de singles SC?quote:
ja dit soort enigma's zijn mij geheel onbekendquote:
Alsof iemand nog een grammofoonplaatspeler heeftquote:
Hetj zou je verbazen. Maar jullie hebben allen gezellig een partner?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:15 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Alsof iemand nog een grammofoonplaatspeler heeft
Oh nee ik had het over hondenpoepquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:12 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik geloof het wel. Ik woonde zelf ooit in Amsterdam Oost. Maar wat zie je dan hangen nu?
Heel benieuwd...quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:15 schreef UitStraling het volgende:
Bijna persconferentie Netanyahu en IDF woordvoerder.
Hondenpoep is wel ergerlijk. Serieus. .quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Oh nee ik had het over hondenpoep
Hier geen onrust (op dat vlak). Ik zou geen Israëlische vlag op durven hangen echter.
*begeleiding/curatorquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:15 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hetj zou je verbazen. Maar jullie hebben allen gezellig een partner?
RIP katten, allemaal wegquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:20 schreef Jaroon het volgende:
Kattenpoep ook trouwens. Gelukkig zijn er geen katten meer sinds Covid.
Nee. Ik had zelf een kat. Heel lief. zij verdween in een tijd dat veel katten hier verdwenen. Net na Covid.quote:
Even een connectie naar onderwerp.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:24 schreef sp3c het volgende:
heeftie het aangekondigd of denken we dat hij dat gaat doen?
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:24 schreef Nyamuk het volgende:
Wat een varkens zijn die Israeliers toch.
[ twitter ]
Wanneer ze de tijd rijp achten, dit was meer peptalk voor de families van de slachtoffers en de gegijzelden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:24 schreef sp3c het volgende:
heeftie het aangekondigd of denken we dat hij dat gaat doen?
Niet alle Israëliërs over een kam scheren. Ze zijn ook erg verdeeld over deze situatie.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:24 schreef Nyamuk het volgende:
Wat een varkens zijn die Israeliers toch.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |