SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
![]()
gepikt van die dikke spekkop hahahahaha
Niet nodig, gewoon de rioolafvoer erin laten uitlopenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Misschien giftige gassen de tunnels in. Of zoiets.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen![]()
Isralische media melden dat de woning van Abu Obaida, woordvoerder van Hamas, is gebombardeerd. Onbekend is of hij inderdaad gedood is.![]()
Denk wel dat zoiets effectief is. De tunnels onbruikbaar maken, ook voor de toekomst.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:43 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Niet nodig, gewoon rioolafvoer erin laten uitlopen
Maar goed, er zullen ook veel onschuldige mensen zitten en gijzelaars.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Hopelijk was ie thuis.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:44 schreef Qarrad het volgende:
Isralische media melden dat de woning van Abu Obaida, woordvoerder van Hamas, is gebombardeerd. Onbekend is of hij inderdaad gedood is.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Ze weten niet eens waar de tunnels precies zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Denk wel dat zoiets effectief is. De tunnels onbruikbaar maken, ook voor de toekomst.
Maar goed, er zullen ook veel onschuldige mensen zitten en gijzelaars.![]()
Ik hoop het ook, want er zijn meerdere doden geteld dus het zou nogal onverteerbaar zijn als hij er niet tussen zatquote:![]()
![]()
Hoe bijna miljoen joden het Midden-Oosten uit werden gejaagd
Daar hoor je dat hypocriete pro Palestina volk natuurlijk ook nooit over.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Als ze gaan starten met een grondoffensief zullen ze er wel achter komen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:46 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ze weten niet eens waar de tunnels precies zijn.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
nou en, ik zie nu pas dat ik de laatste post had hahahahaha!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:42 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
gepikt van die dikke spekkop hahahahaha
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Steeds meer deskundigen van holocaust/genocide, internationaal recht laten van zich horen over de het gevaar van een genocide in Gaza. Het het betreffende document https://opiniojuris.org/2(...)al-genocide-in-gaza/
"The world is indeed watching, as Biden said, and it knows, despite Biden’s use of the Holocaust to distort what is clearly in front of our eyes, as more than 800 scholars of international law, conflict studies, and Holocaust and Genocide Studies declared in a statement on 15 October: “We are compelled to sound the alarm about the possibility of the crime of genocide being perpetrated by Israeli forces against Palestinians in the Gaza Strip. We do not do so lightly, recognizing the weight of this crime, but the gravity of the current situation demands it.” Scholars whose work has shaped the field of Holocaust and genocide studies, such as Omer Bartov and Marion Kaplan, signed the statement.
This is significant. More and more Holocaust and genocide studies scholars are refusing to allow the continuation of the dangerous use of the Holocaust to distort the historical reality of the Holocaust and Israeli mass violence against Palestinians. This provides some hope in these dark days, as it supports the struggle for a different future, beyond the Israeli settler state, a future that should be based on equality, justice, freedom and dignity for all the people who live between the Jordan River and the Mediterranean Sea."Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ik ben chemisch ingenieur h, ik kan het voor mezelf eigenlijk nog wel een beetje goedpraten om in een gesloten tunnel systeem te gebruiken. In het open veld of stad waar nog burgers zijn, nee.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
schien dat we gifgas beter op de verboden lijst laten staan hoor
Maar ja, deze geest houden we misschien maar beter letterlijk in de fles. Zeewater werkt ook en dat laat de tunnels misschien nog instorten ook.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Het is allemaal onderling verbonden, dus als je bij n ingang er iets ingooit verspreid het zich lijkt me ook naar de rest.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:46 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ze weten niet eens waar de tunnels precies zijn.
Mosab Hassan Yousef geeft dit ook als beste optie.![]()
oh, ik dacht ze geven de downie maar zijn momentje...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou en, ik zie nu pas dat ik de laatste post had hahahahaha!
Wat zeggen die deskundigen ook alweer over de Armeense Genocide?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:49 schreef Slayage het volgende:
Steeds meer deskundigen van holocaust/genocide, internationaal recht laten van zich horen over de het gevaar van een genocide in Gaza. Het het betreffende document https://opiniojuris.org/2(...)al-genocide-in-gaza/
"The world is indeed watching, as Biden said, and it knows, despite Biden’s use of the Holocaust to distort what is clearly in front of our eyes, as more than 800 scholars of international law, conflict studies, and Holocaust and Genocide Studies declared in a statement on 15 October: “We are compelled to sound the alarm about the possibility of the crime of genocide being perpetrated by Israeli forces against Palestinians in the Gaza Strip. We do not do so lightly, recognizing the weight of this crime, but the gravity of the current situation demands it.” Scholars whose work has shaped the field of Holocaust and genocide studies, such as Omer Bartov and Marion Kaplan, signed the statement.
This is significant. More and more Holocaust and genocide studies scholars are refusing to allow the continuation of the dangerous use of the Holocaust to distort the historical reality of the Holocaust and Israeli mass violence against Palestinians. This provides some hope in these dark days, as it supports the struggle for a different future, beyond the Israeli settler state, a future that should be based on equality, justice, freedom and dignity for all the people who live between the Jordan River and the Mediterranean Sea."
[ twitter ]![]()
gewoon de uitgangen opblazenquote:
al zullen de meesten wel in ziekenhuisen en kleuterscholen uitkomen gok/vrees ikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ten deel waarschijnlijk al wel omdat het bijna onmogelijk is grote hoeveelheden grond te verplaatsten zonder dat het opvalt. Met moderne detectie middelen mits je die in de de buurt kan gebruiken niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:46 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ze weten niet eens waar de tunnels precies zijn.
Ground-penetrating radar en echo locatie detectie met behulp van kleine explosies bijvoorbeeld.Geld maakt meer kapot dan je lief is.
elk moment is mijn moment vriendquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:51 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
oh, ik dacht ze geven de downie maar zijn momentje...
elk momentOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik weet niet wie dat is. Die ziet het aanvallen van tunnels als groots?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:50 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Het is allemaal onderling verbonden, dus als je bij n ingang er iets ingooit verspreid het zich lijkt me ook naar de rest.
Mosab Hassan Yousef geeft dit ook als beste optie.![]()
Oh hemel laten we niet over moment beginnen en de noodzaak van materie voor de betekenis van tijd, en dus moment en we zijn de avond zoek...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
elk moment is mijn moment vriend
elk moment
deze man ...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:55 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Oh hemel laten we niet over moment beginnen en de noodzaak van materie voor de betekenis van tijd, en dus moment en we zijn de avond zoek...Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
knettergek, neem het aan van mijn vrouwquote:
Zoon van een Hamas oprichter die zich heeft ontworsteld aan die wereld:quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is. Die ziet het aanvallen van tunnels als groots?
![]()
Die zijn volgens mij al opgegeven, mochten er nog een paar gered worden, dan mooi meegenomen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:54 schreef Jaroon het volgende:
Er zijn ook nog gijzelaars trouwens. Ontdek je een ingang......wat dan?ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
Er zijn ongetwijfeld gruwelijk zieke misdaden gepleegd door Hamas, daar niet van hoor. Niet dat ik zelf al die foto's heb gezien (geen behoefte aan). Maar dit hele specifieke verhaal (b)lijkt toch een broodje aap te zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ondertussen gaan ze helemaal los om de commotie die ontstond rondom de ontploffing bij het ziekenhuis. Wat uiteindelijk geen IDF raket bleek te zijn.
Eigenlijk is het een combinatie van een getuigenverslag uit 1982 gecombineerd met een oud filmpje uit...Mexico. Dat filmpje deed even de rondte vlak na 7-10 maar is al snel verwijderd. In dat filmpje wordt een man (!) open gesneden door criminelen. Hier het verhaal achter dat filmpje uit 2018.
Overigens, dat getuigenverslag uit 1982 stamt dus van dezelfde regio en betreft Isralische (!) soldaten die gruwelijk te keer gingen tijdens de slachting van twee Libanese dorpjes/kampen bij Beirut, Sabra en Shatila.
Beetje ironisch.
Spoiler: niet voor tere zieltjes (geen foto, maar een verhaaltje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Nee, zover ik weet geldt het ultimatum nog steedsquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Die zijn volgens mij al opgegeven, mochten er nog een paar gered worden, dan mooi meegenomen.
Als Hamas haar volk echt wil behoeden voor meer ellende is de eis duidelijk
- alle gijzelaars vrij
- onvoorwaardelijke overgave Hamas
twee simpele en zeer begrijpelijke zaken, het is nu aan Hamas om een keus te maken, offeren ze echt hun volk op?
?got me a movie, I want you to know
Er zijn nu duidelijk onderhandelingen daarover.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Die zijn volgens mij al opgegeven, mochten er nog een paar gered worden, dan mooi meegenomen.![]()
Ja. Ik denk dat ze dat doen. Dat zie je al bij die aanslag.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:00 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nee, zover ik weet geldt het ultimatum nog steeds
- alle gijzelaars vrij
twee simpele en zeer begrijpelijke zaken, het is nu aan Hamas om een keus te maken, offeren ze echt hun volk op?
?![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:59 schreef Salina het volgende:
[..]
Er zijn ongetwijfeld gruwelijk zieke misdaden gepleegd door Hamas, daar niet van hoor. Niet dat ik zelf al die foto's heb gezien (geen behoefte aan). Maar dit hele specifieke verhaal (b)lijkt toch een broodje aap te zijn.
Eigenlijk is het een combinatie van een getuigenverslag uit 1982 gecombineerd met een oud filmpje uit...Mexico. Dat filmpje deed even de rondte vlak na 7-10 maar is al snel verwijderd. In dat filmpje wordt een man (!) open gesneden door criminelen. Hier het verhaal achter dat filmpje uit 2018.
Overigens, dat getuigenverslag uit 1982 stamt dus van dezelfde regio en betreft Isralische (!) soldaten die gruwelijk te keer gingen tijdens de slachting van twee Libanese dorpjes/kampen bij Beirut, Sabra en Shatila.
Beetje ironisch.
Spoiler: niet voor tere zieltjes (geen foto, maar een verhaaltje:Op basis van wat en welke bron is dit een broodje aap verhaal? Ik heb de beelden gezien, velen met mij en die beelden waren zeer recent niet al 40 jaar oud. Journalisten hebben de beelden gezien dus waarom zou het een broodje aap zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
ja dat vrees ik, helaas, ookquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:01 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat ze dat doen. Dat zie je al bij die aanslag.
Ik snap dan ook niet hoe je deze groepering ook maar enig warm hart kan toedragen, maar goed
[ Bericht 0% gewijzigd door Un_Chien_Andalou op 25-10-2023 19:04:13 (weet->denk->vrees) ]got me a movie, I want you to know
Als je het normale Palestijnen vraagt weten zij het ook niet. Hoe ga en kan je dit zelf aanpakken als Palestijnen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:02 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ja dat denk ik, helaas, ook
Ik snap dan ook niet hoe je deze groepering ook maar enig warm hart kan toedragen, maar goed![]()
ja dat is altijd het punt, hetzelfde heb ik met russen, hoe pak je Putin aan?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als je het normale Palestijnen vraagt weten zij het ook niet. Hoe ga en kan je dit zelf aanpakken als Palestijnen?
Geen idee, en ik ben blij dat ik niet leef onder het juk van compleet geschiften maar me slechts mag ergeren aan de matig geschifte gesjeesde geschiedenis student, Markgot me a movie, I want you to know
Maar om nou vlaggen te gaan zwaaien voor zulke gekkies... nahgot me a movie, I want you to know
Mark? Rutte bedoel je? Putin. Ook zo'n probleem waar nu te weinig aandacht voor is.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:06 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ja dat is altijd het punt, hetzelfde heb ik met russen, hoe pak je Putin aan?
Geen idee, en ik ben blij dat ik niet leef onder het juk van compleet geschiften maar me slechts mag ergeren aan de matig geschifte gesjeesde geschiedenis student, Mark![]()
Hamas etc. vlaggen zijn verboden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:07 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Maar om nou vlaggen te gaan zwaaien voor zulke gekkies... nah![]()
Vergelijkbaar, extreem sadistisch tuig dat jankt over grenzen van 80 jaar terug, er is geen verschil, daarom zijn ze het ook roerend eens... tjaquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Mark? Rutte bedoel je? Putin. Ook zo'n probleem waar nu te weinig aandacht voor is.got me a movie, I want you to know
Altijd grappig hoe iemand een stelling voor eigen doel gaat inframen, ik had en heb het niet over de vorm, wiens, type of whatever soort religie dat je verder vooral achter je eigen voordeur mag houden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je spreekt hier over de Abrahamse religies. Behoorlijk intolerant ja.
Maar spreek je zo ook over een Boeddhist?"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Komt ook niet veel voor volgens mij.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat is je hond op straat laten schijten ook. Handhaving is er niet echt op.![]()
jij komt echt niet buiten he, niks met ik was ingelogd, lul niet man, ga douchen en wandelenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:10 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Komt ook niet veel voor volgens mij.got me a movie, I want you to know
Think again en kom thee drinken in mijn wijkquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:10 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Komt ook niet veel voor volgens mij.![]()
![]()
Ik doelde niet op die honden. Ik ben 'net' thuis......wat moet ik nu gaan doen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:10 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
jij komt echt niet buiten he, niks met ik was ingelogd, lul niet man, ga douchen en wandelen![]()
Ik geloof het wel. Ik woonde zelf ooit in Amsterdam Oost. Maar wat zie je dan hangen nu?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Think again en kom thee drinken in mijn wijk![]()
bel nu met je vrouw...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik doelde niet op die honden. Ik ben 'net' thuis......wat moet ik nu gaan doen?got me a movie, I want you to know
de singles SC?quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja dit soort enigma's zijn mij geheel onbekendquote:got me a movie, I want you to know
Alsof iemand nog een grammofoonplaatspeler heeftquote:
Hetj zou je verbazen. Maar jullie hebben allen gezellig een partner?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:15 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Alsof iemand nog een grammofoonplaatspeler heeft![]()
Oh nee ik had het over hondenpoepquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:12 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. Ik woonde zelf ooit in Amsterdam Oost. Maar wat zie je dan hangen nu?
Hier geen onrust (op dat vlak). Ik zou geen Isralische vlag op durven hangen echter.![]()
Heel benieuwd...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:15 schreef UitStraling het volgende:
Bijna persconferentie Netanyahu en IDF woordvoerder.![]()
the fuck is going on!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hondenpoep is wel ergerlijk. Serieus. .quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh nee ik had het over hondenpoep
Hier geen onrust (op dat vlak). Ik zou geen Isralische vlag op durven hangen echter.![]()
*begeleiding/curatorquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:15 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hetj zou je verbazen. Maar jullie hebben allen gezellig een partner?got me a movie, I want you to know
RIP katten, allemaal wegquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:20 schreef Jaroon het volgende:
Kattenpoep ook trouwens. Gelukkig zijn er geen katten meer sinds Covid..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Netan kondigd grondoffensief aan en het gaat hier over poep
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Nee. Ik had zelf een kat. Heel lief. zij verdween in een tijd dat veel katten hier verdwenen. Net na Covid.quote:![]()
heeftie het aangekondigd of denken we dat hij dat gaat doen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Even een connectie naar onderwerp.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:24 schreef sp3c het volgende:
heeftie het aangekondigd of denken we dat hij dat gaat doen?![]()
Nah hij legt min of meer de bal bij het 'war cabinet' volgens mij
Die gaan straks spreken meen ikOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
nou dan kunnen we weer verder over kattenpoep jongensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:24 schreef Nyamuk het volgende:
Wat een varkens zijn die Israeliers toch.
[ twitter ].
Get woke, go broke!![]()
Wanneer ze de tijd rijp achten, dit was meer peptalk voor de families van de slachtoffers en de gegijzelden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:24 schreef sp3c het volgende:
heeftie het aangekondigd of denken we dat hij dat gaat doen?![]()
Mooi stuk bij Khalid & Sophie. Eerst Joris Luyendijk en nu Raoul Heertje die een fragment laat zijn uit een serie die hij ooit heeft gemaakt met Frans Bromet. Wederom over Parents Circle volgens mij. 2 vaders (Joods en Palestijns) die hun dochter zijn verloren door een moordpartij/aanslag van "de andere partij". En die beiden gn wraak willen en zich juist inzetten om onderling begrip te kweken.
[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 25-10-2023 19:32:43 ]"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin![]()
Niet alle Isralirs over een kam scheren. Ze zijn ook erg verdeeld over deze situatie.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:24 schreef Nyamuk het volgende:
Wat een varkens zijn die Israeliers toch.
[ twitter ]Wie dit leest is een lezer van dit![]()
day 18 ... nothing to reportquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wanneer ze de tijd rijp achten, dit was meer peptalk voor de families van de slachtoffers en de gegijzelden.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja. En Joden wereldwijd zeker.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Niet alle Isralirs over een kam scheren. Ze zijn ook erg verdeeld over deze situatie.![]()
Apart volk wel. Familie van m'n opa is joods, nou die voldoen echt wel aan heel wat stereotypen.quote:A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Klinkt mooi. Zag/zie je ook in Vietnam. Weinig wraakgevoel. In Europa speelt dit zich ook nog af binnen families op bijv. Corsica. Het wel eindeloos het elkaar schuldig nemen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mooi stuk bij Khalid & Sophie. Eerst Joris Luyendijk en nu Raoul Heertje die een fragment laat zijn uit een serie die hij ooit heeft gemaakt met Frans Bromet. Wederom over Parents Circle volgens mij. 2 vaders (Joods en Palestijns) die hun dochter zijn verloren door een moordpartij/aanslag van "de andere partij". En die beiden gn wraak willen en zicht juist inzetten om onderling begrip te kweken.![]()
SNMG2 was in Turkije van de weekquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:26 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Begint nu serieus te worden, gaat de UK ook een schip sturen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mooi zo. Wanneer het intern begint te rotten kan er een eind aan dat land komen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Niet alle Isralirs over een kam scheren. Ze zijn ook erg verdeeld over deze situatie.Heel veel sambal![]()
Gelukkig hebben wij hier geen groep mensen die blijft doorjanken en drammen over dingen uit een ver verledenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:31 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Klinkt mooi. Zag/zie je ook in Vietnam. Weinig wraakgevoel. In Europa speelt dit zich ook nog af binnen families op bijv. Corsica. Het wel eindeloos het elkaar schuldig nemen..
Get woke, go broke!![]()
Just my 50 cents, Amerika kan het leven van zijn burgers en dat van de Joden niet garanderen als Hezbollah zich serieus in de strijd gaat mengen, bovendien dient de munitie van de Iron Dome met alle spoed aangevuld te worden.![]()
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Hezbollah kan niet zoveel, die hebben geen miljoenenstad om achter te schuilen en die grens is zwaar verdedigdquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:35 schreef UitStraling het volgende:
Just my 50 cents, Amerika kan het leven van zijn burgers en dat van de Joden niet garanderen als Hezbollah zich serieus in de strijd gaat mengen, bovendien dient de munitie van de Iron Dome met alle spoed aangevuld te worden.
beetje raketten schieten maar dan riskeren ze een Amerikaans bombardement en ik weet niet of dat bluf is of niet, zou het er iig niet op wagenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
maak ik toch geen geheim van popjequote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ahhhw, dit plaatst alles in een perspectief
Dat idee heb ik ook.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hezbollah kan niet zoveel, die hebben geen miljoenenstad om achter te schuilen en die grens is zwaar verdedigd
beetje raketten schieten maar dan riskeren ze een Amerikaans bombardement en ik weet niet of dat bluf is of niet, zou het er iig niet op wagenWie dit leest is een lezer van dit![]()
Wat is het? Ook historie.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Apart volk wel. Familie van m'n opa is joods, nou die voldoen echt wel aan heel wat stereotypen.![]()
Meerdere Tweeteraars citeren Bibi:Not sure if true, maar voor de zekerheid:quote:Netanyahu: 'We are the people of light, they are the people of darkness; light will triumph over darkness, and we will fulfill the prophecy of Isaiah'quote:What is the main prophecy of Isaiah?
The Prophet Isaiah: Judgement and Hope - National Shrine of ...
Isaiah is one of the most well-known prophets in the Bible for his prediction of the coming of the Messiah, who would redeem His people from their sins. A book of stark contrasts, Isaiah juxtaposes terrifying warnings of judgement and destruction with uplifting promises of hope and prosperity“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Als de US zich er serieus mee gaat bemoeien met 2 vloten heb je wel een probleem.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:35 schreef UitStraling het volgende:
Just my 50 cents, Amerika kan het leven van zijn burgers en dat van de Joden niet garanderen als Hezbollah zich serieus in de strijd gaat mengen, bovendien dient de munitie van de Iron Dome met alle spoed aangevuld te worden.![]()
Westerlingen aan het thuisfront ook, vermoed ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:41 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als de US zich er serieus mee gaat bemoeien met 2 vloten heb je wel een probleem.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Die hebben akelig wat raketten, dat is ook de reden waarom Hamas maar blijft vuren, lekker die Iron Dome uitputten, bovendien zijn die Iraanse raketten echt niet mis.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hezbollah kan niet zoveel, die hebben geen miljoenenstad om achter te schuilen en die grens is zwaar verdedigd
beetje raketten schieten maar dan riskeren ze een Amerikaans bombardement en ik weet niet of dat bluf is of niet, zou het er iig niet op wagen![]()
Johquote:#Netanyahu: The timing of the ground attack on #Gaza will be reached by consensus. Wat is dit dan voor een nietszeggende uitspraak.
Maar goed, hij heeft dus met Biden, Rutte en Macron dus afgesproken dat ie een dezer dagen kan beginnen?“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Dat lijkt mij een minder gevaar. Ik denk niet dat de US er totaal ingaat als grondaanval. "het westen' denkt nu wel eindelijk na.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:42 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Westerlingen aan het thuisfront ook, vermoed ik.![]()
Ik ben benieuwd of een groot genoeg aandeel Palestinia-aanhangers in het Westen dat onderscheid (directe vs indirecte steun) relevant genoeg acht om niet tot handelen te komen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:44 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een minder gevaar. Ik denk niet dat de US er totaal ingaat als grondaanval. "het westen' denkt nu wel eindelijk na.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Men zit nu ook wel heel erg in het nauw. Dat moet je openbreken. Nu.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:46 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of een groot genoeg aandeel Palestinia-aanhangers in het Westen dat onderscheid (directe vs indirecte steun) relevant genoeg acht om niet tot handelen te komen.![]()
handelen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:46 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of een groot genoeg aandeel Palestinia-aanhangers in het Westen dat onderscheid (directe vs indirecte steun) relevant genoeg acht om niet tot handelen te komen.got me a movie, I want you to know
Erg onduidelijk. Je schrijft wat en zet er vervolgens mijn naam neer.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, dat de tekst nu in je clipboard staat!![]()
Ja, al dat wat met bom, mes, AK-47 en ''Allahu Akbar''-geschreeuw gepaard gaat.quote:“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Denk niet met Rutte.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:43 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Joh. Wat is dit dan voor een nietszeggende uitspraak.
Maar goed, hij heeft dus met Biden, Rutte en Macron dus afgesproken dat ie een dezer dagen kan beginnen?Wie dit leest is een lezer van dit![]()
leraarsteken en vlagvreten?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:48 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja, al dat wat met ''Allahu Akbar''-geschreeuw gepaard gaat.got me a movie, I want you to know
Times of Israelquote:
Zoals het hier staat:.. werd de speech ook live vertaald. Lookner had het live op zijn streamquote:Netanyahu says the cabinet is operating “without political considerations.”
He says Israel is getting ready for a ground operation, but will not share when or how. He also says he will not share the range of considerations involved.
“We are preparing for a ground incursion. I won’t specify when, how, how many. I also won’t detail the range of considerations, most of which the public is not aware of. And that’s the way it is supposed to be. This is the way, so that we protect our soldiers’ lives.”
Netanyahu says there was a unanimous decision about the timing of the ground incursion.
“The timing of the operation was determined unanimously by the war cabinet and the chief of staff,” he says.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”![]()
quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Waar? Hier in het westen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:48 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja, al dat wat met bom, mes, AK-47 en ''Allahu Akbar''-geschreeuw gepaard gaat.![]()
Onder andere.quote:“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Mijn minachting voor dat tuig zou zelfs door Dante niet beschreven kunnen wordenquote:got me a movie, I want you to know
Als de vlam in de pan schiet zijn de enige die er garen bij spinnen China en Rusland. De Verenigde Staten en Europa zijn dan te druk bezig om over hun te bekommeren. Tegelijkertijd is het ook aannemelijk dat vanuit de VS een oorlog gestimuleerd gaat worden om af te leiden van alle binnenlandse problematiek. Men kwam niets voor niets met het belachelijke bericht van de Treasury dat een oorlog in het Midden-Oosten prima gefinancierd kan worden.![]()
Ja, uiteraard. Het potentieel in westerse hoofdsteden niet gezien de afgelopen weken?quote:“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Oh ik sprak je aan op jouw beweringen dat niet Hamas maar IDF de festivalgangers geraakt zou hebben en dat Hamas het allemaal niet zo bedoeld zou hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:48 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Erg onduidelijk. Je schrijft wat en zet er vervolgens mijn naam neer.![]()
En zo werkt de wereld. Oekraine straks deels ingenomen. "we hadden er even geen tijd voor".quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:50 schreef Gitw het volgende:
Als de vlam in de pan schiet zijn de enige die er garen bij spinnen China en Rusland. De Verenigde Staten en Europa zijn dan te druk bezig om over hun te bekommeren. Tegelijkertijd is het ook aannemelijk dat vanuit de VS een oorlog gestimuleerd gaat worden om af te leiden van alle binnenlandse problematiek. Men kwam niets voor niets met het belachelijke bericht van de Treasury dat een oorlog in het Midden-Oosten prima gefinancierd kan worden.![]()
de vlam is al decennia in de pan, we hebben er in Europa nog nooit last van gehadquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:50 schreef Gitw het volgende:
Als de vlam in de pan schiet zijn de enige die er garen bij spinnen China en Rusland. De Verenigde Staten en Europa zijn dan te druk bezig om over hun te bekommeren. Tegelijkertijd is het ook aannemelijk dat vanuit de VS een oorlog gestimuleerd gaat worden om af te leiden van alle binnenlandse problematiek. Men kwam niets voor niets met het belachelijke bericht van de Treasury dat een oorlog in het Midden-Oosten prima gefinancierd kan worden.
waarom zou het nu anders gaan?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee. Ik heb er echt weinig over gehoord.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Het potentieel in westerse hoofdsteden niet gezien de afgelopen weken?![]()
Het is net de islam.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef Werkperd het volgende:
Een compleet gestoord racist dit
[ twitter ]
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
Ach, die mensen heb je wel eens
Get woke, go broke!![]()
Waarom niet? Of anders gesteld; waarom was hij itt vele andere wel op bezoek bij Bibi afgelopen week?quote:“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Weer eigen verzinselen. Weer op de man spelen. Weer persoonlijk aanvallen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh ik sprak je aan op jouw beweringen dat niet Hamas maar IDF de festivalgangers geraakt zou hebben en dat Hamas het allemaal niet zo bedoeld zou hebben.![]()
Omdat de contacten goed zijn. Dat is positief.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:53 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Waarom niet? Of anders gesteld; waarom was hij itt vele andere wel op bezoek bij Bibi afgelopen week?![]()
Ik vermoed dat Qatar niks gaat doen met het verzoek van blinken om te dimmen met de verslaggeving na de aanslag van Isral
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Dit is wel goed om even bij stil te staan...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
de vlam is al decennia in de pan, we hebben er in Europa nog nooit last van gehad
waarom zou het nu anders gaan?![]()
Ik snap deze niet. Van die 100 miljard gaat toch minder dan de helft naar Isral en de rest richting Oekrane en de verdediging van Taiwan?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:50 schreef Gitw het volgende:
Als de vlam in de pan schiet zijn de enige die er garen bij spinnen China en Rusland. De Verenigde Staten en Europa zijn dan te druk bezig om over hun te bekommeren. Tegelijkertijd is het ook aannemelijk dat vanuit de VS een oorlog gestimuleerd gaat worden om af te leiden van alle binnenlandse problematiek. Men kwam niets voor niets met het belachelijke bericht van de Treasury dat een oorlog in het Midden-Oosten prima gefinancierd kan worden.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Ja, ben je het niet met hem eens? Oorlog van goed tegen kwaad?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]And what rough beast, its hour come round at last,
Doe niet zo verongelijkt man. Als je consequent domme shit uitdeelt en beweert, moet je er ook tegen kunnen dat mensen het benoemen voor wat het is en je erop aansprekenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:53 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Weer eigen verzinselen. Weer op de man spelen. Weer persoonlijk aanvallen.![]()
quote:Antisemitism in Europe reaching levels unseen in decades, says top Rabbi
European Jews are afraid following a spike in antisemitic attacks sparked by the latest Israel-Hamas war despite authorities increasing protection, Rabbi Menachem Margolin, the chairman of the European Jewish Association, has told Euronews.
The Rabbi said the increase in such incidents, which include physical and verbal aggression, is something that has not been seen for decades.
"We do get a lot of information, a lot of calls, a lot of emails from Jewish people from Europe, both individuals in the institutions, synagogues, schools," Margolin told Euronews.
"People see in the street that they get much more remarks, many more bad looks, hatred, looks and call for death and physical incitement."
According to figures compiled by the Anti-Defamation League and released on Tuesday, nearly 590 antisemitic incidents have been reported to French police since October 7, when Hamas launched a deadly attack against Israel. In Germany, the number of such incidents has risen by 240% compared to the same period last year, while in Austria they have gone up by 300%.
Some of the incidents listed include the destruction of Israeli flags, the vandalisation of Jewish monuments and sites, graffiti, and death threats.
The Rabbi said that many people are now taking extra precautions to protect their families from hate crimes.
"There are many, many people now who will secure their doors, install cameras, change the windows to bulletproof windows," he explained.
"They tried to fireproof doors and yet many people know it is not enough."
As the chairman of the European Jewish Association explained, the main tool for hate messages is social media. He wants better editorial control to be exerted over such content and for better education against racism.
The European Commission has raised concerns about the increase in hate speech and hate crimes targeting both Jewish and Muslim communities in Europe and has made their safety a top priority.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hij benoemt niet expliciet de Palestijnen, maar veel mensen zullen dat wel zo opvatten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
Ik sta er niet onwelwillend over. Die hele regio en vrijwel alle volkeren daar hebben de wereld in de recente geschiedenis niets anders dan ellende gebracht.![]()
Hezbollah heeft een tunnelnetwerk onder Libanon die groter is dan die van Gazaquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
beetje raketten schieten maar dan riskeren ze een Amerikaans bombardement en ik weet niet of dat bluf is of niet, zou het er iig niet op wagen
Die hebben net zoals Hamas (en Iran) 20 jaar de tijd gehad om hun verdediging voor te bereiden tegen de Israelische air superiority![]()
dat is pas interessant als Israel dat land weer binnentrekt en dat zie ik voorlopig niet gebeurenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:56 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Hezbollah heeft een tunnelnetwerk onder Libanon die groter is dan die van GazaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ah, en daarna?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:32 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Mooi zo. Wanneer het intern begint te rotten kan er een eind aan dat land komen.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam![]()
Religieus dualistisch-absolutisme met een sausje van suprematie-denken i.c.m. een wens voor profetie-vervulling ("coming of the Messiah"). Klinkt jou dat als redelijk in de oren?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja, ben je het niet met hem eens? Oorlog van goed tegen kwaad?“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Dan is er vrede, dat is toch logisch?quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Europa is in een diepe, naeve slaap gesukkeld.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
de vlam is al decennia in de pan, we hebben er in Europa nog nooit last van gehad
waarom zou het nu anders gaan?![]()
Hij regeert ook samen met een fundamentalistische partij van hetzelfde kaliber als Hamas maar dan de joodse variant. Enkele oud leden stonden ook op de lijst van Specially Designated Terrorist in de VS.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
https://foreignpolicy.com(...)d-by-u-s-terrorists/
Zou fijn zijn als zowel Palestina als Isral gezuiverd kon worden van dit soort extremistische elementen binnen die respectievelijke samenlevingen.![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaonzinquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:59 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Europa is in een diepe, naeve slaap gesukkeld.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Niet duidelijk. En deze keer zul je als wereldgemeenschap met een oplossing moeten komen. Dit is als gnant voor mijn generatie. Wat vertel je de volgende?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is er vrede, dat is toch logisch?![]()
Moeten de sunnies en shitties niet dan eerst nog ruzie maken over van wie Palestinia is?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is er vrede, dat is toch logisch?“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Volgens mij zijn er best een aantal aan beide zijden die het op die manier bekijken. Ik dacht Werkperd misschien ook wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:58 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Religieus dualistisch-absolutisme met een sausje van suprematie-denken i.c.m. een wens voor profetie-vervulling ("coming of the Messiah"). Klinkt jou dat als redelijk in de oren?And what rough beast, its hour come round at last,
Jij vindt die 'demonstraties' in Europese steden normaal?quote:Omnibus in omnibus.
En maar doorgaan met persoonlijke aanvallen. Hetzelfde kan ook over jou gezegd worden. Verschil is dat ik dan verbannen wordt en jij vrijuit je onzin verder kunt uitkramen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Doe niet zo verongelijkt man. Als je consequent domme shit uitdeelt en beweert, moet je er ook tegen kunnen dat mensen het benoemen voor wat het is en je erop aanspreken
Vanaf nu ga jij op negeer. Mijn naam ook niet meer onder je nonsense reacties zetten.![]()
Was het maar ontwetendheid, alleen op FOK! al waarschuwen velen hier al jaren voor, maar dat waren Nazi's, islamofoben, racisten, bruinhemden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:59 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Europa is in een diepe, naeve slaap gesukkeld.
Nu staan de Hamas-aanhangers genocide toe te juichen op de Dam, met duizenden..... Net als over de hele westerse wereld...A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Oh zeker, maar daar gaan wij ons als cht verlicht(t?)e mensen toch niet in mee laten slepen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er best een aantal aan beide zijden die het op die manier bekijken. Ik dacht Werkperd misschien ook wel.
Voor de Slayages en de Werkperden is dit dan ook allemaal enkel religie.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er best een aantal aan beide zijden die het op die manier bekijken. Ik dacht Werkperd misschien ook wel.
En dat maakt het ook zo bedreigend. Dat tribalisme.Omnibus in omnibus.
Volgens mij is Oekraine al deels ingenomen, of is mij iets ontgaanquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Oekraine straks deels ingenomen. "we hadden er even geen tijd voor".
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Zeker niet, maar altijd verhelderend als je weet wie er wel zo tegenaan kijkt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:02 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Oh zeker, maar daar gaan wij ons als cht verlichte mensen toch niet in mee laten slepen?And what rough beast, its hour come round at last,
wat heeft dat er uberhaupt mee te maken?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij vindt die 'demonstraties' in Europese steden normaal?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Tja, uiteindelijk ligt het wel allemaal aan het blanke patriarchaat ja!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was het maar ontwetendheid, alleen op FOK! al waarschuwen velen hier al jaren voor, maar dat waren Nazi's, islamofoben, racisten, bruinhemden.
Nu staan de Hamas-aanhangers genocide toe te juichen op de Dam, met duizenden..... Net als over de hele westerse wereld...got me a movie, I want you to know
Ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:03 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Volgens mij is Oekraine al deels ingenomen, of is mij iets ontgaan![]()
echt heel naar dit. Dat er maar snel een staakt het vuren mag komenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:54 schreef Slayage het volgende:
Ik vermoed dat Qatar niks gaat doen met het verzoek van blinken om te dimmen met de verslaggeving na de aanslag van Isral![]()
[ twitter ]![]()
Ja precies. Waarom wordt er in Europese steden uberhaupt gedemonstreerd?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat heeft dat er uberhaupt mee te maken?
Omdat religie.Omnibus in omnibus.
Het was iets groots op de Dam met nare uitingen? Volgens mij was het heel normaal en zonder enige uitdaging.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was het maar ontwetendheid, alleen op FOK! al waarschuwen velen hier al jaren voor, maar dat waren Nazi's, islamofoben, racisten, bruinhemden.
Nu staan de Hamas-aanhangers genocide toe te juichen op de Dam, met duizenden..... Net als over de hele westerse wereld...![]()
omdat ze fan zijn van Palestijnen of een hekel hebben aan Israel of beiden of iets anders ... weet ik veel, mij te koud voor die onzin atmquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja precies. Waarom wordt er in Europese steden uberhaupt gedemonstreerd?
ze hebben het recht om het te doen en ze doen het, mijn probleem verder nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nog nietquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat ze fan zijn van Palestijnen of een hekel hebben aan Israel of beiden of iets anders ... weet ik veel, mij te koud voor die onzin atm
ze hebben het recht om het te doen en ze doen het, mijn probleem verder nietOmnibus in omnibus.
Over absoluut kwaad gesproken. Die kop van Bibi staat er wel mooi symbool voor. Ik zie het in de ogen.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Arme man maar waarom neem je in hemelsnaam je vrouw en al je kinderen mee naar je werk als oorlogscorrespondent?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
echt heel naar dit. Dat er maar snel een staakt het vuren mag komen![]()
wat. Hij is een Palestijnquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Arme man maar waarom neem je in hemelsnaam je vrouw en al je kinderen mee naar je werk als oorlogscorrespondent?![]()
nooit nietquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Idd, laat de beschaafde vrouwen het maar overnemen, dan keert het fatsoen weer terug.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:03 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Tja, uiteindelijk ligt het wel allemaal aan het blanke patriarchaat ja!
Get woke, go broke!![]()
Oh nvm, het is een Palestijn.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
echt heel naar dit. Dat er maar snel een staakt het vuren mag komen
Hamas moet stuk.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Zij staat ineens voor beschaafde vrouwen? Omdat ze gekleurd is?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, laat de beschaafde vrouwen het maar overnemen, dan keert het fatsoen weer terug.
[ afbeelding ]
![]()
Zo simpel kan het zijn om daarna al of niet onder (jn)druk te praten over hoe verder.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:00 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nee, zover ik weet geldt het ultimatum nog steeds
- alle gijzelaars vrij
?
Ik zie werkelijk niet hoe met Hamas zolang zij mensen gijzelt, buiten keihard liegen, gesproken kan worden over welke voorwaarde(n) dan ook.
Misschien een ideetje voor Hamas om er eventjes over te laten stemmen zodat er geen misverstanden gaan ontstaan. Voorts (ver)wacht is inmiddels van Abbas een niet mis te verstane verwerping van terroristen.
Anderzijds voor Isral een gedachte om Gazanen die onvoorwaardelijk Hamas verwerpen en helpen terroristen te pakken, tijdelijk "beschermd" onderdak te bieden in een op te richten "omheind" vluchtelingenkamp buiten Gaza.
Lijkt mij niet heel moeilijk om wat ruimte te maken. Bijkomende voordeel is dat artsen daar medische hulp kunnen verlenen en brandstof naast eten en water; ruim voorradig is te maken door de internationale gemeendschap."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
dat die man zijn hele gezin kwijt is vind je niet naar?quote:
Wat voor harteloze mensen zitten er toch op fok![]()
![]()
De oorlog kwam naar hem dus?quote:
Waarom woon je dan in het zwaarst bewapende fort ter wereld tussen de mensen die niet deugen?![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De oorlog kwam naar hem dus?
Waarom woon je dan in het zwaarst bewapende fort ter wereld tussen de mensen die niet deugen?![]()
![]()
Ja, vind ik naar. Maar dat verandert niks aan mijn mening verder. Het is het beste voor iedereen als Hamas verdwijnt, het is dat offer waard.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat die man zijn hele gezin kwijt is vind je niet naar?
Wat voor harteloze mensen zitten er toch op fok100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Makkelijk praten vanachter je pc schermpjequote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, vind ik naar. Maar dat verandert niks aan mijn mening verder. Het is het beste voor iedereen als Hamas verdwijnt, het is dat offer waard.![]()
Heb je nog een huis over voor ze?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:10 schreef bitterbal het volgende:
Idd! Laten we alle palestijnen hier in nederland opnemen. Ze zijn niet veilig naast die israeli's![]()
Ja, maar dat koloniseren eveneens, en ook Netanhayu moet vertrekken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, vind ik naar. Maar dat verandert niks aan mijn mening verder. Het is het beste voor iedereen als Hamas verdwijnt, het is dat offer waard.Omnibus in omnibus.
En wat is mij dan precies ontgaan ?quote:Geld maakt meer kapot dan je lief is.
ik heb liever dat zei niet veilig zijn naast die Israeli's dan dat ik niet veilig ben naast henquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:10 schreef bitterbal het volgende:
Idd! Laten we alle palestijnen hier in nederland opnemen. Ze zijn niet veilig naast die israeli's
eerlijk gezegdOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
besides we kunnen geen 2 miljoen mensen opnemenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Omdat hij daar woont. Geen idee over wie het gaat trouwens.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er wonen mensen in Gaza.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom woon je dan in het zwaarst bewapende fort ter wereld tussen de mensen die niet deugen?
Als je iemand ziet die net heeft gehoord dat hij zijn zoon, zijn dochter en zijn vrouw verloren is...voel je dan medelijden?
Dit is hartverscheurend![]()
Dat harteloze is wel naar ja, en dan ageren tegen andere harteloze mensen, makes no sense.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:11 schreef bitterbal het volgende:
is het offer waard. alsof je zelf het offer maakt
echt sommige mensen
Het moet allemaal wel een beetje overzichtelijk tussen goed en slecht blijven gaan hoor.![]()
Ja sp3c, daar sta je dan, met een like van mijquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb liever dat zei niet veilig zijn naast die Israeli's dan dat ik niet veilig ben naast hen
eerlijk gezegd.
Get woke, go broke!![]()
Zeker. Daarvoor zijn mensenrechten o.a.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat harteloze is wel naar ja, en dan ageren tegen andere harteloze mensen, makes no sense.
Het moet allemaal wel een beetje overzichtelijk tussen goed en slecht blijven gaan hoor.![]()
Heet dit gewoon geen lafheid in de Dikke Van Dale?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb liever dat zei niet veilig zijn naast die Israeli's dan dat ik niet veilig ben naast hen
eerlijk gezegd![]()
Dat hij nu staat te douchen om het gevoel te verwijderen. Denk je?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja sp3c, daar sta je dan, met een like van mij.
![]()
ik krijg likes van iedereen, dat komt omdat ik zoveel zinnige dingen zegquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja sp3c, daar sta je dan, met een like van mij.
verbaasd me echt niet meerOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Samequote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik krijg likes van iedereen, dat komt omdat ik zoveel zinnige dingen zeg
verbaasd me echt niet meer.
Get woke, go broke!![]()
maakt me niet zoveel uitquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heet dit gewoon geen lafheid in de Dikke Van Dale?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Denk nou eens na, zet die emoties opzij. Wat denk je dat Hamas gaat doen als ze weer in alle rust de wonden kunnen likken en alles opnieuw opbouwen? Denk je dat ze de boel met rust gaan laten en de twee Palestijnse gebieden gaan samenvoegen tot n vredig geheel? Tuurlijk niet. Het is een in-en-in slechte organisatie die net zo goed de burgers van Gaza zwaar onderdrukt en in armoede houdt. Het is niet de vraag of er dan een herhaling komt, maar wanneer.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Makkelijk praten vanachter je pc schermpje
Vrede in de regio is niet mogelijk met Hamas in Gaza.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het is gewoon een cope. Een mens is niet in staat zoveel leed te (ver)dragen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat harteloze is wel naar ja, en dan ageren tegen andere harteloze mensen, makes no sense.
Het moet allemaal wel een beetje overzichtelijk tussen goed en slecht blijven gaan hoor.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
ik zou nog wel eens een like willen krijgen van Lord_V maar dat zit er denk niet inOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Je mag er wel n van mij krijgen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:16 schreef sp3c het volgende:
ik zou nog wel eens een like willen krijgen van Lord_V maar dat zit er denk niet in100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
nogmaals makkelijk praten als je hier veilig zit he.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk nou eens na, zet die emoties opzij. Wat denk je dat Hamas gaat doen als ze weer in alle rust de wonden kunnen likken en alles opnieuw opbouwen? Denk je dat ze de boel met rust gaan laten en de twee Palestijnse gebieden gaan samenvoegen tot n vredig geheel? Tuurlijk niet. Het is een in-en-in slechte organisatie die net zo goed de burgers van Gaza zwaar onderdrukt en in armoede houdt. Het is niet de vraag of er dan een herhaling komt, maar wanneer.
Vrede in de regio is niet mogelijk met Hamas in Gaza.
Als je daar zat en de bommen vlogen je je om je oren had je vast niet zo gedacht![]()
ik heb al gewonnenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:16 schreef Jaroon het volgende:
De meest humane mens zou moeten winnen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Van iemand uit een Harry Potter boek?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:16 schreef sp3c het volgende:
ik zou nog wel eens een like willen krijgen van Lord_V maar dat zit er denk niet in![]()
ow stopquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag er wel n van mij krijgen.
jullie maken me aan het huilenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Met een goede spelfout ben je in ieder geval verzekerd van zijn warme aandacht.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:16 schreef sp3c het volgende:
ik zou nog wel eens een like willen krijgen van Lord_V maar dat zit er denk niet in![]()
![]()
geld dat niet voor alles?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nogmaals makkelijk praten als je hier veilig zit he.
Als je daar zat en de bommen vlogen je je om je oren had je vast niet zo gedachtOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
I know brotherquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Met een goede spelfout ben je in ieder geval verzekerd van zijn warme aandacht.
I know
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zelfs met de spreidingswet gaat dat niet lukken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:12 schreef sp3c het volgende:
besides we kunnen geen 2 miljoen mensen opnemen![]()
Ga lekker ergens anders emotioneel doen en mensen beschuldigen van harteloos zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je daar zat en de bommen vlogen je je om je oren had je vast niet zo gedacht
Oorlog is niet leuk, voor niemand niet, maar soms moeten offers gebracht worden. We gaan hier toch ook niet zeggen dat Oekrane maar gewoon op moet geven?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Oudjes nostalgisch, lachen gieren brullen over hun oorlogsmisdadenIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ze hadden hun Stemwijzer gewoon wat zorgvuldiger in moeten vullen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je daar zat en de bommen vlogen je je om je oren had je vast niet zo gedacht![]()
Ik ben er van overtuigd dat een farm als het Fok!forum symbool staat voor wat er cht leeft in de samenleving. Na al die jaren van leven onder de Nederlanders heb ik een hele hoop mooie elementen mogen ervaren. Maar ik moet en mag eerlijk zijn, ik heb ook ervaren dat de Nederlandse volksaard een laffe is. Achter een toetsenbord en een gigabit fiber internetverbinding (down en up) is men meer uitgesproken dan face two face. Prima. Dat gezegd hebbende: waarom zie ik dezelfde gretigheid en betrokkenheid bij so called antisemitisme toch zelden wanneer er sprake is van Islamofobie? Als dat al wordt erkend.
Dat geeft een mens te denken. Ben ik wel echt welkom of zijn het mijn belastingcenten?
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
ja je bent harteloosquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders emotioneel doen en mensen beschuldigen van harteloos zijn.
Oorlog is niet leuk, voor niemand niet, maar soms moeten offers gebracht worden. We gaan hier toch ook niet zeggen dat Oekrane maar gewoon op moet geven?![]()
Jij vindt dus dat Oekrane de wapens neer moet leggen? Daar vallen ook veel slachtoffers van de gevechten.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
![]()
Kijk, dit is nou Goed n Kwaad. Een Assault Ship n een Hospital Ship.
Of is dit gewoon slim bekokstoofd om het thuisfront stil te houden? "We verdedigen het recht van Isral om... maar we staan k klaar voor de Palestijnen."
Is dat niet slim, Bibi?
Haha, ja zeker, Macron.
Ik heb ook weinig met elke keer die individuele slachtoffer-propaganda, van beide kanten trouwens, maar het is gewoon een wapen in de informatieoorlog, niets nieuws bij een conflict.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders emotioneel doen en mensen beschuldigen van harteloos zijn.
Oorlog is niet leuk, voor niemand niet, maar soms moeten offers gebracht worden. We gaan hier toch ook niet zeggen dat Oekrane maar gewoon op moet geven?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Iedereen is welkom die lekker mee wil doen en een beetje lief is tegen hun medemens.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat een farm als het Fok!forum symbool staat voor wat er cht leeft in de samenleving. Na al die jaren van leven onder de Nederlanders heb ik een hele hoop mooie elementen mogen ervaren. Maar ik moet en mag eerlijk zijn, ik heb ook ervaren dat de Nederlandse volksaard een laffe is. Achter een toetsenbord en een gigabit fiber internetverbinding (down en up) is men meer uitgesproken dan face two face. Prima. Dat gezegd hebbende: waarom zie ik dezelfde gretigheid en betrokkenheid bij so called antisemitisme toch zelden wanneer er sprake is van Islamofobie? Als dat al wordt erkend.
Dat geeft een mens te denken. Ben ik wel echt welkom of zijn het mijn belastingcenten?And what rough beast, its hour come round at last,
Ik denk wel dat we het zonder je belastinginbreng zullen redden in de toekomst hoor.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat geeft een mens te denken. Ben ik wel echt welkom of zijn het mijn belastingcenten?![]()
nee wij zouden het toch ook niet goedkeuren als er allerlei russische burgers kapot worden gebombadeerd?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij vindt dus dat Oekrane de wapens neer moet leggen? Daar vallen ook veel slachtoffers van de gevechten.![]()
Het verschil is dat jij moet teruggrijpen op oude beelden en er van 7 oktober nog opnames zijn van een juichend Hamas-lid met zijn ouders over zijn misdaden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:19 schreef Slayage het volgende:
Oudjes nostalgisch, lachen gieren brullen over hun oorlogsmisdaden
[ twitter ]![]()
kan er gewoon niets mee dat je hier vanaf je zolderkamer lult dat er offers gemaakt moeten worden terwijl als je daar zat waarschijnlijk ook zat te huilen en zou hopen dat het zou stoppen![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat geeft een mens te denken. Ben ik wel echt welkom of zijn het mijn belastingcenten?
Omnibus in omnibus.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben ik wel echt welkom of zijn het mijn belastingcenten?
Get woke, go broke!![]()
Antwoord mijn vraag. Er vallen talloze burgerdoden dagelijks in Oekrane, al bijna 2 jaar lang. Zo lang Oekrane blijft vechten, zullen er burgerslachtoffers vallen. Allemaal mensen die hun vrouw, zonen, dochters en ouders verliezen, puur omdat Oekrane die zinloze oorlog vol blijft houden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee wij zouden het toch ook niet goedkeuren als er allerlei russische burgers kapot worden gebombadeerd?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik ben een Nederlander. Ik weet niet wat je met "laf" bedoelt. Misschien meer verwend? We hoeven niet vaak keiharde keuzes te maken. Maar jij? Waar kom je vandaan?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat geeft een mens te denken. Ben ik wel echt welkom of zijn het mijn belastingcenten?![]()
IDF en kolonisten terreur op de west bank hand in glove
"Een kolonist in uniform vuurt scherp om linkse activisten die aan het documenteren zijn te verdrijven. Er staan meer soldaten klaar en het komt niet bij hen op om in te grijpen. Toch lijkt de gewelddadige samenwerking tussen de kolonisten en het leger in de gebieden"Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
heb net je vraag beantwoordquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Antwoord mijn vraag. Er vallen talloze burgerdoden dagelijks in Oekrane, al bijna 2 jaar lang. Zo lang Oekrane blijft vechten, zullen er burgerslachtoffers vallen. Allemaal mensen die hun vrouw, zonen, dochters en ouders verliezen, puur omdat Oekrane die zinloze oorlog vol blijft houden.![]()
Als Oekraine het voor elkaar zou krijgen om allemaal burgerslachtoffers te maken om putin uit te schakelen zouden wij dat hier ook niet goedkeuren.
Net zo min dat we het goed moeten keuren dat israel allemaal burgerslachtoffers maakt om hamas uit te schakelen.
En kan je wel beginnen over een offer wat gemaakt moet worden maar dat is vanuit jouw positie echt compleet belachelijk![]()
Je onder/overschat ''wij hier'' behoorlijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:25 schreef bitterbal het volgende:
Als Oekraine het voor elkaar zou krijgen om allemaal burgerslachtoffers te maken om putin uit te schakelen zouden wij dat hier ook niet goedkeuren.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
dat heeft niks met lafheid te makenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Moslims veroorzaken gewoon meer problemen dan Joden en dat kleurt de mening logischerwijs een beetje
daarnaast zit de tweede wereldoorlog en de holocaust nog in het collectieve geheugen
tel dat bij elkaar op en het is logisch dat antisemitische feller wordt bestreden dan islamofobieOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Tuigquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:24 schreef Slayage het volgende:
IDF en kolonisten terreur op de west bank hand in glove
"Een kolonist in uniform vuurt scherp om linkse activisten die aan het documenteren zijn te verdrijven. Er staan meer soldaten klaar en het komt niet bij hen op om in te grijpen. Toch lijkt de gewelddadige samenwerking tussen de kolonisten en het leger in de gebieden"
[ twitter ]
And what rough beast, its hour come round at last,
Die types moeten gewoon eens kappen met zeiken.quote:
Er wordt in Nederland werkelijk geen strobreed in de weg gelegd om religieus te zijn, ook en zeker niet islamitisch.
Het wordt zelfs in ruime mate gefaciliteerd.
Maar dat is voor de hard-liners niet genoeg. Er moet en zal sprake zijn van islamofobie en onderdrukking, want natuurlijk! Voor de hard-liners is het altijd islamofobie en onderdrukking.
Er zijn legio moskeen, legio islamitische organisaties en scholen, koran wordt nergens verboden, werkelijk NIETS staat je in Nederland in de weg om moslim te zijn.
Maar dat is niet genoeg. En als je de epistels van lieden als Banshee, Werkperd en Slayage leest weet je ook dat het nooit genoeg zal zijn.Omnibus in omnibus.
Gaat hard met de Iron Dome raketten.And what rough beast, its hour come round at last,
Oh you sweet summer child.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb net je vraag beantwoord![]()
Als Oekraine het voor elkaar zou krijgen om allemaal burgerslachtoffers te maken om putin uit te schakelen zouden wij dat hier ook niet goedkeuren.
Net zo min dat we het goed moeten keuren dat israel allemaal burgerslachtoffers maakt om hamas uit te schakelen.
En kan je wel beginnen over een offer wat gemaakt moet worden maar dat is vanuit jouw positie echt compleet belachelijk
Ga je nou gewoon eens verdiepen in wat het woord OORLOG nou precies inhoudt, wat jij wil zou iedereen wel willen, maar zo werkt het gewoon niet.
Het is geen bitchfight op het schoolplein.
Get woke, go broke!![]()
"2,5 miljoen mensen opsluiten is heel succesvol gebleken voor onze veiligheid dus we moeten vooral zo doorgaan"quote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Amerika heeft luitenant generaal James Glynn naar Isral gestuurd. Hij gaat Israelieten bij een grondoffensief de tactiek adviseren die hij destijds heeft uitgevoerd bij strijd om Fallujah in Irak. Verschil is echter dat hij tijdens strijd om Fallujah en Mosul veel proxies heeft kunnen gebruiken die beslissend waren voor de overwinning. Israel heeft echter geen proxies. Als Israel straks mogelijke proxies inhuurt, dan houdt dat in dat zij met minimale slachtoffers aan eigen kant, de strijd heel lang kunnen voortzetten.![]()
Dus je zegt eigenlijk dat je geen ene zak geeft om Sergan die zijn vrouw en kinderen is verloren door een verdwaalde raket die nooit afgeschoten zou zijn als Oekrane gewoon kapte met die zinloze oorlog? Alsof het uit maakt welk vlaggetje op die raket staat. Harteloos van je.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En kan je wel beginnen over een offer wat gemaakt moet worden maar dat is vanuit jouw positie echt compleet belachelijk100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Okequote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh you sweet summer child.
Ga je nou gewoon eens verdiepen in wat het woord OORLOG nou precies inhoudt, wat jij wil zou iedereen wel willen, maar zo werkt het gewoon niet.
![]()
Dat maakt het nog niet normaal, laat staan ethisch, om iemands leed te bagatelliseren.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh you sweet summer child.
Omnibus in omnibus.
Je kunt je ook een beetje in ze inleven h.. De godganse dag leven tussen al die militante athesten is geen pretje.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar dat is niet genoeg. En als je de epistels van lieden als Banshee, Werkperd en Slayage leest weet je ook dat het nooit genoeg zal zijn.And what rough beast, its hour come round at last,
Je had me in de eerste helft.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kunt je ook een beetje in ze inleven h.. De godganse dag leven tussen al die militante athesten is geen pretje.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
watquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus je zegt eigenlijk dat je geen ene zak geeft om Sergan die zijn vrouw en kinderen is verloren door een verdwaalde raket die nooit afgeschoten zou zijn als Oekrane gewoon kapte met die zinloze oorlog? Alsof het uit maakt welk vlaggetje op die raket staat. Harteloos van je.![]()
En waarom moet oekraine nou weer kappen met die zinloze oorlog als rusland de agressor is?![]()
Joh, voor hen deugde het Westen sowieso al nooit. En zal het ook nooit doen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kunt je ook een beetje in ze inleven h.. De godganse dag leven tussen al die militante athesten is geen pretje.Omnibus in omnibus.
Ja Mosul is een wat beter voorbeeld dan Fallujah.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:28 schreef Werkperd het volgende:
Amerika heeft luitenant generaal James Glynn naar Isral gestuurd. Hij gaat Israelieten bij een grondoffensief de tactiek adviseren die hij destijds heeft uitgevoerd bij strijd om Fallujah in Irak. Verschil is echter dat hij tijdens strijd om Fallujah en Mosul veel proxies heeft kunnen gebruiken die beslissend waren voor de overwinning. Israel heeft echter geen proxies. Als Israel straks mogelijke proxies inhuurt, dan houdt dat in dat zij met minimale slachtoffers aan eigen kant, de strijd heel lang kunnen voortzetten.And what rough beast, its hour come round at last,
MIC business be boomin'.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:26 schreef Perrin het volgende:
Gaat hard met de Iron Dome raketten.
[ twitter ]“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
maar hier vanuit je veilige kamer in het veilige nederland zeggen de zolderkamer autisten dat er offers gemaakt moeten wordenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet normaal, laat staan ethisch, om iemands leed te bagatelliseren.![]()
![]()
![]()
Zo lang ze blijven vechten zullen er zinloze burgerslachtoffers vallen, dat weten ze, en toch gaan ze door. Triest.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat![]()
En waarom moet oekraine nou weer kappen met die zinloze oorlog als rusland de agressor is?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Een beetje zoals Iraanse vrouwen zich voelen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
"2,5 miljoen mensen opsluiten is heel succesvol gebleken voor onze veiligheid dus we moeten vooral zo doorgaan"
Hoor ik je nooit over.Omnibus in omnibus.
Mwah, het maakt allemaal gewoon helemaal geen ene moer uit wat iemand hier op FOK! er van vindt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet normaal, laat staan ethisch, om iemands leed te bagatelliseren.
Prima als iemand elke keer enorm dramatisch wil doen bij tweet 765 over hetzelfde hoor, maar ik kan daar persoonlijk weinig mee.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
okquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo lang ze blijven vechten zullen er zinloze burgerslachtoffers vallen, dat weten ze, en toch gaan ze door. Triest.![]()
Jouw religie vind ik tamelijk lachwekkend en die van joden ook, dat is lood om oud ijzer wat mij betreft.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar antisemitisme is tegen joden en Joden, dat is dus sowieso niet helemaal vergelijkbaar met islamofobie.
Los daarvan, kijk ik berhaupt niet zo naar mensen. Mensen zijn voor mij mensen, waar ze ook vandaan komen of wat ze geloven. Ik beoordeel mensen op hun individuele gedrag, niet op hun religie of afkomst.
Jij bent volgens mij iemand die zich bij uitstek anders voordoet achter een computer met je neppe maniertjes, dus wat je zegt ben je zelf.![]()
Rouwen om de dood van een witte baby en schouderophalen bij een gedode wat donkerdere baby heeft toch gewoon een naam?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En kan je wel beginnen over een offer wat gemaakt moet worden maar dat is vanuit jouw positie echt compleet belachelijk![]()
Waar 2 vechten hebben 2 schuld. En ik reken het hun meer aan dan Hamas. Nogmaals terreur vs terreur, met als kind van de rekening letterlijk het kind van de rekening.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo lang ze blijven vechten zullen er zinloze burgerslachtoffers vallen, dat weten ze, en toch gaan ze door. Triest.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Spannend op de streams.
And what rough beast, its hour come round at last,
En nog vind je dat Sargan dat maar te accepteren heeft? Hij verliest z'n hele gezin omdat Oekrane door blijft vechten, en jij komt niet verder dan een ok? Heb je geen gevoelens?quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
denk dat sommige hier een witte baby erger vindenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rouwen om de dood van een witte baby en schouderophalen bij een gedode wat donkerdere baby heeft toch gewoon een naam?![]()
300, dat zijn momenteel wat, drie nachtjes aan munitie?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:26 schreef Perrin het volgende:
Gaat hard met de Iron Dome raketten.
[ twitter ]![]()
neequote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nog vind je dat Sargan dat maar te accepteren heeft? Hij verliest z'n hele gezin omdat Oekrane door blijft vechten, en jij komt niet verder dan een ok? Heb je geen gevoelens?![]()
Ja klopt. In Fallujah konden ze niet winnen en hadden ze de boel vervolgens plat gebombardeerd. Compleet van kaart geveegd.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja Mosul is een wat beter voorbeeld dan Fallujah.![]()
Alleen al het feit dat ze er een "valse" term voor moeten gebruiken geeft al aan dat Islamofobie niet bestaat.
De "angst" voor de islam is op geen enkele wijze irrationeel, integendeel, dat is volkomen rationeel gezien de vele uitingen alleen al mbt dit conflict.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dat is te merken. Maar lekker lullen van achter je bureau in het veilige Nederland natuurlijk.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
oekrainiers zitten bijna in een zelfde situatie als de palestijnen. Een grote boze buurman die steeds meer grond wil hebben![]()
Fallujah is een voorbeeld hoe het niet moet als je een stad probeert in te nemen idd.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:32 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja klopt. In Fallujah konden ze niet winnen en hadden ze de boel vervolgens plat gebombardeerd. Compleet van kaart geveegd.And what rough beast, its hour come round at last,
ja klopt. Ik heb makkelijk praten hierquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is te merken. Maar lekker lullen van achter je bureau in het veilige Nederland natuurlijk.![]()
The soap continues
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat sommige hier een witte baby erger vinden![]()
![]()
Mensen kunnen net zo goedaardig als kwaadaardig zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mooi stuk bij Khalid & Sophie. Eerst Joris Luyendijk en nu Raoul Heertje die een fragment laat zijn uit een serie die hij ooit heeft gemaakt met Frans Bromet. Wederom over Parents Circle volgens mij. 2 vaders (Joods en Palestijns) die hun dochter zijn verloren door een moordpartij/aanslag van "de andere partij". En die beiden gn wraak willen en zich juist inzetten om onderling begrip te kweken.
We blijven vreemde wezens.
Intolerant voor intolerantie![]()
Ik weet wel zeker.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat sommige hier een witte baby erger vindenIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Als je echt zou geven om mensenlevens zou dat niet uit moeten maken. Waar er twee vechten hebben twee schuld, alle partijen hebben de mogelijkheid om het bloedvergieten te stoppen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:33 schreef bitterbal het volgende:
oekrainiers zitten bijna in een zelfde situatie als de palestijnen. Een grote boze buurman die steeds meer grond wil hebben100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
En ik blijf herhalen: die slachtoffers interesseren je niets.quote:Omnibus in omnibus.
ja dat moet ook. Daarom zei ik daarvoor ook dat ik hoopte op een staak het vuren. Niet dat er offers gemaakt moeten worden ofzoquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je echt zou geven om mensenlevens zou dat niet uit moeten maken. Waar er twee vechten hebben twee schuld, alle partijen hebben de mogelijkheid om het bloedvergieten te stoppen.![]()
Ik denk altijd maar aan vochtige billetjes als ik aan hun denk. Beetje mijn manier van inleven zeg maar.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kunt je ook een beetje in ze inleven h.. De godganse dag leven tussen al die militante athesten is geen pretje."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Dat noemen ze projectiequote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En ik blijf herhalen: die slachtoffers interesseren je niets.
-Rabia Al-Basri![]()
En toch moet dat niet in Oekrane. Heb je je eigen hypocrisie al door?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat moet ook. Daarom zei ik daarvoor ook dat ik hoopte op een staak het vuren. Niet dat er offers gemaakt moeten worden ofzo100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Gezien de grootte van de explosie zou het mij niet verbazen. Hamas heeft zelfgemaakt hobbyspul. En snap ook niet dat mensen gelijk zo stellig zijn, ook als groep A of B die en die conclusie trekt. Het is ontzettend lastig om te achterhalen. Weet je nog Nord Stream ook eerst Rusland was, daarna Oekrane, daarna weer Rusland, etc.quote:A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Ja daar moet het ookquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toch moet dat niet in Oekrane. Heb je je eigen hypocrisie al door?![]()
Ha Hatseflats! Prachtige username moet ik zeggen. Maar dat ter zijde. Dat doe je goed. Dat zouden meer mensen moeten doen. Maar op dit moment laat de wereld helaas wat anders zien. Ik hoop echt dat mensen ons voorbeeld gaan volgen, want je heb in mij wat dat aan gaat echt een medestander. Zeker.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:31 schreef Hatseflats22 het volgende:
Maar antisemitisme is tegen joden en Joden, dat is dus sowieso niet helemaal vergelijkbaar met islamofobie.
Los daarvan, kijk ik berhaupt niet zo naar mensen. Mensen zijn voor mij mensen, waar ze ook vandaan komen of wat ze geloven. Ik beoordeel mensen op hun individuele gedrag, niet op hun religie of afkomst.
Nee, dat blijkt uit je eigen posts.quote:
En dat je op bepaalde vragen nooit antwoord geeft bevestigt dat.
Die Palestijnse slachtoffers interessen je inderdaad niets. Nul komma nul.
Wat je interesseert is dat het moslims zijn. Meer niet.Omnibus in omnibus.
Ik denk dat dat stemmingmakerij isquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat sommige hier een witte baby erger vinden![]()
En anders gekleurden vinden dat weer erger.quote:
Maar zoals al gevraagd. Maakt het iemand uit wie de werkelijke slachtoffers zijn.![]()
Statistisch gezien is dat ook gewoon erger.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat sommige hier een witte baby erger vinden“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Hoe dan wel, nog los dat het helemaal niet makkelijk is om emoties te scheiden van de feitelijke realiteit.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Makkelijk praten vanachter je pc schermpje
Kern is dat die Palestijnse samenleving doorwrocht is van haatorganisaties die door lokaal de goedentierenheid te spelen, daarbuiten haar niets ontziende geweld bezigt en rechtvaardigt ?
Moet terugdenken aan menig (oorlogs)criminineel die thuis zo aardig waren om maar niet te vertellen hoe ze anderen hun keel afsneden."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Finkelstein being Finkelstein
-Rabia Al-Basri![]()
Gaza is kleiner als Texel, waarom zou dat niet kunnen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:12 schreef sp3c het volgende:
besides we kunnen geen 2 miljoen mensen opnemen![]()
Blanken zijn maar 8% van de wereldbevolking, dus als er 1 groep recht heeft op de minderhedenkaart.....quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:37 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Statistisch gezien is dat ook gewoon erger..
Get woke, go broke!![]()
omdat we er geen plek en geen geld voor hebbenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:39 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Gaza is kleiner als Texel, waarom zou dat niet kunnen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Varkensslagers hebben ook vaak kinderen en een klein lief hondje thuis.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:38 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hoe dan wel, nog los dat het helemaal niet makkelijk is om emoties te scheiden van de feitelijke realiteit.
Kern is dat die Palestijnse samenleving doorwrocht is van haatorganisaties die door lokaal de goedentierenheid te spelen, daarbuiten haar niets ontziende geweld bezigt en rechtvaardigt ?
Moet terugdenken aan menig (oorlogs)criminineel die thuis zo aardig waren om maar niet te vertellen hoe ze anderen hun keel afsneden.![]()
Daarom, en rap krimpende.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blanken zijn maar 8% van de wereldbevolking, dus als er 1 groep recht heeft op de minderhedenkaart......
Ze interesseren je niets.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:38 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]Omnibus in omnibus.
Waar heb je het over met dat laatste? Ja. Men gaat wel terugvechten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:38 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hoe dan wel, nog los dat het helemaal niet makkelijk is om emoties te scheiden van de feitelijke realiteit.
Moet terugdenken aan menig (oorlogs)criminineel die thuis zo aardig waren om maar niet te vertellen hoe ze anderen hun keel afsneden.![]()
Raar eigenlijk wel, en dat terwijl we veruit de knapste en aantrekkelijkste van alle kleurtjes zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blanken zijn maar 8% van de wereldbevolking, dus als er 1 groep recht heeft op de minderhedenkaart......
![]()
Waarom zou dit in Gaza met Hamas niet kunnen en is dit in het Baskenland met Eta en in Ierland/Noord Ierland met de Ira wel mogelijk?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk nou eens na, zet die emoties opzij. Wat denk je dat Hamas gaat doen als ze weer in alle rust de wonden kunnen likken en alles opnieuw opbouwen? Denk je dat ze de boel met rust gaan laten en de twee Palestijnse gebieden gaan samenvoegen tot n vredig geheel? Tuurlijk niet. Het is een in-en-in slechte organisatie die net zo goed de burgers van Gaza zwaar onderdrukt en in armoede houdt. Het is niet de vraag of er dan een herhaling komt, maar wanneer.
Vrede in de regio is niet mogelijk met Hamas in Gaza.![]()
Ik heb hier wel theorien over. Niet toevallig gerelateerd aan n partij van belang in dit topic. Hoog BNW-gehalte echter.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar eigenlijk wel, en dat terwijl we veruit de knapste en aantrekkelijkste van alle kleurtjes zijn.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Ik ben een groot fan van Herman Finkelstein. Zijn ruggengraat is van massief edelmetaal. Maar hij is tevens het voorbeeld van waar de joodse lobby toe in staat is. Ze hebben hem cht helemaal kapot gemaakt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:38 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Ik hou van zijn eloquente en directe manier van spreken. Zijn enorme dapperheid om de waarheid te prediken ook al is deze niet welgevallig. En het kan hem niks schelen dat ze hem een nestbevuiler noemen.
Mooie vent.
"Enige democratie in de regio"Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Omdat religie daar minder dogmatisch van aard is, zeker vergeleken met 50 jaar terugquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Waarom zou dit in Gaza met Hamas niet kunnen en is dit in het Baskenland met Eta en in Ierland/Noord Ierland met de Ira wel mogelijk?Omnibus in omnibus.
Ik ben team Shah Rukh Khan en de billen van Brobbeyquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar eigenlijk wel, en dat terwijl we veruit de knapste en aantrekkelijkste van alle kleurtjes zijn.![]()
Mensen komen je ineens vertellen dat jouw boerderij jouw boerderij niet meer is. Ik zou boos worden. In in docu pas zag ik ook hoe Hamas dat soms doet. Heel snel bij iemand op zijn land raketinstallaties op bouwen....afvuren en wegwezen. De boer blijft achter met de vraag of Israel hem nu gaat bombarderen.![]()
Dat lijkt me nogal subjectief eigenlijk.....quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar eigenlijk wel, en dat terwijl we veruit de knapste en aantrekkelijkste van alle kleurtjes zijn.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben team Shah Rukh Khan en de billen van Brobbey![]()
![]()
Hmmm, tijd om je perceptie en perpectief van afmetingen en aantallen bij te stellen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:39 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Gaza is kleiner als Texel, waarom zou dat niet kunnen?
Texel is ruim 150km land , Gaza iets meer dan 350km.....
Los daarvan is het niet moeilijk om 2 miljoen mensen te huisvesten in een stadsgebied van ter grootte van Parijs (Ile de France: ruim 100km) die ca 11 miljoen inwoners huisvest met de nodige parken, industrieterreinen en tal van parkeerterreinen."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Dus Rusland moet beloond worden en de kans krijgen om over een paar jaar het karwei af te maken?quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: