Ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:03 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Volgens mij is Oekraine al deels ingenomen, of is mij iets ontgaan
echt heel naar dit. Dat er maar snel een staakt het vuren mag komenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:54 schreef Slayage het volgende:
Ik vermoed dat Qatar niks gaat doen met het verzoek van blinken om te dimmen met de verslaggeving na de aanslag van Israël![]()
[ twitter ]
Ja precies. Waarom wordt er in Europese steden uberhaupt gedemonstreerd?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
wat heeft dat er uberhaupt mee te maken?
Het was iets groots op de Dam met nare uitingen? Volgens mij was het heel normaal en zonder enige uitdaging.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was het maar ontwetendheid, alleen op FOK! al waarschuwen velen hier al jaren voor, maar dat waren Nazi's, islamofoben, racisten, bruinhemden.
Nu staan de Hamas-aanhangers genocide toe te juichen op de Dam, met duizenden..... Net als over de hele westerse wereld...
omdat ze fan zijn van Palestijnen of een hekel hebben aan Israel of beiden of iets anders ... weet ik veel, mij te koud voor die onzin atmquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja precies. Waarom wordt er in Europese steden uberhaupt gedemonstreerd?
Nog nietquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat ze fan zijn van Palestijnen of een hekel hebben aan Israel of beiden of iets anders ... weet ik veel, mij te koud voor die onzin atm
ze hebben het recht om het te doen en ze doen het, mijn probleem verder niet
Arme man maar waarom neem je in hemelsnaam je vrouw en al je kinderen mee naar je werk als oorlogscorrespondent?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
echt heel naar dit. Dat er maar snel een staakt het vuren mag komen
wat. Hij is een Palestijnquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Arme man maar waarom neem je in hemelsnaam je vrouw en al je kinderen mee naar je werk als oorlogscorrespondent?
nooit nietquote:
Idd, laat de beschaafde vrouwen het maar overnemen, dan keert het fatsoen weer terug.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:03 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Tja, uiteindelijk ligt het wel allemaal aan het blanke patriarchaat ja!
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
echt heel naar dit. Dat er maar snel een staakt het vuren mag komen
Zij staat ineens voor beschaafde vrouwen? Omdat ze gekleurd is?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, laat de beschaafde vrouwen het maar overnemen, dan keert het fatsoen weer terug.
[ afbeelding ]
Zo simpel kan het zijn om daarna al of niet onder (jn)druk te praten over hoe verder.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:00 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nee, zover ik weet geldt het ultimatum nog steeds
Als Hamas haar volk echt wil behoeden voor meer ellende is de eis duidelijk
- alle gijzelaars vrij
- onvoorwaardelijke overgave Hamas
twee simpele en zeer begrijpelijke zaken, het is nu aan Hamas om een keus te maken, offeren ze echt hun volk op?
?
dat die man zijn hele gezin kwijt is vind je niet naar?quote:
De oorlog kwam naar hem dus?quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De oorlog kwam naar hem dus?
Waarom woon je dan in het zwaarst bewapende fort ter wereld tussen de mensen die niet deugen?
Ja, vind ik naar. Maar dat verandert niks aan mijn mening verder. Het is het beste voor iedereen als Hamas verdwijnt, het is dat offer waard.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat die man zijn hele gezin kwijt is vind je niet naar?
Wat voor harteloze mensen zitten er toch op fok
Makkelijk praten vanachter je pc schermpjequote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, vind ik naar. Maar dat verandert niks aan mijn mening verder. Het is het beste voor iedereen als Hamas verdwijnt, het is dat offer waard.
Heb je nog een huis over voor ze?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:10 schreef bitterbal het volgende:
Idd! Laten we alle palestijnen hier in nederland opnemen. Ze zijn niet veilig naast die israeli's
Ja, maar dat koloniseren eveneens, en ook Netanhayu moet vertrekken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, vind ik naar. Maar dat verandert niks aan mijn mening verder. Het is het beste voor iedereen als Hamas verdwijnt, het is dat offer waard.
En wat is mij dan precies ontgaan ?quote:
ik heb liever dat zei niet veilig zijn naast die Israeli's dan dat ik niet veilig ben naast henquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:10 schreef bitterbal het volgende:
Idd! Laten we alle palestijnen hier in nederland opnemen. Ze zijn niet veilig naast die israeli's
Omdat hij daar woont. Geen idee over wie het gaat trouwens.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom woon je dan in het zwaarst bewapende fort ter wereld tussen de mensen die niet deugen?
Er wonen mensen in Gaza.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat harteloze is wel naar ja, en dan ageren tegen andere harteloze mensen, makes no sense.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:11 schreef bitterbal het volgende:
is het offer waard. alsof je zelf het offer maakt
echt sommige mensen
Ja sp3c, daar sta je dan, met een like van mijquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb liever dat zei niet veilig zijn naast die Israeli's dan dat ik niet veilig ben naast hen
eerlijk gezegd
Zeker. Daarvoor zijn mensenrechten o.a.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat harteloze is wel naar ja, en dan ageren tegen andere harteloze mensen, makes no sense.
Het moet allemaal wel een beetje overzichtelijk tussen goed en slecht blijven gaan hoor.
Heet dit gewoon geen lafheid in de Dikke Van Dale?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb liever dat zei niet veilig zijn naast die Israeli's dan dat ik niet veilig ben naast hen
eerlijk gezegd
Dat hij nu staat te douchen om het gevoel te verwijderen. Denk je?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja sp3c, daar sta je dan, met een like van mij.
ik krijg likes van iedereen, dat komt omdat ik zoveel zinnige dingen zegquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja sp3c, daar sta je dan, met een like van mij.
Samequote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik krijg likes van iedereen, dat komt omdat ik zoveel zinnige dingen zeg
verbaasd me echt niet meer
maakt me niet zoveel uitquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heet dit gewoon geen lafheid in de Dikke Van Dale?
Denk nou eens na, zet die emoties opzij. Wat denk je dat Hamas gaat doen als ze weer in alle rust de wonden kunnen likken en alles opnieuw opbouwen? Denk je dat ze de boel met rust gaan laten en de twee Palestijnse gebieden gaan samenvoegen tot één vredig geheel? Tuurlijk niet. Het is een in-en-in slechte organisatie die net zo goed de burgers van Gaza zwaar onderdrukt en in armoede houdt. Het is niet de vraag of er dan een herhaling komt, maar wanneer.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Makkelijk praten vanachter je pc schermpje
Het is gewoon een cope. Een mens is niet in staat zoveel leed te (ver)dragen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat harteloze is wel naar ja, en dan ageren tegen andere harteloze mensen, makes no sense.
Het moet allemaal wel een beetje overzichtelijk tussen goed en slecht blijven gaan hoor.
Je mag er wel één van mij krijgen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:16 schreef sp3c het volgende:
ik zou nog wel eens een like willen krijgen van Lord_V maar dat zit er denk niet in
nogmaals makkelijk praten als je hier veilig zit he.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk nou eens na, zet die emoties opzij. Wat denk je dat Hamas gaat doen als ze weer in alle rust de wonden kunnen likken en alles opnieuw opbouwen? Denk je dat ze de boel met rust gaan laten en de twee Palestijnse gebieden gaan samenvoegen tot één vredig geheel? Tuurlijk niet. Het is een in-en-in slechte organisatie die net zo goed de burgers van Gaza zwaar onderdrukt en in armoede houdt. Het is niet de vraag of er dan een herhaling komt, maar wanneer.
Vrede in de regio is niet mogelijk met Hamas in Gaza.
ik heb al gewonnenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:16 schreef Jaroon het volgende:
De meest humane mens zou moeten winnen.
Van iemand uit een Harry Potter boek?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:16 schreef sp3c het volgende:
ik zou nog wel eens een like willen krijgen van Lord_V maar dat zit er denk niet in
ow stopquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag er wel één van mij krijgen.
Met een goede spelfout ben je in ieder geval verzekerd van zijn warme aandacht.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:16 schreef sp3c het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |