met Hamas niet kunnen en is dit in het Baskenland met Eta en in Ierland/Noord Ierland met de Ira wel mogelijk?
Omdat religie daar minder dogmatisch van aard is, zeker vergeleken met 50 jaar terug
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:44:40 #297
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211081605
quote:

[..]
Ik ben team Shah Rukh Khan en de billen van Brobbey
pi_211081614
Mensen komen je ineens vertellen dat jouw boerderij jouw boerderij niet meer is. Ik zou boos worden. In in docu pas zag ik ook hoe Hamas dat soms doet. Heel snel bij iemand op zijn land raketinstallaties op bouwen....afvuren en wegwezen. De boer blijft achter met de vraag of Israel hem nu gaat bombarderen.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:45:22 #299
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211081619
quote:

[..]
Dat lijkt me nogal subjectief eigenlijk.....
Get woke, go broke!
pi_211081621
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:44 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik ben team Shah Rukh Khan en de billen van Brobbey
_O-
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:45:50 #301
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_211081627
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:39 schreef KaheemSaid het volgende:

[..]
Hmmm, tijd om je perceptie en perpectief van afmetingen en aantallen bij te stellen.

Texel is ruim 150km land , Gaza iets meer dan 350km.....
Los daarvan is het niet moeilijk om 2 miljoen mensen te huisvesten in een stadsgebied van ter grootte van Parijs (Ile de France: ruim 100km) die ca 11 miljoen inwoners huisvest met de nodige parken, industrieterreinen en tal van parkeerterreinen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2023 @ 20:45:56 #302
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211081629
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:36 schreef bitterbal het volgende:

[..]
Ja daar moet het ook
Dus Rusland moet beloond worden en de kans krijgen om over een paar jaar het karwei af te maken?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')