abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_175368597
quote:
ROTTERDAM - Het Openbaar Ministerie eist 6 tot 16 jaar gevangenisstraf tegen de vijf verdachten die zich de afgelopen dagen moesten verantwoorden voor onder meer gruwelijke martelingen, gijzeling en doodslag.

Verdachten Aurilio V., Zakaria L., Elias A. en Mohammed A., die hun vijfde medeverdachte thuis zagen blijven.

Een van hen is Elias A., de 25-jarige man die afgelopen januari tijdens zijn voorarrest ontsnapte toen hij voor medische behandeling naar het ziekenhuis moest. Het OM wil dat hij 11 jaar de cel in gaat.

„Gedurende een relatief kort periode hebben verdachten zich schuldig gemaakt aan bijzonder ernstige strafbare feiten”, zei de officier van justitie vandaag in de extra beveiligde rechtbank in Rotterdam.

Bizarre handelingen

„Wat al deze feiten gemeen hebben is dat verdachten op vernederende en gewelddadige wijze hun agressie op de slachtoffers botvierden.” Slachtoffers werden vastgebonden, geblinddoekt, met een vuurwapen tegen het hoofd geslagen. Ze kregen sigaretten op hun huid uitgedrukt, een vleesvork in het been, een hamer op het hoofd en er werd zelfs gepoogd om een wc-borstel tussen de billen van een slachtoffer te duwen. „Zo maar een greep uit de bizarre handelingen die verdachte hebben uitgevoerd op hun slachtoffers”, aldus de officier van justitie.

Met een vuurwapen in de mond of tegen de slaap werden de slachtoffers bedreigd, tot ze beloofden geld te betalen. Een van de slachtoffers wist te ontsnappen en werd vervolgens beschoten. Ook wordt Elias A. verdacht van een schietpartij op 4 december, waarbij twee slachtoffers gewond raakten.

Grijnzen

„Het is meermalen slechts een kwestie van geluk geweest dat niemand is komen te overlijden.”

In het verdachtenbankje zaten maandag ontkennende verdachten. Mannen die grijnsden bij het aanhoren van een slachtofferverklaring. Die glimlachten bij het horen van de samenvatting van hun strafblad en die elkaar knipogen gaven tijdens de feitenbehandeling.

https://www.telegraaf.nl/(...)ist-voor-gruweldaden
Wat een zieke praktijken, die gasten zijn volledig gestoord. Hopelijk krijgen ze naast een zware celstraf ook een langdurige TBS behandeling.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2017 20:34:59 ]
pi_175368701
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 november 2017 20:34 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Wat een zieke praktijken, die gasten zijn volledig gestoord. Hopelijk krijgen ze naast een zware celstraf ook een langdurige TBS behandeling.
mwah in deze gevallen ben ik toch meer voor een spuitje hoor. Dit komt niet meer goed en is gewoon niet meer te redden. Strafblad langer dan je arm en beetje gaan lopen lachen tijdens de rechtzaak als de feiten worden voorgelezen, ja dan ben je gewoon klaar.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_175368731
Niet zo hard oordelen. Opgroeien als jonge man in een schaamtecultuur met latent homoseksuele gevoelens is niet makkelijk. Helemaal in een wijk zonder buurthuis. Als je dan ook nog een stageplaats misloopt knapt er iets.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  dinsdag 28 november 2017 @ 20:41:42 #4
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_175368747
Laat ze allemaal maar 16 jaar zitten. :r
Wat een walgelijke figuren.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_175369172
Deze mensen zijn wat je noemt, van god los.
pi_175369329
Dit soort figuren weer vrijlaten :') Toont wel weer aan hoe rot het Nederlandse rechtssysteem is
pi_175370087
Jammer weer. Dit zijn nou juist de types die 60+ jaar de bak in moeten.
Die Würde des Menschen ist unantastbar. Sie zu achten und zu schützen ist Verpflichtung aller staatlichen Gewalt.
pi_175375016
Maar voor hun vriendinnetjes waren ze poeslief en kochten ze alles wat hun hartjes begeerden. Dus, van binnen waren het best goede jongens.
Racist
pi_175375096
veel te kort
Zonder wrijving geen glans
pi_175375124
Dat dit soort figuren überhaupt ooit nog vrij komen. Maar ja dat heet dan beschaving
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  woensdag 29 november 2017 @ 07:18:18 #11
461397 Jip141
I can show you the world
pi_175375158
Wel aan de lage kant, die eisen.

Duidelijk gestoorde figuren waar je weinig meer aan zult hebben.

Verder een mogelijkheid van sommige users om weer allerlei xenofobe comments te plaatsen, dus voor hun wel een leuke gebeurtenis natuurlijk.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2017 @ 07:37:54 #12
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_175375298
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 07:18 schreef Jip141 het volgende:
Wel aan de lage kant, die eisen.

Duidelijk gestoorde figuren waar je weinig meer aan zult hebben.

Verder een mogelijkheid van sommige users om weer allerlei xenofobe comments te plaatsen, dus voor hun wel een leuke gebeurtenis natuurlijk.
Je kunt je ook afvragen wat walgelijker is, de betreffende kansenparels of die comments.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_175375348
Wel een overwinning voor de multi-culti dit.
pi_175375350
quote:
3s.gif Op woensdag 29 november 2017 07:37 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Je kunt je ook afvragen wat walgelijker is, de betreffende kansenparels of die comments.
Nou die is moeiljk.
  woensdag 29 november 2017 @ 07:50:04 #15
461397 Jip141
I can show you the world
pi_175375411
quote:

[..]

Serieus?

Vind dat wel behoorlijk achterlijk om je af te vragen.

Die daden van die walgelijke figuren zijn natuurlijk, een miljoen keer erger.

Maar ik feliciteer sommige users alleen met de feestelijke stemming in dit topic, omdat ze nu denken “gelijk” te hebben gekregen en wat meer zullen wegkomen met xenofobe comments. Wel wordt duidelijk dat ze weinig om de slachtoffers geven.
It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it. (Aristotle)
pi_175375443
quote:
1s.gif Op woensdag 29 november 2017 07:50 schreef Jip141 het volgende:

[..]

Serieus?

Maar ik feliciteer sommige users alleen met de feestelijke stemming in dit topic, omdat ze nu denken “gelijk” te hebben gekregen en wat meer zullen wegkomen met xenofobe comments. Wel wordt duidelijk dat ze weinig om de slachtoffers geven.
Waar de fuck zie jij een feestelijke stemming. In wat voor waanwereld leef jij? De tering zeg.
pi_175375453
quote:

[..]

Serieus?

Ze zijn wat afgestompt omdat: wanneer ze er niet wat cynisch mee zouden gaan ze emotioneel een compleet wrak zouden zijn door de hoeveelheid van dit soort berichten en de frustraties van hoe de staat hier op reageert.
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2017 @ 07:56:31 #18
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_175375461
quote:

[..]

Serieus?

Relativeren.
Het is volkomen logisch dat dit soort berichten steeds weer negatieve commentaren opleveren, dat sommige mensen ogenschijnlijk moeite hebben dat fatsoenlijk onder woorden te brengen is wat mij betreft toch bijzaak.
pi_175375464
quote:

[..]

Als jij je dat serieus afvraagt is er iets goed mis in jouw hoofd |:(
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2017 @ 07:59:39 #20
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_175375488
quote:
13s.gif Op woensdag 29 november 2017 07:57 schreef Drxx het volgende:

[..]

Als jij je dat serieus afvraagt is er iets goed mis in jouw hoofd |:(
Als je je druk maakt om de comments hier ook.
pi_175375495
Wat hebben we binnengehaald denk je soms.
pi_175375505
quote:
2s.gif Op woensdag 29 november 2017 07:59 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Als je je druk maakt om de comments hier ook.
Ik kan mij inderdaad enigszins opwinden over het feit dat er mensen zijn binnen dezelfde samenleving als ik die xenofobische reacties erger vinden dan mensen martelen. Maar ja, wie ben ik.
pi_175375515
Het lachen en knipogen zou 10 jaar extra moeten opleveren , duidelijk geen spijt en kans op herhaling erg groot.
  † In Memoriam † woensdag 29 november 2017 @ 08:04:52 #24
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_175375538
quote:
0s.gif Op woensdag 29 november 2017 08:01 schreef Duveldrinker het volgende:
Het lachen en knipogen zou 10 jaar extra moeten opleveren , duidelijk geen spijt en kans op herhaling erg groot.
Dit.
Ik vind het helemaal niet gek dat deze gasten hier dan ook een virtuele bak stront over zich heen krijgen, persoonlijk zou ik het trachten fatsoenlijk te verwoorden, maar dat is toch verdomde moeilijk in het geval van deze misbaksels.
pi_175375748
Maar ze verdienen toch een tweede, derde, vierde of honderdste kans, deze pareltjes.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')