Ja, maar dat koloniseren eveneens, en ook Netanhayu moet vertrekken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, vind ik naar. Maar dat verandert niks aan mijn mening verder. Het is het beste voor iedereen als Hamas verdwijnt, het is dat offer waard.
En wat is mij dan precies ontgaan ?quote:
ik heb liever dat zei niet veilig zijn naast die Israeli's dan dat ik niet veilig ben naast henquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:10 schreef bitterbal het volgende:
Idd! Laten we alle palestijnen hier in nederland opnemen. Ze zijn niet veilig naast die israeli's
Omdat hij daar woont. Geen idee over wie het gaat trouwens.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De oorlog kwam naar hem dus?
Waarom woon je dan in het zwaarst bewapende fort ter wereld tussen de mensen die niet deugen?
Er wonen mensen in Gaza.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De oorlog kwam naar hem dus?
Waarom woon je dan in het zwaarst bewapende fort ter wereld tussen de mensen die niet deugen?
Dat harteloze is wel naar ja, en dan ageren tegen andere harteloze mensen, makes no sense.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:11 schreef bitterbal het volgende:
is het offer waard. alsof je zelf het offer maakt
echt sommige mensen
Ja sp3c, daar sta je dan, met een like van mijquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb liever dat zei niet veilig zijn naast die Israeli's dan dat ik niet veilig ben naast hen
eerlijk gezegd
Zeker. Daarvoor zijn mensenrechten o.a.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat harteloze is wel naar ja, en dan ageren tegen andere harteloze mensen, makes no sense.
Het moet allemaal wel een beetje overzichtelijk tussen goed en slecht blijven gaan hoor.
Heet dit gewoon geen lafheid in de Dikke Van Dale?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb liever dat zei niet veilig zijn naast die Israeli's dan dat ik niet veilig ben naast hen
eerlijk gezegd
Dat hij nu staat te douchen om het gevoel te verwijderen. Denk je?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja sp3c, daar sta je dan, met een like van mij.
ik krijg likes van iedereen, dat komt omdat ik zoveel zinnige dingen zegquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja sp3c, daar sta je dan, met een like van mij.
Samequote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik krijg likes van iedereen, dat komt omdat ik zoveel zinnige dingen zeg
verbaasd me echt niet meer
maakt me niet zoveel uitquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heet dit gewoon geen lafheid in de Dikke Van Dale?
Denk nou eens na, zet die emoties opzij. Wat denk je dat Hamas gaat doen als ze weer in alle rust de wonden kunnen likken en alles opnieuw opbouwen? Denk je dat ze de boel met rust gaan laten en de twee Palestijnse gebieden gaan samenvoegen tot één vredig geheel? Tuurlijk niet. Het is een in-en-in slechte organisatie die net zo goed de burgers van Gaza zwaar onderdrukt en in armoede houdt. Het is niet de vraag of er dan een herhaling komt, maar wanneer.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Makkelijk praten vanachter je pc schermpje
Het is gewoon een cope. Een mens is niet in staat zoveel leed te (ver)dragen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat harteloze is wel naar ja, en dan ageren tegen andere harteloze mensen, makes no sense.
Het moet allemaal wel een beetje overzichtelijk tussen goed en slecht blijven gaan hoor.
Je mag er wel één van mij krijgen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:16 schreef sp3c het volgende:
ik zou nog wel eens een like willen krijgen van Lord_V maar dat zit er denk niet in
nogmaals makkelijk praten als je hier veilig zit he.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk nou eens na, zet die emoties opzij. Wat denk je dat Hamas gaat doen als ze weer in alle rust de wonden kunnen likken en alles opnieuw opbouwen? Denk je dat ze de boel met rust gaan laten en de twee Palestijnse gebieden gaan samenvoegen tot één vredig geheel? Tuurlijk niet. Het is een in-en-in slechte organisatie die net zo goed de burgers van Gaza zwaar onderdrukt en in armoede houdt. Het is niet de vraag of er dan een herhaling komt, maar wanneer.
Vrede in de regio is niet mogelijk met Hamas in Gaza.
ik heb al gewonnenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:16 schreef Jaroon het volgende:
De meest humane mens zou moeten winnen.
Van iemand uit een Harry Potter boek?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:16 schreef sp3c het volgende:
ik zou nog wel eens een like willen krijgen van Lord_V maar dat zit er denk niet in
ow stopquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag er wel één van mij krijgen.
Met een goede spelfout ben je in ieder geval verzekerd van zijn warme aandacht.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:16 schreef sp3c het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |