Je snapt toch ook wel dat zo iets niet realistisch is? Hetgeen wat Israël tot nu toe heeft gedaan is al genocidewaardig. Ze ontkomen daar niet meer aan. Voor de rest kan je niet eeuwig bombardementen uit voeren. Kost ontiegelijk veel geld en VS kan dat niet voor eeuwig blijven financieren.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een paar weken of zelfs maanden gaat prima hoor.
grondoffensief gaan veel meer burgers aan dood vrees ikquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:47 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Een grondoffensief zal het einde van Israël kunnen betekenen. Dit weten ze. Daarom durven ze Gaza niet binnen te vallen en blijven ze roekeloos burgers doden.
Jij hebt ook een lesje nodig over het Stockholm Syndroom.quote:
Alle normale burgers moesten toch naar het zuiden?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:47 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Een grondoffensief zal het einde van Israël kunnen betekenen. Dit weten ze. Daarom durven ze Gaza niet binnen te vallen en blijven ze roekeloos burgers doden.
Bespaar je de moeite, Hamas aanhanger werkperd reageert nooit op vragen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dan heb je vast ook wel een interessant bronnetje!
Ik moet de eerste Israel-apogalist in dit topic nog tegenkomen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep. Zie je andersom ook enorm veel.
Mooi, die sarcasme. Vooral als je even de bloedige Palestijnse baby's voor je geest haalt. Lekker uitlachen he..quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:46 schreef Black_Baron het volgende:
Hebben die ziekenhuizen geen zonnepanelen?
Kun je overdag opereren.
lolquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet de eerste Israel-apogalist in dit topic nog tegenkomen.
Jij bent pro Israël in deze?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Wacht nou maar gewoon af en geniet van de show.
Denk inderdaad dat die niet zullen bestaan.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is een grapje toch?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uitlachen?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:52 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Mooi, die sarcasme. Vooral als je even de bloedige Palestijnse baby's voor je geest haalt. Lekker uitlachen he..
Nee, zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:51 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Alle normale burgers moesten toch naar het zuiden?
Wat zich dan nog in het noorden bevindt is fair game.
Het klinkt als een soort paddestoel.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:52 schreef Salina het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat die niet zullen bestaan.
Ga ergens anders posten. Je bent te debiel.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:46 schreef Black_Baron het volgende:
Hebben die ziekenhuizen geen zonnepanelen?
Kun je overdag opereren.
Ja, weet je nog die ene post waar ik zei dat een bepaalde groep schattig is als ze dat denken? Dat was dus een reactie op jouw post.quote:
Typefout (hopelijk) daargelaten: watquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kom danquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:52 schreef Salina het volgende:
[..]
Denk inderdaad dat die niet zullen bestaan.
Dan ga je niet naar het zuiden. Mij om het even.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:53 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet.
Een leger kan roepen waar burgers heen moeten wat ze willen, er kan een schandalig regime zich verstoppen tussen de burgers die niet vertrekken, maar dat maakt de mensen in het noorden nog niet 'fair game'.
Ik ben je nu echt helemaal kwijt sorryquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, weet je nog die ene post waar ik zei dat een bepaalde groep schattig is als ze dat denken? Dat was dus een reactie op jouw post.
Toch wel opmerkelijk dat een land dat klaarblijkelijk niet in staat is tot een grondoffensief wel een genocide kan voltrekken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:50 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Je snapt toch ook wel dat zo iets niet realistisch is? Hetgeen wat Israël tot nu toe heeft gedaan is al genocidewaardig. Ze ontkomen daar niet meer aan. Voor de rest kan je niet eeuwig bombardementen uit voeren. Kost ontiegelijk veel geld en VS kan dat niet voor eeuwig blijven financieren.
Ja. En toen werd ook dat veilige gedeelte aangevallen. En ook niets kijkend naar zorg in die regio. Je moet dingen wel voorbereiden. Je mag niet zomaar de beest gaan uithangen omdat iemand anders dat ook heeft gedaan.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:51 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Alle normale burgers moesten toch naar het zuiden?
Wat zich dan nog in het noorden bevindt is fair game.
naja je kunt vanuit de lucht gewoon hele volken uitroeien als je zou willenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:55 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Toch wel opmerkelijk dat een land dat klaarblijkelijk niet in staat is tot een grondoffensief wel een genocide kan voltrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |