Dan moeten ze maar zuinig zijn met de resterende brandstof. Da's ook beter voor het klimaat.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:46 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Mooi dat je via zo'n satelliet foto ook de inhoud van die tanks kunt bekijken. 500.000 nog wel.
Voor de rest is 500k liter peanuts. Zo op.
Het lijkt me een land uitermate geschikt voor zonnepanelen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:53 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ga ergens anders posten. Je bent te debiel.
Ja, het wordt ze wel heel makkelijk gemaakt zo te denken. Als een Palestijn een windje laat ligt er een microfoon onder om het geluid x10000 de wereld in te helpen. Maar als een IsraëIiër een gigantisch bolus produceert zien ze die nog niet met een verrekijker.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het altijd wel schattig hoe die mensen die volledig achter Palestina/Hamas staan denken dat iedereen die het niet met hun eens is dan maar volledig achter Israel moet staan en blind is voor hun acties.
Dat. En ja, ik zie m'n post en denk ook 'wat staat daar in godsnaam'.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Typefout (hopelijk) daargelaten: wat
Het gaat dan ook niet zomaar, vandaar de oproep aan burgers om te vluchten en de lange wachttijd zodat ze de kans hebben om dat ook te doen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:56 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ja. En toen werd ook dat veilige gedeelte aangevallen. En ook niets kijkend naar zorg in die regio. Je moet dingen wel voorbereiden. Je mag niet zomaar de beest gaan uithangen omdat iemand anders dat ook heeft gedaan.
Je hebt hele reeks posts van HowardRoark gemist? Als er een is hier dan is hij het. En aan andere kant heb je Werkperd. Dat ziet toch iedereen?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat. En ja, ik zie m'n post en denk ook 'wat staat daar in godsnaam'.
Ik zie hier echt niemand zeggen dat Israël onschuldig is in dit hele conflict of het enige slachtoffer in het hele conflict. Iedereen is tot een zekere hoogte kritisch op de acties van Israël, en steun is niet onvoorwaardelijk. Rutte heeft dat zo mooi bewoord eerder deze avond.
Ik identificeer me als een apogalist!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:52 schreef Salina het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat die niet zullen bestaan.
Mwah, ik vind veel dingen die in Israël gebeuren walgelijk.quote:
ik zie hier ook niemand zeggen dat de Palestijnen onschuldig zijnquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat. En ja, ik zie m'n post en denk ook 'wat staat daar in godsnaam'.
Ik zie hier echt niemand zeggen dat Israël onschuldig is in dit hele conflict of het enige slachtoffer in het hele conflict. Iedereen is tot een zekere hoogte kritisch op de acties van Israël, en steun is niet onvoorwaardelijk. Rutte heeft dat zo mooi bewoord eerder deze avond.
Nou, dit dus.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet zomaar, vandaar de oproep aan burgers om te vluchten en de lange wachttijd zodat ze de kans hebben om dat ook te doen.
En dan val je daar ook aan? De mensen hebben geen uitweg.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet zomaar, vandaar de oproep aan burgers om te vluchten en de lange wachttijd zodat ze de kans hebben om dat ook te doen.
Dit kun je natuurlijk niet menen, ofwel?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:51 schreef sp3c het volgende:
[..]
grondoffensief gaan veel meer burgers aan dood vrees ik
met een vliegtuig kun je relatief veilig nog voorzichtig doen met je bommen, vanuit een tank schiet je echt op alles wat beweegt
Nouuuuuuuuuuuu, er zijn er hier wel een aantal die heel erg overduidelijk partij hebben gekozen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie hier ook niemand zeggen dat de Palestijnen onschuldig zijn
Je islamitische bubbel tentoonspreiden hier heeft geen enkel nut.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:38 schreef Werkperd het volgende:
''Hamas gained psychological superiority over Israel.''
Hier ben ik het volledig mee eens. Had nooit verwacht dat dit een mogelijke afbraak zou kunnen betekenen voor Israël. Dat grondoffensief wordt em denk ik niet.
Ik ook. Ik snap niet goed waarom bepaalde mensen verschil niet kunnen zien. Hamas en burgers. Israel en burgers.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mwah, ik vind veel dingen die in Israël gebeuren walgelijk.
Maar ik hoop wel dat ze Hamas goed te grazen nemen ja, na die kwaadaardige moordpartij van 7 oktober.
ja en er zitten hier ook een aantal die overduidelijk partij voor het andere kamp hebben gekozenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuuuu, er zijn er hier wel een aantal die heel erg overduidelijk partij hebben gekozen.
Ene kamp is fout en andere niet?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en er zitten hier ook een aantal die overduidelijk partij voor het andere kamp hebben gekozen
wtf wil je nou zeggen
ik kan allesquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:00 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Dit kun je natuurlijk niet menen, ofwel?
bommen waarbij nauwelijks burgers omkomen bestaan niet, een bom is een bomquote:Met juiste inlichtingen kun je zeer nauwkeurige bommen inzetten waarbij nauwelijks burgers bij omkomen. Punt is, de inlichtingen van Israël functioneert op dit moment niet naar behoren. De bombardementen worden uitgevoerd op basis van vermoedens. Roekeloos gedrag wat absoluut niet past bij een volwaardige staat die dan het oorlogsrecht zou moeten respecteren.
Alleen zo jammer dat praktisch iedereen die tegen kamp Palestina in gaat meteen wordt gezien als iemand die in kamp Israel hoort.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en er zitten hier ook een aantal die overduidelijk partij voor het andere kamp hebben gekozen
wtf wil je nou zeggen
Of een kleine papegaai.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het klinkt als een soort paddestoel.
dat kan is ook niets mis mee maar ga dan niet zitten miepen dat mensen partij hebben gekozenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ene kamp is fout en andere niet?
Heb je ook meegespeeld in Apogalist Now dan?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:59 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik identificeer me als een apogalist!
De apogalistus satanicus, de giftige paddenstoel; hoe kan ik die vergeten.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:53 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het klinkt als een soort paddestoel.
dat werkt beide kanten opquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat praktisch iedereen die tegen kamp Palestina in gaat meteen wordt gezien als iemand die in kamp Israel hoort.
Is kamp Israël dat de staat Israël daar bestaansrecht als land heeft?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 22:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat praktisch iedereen die tegen kamp Palestina in gaat meteen wordt gezien als iemand die in kamp Israel hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |