Nee goochemert.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Tuintje in je hart is het toch?? Ze (Israel) zou er potentieel meer 300.000 mensen in kunnen gaan steken. Een misdaad oop zich.
Je verandert "dit is een nieuw hoofdstuk" in "dit is een nieuwe bladzijde" met je context, dat is de zaak afzwakken. Er is geen context in de wereld die het ook maar een beetje minder erg of afschuwelijk maakt, dus er is geen enkele andere reden om zo'n jamaar erin te gooien. Geen een.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe is een gebeurtenis in een reeks plaatsen bagatelliseren? Hoe maak ik deze terroristische daad van Hamas nu kleiner?
Nee. Dat is meer kijken naar context. "zijn Palestijnen ineens allemaal gek geworden" Het speelt al jaren.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is dus precies wat het woord bagatelliseren betekent, wat jij hier nu schrijft.
stom wijfquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:14 schreef Slayage het volgende:
De enige democratie in de regio...
[ twitter ]
[ twitter ]
Jezus wat fokken die mensen snel. Vanmiddag waren het er nog 30.000quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:10 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Er zijn 40.000 Hamas strijders. Volgens Hamas.![]()
Ik denk dat ze nog niet allemaal een tuintje op hun buik hebben.
Jaaaaaaaa hooooor, dit hoekje weer.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het door de extreme vleugel van de progressievelingen opgeworpen taboe op de problemen benoemen lijkt inmiddels wel een beetje aan kracht te verliezen merk ik ja.
het is ook een nieuwe bladzijdequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je verandert "dit is een nieuw hoofdstuk" in "dit is een nieuwe bladzijde" met je context, dat is de zaak afzwakken. Er is geen context in de wereld die het ook maar een beetje minder erg of afschuwelijk maakt, dus er is geen enkele andere reden om zo'n jamaar erin te gooien. Geen een.
Dat is niet de context die eraan gegeven wordt. Er waren in de eerste dagen echt hordes users in dit topic die de misstanden van Israël continu aangrepen om die aanslag nog net niet goed te praten.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:20 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Dat is meer kijken naar context. "zijn Palestijnen ineens allemaal gek geworden" Het speelt al jaren.
Kassiewijlen idd. Nog niet gebeurt hier in elk geval.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:20 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Nee goochemert.
Een tuintje op je buik is kassiewijlen. Onder de zoden. Dood zijn.
Praat me niet van Genocide.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Jezus wat fokken die mensen snel. Vanmiddag waren het er nog 30.000
Dat ontken ik ook nergens?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:18 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Omdat de keuze om te escaleren (en dan in het bijzonder de wijze waarop) toch echt volledig op het conto van Hamas terecht komt, er is niets in de hele context dat hen ertoe gedwongen heeft om bijv. kleine kinderen aan te vallen.
Typisch voorbeeld van explosieve groeiquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:21 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Jezus wat fokken die mensen snel. Vanmiddag waren het er nog 30.000
Vraag is echter of dat het goed maakt. Je geeft hierbij een context aan de aanslag (dit is wat zich hiervoor heeft afgespeeld etc.).quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:20 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nee. Dat is meer kijken naar context. "zijn Palestijnen ineens allemaal gek geworden" Het speelt al jaren.
Dat is een begin. Dan begint redelijkheid. Hopen dat dat nu niet teveel tijd gaat kosten.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is niet de context die eraan gegeven wordt. Er waren in de eerste dagen echt hordes users in dit topic die de misstanden van Israël continu aangrepen om die aanslag nog net niet goed te praten.
Ergens begrip voor hebben of iets willen begrijpen zijn twee verschillende zaken, dat onderscheid wordt hier soms te weinig gemaakt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook nergens?
Ik stel alleen dat er gekeken mag worden naar de oorzaken ervan. Het is niet alsof de terroristen 7 oktober zijn opgestaan en opeens dit hebben bedacht? Het is nu toch niet alsof afgelopen 70 jaar er niet meer toe doet?
Ik heb nooit gezegd dat dit goed te praten valt. Het is weerzinwekkend wat ze hebben gedaan bij de festival en dat ze de mensen gijzelen en raketten afvuren. Dat praat ik nergens goed.
20 jaar geledenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:20 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
stom wijf
wie gaat er in oorlogstijd nu voor een bulldozer liggen
dan behoor je tot de vijand , simpel
Een aanslag hoeft niet in een context geplaatst te worden. Dat is pas leuk als je je er meer in wil verdiepen, maar verder totaal irrelevant in discussies, want die context kan geen enkele stelling onderbouwen. Als je dan de noodzaak voelt om die context er toch in te gooien om een punt te maken, ben je de boel aan het bagatelliseren, want schijnbaar is er de noodzaak om iets af te zwakken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook nergens?
Ik stel alleen dat er gekeken mag worden naar de oorzaken ervan. Het is niet alsof de terroristen 7 oktober zijn opgestaan en opeens dit hebben bedacht? Het is nu toch niet alsof afgelopen 70 jaar er niet meer toe doet?
Ik heb nooit gezegd dat dit goed te praten valt. Het is weerzinwekkend wat ze hebben gedaan bij de festival en dat ze de mensen gijzelen en raketten afvuren. Dat praat ik nergens goed.
Je moet zien en begrijpen dat dit speciale mensen waren. Ook nu als militair.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:23 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Vraag is echter of dat het goed maakt. Je geeft hierbij een context aan de aanslag (dit is wat zich hiervoor heeft afgespeeld etc.).
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:14 schreef Slayage het volgende:
De enige democratie in de regio...
[ twitter ]
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |