En vergeet Erdomedia niet. Ook sterk in hersenspoelen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:33 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Lekker in de jihadistische fabeltjesfuik.
Aan de demonstraties en daar geroepen leuzen te zien, zijn ze heel vredelievend en hoeven de joden zich nergens zorgen over te maken. Ze zetten zich zelfs in voor de regenboogvlaggen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:31 schreef oblo het volgende:
Wat zijn de sentimenten van de moslimgemeenschap in Nederland over deze oorlog? En moeten joden in Nederland zich zorgen maken?
Nee joh, je kunt gewoon naar school. Lekker uit eten of over straat. Het is tenslotten niet alsof zij Palestina hebben gestolen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:31 schreef oblo het volgende:
Wat zijn de sentimenten van de moslimgemeenschap in Nederland over deze oorlog? En moeten joden in Nederland zich zorgen maken?
Hier gestopt met lezen. Hamas geen mediamacht? Oh dan telt al die shit uit Pallywood zeker niet?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:27 schreef Werkperd het volgende:
Propaganda is onmisbaar. Het verschil tussen Hamas en Israël is dat Hamas vrijwel geen enkele mediamacht heeft.
Knip
Koekoek.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:27 schreef Werkperd het volgende:
Propaganda is onmisbaar. Het verschil tussen Hamas en Israël is dat Hamas vrijwel geen enkele mediamacht heeft. Daarentegen hebben de zionisten controle over vrijwel alle media apparaten in en buiten het westen. Hun krachtige media gebruiken ze om publieke opinie te bepalen. Alleen werkt het averechts omdat men niet meer ergens in de jaren 80 of 90 leeft. Mensen gebruiken tegenwoordig zelf de technologie en zijn in staat om verslaggevingen te beoordelen als objectief is subjectief.
Daarom zien we ook steeds vaker dat de selectieve berichtgevingen een voor een door de mand aan het vallen zijn.
We hebben ondertussen vanaf het begin een waslijst opgesteld waarbij door meer dan ik weet niet hoe veel x kopstukken een streep erdoorheen getrokken is.
Ik snap niet dat je naar bekende weg vraagt. Je ziet het toch?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:25 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dus wanneer je vaderland gekoloniseerd is, heb je een beweegreden om mensen te vermoorden?
Die zal ik onthouden mocht ik zelf ooit in de situatie komen dat ik iemand om het leven breng. Heb wel een vermoeden dat het niet zou werken, maar ik kan het altijd proberen.
Ja, en hoe wil je dat maken?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Rocket_candy
En jij hebt je informatie van waar precies?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:35 schreef Werkperd het volgende:
Interessant feitje:
Tussen de gijzelaars bevindt zich ook een Israëlische generaal, die tijdens 7 oktober in het huis van zijn vriendin gevangen is genomen door Hamas strijders. Hamas strijders wisten op dat moment over zijn aanwezigheid in dat huis. Dit toont aan dat Hamas zijn inlichtingen wel degelijk op orde heeft en dat Israël juist aan het slapen is geweest.
Waarom heeft geenstel zo'n vervelende pixel midden op mijn scherm?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:35 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Gewoon in onze tweede kamer een oproep tot genocide, en maar lekker blijven provoceren, ze weten dat ze ermee wegkomen.
Raketbrandstofquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Brandstof is brandstof, dat kan van alles betekenen. En tenzij je ze op kolen laat vliegen, kost het best veel energie om die raketbrandstof te maken.
Kamervoorzitter zegt er toch wat van? Ik ben normaal de eerste die wat van Bergkamp vindt. Maar hier snap ik haar wel, het is een hondenfluitje, geen rechtstreekse oproep. Dat maar ket lastig.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:35 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
Gewoon in onze tweede kamer een oproep tot genocide, en maar lekker blijven provoceren, ze weten dat ze ermee wegkomen.
Denk dat je 'uit de dikke duim aan de hand' bedoelde?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:30 schreef Werkperd het volgende:
[..]
Ik beperk mezelf niet tot eenzijdige media. Dat noemen we vrijheid. Dankzij die vrijheid ben ik gelukkig in staat om aan hand van vergelijkingen en logische redenatie gezonde conclusies te trekken.
800 doden bij een door Israël gebombardeerd ziekenhuis!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:27 schreef Werkperd het volgende:
Propaganda is onmisbaar. Het verschil tussen Hamas en Israël is dat Hamas vrijwel geen enkele mediamacht heeft.
Complottheorieën, ze zijn net als aids. Kom je nooit meer vanaf als je eenmaal besmet bent.quote:Daarentegen hebben de zionisten controle over vrijwel alle media apparaten in en buiten het westen. Hun krachtige media gebruiken ze om publieke opinie te bepalen. Alleen werkt het averechts omdat men niet meer ergens in de jaren 80 of 90 leeft. Mensen gebruiken tegenwoordig zelf de technologie en zijn in staat om verslaggevingen te beoordelen als objectief is subjectief.
Daarom zien we ook steeds vaker dat de selectieve berichtgevingen een voor een door de mand aan het vallen zijn.
We hebben ondertussen vanaf het begin een waslijst opgesteld waarbij door meer dan ik weet niet hoe veel x kopstukken een streep erdoorheen getrokken is.
Meer dan 1000 toch?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:38 schreef Qarrad het volgende:
00 doden bij een door Israël gebombardeerd ziekenhuis!
Dan heb je vast ook wel een interessant bronnetje!quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:35 schreef Werkperd het volgende:
Interessant feitje:
Tussen de gijzelaars bevindt zich ook een Israëlische generaal, die tijdens 7 oktober in het huis van zijn vriendin gevangen is genomen door Hamas strijders. Hamas strijders wisten op dat moment over zijn aanwezigheid in dat huis. Dit toont aan dat Hamas zijn inlichtingen wel degelijk op orde heeft en dat Israël juist aan het slapen is geweest.
Suiker + kunstmest (sorry, hij vroeg erom @AIVD)quote:
Dunno, hebben ze altijd al gehad, een grapje of zo.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom heeft geenstel zo'n vervelende pixel midden op mijn scherm?
dan blijven ze bomberderenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:38 schreef Werkperd het volgende:
''Hamas gained psychological superiority over Israel.''
Hier ben ik het volledig mee eens. Had nooit verwacht dat dit een mogelijke afbraak zou kunnen betekenen voor Israël. Dat grondoffensief wordt em denk ik niet.
We weten wat die uitspraak betekend, zo'n gast heeft niets meer te zoeken in de tweede kamer.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Kamervoorzitter zegt er toch wat van? Ik ben normaal de eerste die wat van Bergkamp vindt. Maar hier snap ik haar wel, het is een hondenfluitje, geen rechtstreekse oproep. Dat maar ket lastig.
lekker geloofwaardigquote:
Shit man. Nu twijfel ik of ik op van Baarle of op timmerfrans moet stemmenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:35 schreef Tekaschi het volgende:
[ twitter ]
ja moet je ff teruglezenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben we een eerste reactie van HowardRoark op NOS-bericht over de kolonisatie in Westelijke Jordaanoever of doen we alsof er niets gebeurd is? (lees: kolonisatie is fake)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |