Rouwen om de dood van een witte baby en schouderophalen bij een gedode wat donkerdere baby heeft toch gewoon een naam?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb net je vraag beantwoord![]()
Als Oekraine het voor elkaar zou krijgen om allemaal burgerslachtoffers te maken om putin uit te schakelen zouden wij dat hier ook niet goedkeuren.
Net zo min dat we het goed moeten keuren dat israel allemaal burgerslachtoffers maakt om hamas uit te schakelen.
En kan je wel beginnen over een offer wat gemaakt moet worden maar dat is vanuit jouw positie echt compleet belachelijk
Waar 2 vechten hebben 2 schuld. En ik reken het hun meer aan dan Hamas. Nogmaals terreur vs terreur, met als kind van de rekening letterlijk het kind van de rekening.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo lang ze blijven vechten zullen er zinloze burgerslachtoffers vallen, dat weten ze, en toch gaan ze door. Triest.
En nog vind je dat Sargan dat maar te accepteren heeft? Hij verliest z'n hele gezin omdat Oekraïne door blijft vechten, en jij komt niet verder dan een ok? Heb je geen gevoelens?quote:
denk dat sommige hier een witte baby erger vindenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rouwen om de dood van een witte baby en schouderophalen bij een gedode wat donkerdere baby heeft toch gewoon een naam?
300, dat zijn momenteel wat, drie nachtjes aan munitie?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:26 schreef Perrin het volgende:
Gaat hard met de Iron Dome raketten.
[ twitter ]
neequote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En nog vind je dat Sargan dat maar te accepteren heeft? Hij verliest z'n hele gezin omdat Oekraïne door blijft vechten, en jij komt niet verder dan een ok? Heb je geen gevoelens?
Ja klopt. In Fallujah konden ze niet winnen en hadden ze de boel vervolgens plat gebombardeerd. Compleet van kaart geveegd.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja Mosul is een wat beter voorbeeld dan Fallujah.
Dat is te merken. Maar lekker lullen van achter je bureau in het veilige Nederland natuurlijk.quote:
Fallujah is een voorbeeld hoe het niet moet als je een stad probeert in te nemen idd.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:32 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ja klopt. In Fallujah konden ze niet winnen en hadden ze de boel vervolgens plat gebombardeerd. Compleet van kaart geveegd.
ja klopt. Ik heb makkelijk praten hierquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is te merken. Maar lekker lullen van achter je bureau in het veilige Nederland natuurlijk.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat sommige hier een witte baby erger vinden
Mensen kunnen net zo goedaardig als kwaadaardig zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mooi stuk bij Khalid & Sophie. Eerst Joris Luyendijk en nu Raoul Heertje die een fragment laat zijn uit een serie die hij ooit heeft gemaakt met Frans Bromet. Wederom over Parents Circle volgens mij. 2 vaders (Joods en Palestijns) die hun dochter zijn verloren door een moordpartij/aanslag van "de andere partij". En die beiden géén wraak willen en zich juist inzetten om onderling begrip te kweken.
Ik weet wel zeker.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je echt zou geven om mensenlevens zou dat niet uit moeten maken. Waar er twee vechten hebben twee schuld, alle partijen hebben de mogelijkheid om het bloedvergieten te stoppen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:33 schreef bitterbal het volgende:
oekrainiers zitten bijna in een zelfde situatie als de palestijnen. Een grote boze buurman die steeds meer grond wil hebben
En ik blijf herhalen: die slachtoffers interesseren je niets.quote:
ja dat moet ook. Daarom zei ik daarvoor ook dat ik hoopte op een staak het vuren. Niet dat er offers gemaakt moeten worden ofzoquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je echt zou geven om mensenlevens zou dat niet uit moeten maken. Waar er twee vechten hebben twee schuld, alle partijen hebben de mogelijkheid om het bloedvergieten te stoppen.
Ik denk altijd maar aan vochtige billetjes als ik aan hun denk. Beetje mijn manier van inleven zeg maar.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je kunt je ook een beetje in ze inleven hè.. De godganse dag leven tussen al die militante atheïsten is geen pretje.
Dat noemen ze projectiequote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En ik blijf herhalen: die slachtoffers interesseren je niets.
En toch moet dat niet in Oekraïne. Heb je je eigen hypocrisie al door?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat moet ook. Daarom zei ik daarvoor ook dat ik hoopte op een staak het vuren. Niet dat er offers gemaakt moeten worden ofzo
Gezien de grootte van de explosie zou het mij niet verbazen. Hamas heeft zelfgemaakt hobbyspul. En snap ook niet dat mensen gelijk zo stellig zijn, ook als groep A of B die en die conclusie trekt. Het is ontzettend lastig om te achterhalen. Weet je nog Nord Stream ook eerst Rusland was, daarna Oekraïne, daarna weer Rusland, etc.quote:
Ja daar moet het ookquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En toch moet dat niet in Oekraïne. Heb je je eigen hypocrisie al door?
Ha Hatseflats! Prachtige username moet ik zeggen. Maar dat ter zijde. Dat doe je goed. Dat zouden meer mensen moeten doen. Maar op dit moment laat de wereld helaas wat anders zien. Ik hoop echt dat mensen ons voorbeeld gaan volgen, want je heb in mij wat dat aan gaat echt een medestander. Zeker.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:31 schreef Hatseflats22 het volgende:
Maar antisemitisme is tegen joden en Joden, dat is dus sowieso niet helemaal vergelijkbaar met islamofobie.
Los daarvan, kijk ik überhaupt niet zo naar mensen. Mensen zijn voor mij mensen, waar ze ook vandaan komen of wat ze geloven. Ik beoordeel mensen op hun individuele gedrag, niet op hun religie of afkomst.
Nee, dat blijkt uit je eigen posts.quote:
Ik denk dat dat stemmingmakerij isquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En anders gekleurden vinden dat weer erger.quote:
Statistisch gezien is dat ook gewoon erger.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe dan wel, nog los dat het helemaal niet makkelijk is om emoties te scheiden van de feitelijke realiteit.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Makkelijk praten vanachter je pc schermpje
Gaza is kleiner als Texel, waarom zou dat niet kunnen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:12 schreef sp3c het volgende:
besides we kunnen geen 2 miljoen mensen opnemen
Blanken zijn maar 8% van de wereldbevolking, dus als er 1 groep recht heeft op de minderhedenkaart.....quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:37 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Statistisch gezien is dat ook gewoon erger.
omdat we er geen plek en geen geld voor hebbenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:39 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Gaza is kleiner als Texel, waarom zou dat niet kunnen?
Varkensslagers hebben ook vaak kinderen en een klein lief hondje thuis.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:38 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hoe dan wel, nog los dat het helemaal niet makkelijk is om emoties te scheiden van de feitelijke realiteit.
Kern is dat die Palestijnse samenleving doorwrocht is van haatorganisaties die door lokaal de goedentierenheid te spelen, daarbuiten haar niets ontziende geweld bezigt en rechtvaardigt ?
Moet terugdenken aan menig (oorlogs)criminineel die thuis zo aardig waren om maar niet te vertellen hoe ze anderen hun keel afsneden.
Daarom, en rap krimpende.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blanken zijn maar 8% van de wereldbevolking, dus als er 1 groep recht heeft op de minderhedenkaart......
Ze interesseren je niets.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:38 schreef Slayage het volgende:
Finkelstein being Finkelstein
[ twitter ]
Waar heb je het over met dat laatste? Ja. Men gaat wel terugvechten.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:38 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hoe dan wel, nog los dat het helemaal niet makkelijk is om emoties te scheiden van de feitelijke realiteit.
Kern is dat die Palestijnse samenleving doorwrocht is van haatorganisaties die door lokaal de goedentierenheid te spelen, daarbuiten haar niets ontziende geweld bezigt en rechtvaardigt ?
Moet terugdenken aan menig (oorlogs)criminineel die thuis zo aardig waren om maar niet te vertellen hoe ze anderen hun keel afsneden.
Raar eigenlijk wel, en dat terwijl we veruit de knapste en aantrekkelijkste van alle kleurtjes zijn.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blanken zijn maar 8% van de wereldbevolking, dus als er 1 groep recht heeft op de minderhedenkaart......
Waarom zou dit in Gaza met Hamas niet kunnen en is dit in het Baskenland met Eta en in Ierland/Noord Ierland met de Ira wel mogelijk?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk nou eens na, zet die emoties opzij. Wat denk je dat Hamas gaat doen als ze weer in alle rust de wonden kunnen likken en alles opnieuw opbouwen? Denk je dat ze de boel met rust gaan laten en de twee Palestijnse gebieden gaan samenvoegen tot één vredig geheel? Tuurlijk niet. Het is een in-en-in slechte organisatie die net zo goed de burgers van Gaza zwaar onderdrukt en in armoede houdt. Het is niet de vraag of er dan een herhaling komt, maar wanneer.
Vrede in de regio is niet mogelijk met Hamas in Gaza.
Ik heb hier wel theorieën over. Niet toevallig gerelateerd aan één partij van belang in dit topic. Hoog BNW-gehalte echter.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar eigenlijk wel, en dat terwijl we veruit de knapste en aantrekkelijkste van alle kleurtjes zijn.
Ik ben een groot fan van Herman Finkelstein. Zijn ruggengraat is van massief edelmetaal. Maar hij is tevens het voorbeeld van waar de joodse lobby toe in staat is. Ze hebben hem écht helemaal kapot gemaakt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:38 schreef Slayage het volgende:
Finkelstein being Finkelstein
[ twitter ]
Omdat religie daar minder dogmatisch van aard is, zeker vergeleken met 50 jaar terugquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Waarom zou dit in Gaza met Hamas niet kunnen en is dit in het Baskenland met Eta en in Ierland/Noord Ierland met de Ira wel mogelijk?
Ik ben team Shah Rukh Khan en de billen van Brobbeyquote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar eigenlijk wel, en dat terwijl we veruit de knapste en aantrekkelijkste van alle kleurtjes zijn.
Dat lijkt me nogal subjectief eigenlijk.....quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 20:44 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ben team Shah Rukh Khan en de billen van Brobbey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |