Hoe weet jij dat wel en ik niet? Of gaat het over 6 mensen?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:55 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ze zijn vermoord in dezelfde Hamas raid en ook taken as hostages.
Still.
It's been all over the news .quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:57 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat wel en ik niet? Of gaat het over 6 mensen?
Dat moet ontzettend vreselijk zijn geweest. Daarom vind ik het zo ontzettend jammer dat we amper 80 jaar later toch weer vervallen in dit soort haast etnisch geweld. Zonde.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:54 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Eens.
Want eerst hoorde je pas jaren later dat je familie vergast was. Na talrijke zoekopdrachten in de krant.
jij mag allesquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Kan ik nog even wachten totdat Jaroon zichzelf gaat quoten en daarna op zijn minst 3 keer op zichzelf gaat antwoorden?
Geen cunning linguist maar een humming linguist?quote:
Mooie stijl man, dat praten in kwatrijnen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:56 schreef sp3c het volgende:
geweld veroordelen is makkelijk, laf soms
soms is geweld nodig
Ik ben nu om me heen aan het kijken of ik Ralph Inbar zie (ook heel passend voor dit onderwerp).quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Maar als je je emotie loskoppelt (of op een lager pitje zet) kun je uitzoomen en een soort helikopterview bewerkstelligen en het op een macro manier bekijken. Het is een ambacht die niet iedereen is gegeven. Zeker als je regelmatig inzoomt wordt dat juist nog moeilijker. Ik doe het voornamelijk wanneer het IsraëI betreft. Dan kan ik wat rationeler en er met een coole farmer blik naar kijken. Voor de Palestijnen wil ik het niet. Is een keuze. Prima.
Heftige tijd, ik zei het al eerder. We lijken aan de vooravond van WW3 te staan. Ik hou mijn hart vast met de belangenverstrengelingen en proxy-verbindingen.²
we zijn nooit gestopt!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat moet ontzettend vreselijk zijn geweest. Daarom vind ik het zo ontzettend jammer dat we amper 80 jaar later toch weer vervallen in dit soort haast etnisch geweld. Zonde.
De wereld heeft een kort geheugen zo blijkt maar weer.²
Geweld veroordelen is m.i. niet laf hoor.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:56 schreef sp3c het volgende:
geweld veroordelen is makkelijk, laf soms
soms is geweld nodig
Waar doe ik dat?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:55 schreef mascara-klodder het volgende:
Kan ik nog even wachten totdat Jaroon zichzelf gaat quoten en daarna op zijn minst 3 keer op zichzelf gaat antwoorden?
Bammmm!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
we zijn nooit gestopt!
heb je de oorlogen op de Balkan gemist of ben jij degene met het korte geheugen
somsquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Geweld veroordelen is m.i. niet laf hoor.
Maar in een conflict zoals dit....hoe zou het zonder kunnen?
Een link naar niets....?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
NWS / Tot 16 jaar geëist voor gruweldaden
ja ging wat mis.. fixed inmiddels.quote:
Ik heb nu trouwens wel het vermoeden dat het verkeerd spellen van namen en woorden met opzet is (een soort van kruisen van je vingers achter de rug).quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch condem ik deze aanval ten zeerste. Daar lag ook het zwaartepunt. Overigens ook de aanvallen van IsraëI. Die eigenlijk nog meer als ik eerlijk mag zijn.²
Des te korter het geheugen.quote:
jouw geheugenquote:
Een post van mij uit 2017. Heel erg sterk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
ja ging wat mis.. fixed inmiddels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |