of is hij 1 van de ruiters van de Apogalistquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:03 schreef Salina het volgende:
[..]
Heb je ook meegespeeld in Apogalist Now dan?
Dat is dus een gevoel van beide kanten. Daar moet je over praten. Simpeler dan dat werkt het niet.quote:
ik heb geen idee waar we het uberhaupt over hebben nuquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:04 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat is dus een gevoel van beide kanten. Daar moet je over praten. Simpeler dan dat werkt het niet.
Bestaat ook niet. Het was een wolkje van iemand.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:05 schreef Hatseflats22 het volgende:
Rare woorden eigenlijk, Kamp Israël.
Dat zal best, maar het is geen nette 50/50 verdeling kan ik verklappen. Als ik een Euro kreeg voor iedere keer dat ik ben weggezet als iemand die zogenaamd blind is voor feiten en/of Israel fanboy is, had ik nu toch wel een lekkere portie sparerib kunnen bestellen.quote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
of is hij 1 van de ruiters van de Apogalist
Ik wist wel dat je kamp Palestina was!1quote:
SAMENKOMEN en vrede maken. Ik sloeg door wss. Het lijkt mij zo prettig.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb geen idee waar we het uberhaupt over hebben nu
Apogalist, nog zo'n raar woord.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:05 schreef Hatseflats22 het volgende:
Rare woorden eigenlijk, Kamp Israël.
Israël heeft wel die 40mm granaat ontwikkeld die ontploft vlak nadat ie door een raam is gegaan, volgens mij. Om niet de hele kamer uit te moorden, maar alleen diegenen die direct naast het raam staan naar buiten te schieten met een paar familieleden in de kamer.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kan alles
[..]
bommen waarbij nauwelijks burgers omkomen bestaan niet, een bom is een bom
je gooit het ergens op en dan explodeert het en iedereen die in de buurt is gaat dan dood
Dat is een laffe excuus van Israël om zijn moordcampagne tegen Palestijnse burgers voort te zetten. Zijn schending van oorlogsrechten worden niet voor niets genoteerd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik kan alles
[..]
bommen waarbij nauwelijks burgers omkomen bestaan niet, een bom is een bom
je gooit het ergens op en dan explodeert het en iedereen die in de buurt is gaat dan dood
Jij gelooft dat Hamas open en bloot brandstof heeft opgeslagen en dat Israël dat niet bestookt? Srsly?quote:
Als joden en moslims het ergens over eens zijn dan is het wel varkensvlees 😄quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zal best, maar het is geen nette 50/50 verdeling kan ik verklappen. Als ik een Euro kreeg voor iedere keer dat ik ben weggezet als iemand die zogenaamd blind is voor feiten en/of Israel fanboy is, had ik nu toch wel een lekkere portie sparerib kunnen bestellen.
was het iedere keer werkperd?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zal best, maar het is geen nette 50/50 verdeling kan ik verklappen. Als ik een Euro kreeg voor iedere keer dat ik ben weggezet als iemand die zogenaamd blind is voor feiten en/of Israel fanboy is, had ik nu toch wel een lekkere portie sparerib kunnen bestellen.
Maar waarom moet het perse 50/50 zijn? Ook zo'n raar iets.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet eensquote:
Ik vrees dat Israël nog niet eens begonnen is...quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:07 schreef Jaroon het volgende:
[..]
SAMENKOMEN en vrede maken. Ik sloeg door wss. Het lijkt mij zo prettig.
Er zijn 40.000 Hamas strijders. Volgens Hamas.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:08 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dat is een laffe excuus van Israël om zijn moordcampagne tegen Palestijnse burgers voort te zetten. Zijn schending van oorlogsrechten worden niet voor niets genoteerd.
oooeeequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:07 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(relevant, want hij is Egyptisch)
Ja in die contreien houden ze meer van oude meneren die opperbaas spelen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:08 schreef Black_Baron het volgende:
Is Israël eigenlijk de enige democratie daar?
Je hebt het er in het openbaar vaak over?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dan weer af van iedereen die de aanslag nuanceert met een 'ja, maar'.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar waarom moet het perse 50/50 zijn? Ook zo'n raar iets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |