geld dat niet voor alles?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nogmaals makkelijk praten als je hier veilig zit he.
Als je daar zat en de bommen vlogen je je om je oren had je vast niet zo gedacht
I know brotherquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:17 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Met een goede spelfout ben je in ieder geval verzekerd van zijn warme aandacht.
Zelfs met de spreidingswet gaat dat niet lukken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:12 schreef sp3c het volgende:
besides we kunnen geen 2 miljoen mensen opnemen
Ga lekker ergens anders emotioneel doen en mensen beschuldigen van harteloos zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je daar zat en de bommen vlogen je je om je oren had je vast niet zo gedacht
Ze hadden hun Stemwijzer gewoon wat zorgvuldiger in moeten vullen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je bent harteloosquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders emotioneel doen en mensen beschuldigen van harteloos zijn.
Oorlog is niet leuk, voor niemand niet, maar soms moeten offers gebracht worden. We gaan hier toch ook niet zeggen dat Oekraïne maar gewoon op moet geven?
Jij vindt dus dat Oekraïne de wapens neer moet leggen? Daar vallen ook veel slachtoffers van de gevechten.quote:
Ik heb ook weinig met elke keer die individuele slachtoffer-propaganda, van beide kanten trouwens, maar het is gewoon een wapen in de informatieoorlog, niets nieuws bij een conflict.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders emotioneel doen en mensen beschuldigen van harteloos zijn.
Oorlog is niet leuk, voor niemand niet, maar soms moeten offers gebracht worden. We gaan hier toch ook niet zeggen dat Oekraïne maar gewoon op moet geven?
Iedereen is welkom die lekker mee wil doen en een beetje lief is tegen hun medemens.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat een farm als het Fok!forum symbool staat voor wat er écht leeft in de samenleving. Na al die jaren van leven onder de Nederlanders heb ik een hele hoop mooie elementen mogen ervaren. Maar ik moet en mag eerlijk zijn, ik heb ook ervaren dat de Nederlandse volksaard een laffe is. Achter een toetsenbord en een gigabit fiber internetverbinding (down en up) is men meer uitgesproken dan face two face. Prima. Dat gezegd hebbende: waarom zie ik dezelfde gretigheid en betrokkenheid bij so called antisemitisme toch zelden wanneer er sprake is van Islamofobie? Als dat al wordt erkend.
Dat geeft een mens te denken. Ben ik wel echt welkom of zijn het mijn belastingcenten?²
Ik denk wel dat we het zonder je belastinginbreng zullen redden in de toekomst hoor.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat een farm als het Fok!forum symbool staat voor wat er écht leeft in de samenleving. Na al die jaren van leven onder de Nederlanders heb ik een hele hoop mooie elementen mogen ervaren. Maar ik moet en mag eerlijk zijn, ik heb ook ervaren dat de Nederlandse volksaard een laffe is. Achter een toetsenbord en een gigabit fiber internetverbinding (down en up) is men meer uitgesproken dan face two face. Prima. Dat gezegd hebbende: waarom zie ik dezelfde gretigheid en betrokkenheid bij so called antisemitisme toch zelden wanneer er sprake is van Islamofobie? Als dat al wordt erkend.
Dat geeft een mens te denken. Ben ik wel echt welkom of zijn het mijn belastingcenten?²
nee wij zouden het toch ook niet goedkeuren als er allerlei russische burgers kapot worden gebombadeerd?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij vindt dus dat Oekraïne de wapens neer moet leggen? Daar vallen ook veel slachtoffers van de gevechten.
Het verschil is dat jij moet teruggrijpen op oude beelden en er van 7 oktober nog opnames zijn van een juichend Hamas-lid met zijn ouders over zijn misdaden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:19 schreef Slayage het volgende:
Oudjes nostalgisch, lachen gieren brullen over hun oorlogsmisdaden
[ twitter ]
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:19 schreef BansheeBoy het volgende:
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben ik wel echt welkom of zijn het mijn belastingcenten?²
Antwoord mijn vraag. Er vallen talloze burgerdoden dagelijks in Oekraïne, al bijna 2 jaar lang. Zo lang Oekraïne blijft vechten, zullen er burgerslachtoffers vallen. Allemaal mensen die hun vrouw, zonen, dochters en ouders verliezen, puur omdat Oekraïne die zinloze oorlog vol blijft houden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee wij zouden het toch ook niet goedkeuren als er allerlei russische burgers kapot worden gebombadeerd?
Ik ben een Nederlander. Ik weet niet wat je met "laf" bedoelt. Misschien meer verwend? We hoeven niet vaak keiharde keuzes te maken. Maar jij? Waar kom je vandaan?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:19 schreef BansheeBoy het volgende:
heb net je vraag beantwoordquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Antwoord mijn vraag. Er vallen talloze burgerdoden dagelijks in Oekraïne, al bijna 2 jaar lang. Zo lang Oekraïne blijft vechten, zullen er burgerslachtoffers vallen. Allemaal mensen die hun vrouw, zonen, dochters en ouders verliezen, puur omdat Oekraïne die zinloze oorlog vol blijft houden.
Je onder/overschat ''wij hier'' behoorlijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:25 schreef bitterbal het volgende:
Als Oekraine het voor elkaar zou krijgen om allemaal burgerslachtoffers te maken om putin uit te schakelen zouden wij dat hier ook niet goedkeuren.
dat heeft niks met lafheid te makenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Tuigquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:24 schreef Slayage het volgende:
IDF en kolonisten terreur op de west bank hand in glove
"Een kolonist in uniform vuurt scherp om linkse activisten die aan het documenteren zijn te verdrijven. Er staan meer soldaten klaar en het komt niet bij hen op om in te grijpen. Toch lijkt de gewelddadige samenwerking tussen de kolonisten en het leger in de gebieden"
[ twitter ]
Die types moeten gewoon eens kappen met zeiken.quote:
Oh you sweet summer child.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb net je vraag beantwoord![]()
Als Oekraine het voor elkaar zou krijgen om allemaal burgerslachtoffers te maken om putin uit te schakelen zouden wij dat hier ook niet goedkeuren.
Net zo min dat we het goed moeten keuren dat israel allemaal burgerslachtoffers maakt om hamas uit te schakelen.
En kan je wel beginnen over een offer wat gemaakt moet worden maar dat is vanuit jouw positie echt compleet belachelijk
"2,5 miljoen mensen opsluiten is heel succesvol gebleken voor onze veiligheid dus we moeten vooral zo doorgaan"quote:
Dus je zegt eigenlijk dat je geen ene zak geeft om Sergan die zijn vrouw en kinderen is verloren door een verdwaalde raket die nooit afgeschoten zou zijn als Oekraïne gewoon kapte met die zinloze oorlog? Alsof het uit maakt welk vlaggetje op die raket staat. Harteloos van je.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb net je vraag beantwoord![]()
Net zo min dat we het goed moeten keuren dat israel allemaal burgerslachtoffers maakt om hamas uit te schakelen.
En kan je wel beginnen over een offer wat gemaakt moet worden maar dat is vanuit jouw positie echt compleet belachelijk
Okequote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh you sweet summer child.
Ga je nou gewoon eens verdiepen in wat het woord OORLOG nou precies inhoudt, wat jij wil zou iedereen wel willen, maar zo werkt het gewoon niet.
Het is geen bitchfight op het schoolplein.
Dat maakt het nog niet normaal, laat staan ethisch, om iemands leed te bagatelliseren.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh you sweet summer child.
Ga je nou gewoon eens verdiepen in wat het woord OORLOG nou precies inhoudt, wat jij wil zou iedereen wel willen, maar zo werkt het gewoon niet.
Het is geen bitchfight op het schoolplein.
Je kunt je ook een beetje in ze inleven hè.. De godganse dag leven tussen al die militante atheïsten is geen pretje.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar dat is niet genoeg. En als je de epistels van lieden als Banshee, Werkperd en Slayage leest weet je ook dat het nooit genoeg zal zijn.
Je had me in de eerste helft.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kunt je ook een beetje in ze inleven hè.. De godganse dag leven tussen al die militante atheïsten is geen pretje.
watquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dus je zegt eigenlijk dat je geen ene zak geeft om Sergan die zijn vrouw en kinderen is verloren door een verdwaalde raket die nooit afgeschoten zou zijn als Oekraïne gewoon kapte met die zinloze oorlog? Alsof het uit maakt welk vlaggetje op die raket staat. Harteloos van je.
Joh, voor hen deugde het Westen sowieso al nooit. En zal het ook nooit doen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kunt je ook een beetje in ze inleven hè.. De godganse dag leven tussen al die militante atheïsten is geen pretje.
Ja Mosul is een wat beter voorbeeld dan Fallujah.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:28 schreef Werkperd het volgende:
Amerika heeft luitenant generaal James Glynn naar Israël gestuurd. Hij gaat Israelieten bij een grondoffensief de tactiek adviseren die hij destijds heeft uitgevoerd bij strijd om Fallujah in Irak. Verschil is echter dat hij tijdens strijd om Fallujah en Mosul veel proxies heeft kunnen gebruiken die beslissend waren voor de overwinning. Israel heeft echter geen proxies. Als Israel straks mogelijke proxies inhuurt, dan houdt dat in dat zij met minimale slachtoffers aan eigen kant, de strijd heel lang kunnen voortzetten.
MIC business be boomin'.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:26 schreef Perrin het volgende:
Gaat hard met de Iron Dome raketten.
[ twitter ]
maar hier vanuit je veilige kamer in het veilige nederland zeggen de zolderkamer autisten dat er offers gemaakt moeten wordenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet normaal, laat staan ethisch, om iemands leed te bagatelliseren.
Zo lang ze blijven vechten zullen er zinloze burgerslachtoffers vallen, dat weten ze, en toch gaan ze door. Triest.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat![]()
En waarom moet oekraine nou weer kappen met die zinloze oorlog als rusland de agressor is?
Een beetje zoals Iraanse vrouwen zich voelen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:28 schreef Slayage het volgende:
[..]
"2,5 miljoen mensen opsluiten is heel succesvol gebleken voor onze veiligheid dus we moeten vooral zo doorgaan"
Mwah, het maakt allemaal gewoon helemaal geen ene moer uit wat iemand hier op FOK! er van vindt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet normaal, laat staan ethisch, om iemands leed te bagatelliseren.
okquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo lang ze blijven vechten zullen er zinloze burgerslachtoffers vallen, dat weten ze, en toch gaan ze door. Triest.
Jouw religie vind ik tamelijk lachwekkend en die van joden ook, dat is lood om oud ijzer wat mij betreft.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:19 schreef BansheeBoy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |