handelen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:46 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of een groot genoeg aandeel Palestinia-aanhangers in het Westen dat onderscheid (directe vs indirecte steun) relevant genoeg acht om niet tot handelen te komen.
Erg onduidelijk. Je schrijft wat en zet er vervolgens mijn naam neer.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 14:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ja, dat de tekst nu in je clipboard staat!
Ja, al dat wat met bom, mes, AK-47 en ''Allahu Akbar''-geschreeuw gepaard gaat.quote:
Denk niet met Rutte.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:43 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Joh. Wat is dit dan voor een nietszeggende uitspraak.
Maar goed, hij heeft dus met Biden, Rutte en Macron dus afgesproken dat ie een dezer dagen kan beginnen?
leraarsteken en vlagvreten?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:48 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja, al dat wat met ''Allahu Akbar''-geschreeuw gepaard gaat.
Times of Israelquote:
.. werd de speech ook live vertaald. Lookner had het live op zijn streamquote:Netanyahu says the cabinet is operating “without political considerations.”
He says Israel is getting ready for a ground operation, but will not share when or how. He also says he will not share the range of considerations involved.
“We are preparing for a ground incursion. I won’t specify when, how, how many. I also won’t detail the range of considerations, most of which the public is not aware of. And that’s the way it is supposed to be. This is the way, so that we protect our soldiers’ lives.”
Netanyahu says there was a unanimous decision about the timing of the ground incursion.
“The timing of the operation was determined unanimously by the war cabinet and the chief of staff,” he says.
quote:
Waar? Hier in het westen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:48 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja, al dat wat met bom, mes, AK-47 en ''Allahu Akbar''-geschreeuw gepaard gaat.
Onder andere.quote:
Mijn minachting voor dat tuig zou zelfs door Dante niet beschreven kunnen wordenquote:
Ja, uiteraard. Het potentieel in westerse hoofdsteden niet gezien de afgelopen weken?quote:
Oh ik sprak je aan op jouw beweringen dat niet Hamas maar IDF de festivalgangers geraakt zou hebben en dat Hamas het allemaal niet zo bedoeld zou hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:48 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Erg onduidelijk. Je schrijft wat en zet er vervolgens mijn naam neer.
En zo werkt de wereld. Oekraine straks deels ingenomen. "we hadden er even geen tijd voor".quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:50 schreef Gitw het volgende:
Als de vlam in de pan schiet zijn de enige die er garen bij spinnen China en Rusland. De Verenigde Staten en Europa zijn dan te druk bezig om over hun te bekommeren. Tegelijkertijd is het ook aannemelijk dat vanuit de VS een oorlog gestimuleerd gaat worden om af te leiden van alle binnenlandse problematiek. Men kwam niets voor niets met het belachelijke bericht van de Treasury dat een oorlog in het Midden-Oosten prima gefinancierd kan worden.
de vlam is al decennia in de pan, we hebben er in Europa nog nooit last van gehadquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:50 schreef Gitw het volgende:
Als de vlam in de pan schiet zijn de enige die er garen bij spinnen China en Rusland. De Verenigde Staten en Europa zijn dan te druk bezig om over hun te bekommeren. Tegelijkertijd is het ook aannemelijk dat vanuit de VS een oorlog gestimuleerd gaat worden om af te leiden van alle binnenlandse problematiek. Men kwam niets voor niets met het belachelijke bericht van de Treasury dat een oorlog in het Midden-Oosten prima gefinancierd kan worden.
Nee. Ik heb er echt weinig over gehoord.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Het potentieel in westerse hoofdsteden niet gezien de afgelopen weken?
Het is net de islam.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef Werkperd het volgende:
Een compleet gestoord racist dit
[ twitter ]
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
Waarom niet? Of anders gesteld; waarom was hij itt vele andere wel op bezoek bij Bibi afgelopen week?quote:
Weer eigen verzinselen. Weer op de man spelen. Weer persoonlijk aanvallen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh ik sprak je aan op jouw beweringen dat niet Hamas maar IDF de festivalgangers geraakt zou hebben en dat Hamas het allemaal niet zo bedoeld zou hebben.
Omdat de contacten goed zijn. Dat is positief.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:53 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Waarom niet? Of anders gesteld; waarom was hij itt vele andere wel op bezoek bij Bibi afgelopen week?
Dit is wel goed om even bij stil te staan...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
de vlam is al decennia in de pan, we hebben er in Europa nog nooit last van gehad
waarom zou het nu anders gaan?
Ik snap deze niet. Van die 100 miljard gaat toch minder dan de helft naar Israël en de rest richting Oekraïne en de verdediging van Taiwan?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:50 schreef Gitw het volgende:
Ja, ben je het niet met hem eens? Oorlog van goed tegen kwaad?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
Doe niet zo verongelijkt man. Als je consequent domme shit uitdeelt en beweert, moet je er ook tegen kunnen dat mensen het benoemen voor wat het is en je erop aansprekenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:53 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Weer eigen verzinselen. Weer op de man spelen. Weer persoonlijk aanvallen.
quote:Antisemitism in Europe reaching levels unseen in decades, says top Rabbi
European Jews are afraid following a spike in antisemitic attacks sparked by the latest Israel-Hamas war despite authorities increasing protection, Rabbi Menachem Margolin, the chairman of the European Jewish Association, has told Euronews.
The Rabbi said the increase in such incidents, which include physical and verbal aggression, is something that has not been seen for decades.
"We do get a lot of information, a lot of calls, a lot of emails from Jewish people from Europe, both individuals in the institutions, synagogues, schools," Margolin told Euronews.
"People see in the street that they get much more remarks, many more bad looks, hatred, looks and call for death and physical incitement."
According to figures compiled by the Anti-Defamation League and released on Tuesday, nearly 590 antisemitic incidents have been reported to French police since October 7, when Hamas launched a deadly attack against Israel. In Germany, the number of such incidents has risen by 240% compared to the same period last year, while in Austria they have gone up by 300%.
Some of the incidents listed include the destruction of Israeli flags, the vandalisation of Jewish monuments and sites, graffiti, and death threats.
The Rabbi said that many people are now taking extra precautions to protect their families from hate crimes.
"There are many, many people now who will secure their doors, install cameras, change the windows to bulletproof windows," he explained.
"They tried to fireproof doors and yet many people know it is not enough."
As the chairman of the European Jewish Association explained, the main tool for hate messages is social media. He wants better editorial control to be exerted over such content and for better education against racism.
The European Commission has raised concerns about the increase in hate speech and hate crimes targeting both Jewish and Muslim communities in Europe and has made their safety a top priority.
Hij benoemt niet expliciet de Palestijnen, maar veel mensen zullen dat wel zo opvatten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
Hezbollah heeft een tunnelnetwerk onder Libanon die groter is dan die van Gazaquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hezbollah kan niet zoveel, die hebben geen miljoenenstad om achter te schuilen en die grens is zwaar verdedigd
beetje raketten schieten maar dan riskeren ze een Amerikaans bombardement en ik weet niet of dat bluf is of niet, zou het er iig niet op wagen
dat is pas interessant als Israel dat land weer binnentrekt en dat zie ik voorlopig niet gebeurenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:56 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Hezbollah heeft een tunnelnetwerk onder Libanon die groter is dan die van Gaza
Ah, en daarna?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:32 schreef Nyamuk het volgende:
[..]
Mooi zo. Wanneer het intern begint te rotten kan er een eind aan dat land komen.
Religieus dualistisch-absolutisme met een sausje van suprematie-denken i.c.m. een wens voor profetie-vervulling ("coming of the Messiah"). Klinkt jou dat als redelijk in de oren?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja, ben je het niet met hem eens? Oorlog van goed tegen kwaad?
Dan is er vrede, dat is toch logisch?quote:
Europa is in een diepe, naïeve slaap gesukkeld.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
de vlam is al decennia in de pan, we hebben er in Europa nog nooit last van gehad
waarom zou het nu anders gaan?
Hij regeert ook samen met een fundamentalistische partij van hetzelfde kaliber als Hamas maar dan de joodse variant. Enkele oud leden stonden ook op de lijst van Specially Designated Terrorist in de VS.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:51 schreef Werkperd het volgende:
[ twitter ]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaonzinquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:59 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Europa is in een diepe, naïeve slaap gesukkeld.
Niet duidelijk. En deze keer zul je als wereldgemeenschap met een oplossing moeten komen. Dit is als gênant voor mijn generatie. Wat vertel je de volgende?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is er vrede, dat is toch logisch?
Moeten de sunnies en shitties niet dan eerst nog ruzie maken over van wie Palestinia is?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan is er vrede, dat is toch logisch?
Volgens mij zijn er best een aantal aan beide zijden die het op die manier bekijken. Ik dacht Werkperd misschien ook wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:58 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Religieus dualistisch-absolutisme met een sausje van suprematie-denken i.c.m. een wens voor profetie-vervulling ("coming of the Messiah"). Klinkt jou dat als redelijk in de oren?
Jij vindt die 'demonstraties' in Europese steden normaal?quote:
En maar doorgaan met persoonlijke aanvallen. Hetzelfde kan ook over jou gezegd worden. Verschil is dat ik dan verbannen wordt en jij vrijuit je onzin verder kunt uitkramen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:56 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Doe niet zo verongelijkt man. Als je consequent domme shit uitdeelt en beweert, moet je er ook tegen kunnen dat mensen het benoemen voor wat het is en je erop aanspreken
Was het maar ontwetendheid, alleen op FOK! al waarschuwen velen hier al jaren voor, maar dat waren Nazi's, islamofoben, racisten, bruinhemden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:59 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Europa is in een diepe, naïeve slaap gesukkeld.
Oh zeker, maar daar gaan wij ons als écht verlicht(t?)e mensen toch niet in mee laten slepen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er best een aantal aan beide zijden die het op die manier bekijken. Ik dacht Werkperd misschien ook wel.
Voor de Slayages en de Werkperden is dit dan ook allemaal enkel religie.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er best een aantal aan beide zijden die het op die manier bekijken. Ik dacht Werkperd misschien ook wel.
Volgens mij is Oekraine al deels ingenomen, of is mij iets ontgaanquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Oekraine straks deels ingenomen. "we hadden er even geen tijd voor".
Zeker niet, maar altijd verhelderend als je weet wie er wel zo tegenaan kijkt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:02 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Oh zeker, maar daar gaan wij ons als écht verlichte mensen toch niet in mee laten slepen?
wat heeft dat er uberhaupt mee te maken?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij vindt die 'demonstraties' in Europese steden normaal?
Tja, uiteindelijk ligt het wel allemaal aan het blanke patriarchaat ja!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was het maar ontwetendheid, alleen op FOK! al waarschuwen velen hier al jaren voor, maar dat waren Nazi's, islamofoben, racisten, bruinhemden.
Nu staan de Hamas-aanhangers genocide toe te juichen op de Dam, met duizenden..... Net als over de hele westerse wereld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |