abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 20:18:22 #201
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211080991
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:17 schreef bitterbal het volgende:

[..]
nogmaals makkelijk praten als je hier veilig zit he.

Als je daar zat en de bommen vlogen je je om je oren had je vast niet zo gedacht
geld dat niet voor alles?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 20:18:52 #202
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211081002
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:17 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Met een goede spelfout ben je in ieder geval verzekerd van zijn warme aandacht. :+
I know brother

I know :')
pi_211081005
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:12 schreef sp3c het volgende:
besides we kunnen geen 2 miljoen mensen opnemen
Zelfs met de spreidingswet gaat dat niet lukken.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2023 @ 20:18:57 #204
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211081006
quote:

[..]

Als je daar zat en de bommen vlogen je je om je oren had je vast niet zo gedacht
Ga lekker ergens anders emotioneel doen en mensen beschuldigen van harteloos zijn.

Oorlog is niet leuk, voor niemand niet, maar soms moeten offers gebracht worden. We gaan hier toch ook niet zeggen dat Oekraïne maar gewoon op moet geven?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211081009
Oudjes nostalgisch, lachen gieren brullen over hun oorlogsmisdaden

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211081010
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:18 schreef sp3c het volgende:

[..]
geld dat niet voor alles?
jawel :{
pi_211081011
quote:

[..]

Ze hadden hun Stemwijzer gewoon wat zorgvuldiger in moeten vullen.
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:19:25 #208
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211081019
Ik ben er van overtuigd dat een farm als het Fok!forum symbool staat voor wat er écht leeft in de samenleving. Na al die jaren van leven onder de Nederlanders heb ik een hele hoop mooie elementen mogen ervaren. Maar ik moet en mag eerlijk zijn, ik heb ook ervaren dat de Nederlandse volksaard een laffe is. Achter een toetsenbord en een gigabit fiber internetverbinding (down en up) is men meer uitgesproken dan face two face. Prima. Dat gezegd hebbende: waarom zie ik dezelfde gretigheid en betrokkenheid bij so called antisemitisme toch zelden wanneer er sprake is van Islamofobie? Als dat al wordt erkend.

Dat geeft een mens te denken. Ben ik wel echt welkom of zijn het mijn belastingcenten?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_211081021
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ga lekker ergens anders emotioneel doen en mensen beschuldigen van harteloos zijn.

Oorlog is niet leuk, voor niemand niet, maar soms moeten offers gebracht worden. We gaan hier toch ook niet zeggen dat Oekraïne maar gewoon op moet geven?
ja je bent harteloos
pi_211081028
Een offer wat gemaakt moet worden

zit kees hier veilig op zijn zolderkamer
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2023 @ 20:20:10 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211081032
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:19 schreef bitterbal het volgende:

[..]
ja je bent harteloos
Jij vindt dus dat Oekraïne de wapens neer moet leggen? Daar vallen ook veel slachtoffers van de gevechten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211081034
twitter

Kijk, dit is nou Goed én Kwaad. Een Assault Ship én een Hospital Ship.

Of is dit gewoon slim bekokstoofd om het thuisfront stil te houden? "We verdedigen het recht van Israël om... maar we staan óók klaar voor de Palestijnen."

Is dat niet slim, Bibi?
Haha, ja zeker, Macron.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:20:34 #213
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211081043
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik heb ook weinig met elke keer die individuele slachtoffer-propaganda, van beide kanten trouwens, maar het is gewoon een wapen in de informatieoorlog, niets nieuws bij een conflict.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:20:36 #214
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211081045
quote:
15s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat een farm als het Fok!forum symbool staat voor wat er écht leeft in de samenleving. Na al die jaren van leven onder de Nederlanders heb ik een hele hoop mooie elementen mogen ervaren. Maar ik moet en mag eerlijk zijn, ik heb ook ervaren dat de Nederlandse volksaard een laffe is. Achter een toetsenbord en een gigabit fiber internetverbinding (down en up) is men meer uitgesproken dan face two face. Prima. Dat gezegd hebbende: waarom zie ik dezelfde gretigheid en betrokkenheid bij so called antisemitisme toch zelden wanneer er sprake is van Islamofobie? Als dat al wordt erkend.

Dat geeft een mens te denken. Ben ik wel echt welkom of zijn het mijn belastingcenten?

Iedereen is welkom die lekker mee wil doen en een beetje lief is tegen hun medemens.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_211081046
quote:

Ik denk wel dat we het zonder je belastinginbreng zullen redden in de toekomst hoor.
pi_211081067
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jij vindt dus dat Oekraïne de wapens neer moet leggen? Daar vallen ook veel slachtoffers van de gevechten.
nee wij zouden het toch ook niet goedkeuren als er allerlei russische burgers kapot worden gebombadeerd?
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:22:00 #217
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_211081110
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:19 schreef Slayage het volgende:
Oudjes nostalgisch, lachen gieren brullen over hun oorlogsmisdaden

[ twitter ]
Het verschil is dat jij moet teruggrijpen op oude beelden en er van 7 oktober nog opnames zijn van een juichend Hamas-lid met zijn ouders over zijn misdaden.
pi_211081115
kan er gewoon niets mee dat je hier vanaf je zolderkamer lult dat er offers gemaakt moeten worden terwijl als je daar zat waarschijnlijk ook zat te huilen en zou hopen dat het zou stoppen
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:22:15 #219
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211081122
quote:

:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:23:01 #220
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211081143
quote:

Ben ik wel echt welkom of zijn het mijn belastingcenten?

Get woke, go broke!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2023 @ 20:23:30 #221
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211081151
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:21 schreef bitterbal het volgende:

[..]
nee wij zouden het toch ook niet goedkeuren als er allerlei russische burgers kapot worden gebombadeerd?
Antwoord mijn vraag. Er vallen talloze burgerdoden dagelijks in Oekraïne, al bijna 2 jaar lang. Zo lang Oekraïne blijft vechten, zullen er burgerslachtoffers vallen. Allemaal mensen die hun vrouw, zonen, dochters en ouders verliezen, puur omdat Oekraïne die zinloze oorlog vol blijft houden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211081155
quote:

Ik ben een Nederlander. Ik weet niet wat je met "laf" bedoelt. Misschien meer verwend? We hoeven niet vaak keiharde keuzes te maken. Maar jij? Waar kom je vandaan?
pi_211081165
IDF en kolonisten terreur op de west bank hand in glove

"Een kolonist in uniform vuurt scherp om linkse activisten die aan het documenteren zijn te verdrijven. Er staan ​​meer soldaten klaar en het komt niet bij hen op om in te grijpen. Toch lijkt de gewelddadige samenwerking tussen de kolonisten en het leger in de gebieden"

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211081173
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Antwoord mijn vraag. Er vallen talloze burgerdoden dagelijks in Oekraïne, al bijna 2 jaar lang. Zo lang Oekraïne blijft vechten, zullen er burgerslachtoffers vallen. Allemaal mensen die hun vrouw, zonen, dochters en ouders verliezen, puur omdat Oekraïne die zinloze oorlog vol blijft houden.
heb net je vraag beantwoord :{

Als Oekraine het voor elkaar zou krijgen om allemaal burgerslachtoffers te maken om putin uit te schakelen zouden wij dat hier ook niet goedkeuren.

Net zo min dat we het goed moeten keuren dat israel allemaal burgerslachtoffers maakt om hamas uit te schakelen.

En kan je wel beginnen over een offer wat gemaakt moet worden maar dat is vanuit jouw positie echt compleet belachelijk
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:25:20 #225
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_211081193
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:25 schreef bitterbal het volgende:
Als Oekraine het voor elkaar zou krijgen om allemaal burgerslachtoffers te maken om putin uit te schakelen zouden wij dat hier ook niet goedkeuren.
Je onder/overschat ''wij hier'' behoorlijk.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:26:26 #227
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  Moderator woensdag 25 oktober 2023 @ 20:26:31 #228
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211081198
quote:

dat heeft niks met lafheid te maken

Moslims veroorzaken gewoon meer problemen dan Joden en dat kleurt de mening logischerwijs een beetje
daarnaast zit de tweede wereldoorlog en de holocaust nog in het collectieve geheugen

tel dat bij elkaar op en het is logisch dat antisemitische feller wordt bestreden dan islamofobie
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:26:32 #229
38496 Perrin
pi_211081199
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:24 schreef Slayage het volgende:
IDF en kolonisten terreur op de west bank hand in glove

"Een kolonist in uniform vuurt scherp om linkse activisten die aan het documenteren zijn te verdrijven. Er staan ​​meer soldaten klaar en het komt niet bij hen op om in te grijpen. Toch lijkt de gewelddadige samenwerking tussen de kolonisten en het leger in de gebieden"

[ twitter ]
Tuig :N
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:26:39 #230
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211081201
quote:
6s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Die types moeten gewoon eens kappen met zeiken.

Er wordt in Nederland werkelijk geen strobreed in de weg gelegd om religieus te zijn, ook en zeker niet islamitisch.

Het wordt zelfs in ruime mate gefaciliteerd.

Maar dat is voor de hard-liners niet genoeg. Er moet en zal sprake zijn van islamofobie en onderdrukking, want natuurlijk! Voor de hard-liners is het altijd islamofobie en onderdrukking.

Er zijn legio moskeeën, legio islamitische organisaties en scholen, koran wordt nergens verboden, werkelijk NIETS staat je in Nederland in de weg om moslim te zijn.

Maar dat is niet genoeg. En als je de epistels van lieden als Banshee, Werkperd en Slayage leest weet je ook dat het nooit genoeg zal zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:26:53 #231
38496 Perrin
pi_211081204
Gaat hard met de Iron Dome raketten.
twitter
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:27:45 #232
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211081224
quote:

[..]

Net zo min dat we het goed moeten keuren dat israel allemaal burgerslachtoffers maakt om hamas uit te schakelen.

En kan je wel beginnen over een offer wat gemaakt moet worden maar dat is vanuit jouw positie echt compleet belachelijk
Oh you sweet summer child.

Ga je nou gewoon eens verdiepen in wat het woord OORLOG nou precies inhoudt, wat jij wil zou iedereen wel willen, maar zo werkt het gewoon niet.

Het is geen bitchfight op het schoolplein :').
Get woke, go broke!
pi_211081235
quote:
"2,5 miljoen mensen opsluiten is heel succesvol gebleken voor onze veiligheid dus we moeten vooral zo doorgaan"
-Rabia Al-Basri
pi_211081237
Amerika heeft luitenant generaal James Glynn naar Israël gestuurd. Hij gaat Israelieten bij een grondoffensief de tactiek adviseren die hij destijds heeft uitgevoerd bij strijd om Fallujah in Irak. Verschil is echter dat hij tijdens strijd om Fallujah en Mosul veel proxies heeft kunnen gebruiken die beslissend waren voor de overwinning. Israel heeft echter geen proxies. Als Israel straks mogelijke proxies inhuurt, dan houdt dat in dat zij met minimale slachtoffers aan eigen kant, de strijd heel lang kunnen voortzetten.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2023 @ 20:28:21 #235
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211081239
quote:

[..]

Dus je zegt eigenlijk dat je geen ene zak geeft om Sergan die zijn vrouw en kinderen is verloren door een verdwaalde raket die nooit afgeschoten zou zijn als Oekraïne gewoon kapte met die zinloze oorlog? Alsof het uit maakt welk vlaggetje op die raket staat. Harteloos van je.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211081248
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ga je nou gewoon eens verdiepen in wat het woord OORLOG nou precies inhoudt, wat jij wil zou iedereen wel willen, maar zo werkt het gewoon niet.

Oke
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:28:38 #237
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211081249
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:27 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dat maakt het nog niet normaal, laat staan ethisch, om iemands leed te bagatelliseren.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:28:45 #238
38496 Perrin
pi_211081251
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Maar dat is niet genoeg. En als je de epistels van lieden als Banshee, Werkperd en Slayage leest weet je ook dat het nooit genoeg zal zijn.
Je kunt je ook een beetje in ze inleven hè.. De godganse dag leven tussen al die militante atheïsten is geen pretje.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2023 @ 20:29:19 #239
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211081275
quote:
9s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:28 schreef Perrin het volgende:

[..]
Je kunt je ook een beetje in ze inleven hè.. De godganse dag leven tussen al die militante atheïsten is geen pretje.
Je had me in de eerste helft.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211081276
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dus je zegt eigenlijk dat je geen ene zak geeft om Sergan die zijn vrouw en kinderen is verloren door een verdwaalde raket die nooit afgeschoten zou zijn als Oekraïne gewoon kapte met die zinloze oorlog? Alsof het uit maakt welk vlaggetje op die raket staat. Harteloos van je.
wat :{

En waarom moet oekraine nou weer kappen met die zinloze oorlog als rusland de agressor is?
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:29:25 #241
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211081279
quote:
9s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:28 schreef Perrin het volgende:

[..]
Joh, voor hen deugde het Westen sowieso al nooit. En zal het ook nooit doen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:29:37 #242
38496 Perrin
pi_211081285
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:28 schreef Werkperd het volgende:
Amerika heeft luitenant generaal James Glynn naar Israël gestuurd. Hij gaat Israelieten bij een grondoffensief de tactiek adviseren die hij destijds heeft uitgevoerd bij strijd om Fallujah in Irak. Verschil is echter dat hij tijdens strijd om Fallujah en Mosul veel proxies heeft kunnen gebruiken die beslissend waren voor de overwinning. Israel heeft echter geen proxies. Als Israel straks mogelijke proxies inhuurt, dan houdt dat in dat zij met minimale slachtoffers aan eigen kant, de strijd heel lang kunnen voortzetten.
Ja Mosul is een wat beter voorbeeld dan Fallujah.
pi_211081291
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:26 schreef Perrin het volgende:
Gaat hard met de Iron Dome raketten.
[ twitter ]
MIC business be boomin'.
pi_211081294
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat maakt het nog niet normaal, laat staan ethisch, om iemands leed te bagatelliseren.
maar hier vanuit je veilige kamer in het veilige nederland zeggen de zolderkamer autisten dat er offers gemaakt moeten worden _O_ _O_
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 oktober 2023 @ 20:30:17 #245
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211081305
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:29 schreef bitterbal het volgende:

[..]
wat :{

En waarom moet oekraine nou weer kappen met die zinloze oorlog als rusland de agressor is?
Zo lang ze blijven vechten zullen er zinloze burgerslachtoffers vallen, dat weten ze, en toch gaan ze door. Triest.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:30:28 #246
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211081311
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:28 schreef Slayage het volgende:

[..]
"2,5 miljoen mensen opsluiten is heel succesvol gebleken voor onze veiligheid dus we moeten vooral zo doorgaan"
Een beetje zoals Iraanse vrouwen zich voelen.

Hoor ik je nooit over.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211081316
nou goed verder nutteloze discussie.

Ik ben een sweet summer child en sommige hier zijn harteloos
  woensdag 25 oktober 2023 @ 20:30:40 #248
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211081319
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Mwah, het maakt allemaal gewoon helemaal geen ene moer uit wat iemand hier op FOK! er van vindt.

Prima als iemand elke keer enorm dramatisch wil doen bij tweet 765 over hetzelfde hoor, maar ik kan daar persoonlijk weinig mee.
Get woke, go broke!
pi_211081323
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2023 20:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zo lang ze blijven vechten zullen er zinloze burgerslachtoffers vallen, dat weten ze, en toch gaan ze door. Triest.
ok
pi_211081329
quote:

Jouw religie vind ik tamelijk lachwekkend en die van joden ook, dat is lood om oud ijzer wat mij betreft.

Maar antisemitisme is tegen joden en Joden, dat is dus sowieso niet helemaal vergelijkbaar met islamofobie.

Los daarvan, kijk ik überhaupt niet zo naar mensen. Mensen zijn voor mij mensen, waar ze ook vandaan komen of wat ze geloven. Ik beoordeel mensen op hun individuele gedrag, niet op hun religie of afkomst.

Jij bent volgens mij iemand die zich bij uitstek anders voordoet achter een computer met je neppe maniertjes, dus wat je zegt ben je zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')