Moest diep graven idd.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Een post van mij uit 2017. Heel erg sterk.
ok dit is eigenaardig jongensquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jaroon in NWS / Tot 16 jaar geëist voor gruweldaden
de Amerikanen staan ook niet aan de kant van de Russenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:04 schreef Slayage het volgende:
Als de Russen dit soort dingen in Oekraïene zouden doen, zouden de Amerikanen niet zeggen zoals Kirby vandaag, "its war, people are going to die" maw Israël uit de wind houden.
[ twitter ]
Met zoekfunctie en ff kijken of klodder gelijk had.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:05 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Serieus. Waarom? En hoe doe je dat?
Je moet internationaal nieuws kijken. Thailand revised to 17 the number of its citizens being held.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:58 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Geheel gemist op 1 opmerking pasgeleden hier na. Doet Thailand er iets aan?
Dit kan zoveel recenter.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Met zoekfunctie en ff kijken of klodder gelijk had.
Gaap, durf te wedden dat het een afgezwaaide Hamasraket is, als het al gebeurd is.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:04 schreef Slayage het volgende:
Als de Russen dit soort dingen in Oekraïene zouden doen, zouden de Amerikanen niet zeggen zoals Kirby vandaag, "its war, people are going to die" maw Israël uit de wind houden.
[ twitter ]
Ik word voor veel verantwoordelijk gesteld hier op Fok! Maar nu dus ook oorlogen? @OllieA come in!quote:
Proxy's mijn waarde. Proxy's.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
de Amerikanen staan ook niet aan de kant van de Russen
it all makes sense when you think about it
Ik ga kijken.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:06 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Je moet internationaal nieuws kijken. Thailand revised to 17 the number of its citizens being held.
Je had geen idee? Jij dacht alleen Israeli people?
Begrijp je wel dat dit, Hamas, is tegen alle mensen in de wereld?
Maar vriend. Er zijn wel meerdere oorlogen geweest sinds WW2. Dit is niet eerste ellende.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik word voor veel verantwoordelijk gesteld hier op Fok! Maar nu dus ook oorlogen? @:OllieA come in!
Alle gekheid op een stokje, in alle euforie vervallen we soms in euforisch geklets. Ik bedoel te zeggen dat de wereld dus een kort geheugen heeft als het zo kort na WW2 weer vervalt in dit soort ellende.
Ellende.²
Heb je nu pas het vermoeden? Knapquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ik heb nu trouwens wel het vermoeden dat het verkeerd spellen van namen en woorden met opzet is (een soort van kruisen van je vingers achter de rug).
Eens.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat moet ontzettend vreselijk zijn geweest. Daarom vind ik het zo ontzettend jammer dat we amper 80 jaar later toch weer vervallen in dit soort haast etnisch geweld. Zonde.
De wereld heeft een kort geheugen zo blijkt maar weer.²
je bent nog niet verantwoordelijk voor je eigen vieze was vrees ikquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik word voor veel verantwoordelijk gesteld hier op Fok! Maar nu dus ook oorlogen? @:OllieA come in!
Alle gekheid op een stokje, in alle euforie vervallen we soms in euforisch geklets. Ik bedoel te zeggen dat de wereld dus een kort geheugen heeft als het zo kort na WW2 weer vervalt in dit soort ellende.
Ellende.²
Sorry. 2017?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:09 schreef Jaroon het volgende:
[..]
En dan kom je uit bij 2017.Dan doe ik het goed.
Ja, waarom zouden zoveel mensen de connectie maken met WW2. Ik heb geen flauw idee.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar vriend. Er zijn wel meerdere oorlogen geweest sinds WW2. Dit is niet eerste ellende.
Kap eens met Ollie erbij te halen door een mention.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ellende.²
Ze hebben veel nationalities.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:12 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Sorry. Ik wilde op iemand anders reageren. Maar die Thai neem ik ook serieus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |