Zoon van een Hamas oprichter die zich heeft ontworsteld aan die wereld:quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is. Die ziet het aanvallen van tunnels als groots?
Die zijn volgens mij al opgegeven, mochten er nog een paar gered worden, dan mooi meegenomen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:54 schreef Jaroon het volgende:
Er zijn ook nog gijzelaars trouwens. Ontdek je een ingang......wat dan?
Er zijn ongetwijfeld gruwelijk zieke misdaden gepleegd door Hamas, daar niet van hoor. Niet dat ik zelf al die foto's heb gezien (geen behoefte aan). Maar dit hele specifieke verhaal (b)lijkt toch een broodje aap te zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:40 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ondertussen gaan ze helemaal los om de commotie die ontstond rondom de ontploffing bij het ziekenhuis. Wat uiteindelijk geen IDF raket bleek te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Nee, zover ik weet geldt het ultimatum nog steedsquote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Die zijn volgens mij al opgegeven, mochten er nog een paar gered worden, dan mooi meegenomen.
Er zijn nu duidelijk onderhandelingen daarover.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
Die zijn volgens mij al opgegeven, mochten er nog een paar gered worden, dan mooi meegenomen.
Ja. Ik denk dat ze dat doen. Dat zie je al bij die aanslag.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:00 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nee, zover ik weet geldt het ultimatum nog steeds
Als Hamas haar volk echt wil behoeden voor meer ellende is de eis duidelijk
- alle gijzelaars vrij
- onvoorwaardelijke overgave Hamas
twee simpele en zeer begrijpelijke zaken, het is nu aan Hamas om een keus te maken, offeren ze echt hun volk op?
?
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 18:59 schreef Salina het volgende:
[..]
Er zijn ongetwijfeld gruwelijk zieke misdaden gepleegd door Hamas, daar niet van hoor. Niet dat ik zelf al die foto's heb gezien (geen behoefte aan). Maar dit hele specifieke verhaal (b)lijkt toch een broodje aap te zijn.
Eigenlijk is het een combinatie van een getuigenverslag uit 1982 gecombineerd met een oud filmpje uit...Mexico. Dat filmpje deed even de rondte vlak na 7-10 maar is al snel verwijderd. In dat filmpje wordt een man (!) open gesneden door criminelen. Hier het verhaal achter dat filmpje uit 2018.
Overigens, dat getuigenverslag uit 1982 stamt dus van dezelfde regio en betreft Isralische (!) soldaten die gruwelijk te keer gingen tijdens de slachting van twee Libanese dorpjes/kampen bij Beirut, Sabra en Shatila.
Beetje ironisch.
Spoiler: niet voor tere zieltjes (geen foto, maar een verhaaltje:Op basis van wat en welke bron is dit een broodje aap verhaal? Ik heb de beelden gezien, velen met mij en die beelden waren zeer recent niet al 40 jaar oud. Journalisten hebben de beelden gezien dus waarom zou het een broodje aap zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
ja dat vrees ik, helaas, ookquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:01 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat ze dat doen. Dat zie je al bij die aanslag.
Als je het normale Palestijnen vraagt weten zij het ook niet. Hoe ga en kan je dit zelf aanpakken als Palestijnen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:02 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ja dat denk ik, helaas, ook
Ik snap dan ook niet hoe je deze groepering ook maar enig warm hart kan toedragen, maar goed
ja dat is altijd het punt, hetzelfde heb ik met russen, hoe pak je Putin aan?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als je het normale Palestijnen vraagt weten zij het ook niet. Hoe ga en kan je dit zelf aanpakken als Palestijnen?
Mark? Rutte bedoel je? Putin. Ook zo'n probleem waar nu te weinig aandacht voor is.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:06 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ja dat is altijd het punt, hetzelfde heb ik met russen, hoe pak je Putin aan?
Geen idee, en ik ben blij dat ik niet leef onder het juk van compleet geschiften maar me slechts mag ergeren aan de matig geschifte gesjeesde geschiedenis student, Mark
Hamas etc. vlaggen zijn verboden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:07 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Maar om nou vlaggen te gaan zwaaien voor zulke gekkies... nah
Vergelijkbaar, extreem sadistisch tuig dat jankt over grenzen van 80 jaar terug, er is geen verschil, daarom zijn ze het ook roerend eens... tjaquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Mark? Rutte bedoel je? Putin. Ook zo'n probleem waar nu te weinig aandacht voor is.
Altijd grappig hoe iemand een stelling voor eigen doel gaat inframen, ik had en heb het niet over de vorm, wiens, type of whatever soort religie dat je verder vooral achter je eigen voordeur mag houden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 13:39 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Je spreekt hier over de Abrahamse religies. Behoorlijk intolerant ja.
Maar spreek je zo ook over een Boeddhist?
Komt ook niet veel voor volgens mij.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat is je hond op straat laten schijten ook. Handhaving is er niet echt op.
jij komt echt niet buiten he, niks met ik was ingelogd, lul niet man, ga douchen en wandelenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:10 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Komt ook niet veel voor volgens mij.
Think again en kom thee drinken in mijn wijkquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:10 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Komt ook niet veel voor volgens mij.
Ik doelde niet op die honden. Ik ben 'net' thuis......wat moet ik nu gaan doen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:10 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
jij komt echt niet buiten he, niks met ik was ingelogd, lul niet man, ga douchen en wandelen
Ik geloof het wel. Ik woonde zelf ooit in Amsterdam Oost. Maar wat zie je dan hangen nu?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Think again en kom thee drinken in mijn wijk
bel nu met je vrouw...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik doelde niet op die honden. Ik ben 'net' thuis......wat moet ik nu gaan doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |