Ga gewoon wegquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:38 schreef Werkperd het volgende:
''Hamas gained psychological superiority over Israel.''
Hier ben ik het volledig mee eens. Had nooit verwacht dat dit een mogelijke afbraak zou kunnen betekenen voor Israël. Dat grondoffensief wordt em denk ik niet.
Kan niet zo eeuwig door blijven gaan. De druk is veelte hoog. En met alleen bombardementen win je een strijd nooit. Israël zal een grondoffensief moeten starten. Anders gaat zijn reputatie flink door het putje.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan blijven ze bomberderen
geeft wel mooiere plaatjes
Gewoon ontkend dus.quote:
Straks komen ze de jouwe nog tegen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:43 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Kan niet zo eeuwig door blijven gaan. De druk is veelte hoog. En met alleen bombardementen win je een strijd nooit. Israël zal een grondoffensief moeten starten. Anders gaat zijn reputatie flink door het putje.
kan welquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:43 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Kan niet zo eeuwig door blijven gaan. De druk is veelte hoog. En met alleen bombardementen win je een strijd nooit. Israël zal een grondoffensief moeten starten. Anders gaat zijn reputatie flink door het putje.
Waar. Vertroebeld de discussie ook. Meer eens met elkaar dan je weet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het altijd wel schattig hoe die mensen die volledig achter Palestina/Hamas staan denken dat iedereen die het niet met hun eens is dan maar volledig achter Israel moet staan en blind is voor hun acties.
Die zit wel meer diep, elders. Al reeksen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon ontkend dus.
70 jaar kolonisatie, hoop documentatie van, bevestiging van Israelische mensenrechtenorganisatie maar nee het klopt nog steeds niet.
Ik kan er met mn kop niet bij. De haat zit zo zo zo diep.
"Tweede Kamer ontploft!1!".quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:35 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Gewoon in onze tweede kamer een oproep tot genocide, en maar lekker blijven provoceren, ze weten dat ze ermee wegkomen.
Een paar weken of zelfs maanden gaat prima hoor.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:43 schreef Werkperd het volgende:
[..]
En daar 50.000 mensen verliezen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:43 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Het is te zien bij meerdere partijen inderdaad. Helaas.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Die zit wel meer diep, elders. Al reeksen.
Mooi dat je via zo'n satelliet foto ook de inhoud van die tanks kunt bekijken. 500.000 nog wel.quote:
Hmmja. En wat zie je vooral in EUROPESE steden?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is te zien bij meerdere partijen inderdaad. Helaas.
Daarna gebeurde er ook nog het eea.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Tweede Kamer ontploft!1!".
Is het gewoon de voorzitster die hem even rustig (en terecht) tot de orde roept. GeenStijl is weer eens niet gek van een beetje overdrijven
Waarom blaast IDF het niet op dan? Alles van Hamas is een legitiem doelwit en kunnen ze Hamas een slag toebrengen doen ze het niet...quote:
Je bron is zeker terug te vinden onder deze Tweet?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:46 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Mooi dat je via zo'n satelliet foto ook de inhoud van die tanks kunt bekijken. 500.000 nog wel.
Voor de rest is 500k liter peanuts. Zo op.
Een grondoffensief zal het einde van Israël kunnen betekenen. Dit weten ze. Daarom durven ze Gaza niet binnen te vallen en blijven ze roekeloos burgers doden.quote:
Voornamelijk pro-palestina demonstraties geloof ik. Ik volg het nieuws over wat er daar gebeurt niet zo goed. En helaas ook wat incidenten.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmmja. En wat zie je vooral in EUROPESE steden?
Ik denk dat het de ondergrond kan betekenen. Menselijk maar ook politiek gezien.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:47 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Een grondoffensief zal het einde van Israël kunnen betekenen. Dit weten ze. Daarom durven ze Gaza niet binnen te vallen en blijven ze roekeloos burgers doden.
Dat roep ik al vanaf het begin, vriend.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:38 schreef Werkperd het volgende:
''Hamas gained psychological superiority over Israel.''
Hier ben ik het volledig mee eens.
Wacht nou maar gewoon af en geniet van de show.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:47 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Een grondoffensief zal het einde van Israël kunnen betekenen. Dit weten ze. Daarom durven ze Gaza niet binnen te vallen en blijven ze roekeloos burgers doden.
Jep. Zie je andersom ook enorm veel.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het altijd wel schattig hoe die mensen die volledig achter Palestina/Hamas staan denken dat iedereen die het niet met hun eens is dan maar volledig achter Israel moet staan en blind is voor hun acties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |