dan geloof ik niet dat je er spare ribs van had kunnen kopenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet eens
Al had ik vast wel een paar maanden huur eruit kunnen slepen als ik berhaupt op z'n gebler in was gegaan.
Telt een openbaar forum?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:10 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je hebt het er in het openbaar vaak over?
Want ze mogen niet iets anders denken? Ze mogen geen nuance erin brengen of uberhaupt iets anders vinden?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dan weer af van iedereen die de aanslag nuanceert met een 'ja, maar'.
Idd als je dat gelooft, heb ik nog een brug te koop voor weinig.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
Jij gelooft dat Hamas open en bloot brandstof heeft opgeslagen en dat Isral dat niet bestookt? Srsly?
Goed plan, heb trek.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan geloof ik niet dat je er spare ribs van had kunnen kopen
schien een mars
mogelijkquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:08 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat is een laffe excuus van Isral om zijn moordcampagne tegen Palestijnse burgers voort te zetten. Zijn schending van oorlogsrechten worden niet voor niets genoteerd.
Get with the program.. het sentiment lijkt me eigenlijk wel een beetje aan het veranderen. Daar zal wel heel cynisch iets meer achter zitten dan alleen zorg voor Isral, maar alleequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:49 schreef HowardRoark het volgende:
Een toename van antisemitisme door de situatie in Isral? Ja, de moslimgemeenschap heeft het erg zwaar.
Koekoek.
[ twitter ]
Ik vind het nogal kansloos om een terroristische aanslag te bagatelliseren op wat voor manier dan ook, dan heb je ze mij inziens niet helemaal in orde.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Want ze mogen niet iets anders denken? Ze mogen geen nuance erin brengen of uberhaupt iets anders vinden?
Ik begrijp niet zo goed wat je eigenlijk wil. Wil je een echochamber hier?
Deze nonchalance doet me pijn. Ik had je hoog zitten juist.quote:
Met Hamas kan ook niet meer.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:10 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Ik vrees dat Isral nog niet eens begonnen is...
Die gaan denk ik nooit meer vrede sluiten met Hamas.
Hoi werkperd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze nonchalance doet me pijn. Ik had je hoog zitten juist.
ow shitquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze nonchalance doet me pijn. Ik had je hoog zitten juist.
Volgens mij probeert niemand, wellicht Werkperd dan vooruit, het te bagatelliseren. Tegelijk denk ik dat je dit aanslag best in context mag plaatsen van hele reeks gebeurtenissen afgelopen 70 jaar. Waarom moeten we dit perse als een losstaand gebeurtenis zien?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kansloos om een terroristische aanslag te bagatelliseren op wat voor manier dan ook, dan heb je ze mij inziens niet helemaal in orde.
Ik lees al een dikke week mee hier en treed niet helemaal op de voorgrond. Is ook niet nodig. Maar jij belicht werkelijk nooit de andere kant he? Of zit ik hier mis?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind het nogal kansloos om een terroristische aanslag te bagatelliseren op wat voor manier dan ook, dan heb je ze mij inziens niet helemaal in orde.
Het door de extreme vleugel van de progressievelingen opgeworpen taboe op de problemen benoemen lijkt inmiddels wel een beetje aan kracht te verliezen merk ik ja.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
Get with the program.. het sentiment lijkt me eigenlijk wel een beetje aan het veranderen. Daar zal wel heel cynisch iets meer achter zitten dan alleen zorg voor Isral, maar allee
Dit is dus precies wat het woord bagatelliseren betekent, wat jij hier nu schrijft.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij probeert niemand, wellicht Werkperd dan vooruit, het te bagatelliseren. Tegelijk denk ik dat je dit aanslag best in context mag plaatsen van hele reeks gebeurtenissen afgelopen 70 jaar. Waarom moeten we dit perse als een losstaand gebeurtenis zien?
Uh...dat is een ' ja maar'.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgens mij probeert niemand, wellicht Werkperd dan vooruit, het te bagatelliseren. Tegelijk denk ik dat je dit aanslag best in context mag plaatsen van hele reeks gebeurtenissen afgelopen 70 jaar. Waarom moeten we dit perse als een losstaand gebeurtenis zien?
Tuintje in je hart is het toch?? Ze (Israel) zou er potentieel meer 300.000 mensen in kunnen gaan steken. Een misdaad oop zich.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:10 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Er zijn 40.000 Hamas strijders. Volgens Hamas.![]()
Ik denk dat ze nog niet allemaal een tuintje op hun buik hebben.
Hoe is een gebeurtenis in een reeks plaatsen bagatelliseren? Hoe maak ik deze terroristische daad van Hamas nu kleiner?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is dus precies wat het woord bagatelliseren betekent, wat jij hier nu schrijft.
lolquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:14 schreef Slayage het volgende:
De enige democratie in de regio...
[ twitter ]
[ twitter ]
je bent een Frozen-apogalistquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hoe is een gebeurtenis in een reeks plaatsen bagatelliseren? Hoe maak ik deze terroristische daad van Hamas nu kleiner?
Omdat de keuze om te escaleren (en dan in het bijzonder de wijze waarop) toch echt volledig op het conto van Hamas terecht komt, er is niets in de hele context dat hen ertoe gedwongen heeft om bijv. kleine kinderen aan te vallen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |