Moest diep graven idd.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Een post van mij uit 2017. Heel erg sterk.
ok dit is eigenaardig jongensquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jaroon in NWS / Tot 16 jaar geëist voor gruweldaden
de Amerikanen staan ook niet aan de kant van de Russenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:04 schreef Slayage het volgende:
Als de Russen dit soort dingen in Oekraïene zouden doen, zouden de Amerikanen niet zeggen zoals Kirby vandaag, "its war, people are going to die" maw Israël uit de wind houden.
[ twitter ]
Met zoekfunctie en ff kijken of klodder gelijk had.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Serieus. Waarom? En hoe doe je dat?
Je moet internationaal nieuws kijken. Thailand revised to 17 the number of its citizens being held.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:58 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Geheel gemist op 1 opmerking pasgeleden hier na. Doet Thailand er iets aan?
Dit kan zoveel recenter.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met zoekfunctie en ff kijken of klodder gelijk had.
Gaap, durf te wedden dat het een afgezwaaide Hamasraket is, als het al gebeurd is.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:04 schreef Slayage het volgende:
Als de Russen dit soort dingen in Oekraïene zouden doen, zouden de Amerikanen niet zeggen zoals Kirby vandaag, "its war, people are going to die" maw Israël uit de wind houden.
[ twitter ]
Ik word voor veel verantwoordelijk gesteld hier op Fok! Maar nu dus ook oorlogen? @OllieA come in!quote:
Proxy's mijn waarde. Proxy's.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
de Amerikanen staan ook niet aan de kant van de Russen
it all makes sense when you think about it
Ik ga kijken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:06 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Je moet internationaal nieuws kijken. Thailand revised to 17 the number of its citizens being held.
Je had geen idee? Jij dacht alleen Israeli people?
Begrijp je wel dat dit, Hamas, is tegen alle mensen in de wereld?
Maar vriend. Er zijn wel meerdere oorlogen geweest sinds WW2. Dit is niet eerste ellende.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik word voor veel verantwoordelijk gesteld hier op Fok! Maar nu dus ook oorlogen? @:OllieA come in!
Alle gekheid op een stokje, in alle euforie vervallen we soms in euforisch geklets. Ik bedoel te zeggen dat de wereld dus een kort geheugen heeft als het zo kort na WW2 weer vervalt in dit soort ellende.
Ellende.²
Heb je nu pas het vermoeden? Knapquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik heb nu trouwens wel het vermoeden dat het verkeerd spellen van namen en woorden met opzet is (een soort van kruisen van je vingers achter de rug).
Eens.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat moet ontzettend vreselijk zijn geweest. Daarom vind ik het zo ontzettend jammer dat we amper 80 jaar later toch weer vervallen in dit soort haast etnisch geweld. Zonde.
De wereld heeft een kort geheugen zo blijkt maar weer.²
je bent nog niet verantwoordelijk voor je eigen vieze was vrees ikquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik word voor veel verantwoordelijk gesteld hier op Fok! Maar nu dus ook oorlogen? @:OllieA come in!
Alle gekheid op een stokje, in alle euforie vervallen we soms in euforisch geklets. Ik bedoel te zeggen dat de wereld dus een kort geheugen heeft als het zo kort na WW2 weer vervalt in dit soort ellende.
Ellende.²
Sorry. 2017?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En dan kom je uit bij 2017.Dan doe ik het goed.
Ja, waarom zouden zoveel mensen de connectie maken met WW2. Ik heb geen flauw idee.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar vriend. Er zijn wel meerdere oorlogen geweest sinds WW2. Dit is niet eerste ellende.
Kap eens met Ollie erbij te halen door een mention.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ellende.²
Ze hebben veel nationalities.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:12 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Sorry. Ik wilde op iemand anders reageren. Maar die Thai neem ik ook serieus.
Misschien het mensen in het nauw drijven?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:11 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, waarom zouden zoveel mensen de connectie maken met WW2. Ik heb geen flauw idee.
seen itquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:09 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Eens.
Het moet je zwaar op je vallen. Al die hamas die zomaar wereldburgers afslachten en gijzelen. Pure haat.
Het verbranden van gezinnen. Corpses everywhere.
Not seen since the Einzatsgruppen.
Het is niet HET probleem. Het is wel een probleem. Als ik na 80 jaar al een korte termijn geheugen vind. Wat dan van 10,15 of 40 jaar. Kom op Sp3c, ik heb gezien dat je heel dapper kunt zijn. Geef toe dat je hier fout zat. We zitten allemaal weleens fout. Prima.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
je bent nog niet verantwoordelijk voor je eigen vieze was vrees ik
je stelling was dat we kort geheugen hadden en dat we na 80 jaar weer terug bij af zijn
ik stel dat we nooit ver van af vandaan zijn geweest en ik gaf je een voorbeeld van velen om aan te tonen dat het geheugen van de wereld niet het probleem is hier
Ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
seen it
ik ben in een huis geweest waar kroaten willens en wetens een bejaard stelletje levend hebben verbrand gewoon omdat ze Servisch waren en gewoon te oud waren om op tijd weg te komen
niemand voor veroordeeld, niemand die het wat kan schelen
war is hell
Ja. En dat beeld vergeet je niet snel. Wat wel moet blijven staan is je eerlijkheid naar mensen/burgers toe. Wat jij hebt gezien is niet iets normaals. Ook niet om andere mensen aan te doen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
seen it
ik ben in een huis geweest waar kroaten willens en wetens een bejaard stelletje levend hebben verbrand gewoon omdat ze Servisch waren en gewoon te oud waren om op tijd weg te komen
niemand voor veroordeeld, niemand die het wat kan schelen
war is hell
ik zit hier niet fout, wat Israel doet komt nog lang niet in de buurt van de beestachtigheden die ze op de Balkan of in de Congo of in Rwanda uitvraten en de list goes on and on and onquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is niet HET probleem. Het is wel een probleem. Als ik na 80 jaar al een korte termijn geheugen vind. Wat dan van 10,15 of 40 jaar. Kom op Sp3c, ik heb gezien dat je heel dapper kunt zijn. Geef toe dat je hier fout zat. We zitten allemaal weleens fout. Prima.²
neequote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:16 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ja.
Herkend jij de geur?
War is hell.
Ga naar het zuiden. Please.
Wie? Joden?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zit hier niet fout, wat Israel doet komt nog lang niet in de buurt van de beestachtigheden die ze op de Balkan of in de Congo of in Rwanda uitvraten en de list goes on and on and on
dan nu doen alsof het 80 jaar vredig is geweest in de wereld tot de Israelisch met bommen begonnen te smijten is bespottelijk, het is respectloos, het is geschiedenis vervalsen en in mijn ogen is het behoorlijk smerig
We moeten allemaal begrip hebben voor de 'context' van de eerste grote oorlogsdaad tegen joden sinds WO2.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zit hier niet fout, wat Israel doet komt nog lang niet in de buurt van de beestachtigheden die ze op de Balkan of in de Congo of in Rwanda uitvraten en de list goes on and on and on
dan nu doen alsof het 80 jaar vredig is geweest in de wereld tot de Israelisch met bommen begonnen te smijten is bespottelijk, het is respectloos, het is geschiedenis vervalsen en in mijn ogen is het behoorlijk smerig
Dan ben je een psycho.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee
maar ik droom er af en toe nog wel eens van, geef ik gewoon toe
Ik zal het je nog sterker vertellen! Ik was vroeger een groot fan van het werk van Marten Toonder. Heb hier nog een originele tekening van de beste wijlen man liggen. Serieus een mooie potloodtekening van @OllieB !quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Kap eens met Ollie erbij te halen door een mention.
nee in tegenstelling tot wat sommige mensen denken runnen die niet de hele wereldquote:
je moeder is een psychoquote:
Ga weg.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen! Ik was vroeger een groot fan van het werk van Marten Toonder. Heb hier nog een originele tekening van de beste wijlen man liggen. Serieus een mooie potloodtekening van @:OllieB !En @:TomPoes!
Maar laten we stoppen met dit offtopic geklets. Ik gooi een knuppel in het hoenderhok: IsraëI misbruikt de situatie. Wie deelt deze analyse?²
Israel gebruikt de situatiequote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen! Ik was vroeger een groot fan van het werk van Marten Toonder. Heb hier nog een originele tekening van de beste wijlen man liggen. Serieus een mooie potloodtekening van @:OllieB !En @:TomPoes!
Maar laten we stoppen met dit offtopic geklets. Ik gooi een knuppel in het hoenderhok: IsraëI misbruikt de situatie. Wie deelt deze analyse?²
Het is allemaal verkeerd en bewijst het korte termijn geheugen van de wereld. Wat trouwens precies mijn punt was.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
Niet helemaal. Dat wilde je niet horen misschien. Het levert heel veel ellende en onzekerheid op voor Israel.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
ja daar ben ik het dus niet mee eensquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is allemaal verkeerd en bewijst het korte termijn geheugen van de wereld. Wat trouwens precies mijn punt was.²
Dat ja, en Iran Irak bijvoorbeeld, zelfs nog met gifgassen en al. Rwanda, etc..quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
we zijn nooit gestopt!
heb je de oorlogen op de Balkan gemist of ben jij degene met het korte geheugen
Ja, dan kun je je 2 dingen afvragen:quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:20 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Niet helemaal. Dat wilde je niet horen misschien. Het levert heel veel ellende en onzekerheid op voor Israel.
De wereld heeft geen korte termijn geheugen volgens jou?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja daar ben ik het dus niet mee eens
Israel is door een stel beesten aangevallen en grijpt die kans aan om Hamas compleet de moeder te neukenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dan kun je je 2 dingen afvragen:
• Had IsraëI vooraf een andere uitkomst gehoopt of
• IsraëI heeft hierop gerekend en neemt het als kosten voor de baten
Wat jullie?²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |