SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog ADSPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steve Lookner live
![]()
![]()
lol3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Die zijn mesjogge.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:25 schreef Black_Baron het volgende:
Maar wat wil die Palestijnse misjpooche dan?![]()
Eigenlijk zeg je dat je er niet klaar voor bent om je verder in te verdiepen?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een aanslag hoeft niet in een context geplaatst te worden. Dat is pas leuk als je je er meer in wil verdiepen, maar verder totaal irrelevant in discussies, want die context kan geen enkele stelling onderbouwen. Als je dan de noodzaak voelt om die context er toch in te gooien om een punt te maken, ben je de boel aan het bagatelliseren, want schijnbaar is er de noodzaak om iets af te zwakken.![]()
Free Palestine?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:26 schreef Black_Baron het volgende:
Okay. Wat willen de Palestijnen zelf?´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
De studente stierf in 2003, het staat notabene boven het krantenartikel.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Denk dat het meer is dat de bulldozer haar niet zag en excuses aanbieden is een zwakte die uitgebuit gaat worden door de Palestijnen
[ twitter ]
Dat idioten in Isral dat anno 2023 op lugubere wijze op feesboek belachelijk maken is nog geen goede reden er propaganda van te maken tegen Isral of het verder te verspreiden.![]()
Dat moet je overleggen met nieuwe mensen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:31 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Wat is dat? Concreet.
Wat willen ze?![]()
Scheelt per stuk. De een wil alle joden dood, de ander wil ze alleen maar weg uit Isral. Er schijnen er zelfs een paar te zijn die in vrede willen samenleven.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:31 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Wat is dat? Concreet.
Wat willen ze?And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Was betekent dat?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:32 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat moet je overleggen met nieuwe mensen.![]()
Ja in een vrij land kan dat.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:32 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Hoe eerder hoe beter.
Maar hey. Deze mensen komen wel in opstand.![]()
Lees mijn post nog eens, want je hebt hem duidelijk niet begrepen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eigenlijk zeg je dat je er niet klaar voor bent om je verder in te verdiepen?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Goede vraag. Wellicht handig geweest om het een keer tijdens die optochten duidelijk te krijgen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:31 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Wat is dat? Concreet.
Wat willen ze?´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Dat is toch wel duidelijk, die lui willen een Arabisch paradijsje van Isral maken. From the river to the sea enzo.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Goede vraag. Wellicht handig geweest om het een keer tijdens die optochten duidelijk te krijgen.And what rough beast, its hour come round at last,
Wat kakel je hier?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:35 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Eens. Compleet in de ramsj. En maar stennis maken.![]()
Stelletje schlemielen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:35 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Eens. Compleet in de ramsj. En maar stennis maken.![]()
Ik heb hem drie keer gelezen. Als ik het dan blijkbaar niet heb begrepen moet ik je om betere uitleg vragen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lees mijn post nog eens, want je hebt hem duidelijk niet begrepen.
Ik heb deze terroristische daad al lang veroordeeld, maar ik zie niet hoe je het los van hele geschiedenis kan zien. Het gaat al tientallen jaren over en weer en nu wil je dit perse als een los incident zien? Die logica snap ik niet goed.
Daarmee ben je ook helemaal niet verplicht om het te verzwakken of het als minder belangrijk te zien? Ook die logica volg ik niet.![]()
Dit is wel de meest burgergerichte aanslag van Hamas ooit. Daarnaast wist men dat Isral terug zou slaan.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb hem drie keer gelezen. Als ik het dan blijkbaar niet heb begrepen moet ik je om betere uitleg vragen.
Ik heb deze terroristische daad al lang veroordeeld, maar ik zie niet hoe je het los van hele geschiedenis kan zien. Het gaat al tientallen jaren over en weer en nu wil je dit perse als een los incident zien? Die logica snap ik niet goed.
Daarmee ben je ook helemaal niet verplicht om het te verzwakken of het als minder belangrijk te zien? Ook die logica volg ik niet.![]()
Ja. Maar..quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een aanslag hoeft niet in een context geplaatst te worden. Dat is pas leuk als je je er meer in wil verdiepen, maar verder totaal irrelevant in discussies, want die context kan geen enkele stelling onderbouwen. Als je dan de noodzaak voelt om die context er toch in te gooien om een punt te maken, ben je de boel aan het bagatelliseren, want schijnbaar is er de noodzaak om iets af te zwakken.
Even goedpraten waarom er zoveel mensen Afgeslacht zijn.![]()
Uiteindelijk vast wel, beetje vreemd als je het eerst uitgebreid aankondigt en dan na een tijdje terugkrabbelt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:42 schreef Flow3r het volgende:
Al bekend of het grondoffensief doorgaat ?And what rough beast, its hour come round at last,
Waar blijft het aangekondigde grondoffensief van Isral?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:42 schreef Flow3r het volgende:
Al bekend of het grondoffensief doorgaat ?
https://nos.nl/l/2495272When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.![]()
Dit is zeker een van meest bloederige vanuit Hamas-kant inderdaad.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dit is wel de meest burgergerichte aanslag van Hamas ooit. Daarnaast wist men dat Isral terug zou slaan.![]()
Het brengt alleen maar drama voor de bevolking.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is zeker een van meest bloederige vanuit Hamas-kant inderdaad.![]()
Aardige poging.And what rough beast, its hour come round at last,
Absoluut, ik heb ook geen idee hoe dit gaat aflopen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:45 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het brengt alleen maar drama voor de bevolking.![]()
Inmiddels ook al 38 Hezbolla's naar de eeuwige jachtvelden geholpen.And what rough beast, its hour come round at last,
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
nee hoor, ze richten zich nagenoeg altijd op burgersquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:42 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dit is wel de meest burgergerichte aanslag van Hamas ooit. Daarnaast wist men dat Isral terug zou slaan.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Israel Hayom meldt dat er het n en ander is afgeschoten vanuit Syri. Er is terug geschoten op de locaties van de lanceringen.
Verder is er opnieuw bericht van/vrees voor infiltraties vanuit Gaza zoals eerder vandaag.![]()
Niet zo. Eerder met raketten. Dit is heel persoonlijk.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee hoor, ze richten zich nagenoeg altijd op burgers![]()
Infiltraties vanuit Gaza? Dat is nieuw voor mij.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:49 schreef Qarrad het volgende:
Israel Hayom meldt dat er het n en ander is afgeschoten vanuit Syri. Er is terug geschoten op de locaties van de lanceringen.
Verder is er opnieuw bericht van/vrees voor infiltraties vanuit Gaza zoals eerder vandaag.![]()
Ik kan die nietszeggendheid eigenlijk niet zo goed meer aanhoren.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:47 schreef Tekaschi het volgende:
Zometeen Rutte:
https://www.tweedekamer.nl/vergaderingen/livedebat/plenaire-zaal![]()
Waar denk je dat Nederland moet staan nu. Men deed al een stap terug.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan die nietszeggendheid eigenlijk niet zo goed meer aanhoren.![]()
De hele wereld moet zich gewoon kapot schamen dat ze Isral dit laten doen.
Isral moet net als Rusland op het verboden voor alles lijstje gezet worden.
Misselijk terroristen landje.
En het enige wat landen soms een klein beetje zeggen is foei.![]()
Meen eens. Maar dit was wel even andere koek. Bewust burgers doden. Dan ben je je een psycho.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:55 schreef bianconeri het volgende:
En het enige wat landen soms een klein beetje zeggen is foei.![]()
In ieder geval duidelijk standpunt nemen, het is wereldwijd een zwak en obligaat "heel verschrikkelijk wat ze allemaal geflikt hebben die beesten maar zorg dat je met oplossen erg proportioneel je gang gaat hoor"quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:52 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Waar denk je dat Nederland moet staan nu. Men deed al een stap terug.
Dit zegt dus helemaal niets en lost ook niets op, zeker niet zolang Hamas zich achter de kinderwagens, burgers en gijzelaars verschuilt.![]()
Ja, alle landen in de wereld zijn medeplichtig aan genocide. Zal nog (een keer) druk gaan worden in Den Haag.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:55 schreef bianconeri het volgende:
En het enige wat landen soms een klein beetje zeggen is foei.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
You okay?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:55 schreef bianconeri het volgende:
En het enige wat landen soms een klein beetje zeggen is foei.
Wat doet Isral verkeerd. En hoe zou jij het doen?![]()
Het afmaken van Hamas ben ik met je eens. Hoe hou je burgers er redelijk buiten.....nu. Niet over 15 dagen. Dan is het te laat.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In ieder geval duidelijk standpunt nemen, het is wereldwijd een zwak en obligaat "heel verschrikkelijk wat ze allemaal geflikt hebben die beesten maar zorg dat je met oplossen erg proportioneel je gang gaat hoor"
Dit zegt dus helemaal niets en lost ook niets op, zeker niet zolang Hamas zich achter de kinderwagens, burgers en gijzelaars verschuilt.![]()
De context is alleen leuk om zelf het grotere plaatje voor je te zien, maar kan in dit geval op geen enkele manier relevant zijn voor wat voor discussie dan ook. Als je dan toch de behoefte voelt om die context erbij te slepen om een punt te maken, doorgaans door de welbekende 'ja, maar' ben je het aan het bagatelliseren. Eigenlijk moet je zelfs de huidige acties op de westbank los zien van de strijd tegen Hamas, want de Palestijnse autoriteit en Hamas zijn niet hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb hem drie keer gelezen. Als ik het dan blijkbaar niet heb begrepen moet ik je om betere uitleg vragen.
Daarmee ben je ook helemaal niet verplicht om het te verzwakken of het als minder belangrijk te zien? Ook die logica volg ik niet.
Binnen de context van het moment dat die aanslag gebeurde tot nu is er maar vrij weinig plaats voor feiten die daarbuiten zijn gebeurd, want dit overtreft alles wat in de afgleopen 15 jaar gebeurd is ruimschoots. Wat ik wel vind is dat iedereen gewoon de voorgeschiedenis moet kennen, vooral bij het onderscheiden van Hamas en Palestina gaat het vaak nogal fout. Verder is Hamas gewoon een terroristische organisatie die platgebombardeerd moet worden, en Isral is bereid om dat te doen, dus erg mooi.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
https://m.jpost.com/breaking-news/article-769984quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:51 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Infiltraties vanuit Gaza? Dat is nieuw voor mij.![]()
Volgens mij is die context juist het belangrijkste.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De context is alleen leuk om zelf het grotere plaatje voor je te zien, maar kan in dit geval op geen enkele manier relevant zijn voor wat voor discussie dan ook. Als je dan toch de behoefte voelt om die context erbij te slepen om een punt te maken, doorgaans door de welbekende 'ja, maar' ben je het aan het bagatelliseren. Eigenlijk moet je zelfs de huidige acties op de westbank los zien van de strijd tegen Hamas, want de Palestijnse autoriteit en Hamas zijn niet hetzelfde.
Binnen de context van het moment dat die aanslag gebeurde tot nu is er maar vrij weinig plaats voor feiten die daarbuiten zijn gebeurd, want dit overtreft alles wat in de afgleopen 15 jaar gebeurd is ruimschoots. Wat ik wel vind is dat iedereen gewoon de voorgeschiedenis moet kennen, vooral bij het onderscheiden van Hamas en Palestina gaat het vaak nogal fout. Verder is Hamas gewoon een terroristische organisatie die platgebombardeerd moet worden, en Isral is bereid om dat te doen, dus erg mooi.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
https://en.wikipedia.org/wiki/Shaar_HaNegev_school_bus_attackquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:50 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Niet zo. Eerder met raketten. Dit is heel persoonlijk.
https://en.wikipedia.org/wiki/Caf%C3%A9_Moment_bombing
https://en.wikipedia.org/wiki/Sbarro_restaurant_suicide_bombing
https://en.wikipedia.org/wiki/2002_Rishon_LeZion_bombing
https://en.wikipedia.org/wiki/Allenby_Street_bus_bombing
rightOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)f_million_liters_of/
IDF says Gaza photos show half million liters of fuel held by Hamas![]()
![]()
Gewoon een foto.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:05 schreef slashdotter3 het volgende:
IDF says Gaza photos show half million liters of fuel held by Hamas
[ afbeelding ]![]()
Ik zal het nu even kort houden.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:03 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Volgens mij is die context juist het belangrijkste.
Context kennen = goed
Context als argument inzetten = fout100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Geef 10 miljoen per verklikt Hamaspoppetje aan de Palestijnen en stuur er special forces, drone of een jachtbommenwerper op af.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:00 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het afmaken van Hamas ben ik met je eens. Hoe hou je burgers er redelijk buiten.....nu. Niet over 15 dagen. Dan is het te laat.![]()
je zou denken dat ze daar een bom op zouden flikkerenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:05 schreef slashdotter3 het volgende:
IDF says Gaza photos show half million liters of fuel held by Hamas
[ afbeelding ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nee. Context, als eerlijk, is altijd goed.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zal het nu even kort houden.
Context kennen = goed
Context als argument inzetten = fout![]()
De Ieren hebben ook vreselijk te lijden gehad onder Brits kolonialisme net als de Palestijnen. Waardoor ze gevoeliger zijn voor het Palestijnse leed dan de Britten, die van links tot rechts blind de Isralis steunen.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Het probleem is dat de huidige escalatie zo ver boven alle context staat dat er niets meer eerlijk ingezet kan worden.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Context, als eerlijk, is altijd goed.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Moest lachenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:08 schreef Slayage het volgende:
Britten, die van links tot rechts blind de Isralis steunen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
ik snap het argument ook niet goed hoor
als Israel morgen al dan niet per ongeluk een gebouw vol vluchtelingen opblaast zeg je toch ook niet 'ja nee het waarom is niet belangrijk want dan ben je een apogalist man'
nee dan zeg je ja duh, heb je 7 oktober gemist ofzo?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Toch fascineert het me dat IsraI een bevlekt blazoen van de Mossad (ja) minder erg vindt dan de mogelijke winst die zij uit de situatie kunnen halen. Die winst moet dan wel enorm zijn. En dat blijkt ook.
Dit zaakje stinkt werkelijk aan alle kanten.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
https://www.timesofisrael.com/liveblog-october-24-2023
Minister asks to prosecute Hamas terrorists as Nazis, opening up death penalty
Energy Minister Israel Katz is seeking the creation of a drumhead court that will operate according to Israel’s law for prosecuting Nazis and collaborators in order to seek justice for terrorists captured alive during Hamas’s October 7 onslaught on southern Israel.
Such a law would allow Israel to execute those it is holding. Israeli law only allows capital punishment under the Nazi law and in a court martial for treason.
In a letter to Justice Minister Yariv Levin, Katz says that extending a law intended for Nazis to terrorists responsible for the massacres is not an overreach.
“The acts of these vile Hamas wretches, who cut off heads and limbs, tortured, burned, raped are no less severe than those of the Nazis,” Katz writes, asking Levin to act quickly to set up a court to deal with them as swiftly as possible.![]()
Dan moet je als grootste en sterkste even terug stappen. Nadenken. Dat is je plicht.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem is dat de huidige escalatie zo ver boven alle context staat dat er niets meer eerlijk ingezet kan worden.![]()
Saudi crown prince tells Biden Israel normalization can resume after war
US President Joe Biden and Saudi Crown Prince Mohammed bin Salman agreed to eventually “build on” the negotiations that were underway to normalize ties between Israel and Saudi Arabia before the outbreak of the Gaza war, the White House says in a readout from a phone call the two leaders held earlier today.
Biden and bin Salman “affirmed the importance of working toward a sustainable peace between Israelis and Palestinians as soon as the crisis subsides, building on the work that was already underway between Saudi Arabia and the United States over recent months,” the White House readout says.
Biden officials have acknowledged that the normalization effort is no longer the most immediate priority for the US and Israel, as they work to respond to the October 7 Hamas onslaught. However, the White House insists that it is still committed to the goal and has suggested that one of the reasons for the Hamas massacre was to try and thwart the effort.
Biden, but more notably Bin Salman, “welcomed ongoing efforts to secure the release of hostages held by Hamas and called for their immediate release,” according to the readout.
The two leaders also welcomed the recent delivery of humanitarian aid into Gaza while recognizing the need for additional assistance.
Biden hailed “the Gulf Cooperation Council’s contribution of $100 million to support these humanitarian efforts, and discussed the disbursement of $100 million from the United States to support the response.”
“The two leaders agreed on pursuing broader diplomatic efforts to maintain stability across the region and prevent the conflict from expanding,” the White House says, adding that Biden affirmed US support for the defense of its allies in the region from terror attacks.![]()
Die apogalist ga ik nog lang horen, of niet?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:10 schreef sp3c het volgende:
ik snap het argument ook niet goed hoor
als Israel morgen al dan niet per ongeluk een gebouw vol vluchtelingen opblaast zeg je toch ook niet 'ja nee het waarom is niet belangrijk want dan ben je een apogalist man'
nee dan zeg je ja duh, heb je 7 oktober gemist ofzo?
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dus elke keer als jij Isral's daden veroordeelt kunnen we ook de contextkaart trekken?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Context, als eerlijk, is altijd goed.![]()
ik ben bang van welquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die apogalist ga ik nog lang horen, of niet?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Mooie bondgenoot van alle Arabieren ter wereld die Saudi Arabieren.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:11 schreef slashdotter3 het volgende:
Saudi crown prince tells Biden Israel normalization can resume after war
US President Joe Biden and Saudi Crown Prince Mohammed bin Salman agreed to eventually “build on” the negotiations that were underway to normalize ties between Israel and Saudi Arabia before the outbreak of the Gaza war, the White House says in a readout from a phone call the two leaders held earlier today.
Biden and bin Salman “affirmed the importance of working toward a sustainable peace between Israelis and Palestinians as soon as the crisis subsides, building on the work that was already underway between Saudi Arabia and the United States over recent months,” the White House readout says.
Biden officials have acknowledged that the normalization effort is no longer the most immediate priority for the US and Israel, as they work to respond to the October 7 Hamas onslaught. However, the White House insists that it is still committed to the goal and has suggested that one of the reasons for the Hamas massacre was to try and thwart the effort.
Biden, but more notably Bin Salman, “welcomed ongoing efforts to secure the release of hostages held by Hamas and called for their immediate release,” according to the readout.
The two leaders also welcomed the recent delivery of humanitarian aid into Gaza while recognizing the need for additional assistance.
Biden hailed “the Gulf Cooperation Council’s contribution of $100 million to support these humanitarian efforts, and discussed the disbursement of $100 million from the United States to support the response.”
“The two leaders agreed on pursuing broader diplomatic efforts to maintain stability across the region and prevent the conflict from expanding,” the White House says, adding that Biden affirmed US support for the defense of its allies in the region from terror attacks.![]()
Donald Trump, Home Alone 2 Guest Starquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:03 schreef Black_Baron het volgende:
Di de sociologen.![]()
Adolf Hitler heeft getekend.
[ twitter ]
![]()
![]()
![]()
IsraI heeft zichzelf zo vaak hoogdravend neergezet als de enige democratie in het Midden-Oosten. Maar ze vechten nu gewoon een ordinaire ruzie uit. Terreur vs terreur.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:11 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dan moet je als grootste en sterkste even terug stappen. Nadenken. Dat is je plicht.
Blijkt maar weer dat dat slechts holle retoriek was.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
quote:
De rest van je post snap ik overigens niet zo goed. Heb je het nou over mijn argument? Want de rest van je post is een mooi voorbeeld dat bij mijn argument past.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Sommige gruwelijkheden, die 100% persoonlijk gericht zijn, onschuldige gezinnen in koele bloedde verbranden bijv, of Thaise mensen die daar toevallig zijn onthoofden, zijn zo gruwelijk, dat er geen 'ja maar' meer is.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Context, als eerlijk, is altijd goed.
Dan gaat het over beesten, onmensen.
En iedereen die dat steunt of staat te juichen, daar is compleet mesjoche.![]()
Beide kanten het liefst.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:12 schreef Alov het volgende:
[..]
Dus elke keer als jij Isral's daden veroordeelt kunnen we ook de contextkaart trekken?![]()
Arabisch talige BBC faciliteert genocidaal taalgebruik zonder er iets van te zeggen![]()
🇮🇱💥🇵🇸 BBC hosts Mordechai Kedar, a moderate #Zionist (as per his profile) & “scholar” of #Arab culture at Bar-Ilan Uni.
👉 Anchor: Your take on #Israeli officials’ statements equating #Palestinians to #animals. (#Dehumanising)
👉 Mordechai: “I don’t equate them with animals cz this is demeaning the animals!”
👉 Anchor: this is your opinion
👉 Mordechai: Yes, I am saying that.
👉 Anchor: Thank you! (That’s it. No challenging, no shaming him, no cutting the interview, nothing!)Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Men vecht nu voor hun land na jaren slechte politiek.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
IsraI heeft zichzelf zo vaak hoogdravend neergezet als de enige democratie in het Midden-Oosten. Maar ze vechten nu gewoon een ordinaire ruzie uit. Terreur vs terreur.
Blijkt maar weer dat dat slechts holle retoriek was.![]()
ik snap niet zo goed waarom de context erbij halen fout isquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De rest van je post snap ik overigens niet zo goed. Heb je het nou over mijn argument? Want de rest van je post is een mooi voorbeeld dat bij mijn argument past.
imo is het waarom juist het belangrijkste als je het over het NWS hebt, waarom doen die mensen dat, waarom gebeurt er iets
ik zie niet goed waarom je dit specifieke incident los moet zien van de geschiedenisOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gaza gaat gewoon weggevaagd worden. Long and slowly. Want ze leveren die terroristen niet uit. De hostages zijn de enige reden dat Gaza er nog is.
De vraag is waar gaan de Gazanen heen.
Maar er gaat geen Gazastrook meer bestaan voor lang.![]()
Dan heb je Hamas verslagen en krijg je de dag erop het geboortekaartje van Hamas 2.0 in de brievenbus.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:20 schreef Black_Baron het volgende:
Gaza gaat gewoon weggevaagd worden. Long and slowly. Want ze leveren die terroristen niet uit. De hostages zijn de enige reden dat Gaza er nog is.
De vraag is waar gaan de Gazanen heen.
Maar er gaat geen Gazastrook meer bestaan voor lang.![]()
Maar niet vanuit Gaza meer.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan heb je Hamas verslagen en krijg je de dag erop het geboortekaartje van Hamas 2.0 in de brievenbus.![]()
Ik vind dat de Israli zich heel goed inhouden.
Vanwege de hostages.
Daarna gaat het los.
Geen land gaat dit namelijk accepteren.![]()
Na wat? Dan is er een deal.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:24 schreef Black_Baron het volgende:
Ik vind dat de Israli zich heel goed inhouden.
Vanwege de hostages.
Daarna gaat het los.
Geen land gaat dit namelijk accepteren.![]()
Die waarom vragen zijn dus waar de context thuis hoort, zei ik hierboven ook al. Waar het fout gaat is dat men de context in gaat zetten om een punt te maken. Als Isral een huis vol met vluchtelingen besluit op te blazen puur voor de leuk kunnen ze verzachtende omstandigheden door 7 oktober ook helemaal vergeten, dient het gewoon onvoorwaardelijk afgekeurd te worden, geen jamaars, dat gaat ver over elke vorm van rechtvaardiging heen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik snap niet zo goed waarom de context erbij halen fout is
imo is het waarom juist het belangrijkste als je het over het NWS hebt, waarom doen die mensen dat, waarom gebeurt er iets
ik zie niet goed waarom je dit specifieke incident los moet zien van de geschiedenis
Zelfde met Hamas nu. Het maakt niet uit of Isral 20 jaar geleden zelf een terreurbeweging heeft opgetuigd in Gaza of dat een stel verveelde Gazanen even voor de leuk wat wilden uitrichten tegen het altijd vredige Isral, de argumenten moeten gewoon altijd hetzelfde zijn, namelijk dat terrorisme niet goed te praten is (punt).100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het IDF gaat bij een grondinvasie ook gigantische verliezen lijden en zoveel Joden zijn er nu ook weer niet.quote:![]()
De F-15E's van de VS draaien alvast een beetje warm.And what rough beast, its hour come round at last,
Die zijn er wel. Er staan er 300.000 klaar. En dan?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het IDF gaat bij een grondinvasie ook gigantische verliezen lijden en zoveel Joden zijn er nu ook weer niet.![]()
quote:Rutte: kabinet steunt Isral niet blind, situatie is niet zwart-wit
Demissionair premier Rutte heeft in de Tweede Kamer voor aanvang van het debat over de oorlog tussen Hamas en Isral een toespraak gehouden over onder meer de weerslag van de oorlog op Nederland. "De tragiek van deze oorlog is dat het denken vaak zwart-wit is, ook in ons land", zei hij.
Ook het kabinet heeft daarmee te maken. "Het beeld is ontstaan dat het kabinet Isral blind steunt in alles wat er gebeurt", zei Rutte. Dat is volgens hem echter niet het volledige verhaal. "Isral kan niet veilig bestaan zolang Hamas aanvallen kan uitvoeren. Onschuldige burgers moeten zo min mogelijk slachtoffer worden van strijd tegen Hamas", zei Rutte.
Hij heeft gisteren in zijn gesprek met de Isralische premier Netanyahu gepleit voor humanitaire pauzes. En ook met de Palestijnse president Abbas sprak hij over de terreurdaden van Hamas, zei Rutte. "Abbas veroordeelt Hamas ook, want de Palestijnse bevolking heeft daar niets aan."
Hoop houden
Het perspectief voor de Isralische en de Palestijnse bevolking is een tweestatenoplossing, zegt Rutte. "We moeten hoop houden op de menselijkheid."
Terug in Nederland sprak Rutte vandaag met familieleden van zowel Isralirs als Palestijnen. In de Kamer vertelde hij over zijn gesprek met een Palestijnse vrouw die in n bombardement vijf familieleden verloor. Hij sprak ook met de familieleden van Isralische gijzelaars en slachtoffers. "Elk slachtoffer is er een te veel, elk leven is evenveel waard", zei Rutte daar in de Tweede Kamer over.
Het Kamerdebat gaat over de Europese top van donderdag en vrijdag, waar regeringsleiders de oorlog tussen Hamas en Isral zullen bespreken. Rutte gaat daar namens Nederland naartoe.
In de Kamer ontstond een heftige discussie toen Denk-Kamerlid Van Baarle de zin 'From the river to the sea, Palestine wil be free' uitsprak, oftewel 'Van de rivier tot de zee, Palestina zal vrij zijn'.
Kamervoorzitter Bergkamp zei hem dat zij deze omstreden uitspraak niet in het debat wil horen. Ook Kamerleden van VVD, CDA, JA21 en ChristenUnie maakten bezwaar. De uitspraak is volgens hen antisemitisch omdat hij tot de vernietiging van Isral zou oproepen.
Volgens de Kamerleden is Denk aan het polariseren. Van Baarle ontkent dat en zegt dat hij opkomt voor de gelijke rechten van de Palestijnen. Die zijn naar zijn mening pas gewaarborgd als het huidige Isralische grondgebied een nieuwe staat wordt onder Palestijnse vlag. Daar is een meerderheid in de Kamer het niet mee eens.
Het kabinet heeft al gepleit voor humanitaire pauzes en zal dat op de Europese top weer doen. Later vanavond zal Rutte dat in het debat nader toelichten en reageren op vragen van de Kamerleden.
Rutte moet ook nog reageren op het voorstel van de Franse president Macron om de internationale coalitie tegen Islamitische Staat te betrekken bij Israls oorlog met Hamas. Nederland behoort ook tot die coalitie.
https://nos.nl/artikel/24(...)ie-is-niet-zwart-wit![]()
maar het heeft niets met goedpraten te maken en ik hoef helemaal niets af te keurenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die waarom vragen zijn dus waar de context thuis hoort, zei ik hierboven ook al. Waar het fout gaat is dat men de context in gaat zetten om een punt te maken. Als Isral een huis vol met vluchtelingen besluit op te blazen puur voor de leuk kunnen ze verzachtende omstandigheden door 7 oktober ook helemaal vergeten, dient het gewoon onvoorwaardelijk afgekeurd te worden, geen jamaars, dat gaat ver over elke vorm van rechtvaardiging heen.
Zelfde met Hamas nu. Het maakt niet uit of Isral 20 jaar geleden zelf een terreurbeweging heeft opgetuigd in Gaza of dat een stel verveelde Gazanen even voor de leuk wat wilden uitrichten tegen het altijd vredige Isral, de argumenten moeten gewoon altijd hetzelfde zijn, namelijk dat terrorisme niet goed te praten is (punt).
ik wil gewoon weten waarom die dingen gebeurenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
nog sterker nog als ik niet weet waarom dan weet ik ook niet of ik het af kan keurenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En dat is dus waar context er gewoon mag wezen wat mij betreft. Het is ook gewoon goed dat iedereen weet waarom dingen gebeuren.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar het heeft niets met goedpraten te maken en ik hoef helemaal niets af te keuren
ik wil gewoon weten waarom die dingen gebeuren100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik begrijp het. Maar als je je emotie loskoppelt (of op een lager pitje zet) kun je uitzoomen en een soort helikopterview bewerkstelligen en het op een macro manier bekijken. Het is een ambacht die niet iedereen is gegeven. Zeker als je regelmatig inzoomt wordt dat juist nog moeilijker. Ik doe het voornamelijk wanneer het IsraI betreft. Dan kan ik wat rationeler en er met een coole farmer blik naar kijken. Voor de Palestijnen wil ik het niet. Is een keuze. Prima.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:15 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Sommige gruwelijkheden, die 100% persoonlijk gericht zijn, onschuldige gezinnen in koele bloedde verbranden bijv, of Thaise mensen die daar toevallig zijn onthoofden, zijn zo gruwelijk, dat er geen 'ja maar' meer is.
En iedereen die dat steunt of staat te juichen, daar is compleet mesjoche.
Heftige tijd, ik zei het al eerder. We lijken aan de vooravond van WW3 te staan. Ik hou mijn hart vast met de belangenverstrengelingen en proxy-verbindingen.
De Russen hadden heel wat meer soldaten klaar staan voor de inname van Berlijn, anderhalf miljoen tegenover 45.000 soldaten en de inwoners en die verloren ook nog zowat 400.000 man.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:31 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Die zijn er wel. Er staan er 300.000 klaar. En dan?![]()
Ga toch weg met die ongegeneerde shit die je post.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Maar als je je emotie loskoppelt (of op een lager pitje zet) kun je uitzoomen en een soort helikopterview bewerkstelligen en het op een macro manier bekijken. Het is een ambacht die niet iedereen is gegeven. Zeker als je regelmatig inzoomt wordt dat juist nog moeilijker. Ik doe het voornamelijk wanneer het IsraI betreft. Dan kan ik wat rationeler en met een coole farmer blik naar kijken. Voor de Palestijnen wil ik het niet. Is een keuze. Prima.
Heftige tijd, ik zei het al eerder. We lijken aan de vooravond van WW3 te staan. Ik hou mijn hart vast met de belangenverstrengelingen en proxy-verbindingen.![]()
Juist daarom is die context van enorm groot belang. Maar het wordt je hier niet gegund. Ik heb die discussies al eerder gevoerd hier. Als je de waarom-vraag stelt ben je een antisemiet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:33 schreef sp3c het volgende:
nog sterker nog als ik niet weet waarom dan weet ik ook niet of ik het af kan keuren
Ik heb mijn hersenen erover gebroken en ik ben tot de conclusie gekomen dat deze terminologie helaas toch wordt misbruikt.
Als je nou ook maareens iets van context zou geven. Doe je nietquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Juist daarom is die context van enorm groot belang. Maar het wordt je hier niet gegund. Ik heb die discussies al eerder gevoerd hier. Als je de waarom-vraag stelt ben je een antisemiet.
Ik heb mijn hersenen erover gebroken en ik ben tot de conclusie gekomen dat deze terminologie helaas toch wordt misbruikt.![]()
Ik heb niet gehoord over dit uit Thailand.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:15 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Sommige gruwelijkheden, die 100% persoonlijk gericht zijn, onschuldige gezinnen in koele bloedde verbranden bijv, of Thaise mensen die daar toevallig zijn onthoofden, zijn zo gruwelijk, dat er geen 'ja maar' meer is.
En iedereen die dat steunt of staat te juichen, daar is compleet mesjoche.![]()
In dat geval wil ik nooit met jou ruzie krijgenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
IsraI heeft zichzelf zo vaak hoogdravend neergezet als de enige democratie in het Midden-Oosten. Maar ze vechten nu gewoon een ordinaire ruzie uit. Terreur vs terreur.
Blijkt maar weer dat dat slechts holle retoriek was.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Ja. Heel heftige tijden.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Maar als je je emotie loskoppelt (of op een lager pitje zet) kun je uitzoomen en een soort helikopterview bewerkstelligen en het op een macro manier bekijken. Het is een ambacht die niet iedereen is gegeven. Zeker als je regelmatig inzoomt wordt dat juist nog moeilijker. Ik doe het voornamelijk wanneer het IsraI betreft. Dan kan ik wat rationeler en met een coole farmer blik naar kijken. Voor de Palestijnen wil ik het niet. Is een keuze. Prima.
Heftige tijd, ik zei het al eerder. We lijken aan de vooravond van WW3 te staan. Ik hou mijn hart vast met de belangenverstrengelingen en proxy-verbindingen.
En uitzoomen maakt het niet beter. Dan zie ik Gaza als een nog kleiner stipje. Jij niet?
Uitzoomend ziet niemand Gaza nog.![]()
Ik denk dat je heel erg veel mensen gaat verliezen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Russen hadden heel wat meer soldaten klaar staan voor de inname van Berlijn, anderhalf miljoen tegenover 45.000 soldaten en de inwoners en die verloren ook nog zowat 400.000 man.![]()
Ik deel je zorgen. Ik zal het wat concretiseren:quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Als je nou ook maareens iets van context zou geven. Doe je niet
Hamos valt IsraI aan. De wereld wordt deze verschrikkelijke gebeurtenis die ik ten zeerste condem verkocht dat dit een eerste actie in deze geweldspiraal is. Maar dat is feitelijk onjuist. Daarom is context en duiding zo enorm belangrijk. Voor waarheidsvinding en het daarmee funderen van mening op feiten.
Maar ik voel je zeker.
lolquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
De media is zeker nu vrij pro Palestijnen hier althans. Heel goed.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik deel je zorgen. Ik zal het wat concretiseren:
Hamos valt IsraI aan. De wereld wordt deze verschrikkelijke gebeurtenis die ik ten zeerste condem verkocht dat dit een eerste actie in deze geweldspiraal is. Maar dat is feitelijk onjuist. Daarom is context en duiding zo enorm belangrijk. Voor waarheidsvinding en het daarmee funderen van mening op feiten.
Maar ik voel je zeker.![]()
Uhhh ja niemand verkoopt dit alsof de aanval van Hamas/Hamoes/Hummus of hoe je ze vandaag ook noemt het begin van deze ellende is.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik deel je zorgen. Ik zal het wat concretiseren:
Maar ik voel je zeker.![]()
En toch condem ik deze aanval ten zeerste. Daar lag ook het zwaartepunt. Overigens ook de aanvallen van IsraI. Die eigenlijk nog meer als ik eerlijk mag zijn.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:45 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Uhhh ja niemand verkoopt dit alsof de aanval van Hamas/Hamoes/Hummus of hoe je ze vandaag ook noemt het begin van deze ellende is.
ja dat met die namen ben ik klaar mee hoor, Hamas en Israel
de rest gooi ik ongelezen weg, lijkt me zonde van je tijd maar try meOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
More than 15 violent raids on various areas in the city of Rafah a short while ago
Niet ver van de grensovergang met egypteOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ja dat heb je vanaf het begin af aan al duidelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch condem ik deze aanval ten zeerste. Daar lag ook het zwaartepunt. Overigens ook de aanvallen van IsraI. Die eigenlijk nog meer als ik eerlijk mag zijn.
En met je viezige opmerkingen ben je nog goed weggekomen ook.
Wees er maar trots op.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2023 23:51:23 ]![]()
Je maakt een geintje? Philippine, Thailand. They took everyone.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:40 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik heb niet gehoord over dit uit Thailand.![]()
Als ik dan toch een winstpuntje mag noemen in deze vreselijke tijd is dat het wel. We hebben dit te danken aan de social media. Niet langer kan 1 partij het volledige narratief bepalen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:43 schreef Jaroon het volgende:
[..]
De media is zeker nu vrij pro Palestijnen hier althans. Heel goed.
Dat maakt me zo fier en blij.
Ohhh lik me hummusquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:48 schreef sp3c het volgende:
ja dat met die namen ben ik klaar mee hoor, Hamas en Israel
de rest gooi ik ongelezen weg, lijkt me zonde van je tijd maar try me
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2023 23:50:44 ]![]()
dat lijkt me meer een offline activiteitquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, ik vind dat je maar beter kan duidelijk kan zijn met zo iets. Natuurlijk mag je nuance aanbrengen en ik ben zeker niet vies van een "maar". Maar veroordeel ondubbelzinnig het geweld van beide partijen. Dat heb ik vanaf dag 1 gedaan en dat maakt me statig. Prima.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:49 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ja dat heb je vanaf het begin af aan al duidelijk gemaakt.
En met je vlezige opmerkingen ben je nog goed weggekomen ook.
Jajajaquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat lijkt me meer een offline activiteit![]()
Pardon?quote:![]()
![]()
Ik maak geen geintje.. Wat is er specifiek met die mensen aan de hand?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:50 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Je maakt een geintje? Philippine, Thailand. They took everyone.![]()
Eens.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als ik dan toch een winstpuntje mag noemen in deze vreselijke tijd is dat het wel. We hebben dit te danken aan de social media. Niet langer kan 1 partij het volledige narratief bepalen.
Dat maakt me zo fier en blij.
Want eerst hoorde je pas jaren later dat je familie vergast was. Na talrijke zoekopdrachten in de krant.![]()
ja jij niet hequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Er wordt veel gelogen via social media. Ook met beelden. Niet direct makkelijker.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als ik dan toch een winstpuntje mag noemen in deze vreselijke tijd is dat het wel. We hebben dit te danken aan de social media. Niet langer kan 1 partij het volledige narratief bepalen.
Dat maakt me zo fier en blij.![]()
Ze zijn vermoord in dezelfde Hamas raid en ook taken as hostages.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:54 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ik maak geen geintje.. Wat is er specifiek met die mensen aan de hand?
Still.
Jij wist dit niet? Sorry to inform you.![]()
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Kan ik nog even wachten totdat Jaroon zichzelf gaat quoten en daarna op zijn minst 3 keer op zichzelf gaat antwoorden?![]()
![]()
geweld veroordelen is makkelijk, laf soms
soms is geweld nodigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hoe weet jij dat wel en ik niet? Of gaat het over 6 mensen?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:55 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ze zijn vermoord in dezelfde Hamas raid en ook taken as hostages.
Still.![]()
It's been all over the news .quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:57 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat wel en ik niet? Of gaat het over 6 mensen?![]()
Dat moet ontzettend vreselijk zijn geweest. Daarom vind ik het zo ontzettend jammer dat we amper 80 jaar later toch weer vervallen in dit soort haast etnisch geweld. Zonde.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:54 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Eens.
Want eerst hoorde je pas jaren later dat je familie vergast was. Na talrijke zoekopdrachten in de krant.
De wereld heeft een kort geheugen zo blijkt maar weer.
jij mag allesquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Kan ik nog even wachten totdat Jaroon zichzelf gaat quoten en daarna op zijn minst 3 keer op zichzelf gaat antwoorden?
Geen cunning linguist maar een humming linguist?quote:ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
Mooie stijl man, dat praten in kwatrijnen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:56 schreef sp3c het volgende:
soms is geweld nodig
Ik ben nu om me heen aan het kijken of ik Ralph Inbar zie (ook heel passend voor dit onderwerp).quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Maar als je je emotie loskoppelt (of op een lager pitje zet) kun je uitzoomen en een soort helikopterview bewerkstelligen en het op een macro manier bekijken. Het is een ambacht die niet iedereen is gegeven. Zeker als je regelmatig inzoomt wordt dat juist nog moeilijker. Ik doe het voornamelijk wanneer het IsraI betreft. Dan kan ik wat rationeler en er met een coole farmer blik naar kijken. Voor de Palestijnen wil ik het niet. Is een keuze. Prima.
Heftige tijd, ik zei het al eerder. We lijken aan de vooravond van WW3 te staan. Ik hou mijn hart vast met de belangenverstrengelingen en proxy-verbindingen.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
we zijn nooit gestopt!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat moet ontzettend vreselijk zijn geweest. Daarom vind ik het zo ontzettend jammer dat we amper 80 jaar later toch weer vervallen in dit soort haast etnisch geweld. Zonde.
heb je de oorlogen op de Balkan gemist of ben jij degene met het korte geheugenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Geweld veroordelen is m.i. niet laf hoor.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:56 schreef sp3c het volgende:
soms is geweld nodig
Maar in een conflict zoals dit....hoe zou het zonder kunnen?![]()
Waar doe ik dat?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Kan ik nog even wachten totdat Jaroon zichzelf gaat quoten en daarna op zijn minst 3 keer op zichzelf gaat antwoorden?![]()
Bammmm!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
we zijn nooit gestopt!
heb je de oorlogen op de Balkan gemist of ben jij degene met het korte geheugen![]()
somsquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geweld veroordelen is m.i. niet laf hoor.
Maar in een conflict zoals dit....hoe zou het zonder kunnen?
toen wij bezet werden door de nazi's waren we maar wat blij met het geweld dat gebruikt werd om ons te bevrijden en dat kon hier en daar ook echt wel wat minderOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
And what rough beast, its hour come round at last,
Een link naar niets....?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
NWS / Tot 16 jaar geist voor gruweldaden![]()
ja ging wat mis.. fixed inmiddels.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Ik heb nu trouwens wel het vermoeden dat het verkeerd spellen van namen en woorden met opzet is (een soort van kruisen van je vingers achter de rug).quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch condem ik deze aanval ten zeerste. Daar lag ook het zwaartepunt. Overigens ook de aanvallen van IsraI. Die eigenlijk nog meer als ik eerlijk mag zijn.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
amateur
godverdommeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Des te korter het geheugen.quote:
jouw geheugenquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Als de Russen dit soort dingen in Oekraene zouden doen, zouden de Amerikanen niet zeggen zoals Kirby vandaag, "its war, people are going to die" maw Isral uit de wind houden.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Een post van mij uit 2017. Heel erg sterk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
ja ging wat mis.. fixed inmiddels.![]()
Moest diep graven idd.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Een post van mij uit 2017. Heel erg sterk.And what rough beast, its hour come round at last,
ok dit is eigenaardig jongensquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jaroon in NWS / Tot 16 jaar geist voor gruweldadenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
de Amerikanen staan ook niet aan de kant van de Russenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:04 schreef Slayage het volgende:
Als de Russen dit soort dingen in Oekraene zouden doen, zouden de Amerikanen niet zeggen zoals Kirby vandaag, "its war, people are going to die" maw Isral uit de wind houden.
[ twitter ]
it all makes sense when you think about itOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Met zoekfunctie en ff kijken of klodder gelijk had.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Serieus. Waarom? En hoe doe je dat?And what rough beast, its hour come round at last,
Je moet internationaal nieuws kijken. Thailand revised to 17 the number of its citizens being held.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:58 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Geheel gemist op 1 opmerking pasgeleden hier na. Doet Thailand er iets aan?
Je had geen idee? Jij dacht alleen Israeli people?
Begrijp je wel dat dit, Hamas, is tegen alle mensen in de wereld?![]()
Dit kan zoveel recenter.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met zoekfunctie en ff kijken of klodder gelijk had.![]()
Gaap, durf te wedden dat het een afgezwaaide Hamasraket is, als het al gebeurd is.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:04 schreef Slayage het volgende:
Als de Russen dit soort dingen in Oekraene zouden doen, zouden de Amerikanen niet zeggen zoals Kirby vandaag, "its war, people are going to die" maw Isral uit de wind houden.
[ twitter ]![]()
Ik word voor veel verantwoordelijk gesteld hier op Fok! Maar nu dus ook oorlogen? @OllieA come in!quote:
Alle gekheid op een stokje, in alle euforie vervallen we soms in euforisch geklets. Ik bedoel te zeggen dat de wereld dus een kort geheugen heeft als het zo kort na WW2 weer vervalt in dit soort ellende.
Ellende.
Proxy's mijn waarde. Proxy's.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
de Amerikanen staan ook niet aan de kant van de Russen
it all makes sense when you think about it
Ik ga kijken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:06 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Je moet internationaal nieuws kijken. Thailand revised to 17 the number of its citizens being held.
Je had geen idee? Jij dacht alleen Israeli people?
Begrijp je wel dat dit, Hamas, is tegen alle mensen in de wereld?![]()
Maar vriend. Er zijn wel meerdere oorlogen geweest sinds WW2. Dit is niet eerste ellende.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik word voor veel verantwoordelijk gesteld hier op Fok! Maar nu dus ook oorlogen? @:OllieA come in!
Alle gekheid op een stokje, in alle euforie vervallen we soms in euforisch geklets. Ik bedoel te zeggen dat de wereld dus een kort geheugen heeft als het zo kort na WW2 weer vervalt in dit soort ellende.
Ellende.![]()
Heb je nu pas het vermoeden? Knapquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik heb nu trouwens wel het vermoeden dat het verkeerd spellen van namen en woorden met opzet is (een soort van kruisen van je vingers achter de rug).![]()
![]()
Eens.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat moet ontzettend vreselijk zijn geweest. Daarom vind ik het zo ontzettend jammer dat we amper 80 jaar later toch weer vervallen in dit soort haast etnisch geweld. Zonde.
Het moet je zwaar op je vallen. Al die hamas die zomaar wereldburgers afslachten en gijzelen. Pure haat.
Het verbranden van gezinnen. Corpses everywhere.
Not seen since the Einzatsgruppen.![]()
je bent nog niet verantwoordelijk voor je eigen vieze was vrees ikquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik word voor veel verantwoordelijk gesteld hier op Fok! Maar nu dus ook oorlogen? @:OllieA come in!
Ellende.
je stelling was dat we kort geheugen hadden en dat we na 80 jaar weer terug bij af zijn
ik stel dat we nooit ver van af vandaan zijn geweest en ik gaf je een voorbeeld van velen om aan te tonen dat het geheugen van de wereld niet het probleem is hierOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Sorry. 2017?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En dan kom je uit bij 2017.Dan doe ik het goed.
I made a typo?![]()
Ja, waarom zouden zoveel mensen de connectie maken met WW2. Ik heb geen flauw idee.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar vriend. Er zijn wel meerdere oorlogen geweest sinds WW2. Dit is niet eerste ellende.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Kap eens met Ollie erbij te halen door een mention.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ellende.
Hij/zij vindt jou niks en zal jou ook nooit iets vinden.
Godsallejezus hoe erg heb jij een plaat voor je hoofd.![]()
Ze hebben veel nationalities.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:12 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Sorry. Ik wilde op iemand anders reageren. Maar die Thai neem ik ook serieus.![]()
Misschien het mensen in het nauw drijven?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:11 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, waarom zouden zoveel mensen de connectie maken met WW2. Ik heb geen flauw idee.![]()
seen itquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:09 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Eens.
Het moet je zwaar op je vallen. Al die hamas die zomaar wereldburgers afslachten en gijzelen. Pure haat.
Het verbranden van gezinnen. Corpses everywhere.
Not seen since the Einzatsgruppen.
ik ben in een huis geweest waar kroaten willens en wetens een bejaard stelletje levend hebben verbrand gewoon omdat ze Servisch waren en gewoon te oud waren om op tijd weg te komen
niemand voor veroordeeld, niemand die het wat kan schelen
war is hellOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het is niet HET probleem. Het is wel een probleem. Als ik na 80 jaar al een korte termijn geheugen vind. Wat dan van 10,15 of 40 jaar. Kom op Sp3c, ik heb gezien dat je heel dapper kunt zijn. Geef toe dat je hier fout zat. We zitten allemaal weleens fout. Prima.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
je bent nog niet verantwoordelijk voor je eigen vieze was vrees ik
je stelling was dat we kort geheugen hadden en dat we na 80 jaar weer terug bij af zijn
ik stel dat we nooit ver van af vandaan zijn geweest en ik gaf je een voorbeeld van velen om aan te tonen dat het geheugen van de wereld niet het probleem is hier
Ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
seen it
ik ben in een huis geweest waar kroaten willens en wetens een bejaard stelletje levend hebben verbrand gewoon omdat ze Servisch waren en gewoon te oud waren om op tijd weg te komen
war is hell
Herkend jij de geur?
War is hell.![]()
Ja. En dat beeld vergeet je niet snel. Wat wel moet blijven staan is je eerlijkheid naar mensen/burgers toe. Wat jij hebt gezien is niet iets normaals. Ook niet om andere mensen aan te doen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
seen it
war is hell![]()
ik zit hier niet fout, wat Israel doet komt nog lang niet in de buurt van de beestachtigheden die ze op de Balkan of in de Congo of in Rwanda uitvraten en de list goes on and on and onquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is niet HET probleem. Het is wel een probleem. Als ik na 80 jaar al een korte termijn geheugen vind. Wat dan van 10,15 of 40 jaar. Kom op Sp3c, ik heb gezien dat je heel dapper kunt zijn. Geef toe dat je hier fout zat. We zitten allemaal weleens fout. Prima.
dan nu doen alsof het 80 jaar vredig is geweest in de wereld tot de Israelisch met bommen begonnen te smijten is bespottelijk, het is respectloos, het is geschiedenis vervalsen en in mijn ogen is het behoorlijk smerigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Guterrez: gras is groen
Israel: off with his head!Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
neequote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:16 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ja.
Herkend jij de geur?
War is hell.
Ga naar het zuiden. Please.
maar ik droom er af en toe nog wel eens van, geef ik gewoon toeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wie? Joden?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zit hier niet fout, wat Israel doet komt nog lang niet in de buurt van de beestachtigheden die ze op de Balkan of in de Congo of in Rwanda uitvraten en de list goes on and on and on
dan nu doen alsof het 80 jaar vredig is geweest in de wereld tot de Israelisch met bommen begonnen te smijten is bespottelijk, het is respectloos, het is geschiedenis vervalsen en in mijn ogen is het behoorlijk smerig![]()
We moeten allemaal begrip hebben voor de 'context' van de eerste grote oorlogsdaad tegen joden sinds WO2.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zit hier niet fout, wat Israel doet komt nog lang niet in de buurt van de beestachtigheden die ze op de Balkan of in de Congo of in Rwanda uitvraten en de list goes on and on and on
dan nu doen alsof het 80 jaar vredig is geweest in de wereld tot de Israelisch met bommen begonnen te smijten is bespottelijk, het is respectloos, het is geschiedenis vervalsen en in mijn ogen is het behoorlijk smerig
Maar nee, wij zijn de oorlog vergeten.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Dan ben je een psycho.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee
maar ik droom er af en toe nog wel eens van, geef ik gewoon toe![]()
Ik zal het je nog sterker vertellen! Ik was vroeger een groot fan van het werk van Marten Toonder. Heb hier nog een originele tekening van de beste wijlen man liggen. Serieus een mooie potloodtekening van @OllieB !quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kap eens met Ollie erbij te halen door een mention.En @Tompoes!
Maar laten we stoppen met dit offtopic geklets. Ik gooi een knuppel in het hoenderhok: IsraI misbruikt de situatie. Wie deelt deze analyse?
nee in tegenstelling tot wat sommige mensen denken runnen die niet de hele wereldquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
je moeder is een psychoquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ga weg.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen! Ik was vroeger een groot fan van het werk van Marten Toonder. Heb hier nog een originele tekening van de beste wijlen man liggen. Serieus een mooie potloodtekening van @:OllieB !En @:TomPoes!
Maar laten we stoppen met dit offtopic geklets. Ik gooi een knuppel in het hoenderhok: IsraI misbruikt de situatie. Wie deelt deze analyse?![]()
Israel gebruikt de situatiequote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen! Ik was vroeger een groot fan van het werk van Marten Toonder. Heb hier nog een originele tekening van de beste wijlen man liggen. Serieus een mooie potloodtekening van @:OllieB !En @:TomPoes!
Maar laten we stoppen met dit offtopic geklets. Ik gooi een knuppel in het hoenderhok: IsraI misbruikt de situatie. Wie deelt deze analyse?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het is allemaal verkeerd en bewijst het korte termijn geheugen van de wereld. Wat trouwens precies mijn punt was.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan nu doen alsof het 80 jaar vredig is geweest in de wereld tot de Israelisch met bommen begonnen te smijten is bespottelijk, het is respectloos, het is geschiedenis vervalsen en in mijn ogen is het behoorlijk smerig
Niet helemaal. Dat wilde je niet horen misschien. Het levert heel veel ellende en onzekerheid op voor Israel.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar laten we stoppen met dit offtopic geklets. Ik gooi een knuppel in het hoenderhok: IsraI misbruikt de situatie. Wie deelt deze analyse?![]()
ja daar ben ik het dus niet mee eensquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is allemaal verkeerd en bewijst het korte termijn geheugen van de wereld. Wat trouwens precies mijn punt was.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat ja, en Iran Irak bijvoorbeeld, zelfs nog met gifgassen en al. Rwanda, etc..quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
we zijn nooit gestopt!
heb je de oorlogen op de Balkan gemist of ben jij degene met het korte geheugenik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Ja, dan kun je je 2 dingen afvragen:quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:20 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Niet helemaal. Dat wilde je niet horen misschien. Het levert heel veel ellende en onzekerheid op voor Israel.
• Had IsraI vooraf een andere uitkomst gehoopt of
• IsraI heeft hierop gerekend en neemt het als kosten voor de baten
Wat jullie?
De wereld heeft geen korte termijn geheugen volgens jou?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja daar ben ik het dus niet mee eens
Israel is door een stel beesten aangevallen en grijpt die kans aan om Hamas compleet de moeder te neukenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dan kun je je 2 dingen afvragen:
Wat jullie?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
en geef ze eens ongelijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Volgens mij heb je nog steeds geen punt gemaakt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is allemaal verkeerd en bewijst het korte termijn geheugen van de wereld. Wat trouwens precies mijn punt was.![]()
nee, jij hebt een korte termijn geheugenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De wereld heeft geen korte termijn geheugen volgens jou?
je kunt niet verder denken dan het laatste Israelische bombardementOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Die aanslag zag men niet aankomen. Men reageert.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dan kun je je 2 dingen afvragen:
Wat jullie?![]()
zijn moeder heeft wel een mispunt gemaaktquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nog steeds geen punt gemaakt.
hahahahaaaaaatjes jongens!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En dit is wat er feitelijk gebeurd. Helaasquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
Israel is door een stel beesten aangevallen en grijpt die kans aan om Hamas de Palestijnen compleet de moeder te neuken
het is dat extra biertje dus het is zijn eigen schuldOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
same differencequote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dit is wat er feitelijk gebeurd. HelaasOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Echt....zuig je moeder haar kolvende borsten met baby's die eraan hangenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dit is wat er feitelijk gebeurd. Helaas
met talkpoeder aan je legendarische tong nu.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2023 00:27:56 ]![]()
Je laat je van je volwassen kant zien?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Echt....zuig je moeder haar kolvende borsten met talkpoeder aan je legendarische tong nu.![]()
Is er verder nog nieuws?
Het lijkt of de aandacht langzaam minder lijkt te worden.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
nou dat vind ik wel wat expliciet hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Echt....zuig je moeder haar kolvende borsten met baby's die eraan hangen
met talkpoeder aan je legendarische tong nu.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:28 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je laat je van je volwassen kant zien?![]()
![]()
Valt mij ook op. Wss ook veel zelfde beelden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:28 schreef MissButterflyy het volgende:
Is er verder nog nieuws?
Het lijkt of de aandacht langzaam minder lijkt te worden.![]()
Same same toch.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dit is wat er feitelijk gebeurd. Helaas
Isral kan heel Gaza wegvagen. Klote voor je volk.
De Amerikanen doen het om minder.![]()
daar lijkt he echt totaal niet op hequote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:28 schreef MissButterflyy het volgende:
Is er verder nog nieuws?
Het lijkt of de aandacht langzaam minder lijkt te worden.
Dit gaat helaas verder dan mijn persoon. De wereld heeft een korte termijn geheugen. Als men zo kort op WW2 oorlogen start.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee, jij hebt een korte termijn geheugen
je kunt niet verder denken dan het laatste Israelische bombardement
Krijgen we hier al weken te lezen. Kan ook over baby-billetjes gaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou dat vind ik wel wat expliciet hoor![]()
MEN IS NOOIT GESTOPTquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit gaat helaas verder dan mijn persoon. De wereld heeft een korte termijn geheugen. Als men zo kort op WW2 oorlogen start.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar lijkt he echt totaal niet op he
Nederlands nieuws heeft weer aandacht voor andere zaken als headliner.
En ook hier loopt het niet meer zo snel.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
je mag wel over mijn baby billetjes gaanquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Krijgen we hier al weken te lezen. Kan ook over baby-billetjes gaan.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heb ik geen talkpoeder voor nodig hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
je mag wel over mijn baby billetjes gaan![]()
![]()
Echt, je hebt het er over en ineens gaan de rillingen weer over mijn body. Er gebeuren daar nu ontzettend heftige dingen. De wereld kijkt toe en drinkt een wijntje. Pijnlijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Krijgen we hier al weken te lezen. Kan ook over baby-billetjes gaan.
En dan sta jij daar met eigenlijk alleen je blauwe helm als bescherming, ik zou het niet kunnen..quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee
maar ik droom er af en toe nog wel eens van, geef ik gewoon toe
wat dat betreft zou ik meer voor een type vredesmissie als volgt zijn… als jullie allebei niet stoppen met vechten hier dan bombarderen we het politieke en militaire leiderschap van beide kanten helemaal de moeder.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Wanneer was volgens jou de eerste oorlog na WW2?quote:
Jezelf niet te serieus nemen.....quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
je mag wel over mijn baby billetjes gaan![]()
https://nos.nl/quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
?
Nederlands nieuws heeft weer aandacht voor andere zaken als headliner.
En ook hier loopt het niet meer zo snel.
1 waar blijft het grondoffensief
2 psv tegen weetikveel
3 kamerdebat israel
4 rutte
5 al shifa ziekenhuis
6 kolonisten in Israel
7 iets met voetbal
8 oekraineOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En daar ga je weer.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Echt, je hebt het er over en ineens gaan de rillingen weer over mijn body. Er gebeuren daar nu ontzettend heftige dingen. De wereld kijkt toe en drinkt een wijntje. Pijnlijk.![]()
indiequote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wanneer was volgens jou de eerste oorlog na WW2?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
zoals elke fok!ker heb ik een flinke jongen maar zo flink istie nu ook weer nietquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hier zijn dingen aan het gebeuren jongensquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb ik geen talkpoeder voor nodig hoor
Ja, weet je wat het is Mascara-Klodder. Het is het humane onderdeel in mijn body wat steeds wordt getriggerd. Het gaat je niet in de koude kleren zitten. Denk aan die moeders, oma's, baby's, gehandicapten, buurmannen, weeskinderen. Opdat het nooit meer gebeurd. Slecht korte termijn geheugen is nog zachtjes uitgedrukt. Eigenlijk zouden we het moeten duiden met Alzheimer.quote:
Dat humane voel ik ook. Raar dat we er al zo lang niet uitkomen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, weet je wat het is Mascara-Klodder. Het is het humane onderdeel in mijn body wat steeds wordt getriggerd. Het gaat je niet in de koude kleren zitten. Denk aan die moeders, oma's, baby's, gehandicapten, buurmannen, weeskinderen. Opdat het nooit meer gebeurd. Slecht korte termijn geheugen is nog zachtjes uitgedrukt. Eigenlijk zouden we het moeten duiden met Alzheimer.![]()
ben ik ook voorquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
En dan sta jij daar met eigenlijk alleen je blauwe helm als bescherming, ik zou het niet kunnen..
wat dat betreft zou ik meer voor een type vredesmissie als volgt zijn… als jullie allebei niet stoppen met vechten hier dan bombarderen we het politieke en militaire leiderschap van beide kanten helemaal de moeder.
dat is uiteindelijk in voormalig joegaslavie ook gebeurd, de wereld zei stop en de serviers gingen door en toen hebben we ze in 1995 terug hun hok in getrapt
daarnaa wilden ze in kosovo weer beginnen en toen hebben ze weer terug hun hok in geschopt
nu 25 jaar later is het nog steeds een soort vredeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
7 October.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, weet je wat het is Mascara-Klodder. Het is het humane onderdeel in mijn body wat steeds wordt getriggerd. Het gaat je niet in de koude kleren zitten. Denk aan die moeders, oma's, baby's, gehandicapten, buurmannen, weeskinderen. Opdat het nooit meer gebeurd. Slecht korte termijn geheugen is nog zachtjes uitgedrukt. Eigenlijk zouden we het moeten duiden met Alzheimer.
Alles runed.![]()
Volwassen mannen, waarschijnlijk hamas leden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:04 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Maar waar je jezelf van bewust van was?quote:
Bij mij Koeweit/Irak? Of is het Iran?
En natuurlijk Isral/Palestijnen.
Daarna Joegoslavi, zaten kinderen uit de oorlog bij me in de klas. Ookal 32/33(?) jaar geleden.![]()
Ondanks alle immigratie restricties is Denemarken toch gekaapt door moslims...
=======================
Islamized Denmark...
In a show of power, Muslims seized control of City Hall Square in Copenhagen! Islamic "prayers" echoed throughout the city...
Muslims constantly hijacking public property for so-called "prayer" is not about prayer; it's a display of Islam's imperialistic and political nature.
Muslims even took to social media to celebrate the Islamization of Denmark on social media...(they are laughing at the West)
Despite Denmark having some of the most restrictive immigration policies in Europe, its efforts to preserve local traditions and values in the face of mass Muslim migration, runaway multiculturalism, and the systematic encroachment of political Islam have failed.
As in other European countries, mass Islamic migration has resulted in increased crime and social tension. Danish cities have been plagued by shootings, car burnings, attacks, sexual assaults, and gang violence.
Not to mention the fact that many critics of Islam in Denmark must live under 24-hour police protection and are marked for Death.
On a positive note, In March 2021, their parliament approved a law that banned foreign countries from funding and financing mosques in the country,
In recent years, Algeria, Kuwait, Libya, Morocco, Saudi Arabia, Turkey, Qatar, and the United Arab Emirates, among others, have distributed hundreds of millions of euros to finance the spread of Islam in Europe.![]()
Dan zou je al je hele leven in die sombere staat moeten zijn, want er is sinds WW2 nog nooit overal in de wereld vrede geweest. Ik denk in de hele geschiedenis van de mensheid niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, weet je wat het is Mascara-Klodder. Het is het humane onderdeel in mijn body wat steeds wordt getriggerd. Het gaat je niet in de koude kleren zitten. Denk aan die moeders, oma's, baby's, gehandicapten, buurmannen, weeskinderen. Opdat het nooit meer gebeurd. Slecht korte termijn geheugen is nog zachtjes uitgedrukt. Eigenlijk zouden we het moeten duiden met Alzheimer.![]()
het gebeurt toch weerquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, weet je wat het is Mascara-Klodder. Het is het humane onderdeel in mijn body wat steeds wordt getriggerd. Het gaat je niet in de koude kleren zitten. Denk aan die moeders, oma's, baby's, gehandicapten, buurmannen, weeskinderen. Opdat het nooit meer gebeurd. Slecht korte termijn geheugen is nog zachtjes uitgedrukt. Eigenlijk zouden we het moeten duiden met Alzheimer.
in dit geval krijgen diegenen die het deden de hele dag bommen op hun huis
ga ik niet moeilijk over doen want ik herinner me die aanslagen op dat festival enzo nog primaOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En dit is een duiding voor wat? Ik wil er niet vanuit gaan dat dit helemaal offtopic is mod.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
zoals elke fok!ker heb ik een flinke jongen maar zo flink istie nu ook weer niet
Maar waar je jezelf van bewust van was?quote:
Daarna Joegoslavi, zaten kinderen uit de oorlog bij me in de klas. Ookal 32/33(?) jaar geleden.Hier sta ik helemaal achter. Nu je eens niet van die bagger erachteraan postquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
![]()
lol, dit is geen jong hertje meer jongonsquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar waar je jezelf van bewust van was?
Daarna Joegoslavi, zaten kinderen uit de oorlog bij me in de klas. Ookal 32/33(?) jaar geleden.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Tot voor kort zelfs de grootste vrede ooit volgens mij. Kijkend naar aantal oorlogen etc voor 2020.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:38 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dan zou je al je hele leven in die sombere staat moeten zijn, want er is sinds WW2 nog nooit overal in de wereld vrede geweest. Ik denk in de hele geschiedenis van de mensheid niet.![]()
Je dacht iets zieligs op te pikken?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol, dit is geen jong hertje meer jongons![]()
But you know, all wars are equal, but some wars are more equal then others.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:38 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dan zou je al je hele leven in die sombere staat moeten zijn, want er is sinds WW2 nog nooit overal in de wereld vrede geweest. Ik denk in de hele geschiedenis van de mensheid niet.![]()
Hey en de aanslagen van de PKK? Die gebeurden zeker wel in een vacum?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:17 schreef Slayage het volgende:
Guterrez: gras is groen
Israel: off with his head!
[ twitter ]![]()
3 woorden: SOCIAL MEDIAquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:38 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dan zou je al je hele leven in die sombere staat moeten zijn, want er is sinds WW2 nog nooit overal in de wereld vrede geweest. Ik denk in de hele geschiedenis van de mensheid niet.
NOS volg ik niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
https://nos.nl/
1 waar blijft het grondoffensief
2 psv tegen weetikveel
3 kamerdebat israel
4 rutte
5 al shifa ziekenhuis
6 kolonisten in Israel
7 iets met voetbal
8 oekraine
Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Ik mag hopen van ook nietquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dit is een duiding voor wat? Ik wil er niet vanuit gaan dat dit helemaal offtopic is mod.![]()
![]()
Denk het ook niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:38 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dan zou je al je hele leven in die sombere staat moeten zijn, want er is sinds WW2 nog nooit overal in de wereld vrede geweest. Ik denk in de hele geschiedenis van de mensheid niet.
De mens is helaas een oorlogszuchtig wezen.
Als we nu de macht zouden geven aan vrouwen ging het er een stuk gemoedelijker aan toe denk ik.
Wie dit leest is een lezer van dit![]()
ahem
eerste wat ik bewust meegemaakt heb is denk Noord Ierland
de vader van een maat van mij zat toen tegen het einde van de troubles min of meer permanent gestationeerd in Duitsland en als we dan naar het Britse kamp gingen was iedereen on full alert
nu achteraf gezien was dat niet zo'n vreselijke oorlog als wat ik aanhaalde of waar dit topic over gaat maar dat heeft wel indruk op me gemaakt als klein jongetje ... kwam wel heel dichtbij zo
en Desert Storm natuurlijkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Met alle respect voor die mooie tedere wezens. Maar ik WEET zeker van niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Als we nu de macht zouden geven aan vrouwen ging het er een stuk gemoedelijker aan toe denk ik.
Godzijdankquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol, dit is geen jong hertje meer jongons![]()
![]()
Ja. Vrouwelijke mensen zijn liefelijke wezens.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Denk het ook niet.
De mens is helaas een oorlogszuchtig wezen.
Als we nu de macht zouden geven aan vrouwen ging het er een stuk gemoedelijker aan toe denk ik.![]()
ik vind heel veel van klodders maar niets zieligsquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:41 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je dacht iets zieligs op te pikken?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Die brengen het nu direct onder onze ogen. Het is geen ver van mijn bed show meer. Dus in die zin kan je het niet vergelijken met vroeger.quote:
Met alle respect voor vrouwen. Maar ik WEET zeker van niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met alle respect voor die mooie tedere wezens. Maar ik WEET zeker van niet.
Zo zou je ook normaal over vrouwen kunnen posten ipv tedere wezens en dan het ook nog respect noemen.![]()
Je hebt expliciete beelden nodig om je je er druk over te maken?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die brengen het nu direct onder onze ogen. Het is geen ver van mijn bed show meer. Dus in die zin kan je het niet vergelijken met vroeger.![]()
quote:
Dan geeft extra cachet en oprechtheid aan een boodschap als je eerst een compliment noemt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Met alle respect voor vrouwen. Maar ik WEET zeker van niet.
Zo zou je ook normaal over vrouwen kunnen posten ipv tedere wezens en dan het ook nog respect noemen.
Falklands War and also Vietnam.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol, dit is geen jong hertje meer jongons
This young person.![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:41 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je dacht iets zieligs op te pikken?![]()
![]()
Ik heb niks nodig.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:46 schreef Repentless het volgende:
[..]
Je hebt expliciete beelden nodig om je je er druk over te maken?
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
*shows the proof*
"Fake!"![]()
Boys en klodder. Ik ga slapen.
Het is geen compliment zoals jij het bedoelt. Dat is het jammere.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan geeft extra cachet en oprechtheid aan een boodschap als je eerst een compliment noemt.![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:50 schreef slashdotter3 het volgende:
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
"Show us the proof!"
*shows the proof*
"Fake!"
[ twitter ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hij gaf ook geen oplossing. Maybe there is non.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is geen compliment zoals jij het bedoelt. Dat is het jammere.![]()
Morgen graag een uur of 2 eerder hoorquote:
Slaap lekker
Zorg dat de afgedwaalde raketten van hummus je niet raken in je dromen![]()
![]()
Het is minachting voor vrouwen wat hij hier al sinds 7 oktober doet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:53 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Hij gaf ook geen oplossing. Maybe there is non.
En jaren ervoor ookal.
Soit.![]()
Radio, televisie en kranten zijn er al behoorlijk wat decennia. Daaruit kun je al sinds jaar en dag meekrijgen wat er zoal speelt in de wereld, met alle droevige uitwassen daarvan. Genoeg reden om je al je hele leven somber te voelen als je je het wereldleed allemaal zo aantrekt. We moeten wat mij betreft niet doen alsof we nu voor het eerst in de geschiedenis kennis kunnen nemen van leed elders.quote:![]()
Power outage in several neighborhoods in the city of Jenin, coinciding with forces storming the Al-Hadaf and Burqin areasOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
hij minacht ze niet, hij denkt dat hij ze moet beschermen ofzo dat hebben meer van die figurenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is minachting voor vrouwen wat hij hier al sinds 7 oktober doet.
En jaren ervoor ookal.
Soit.
toch leven we in een wereld waarin ook vrouwen aanslagen plegen, bommen gooien, kickbocksen etc. misschien is het geheugen niet kort maar heel selectiefOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
'ere we go!quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Power outage in several neighborhoods in the city of Jenin, coinciding with forces storming the Al-Hadaf and Burqin areas
[ twitter ]
[ twitter ]Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja wat ik begrijp zijn die gebieden in feite in handen van Hezbollah.quote:Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Ja. Klopt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Het is minachting voor vrouwen wat hij hier al sinds 7 oktober doet.
En jaren ervoor ookal.
Soit.
Tedere tere wezens. Dat zijn vrouwen
Ben jij dat niet dan?"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Hoe klinkt dat geluid dan? Is 't meer een belletje, of gerinkel van bier glazen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Tja. Je hoort niet snel een geluid van overwinning.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
hezbollah in Jenin?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja wat ik begrijp zijn die gebieden in feite in handen van Hezbollah.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat is dat geluid dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Tja. Je hoort niet snel een geluid van overwinning."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
ok?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:03 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Tja. Je hoort niet snel een geluid van overwinning.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja het is een vluchtelingen kamp in feite toch? Met hezbollah als enige die daar macht uitoefent. Maar de grenzen zijn nogal vaag.quote:
The camp has since become a stronghold of Palestinian militants, and has become known as "the martyr's capital" by Palestinians, and "the hornet's nest" by Israel.
LolOpgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Welke Palestijnse groep is okay met het bestaan van Isral eigenlijk?
Het is allemaal zo uitroeierig lijkt wel."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Jenin is in de westelijke jordaanoeverquote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja het is een vluchtelingen kamp in feite toch? Met hezbollah als enige die daar macht uitoefent. Maar de grenzen zijn nogal vaag.
The camp has since become a stronghold of Palestinian militants, and has become known as "the martyr's capital" by Palestinians, and "the hornet's nest" by Israel.
LolOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
geen?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 01:08 schreef capricia het volgende:
Welke Palestijnse groep is okay met het bestaan van Isral eigenlijk?
Het is allemaal zo uitroeierig lijkt wel.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Isral heeft genoeg verkeerd gedaan en daar gaan ze voorlopig ook niet mee stoppen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:00 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
You okay?
Wat doet Isral verkeerd. En hoe zou jij het doen?''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: