de singles SC?quote:
ja dit soort enigma's zijn mij geheel onbekendquote:
Alsof iemand nog een grammofoonplaatspeler heeftquote:
Hetj zou je verbazen. Maar jullie hebben allen gezellig een partner?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:15 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Alsof iemand nog een grammofoonplaatspeler heeft
Oh nee ik had het over hondenpoepquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:12 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. Ik woonde zelf ooit in Amsterdam Oost. Maar wat zie je dan hangen nu?
Heel benieuwd...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:15 schreef UitStraling het volgende:
Bijna persconferentie Netanyahu en IDF woordvoerder.
Hondenpoep is wel ergerlijk. Serieus. .quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh nee ik had het over hondenpoep
Hier geen onrust (op dat vlak). Ik zou geen Israëlische vlag op durven hangen echter.
*begeleiding/curatorquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:15 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hetj zou je verbazen. Maar jullie hebben allen gezellig een partner?
RIP katten, allemaal wegquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:20 schreef Jaroon het volgende:
Kattenpoep ook trouwens. Gelukkig zijn er geen katten meer sinds Covid.
Nee. Ik had zelf een kat. Heel lief. zij verdween in een tijd dat veel katten hier verdwenen. Net na Covid.quote:
Even een connectie naar onderwerp.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:24 schreef sp3c het volgende:
heeftie het aangekondigd of denken we dat hij dat gaat doen?
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:24 schreef Nyamuk het volgende:
Wat een varkens zijn die Israeliers toch.
[ twitter ]
Wanneer ze de tijd rijp achten, dit was meer peptalk voor de families van de slachtoffers en de gegijzelden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:24 schreef sp3c het volgende:
heeftie het aangekondigd of denken we dat hij dat gaat doen?
Niet alle Israëliërs over een kam scheren. Ze zijn ook erg verdeeld over deze situatie.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:24 schreef Nyamuk het volgende:
Wat een varkens zijn die Israeliers toch.
[ twitter ]
day 18 ... nothing to reportquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wanneer ze de tijd rijp achten, dit was meer peptalk voor de families van de slachtoffers en de gegijzelden.
Ja. En Joden wereldwijd zeker.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Niet alle Israëliërs over een kam scheren. Ze zijn ook erg verdeeld over deze situatie.
Apart volk wel. Familie van m'n opa is joods, nou die voldoen echt wel aan heel wat stereotypen.quote:
Klinkt mooi. Zag/zie je ook in Vietnam. Weinig wraakgevoel. In Europa speelt dit zich ook nog af binnen families op bijv. Corsica. Het wel eindeloos het elkaar schuldig nemen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mooi stuk bij Khalid & Sophie. Eerst Joris Luyendijk en nu Raoul Heertje die een fragment laat zijn uit een serie die hij ooit heeft gemaakt met Frans Bromet. Wederom over Parents Circle volgens mij. 2 vaders (Joods en Palestijns) die hun dochter zijn verloren door een moordpartij/aanslag van "de andere partij". En die beiden géén wraak willen en zicht juist inzetten om onderling begrip te kweken.
SNMG2 was in Turkije van de weekquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:26 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Begint nu serieus te worden, gaat de UK ook een schip sturen?
Mooi zo. Wanneer het intern begint te rotten kan er een eind aan dat land komen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Niet alle Israëliërs over een kam scheren. Ze zijn ook erg verdeeld over deze situatie.
Gelukkig hebben wij hier geen groep mensen die blijft doorjanken en drammen over dingen uit een ver verledenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:31 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Klinkt mooi. Zag/zie je ook in Vietnam. Weinig wraakgevoel. In Europa speelt dit zich ook nog af binnen families op bijv. Corsica. Het wel eindeloos het elkaar schuldig nemen.
Hezbollah kan niet zoveel, die hebben geen miljoenenstad om achter te schuilen en die grens is zwaar verdedigdquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:35 schreef UitStraling het volgende:
Just my 50 cents, Amerika kan het leven van zijn burgers en dat van de Joden niet garanderen als Hezbollah zich serieus in de strijd gaat mengen, bovendien dient de munitie van de Iron Dome met alle spoed aangevuld te worden.
maak ik toch geen geheim van popjequote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:26 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ahhhw, dit plaatst alles in een perspectief
Dat idee heb ik ook.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hezbollah kan niet zoveel, die hebben geen miljoenenstad om achter te schuilen en die grens is zwaar verdedigd
beetje raketten schieten maar dan riskeren ze een Amerikaans bombardement en ik weet niet of dat bluf is of niet, zou het er iig niet op wagen
Wat is het? Ook historie.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Apart volk wel. Familie van m'n opa is joods, nou die voldoen echt wel aan heel wat stereotypen.
Not sure if true, maar voor de zekerheid:quote:Netanyahu: 'We are the people of light, they are the people of darkness; light will triumph over darkness, and we will fulfill the prophecy of Isaiah'
quote:What is the main prophecy of Isaiah?
The Prophet Isaiah: Judgement and Hope - National Shrine of ...
Isaiah is one of the most well-known prophets in the Bible for his prediction of the coming of the Messiah, who would redeem His people from their sins. A book of stark contrasts, Isaiah juxtaposes terrifying warnings of judgement and destruction with uplifting promises of hope and prosperity
Als de US zich er serieus mee gaat bemoeien met 2 vloten heb je wel een probleem.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:35 schreef UitStraling het volgende:
Just my 50 cents, Amerika kan het leven van zijn burgers en dat van de Joden niet garanderen als Hezbollah zich serieus in de strijd gaat mengen, bovendien dient de munitie van de Iron Dome met alle spoed aangevuld te worden.
Westerlingen aan het thuisfront ook, vermoed ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:41 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als de US zich er serieus mee gaat bemoeien met 2 vloten heb je wel een probleem.
Die hebben akelig wat raketten, dat is ook de reden waarom Hamas maar blijft vuren, lekker die Iron Dome uitputten, bovendien zijn die Iraanse raketten echt niet mis.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hezbollah kan niet zoveel, die hebben geen miljoenenstad om achter te schuilen en die grens is zwaar verdedigd
beetje raketten schieten maar dan riskeren ze een Amerikaans bombardement en ik weet niet of dat bluf is of niet, zou het er iig niet op wagen
Johquote:#Netanyahu: The timing of the ground attack on #Gaza will be reached by consensus
Dat lijkt mij een minder gevaar. Ik denk niet dat de US er totaal ingaat als grondaanval. "het westen' denkt nu wel eindelijk na.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:42 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Westerlingen aan het thuisfront ook, vermoed ik.
Ik ben benieuwd of een groot genoeg aandeel Palestinia-aanhangers in het Westen dat onderscheid (directe vs indirecte steun) relevant genoeg acht om niet tot handelen te komen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:44 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een minder gevaar. Ik denk niet dat de US er totaal ingaat als grondaanval. "het westen' denkt nu wel eindelijk na.
Men zit nu ook wel heel erg in het nauw. Dat moet je openbreken. Nu.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:46 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of een groot genoeg aandeel Palestinia-aanhangers in het Westen dat onderscheid (directe vs indirecte steun) relevant genoeg acht om niet tot handelen te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |