nou goed je bent vrij om het in twijfel te trekken natuurlijkquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:57 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Gezien ze bijna allemaal door de mand zijn gevallen de laatste weken is dat wel degelijk aan te raden gezien ze nu ook wederom dezelfde fout maken. Alles is "van horen zeggen" of "according to locals" met nieuws uit dat gebied.
Nadat ze mensen uit, zeg dezelfde groep, afgrijselijk afgemaakt hadden voelde die jij wel rust voor deze mensen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:56 schreef bitterbal het volgende:
had eigenlijk ook niet gedacht dat de gijzelaars slecht behandeld zouden worden afgezien van het feit dat ze gegijzeld werden dan
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:49 schreef HowardRoark het volgende:
Een toename van antisemitisme door de situatie in Isral? Ja, de moslimgemeenschap heeft het erg zwaar.
Koekoek.
[ twitter ]
wat?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:57 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Nadat mensen uit zeg dezelfde groep afgrijselijk afgemaakt hadden voelde die jij wel rust voor deze mensen.
Dat ze hen goed behandelen......wat denk je zelf? Wat hoor je?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat?
Nee lijkt mij logisch dat ze de gegijzelde in leven zouden houden om te ruilen toch
Zonder dat je het doorhebt geef je OOK een verklaring voor het gedrag van Hamos. Want laten we wel wezen, alhoewel ze er alles aan doen ons anders te doen geloven, de aanval van Hamos is niet de eerste actie in deze decennialange geweldspiraal. Laten we dat aub helder hebben.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je ergens de grens over trekt, paar dorpjes uitmoord en een muziekfestival leegschiet dan is de kans groot dat die mensen raketten op je huis komen schieten want die zijn dan boos
dat krijg je ervan
de gegijzelde? Ja ben niet verbaast als die tweet kloptquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:59 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat ze hen goed behandelen......wat denk je zelf? Wat hoor je?
waarom denk je dat ik dat niet door heb?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zonder dat je het doorhebt geef je OOK een verklaring voor het gedrag van Hamos. Want laten we wel wezen, alhoewel ze er alles aan doen ons anders te doen geloven, de aanval van Hamos is niet de eerste actie in deze decennialange geweldspiraal. Laten we dat aub helder hebben.
Ervan.
Het is volkomen waardeloos. Dat is het weinige nieuws dat je hoort.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de gegijzelde? Ja ben niet verbaast als die tweet klopt
Ik gaf je het voordeel van de twijfel. Niet goed?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik dat niet door heb?
waarom denk je dat ik dat niet door hadquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Zonder dat je het doorhebt geef je OOK een verklaring voor het gedrag van
In de media gaat het een dag of 3 over de moord op 1.300 Isralische burgers.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 20:35 schreef Slayage het volgende:
Kan iemand mij in Jip en Janneke taal uitleggen wat Lapid probeert duidelijk te maken in deze video?
[ twitter ]
De media geeft enorme mensencrisis aan. Dat is haar taak. Israel kan daarnaast gaan tot een bepaald punt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
In de media gaat het een dag of 3 over de moord op 1.300 Isralische burgers.
En daarna, gaat het elke dag tot ergens medio volgend jaar totdat Hamas grotendeels uitgeschakeld is, over de lijdende burgers in Gaza. Die Hamas ons maar wat graag, gekleurd, laat zien. Hamas ziet het liefst lijdende en dode Palestijnse kindertjes om die te filmen en te delen.
De media helpt wat dat betreft Hamas. Het zou aan de ene kant goed zijn als de media besluiten om nog maar 1 keer per week verslag te doen vanaf het slachtveld in Gaza. Hamas is hier het kwaad, niet Isral die vecht tegen terroristen die maar een doel hebben en dat is heel Isral uitroeien.
je kunt het ook moeilijk over oud NWS blijven hebben in het journaalquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En daarna, gaat het elke dag tot ergens medio volgend jaar totdat Hamas grotendeels uitgeschakeld is, over de lijdende burgers in Gaza. Die Hamas ons maar wat graag, gekleurd, laat zien. Hamas ziet het liefst lijdende en dode Palestijnse kindertjes om die te filmen en te delen.
De media helpt wat dat betreft Hamas. Het zou aan de ene kant goed zijn als de media besluiten om nog maar 1 keer per week verslag te doen vanaf het slachtveld in Gaza. Hamas is hier het kwaad, niet Isral die vecht tegen terroristen die maar een doel hebben en dat is heel Isral uitroeien.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:09 schreef Werkperd het volgende:
Ik heb vandaag de beelden gezien van oud Isralische vrouwtjes die als gijzelaars vrijgelaten zijn door Hamas. Ze verkeerden in hele goede staat en gaven expliciet aan dat zij tijdens hun gijzeldagen heel goed behandeld zijn geweest door Hamas.
Compleet het tegenovergestelde van hetgeen wat Westerse media ons constant van probeert te overtuigen, namelijk dat de verzetsstrijders van Hamas bloeddorstige barbaren zouden moeten zijn. Daar krijgen we nu wel een andere indruk van.
Doe je mee aan die onzin? Hamas is niet de Palestijnen. Het is meer dan terecht dat dit menselijke drama zoveel aandacht krijgt. Het zou IsraI vs Hamos moeten zijn. Maar het is helaas vs de regular Palestine. En we proberen het nog goed te praten ook. Schandalig.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:06 schreef opgebaarde het volgende:
Klein beetje propaganda kan geen kwaad op zijn tijdquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:09 schreef Werkperd het volgende:
Ik heb vandaag de beelden gezien van oud Isralische vrouwtjes die als gijzelaars vrijgelaten zijn door Hamas. Ze verkeerden in hele goede staat en gaven expliciet aan dat zij tijdens hun gijzeldagen heel goed behandeld zijn geweest door Hamas.
Compleet het tegenovergestelde van hetgeen wat Westerse media ons constant van probeert te overtuigen, namelijk dat de verzetsstrijders van Hamas bloeddorstige barbaren zouden moeten zijn. Daar krijgen we nu wel een andere indruk van.
Ga jij even jezelf inlezen over dit onderwerp: https://en.wikipedia.org/wiki/Stockholm_syndromequote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:09 schreef Werkperd het volgende:
Tot hier eensquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar hier zitten wel wat haken en ogen aan. Ten eerste al omdat het rampzalig zou zijn als dit niet meer belicht zou worden. Ten tweede weet je dat als dit heel lang doorgaat, dit zo langzaamaan steeds lager in de aandacht komt te staan. Vergelijk even de aandacht voor Oekraene in het begin en nu, helemaal nu dit erdoorheen is gaan fietsen.quote:De media helpt wat dat betreft Hamas. Het zou aan de ene kant goed zijn als de media besluiten om nog maar 1 keer per week verslag te doen vanaf het slachtveld in Gaza. Hamas is hier het kwaad, niet Isral die vecht tegen terroristen die maar een doel hebben en dat is heel Isral uitroeien.
Eerlijk is eerlijk. Ontzettend mooie flyer. Ik onderschrijf ook volledig de onderliggende boodschap. Echt volledig.quote:
Nou begin ook ik te twijfelen aan je geestestoestand.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:09 schreef Werkperd het volgende:
Ach die lieve terroristjes, wat fijn dat ze mensen waar ze sowieso van af hadden kunnen en moeten blijven zo goed behandeld hebben. Koste een paar slachtoffers extra, maar dank Allah of welk denkbeeldig knuffelbeest dan ook dat ze in die tunnels van die ratten hebben mogen verblijven..quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:09 schreef Werkperd het volgende:
ik zag laatst beelden van Hitler met zijn hond Blondiquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:09 schreef Werkperd het volgende:
Nou, nee, we krijgen daar geen andere indruk van. Diezelfde vrouw gaf ook aan dat ze met stokken geslagen was toen ze werd ontvoerd, met geweld. Maar je bent vast geen bloeddorstige barbaar als je een bejaarde vrouw met stokken moet slaan. Jeweetwel, om haar te kunnen ontvoeren.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:09 schreef Werkperd het volgende:
Maar we weten nog steeds niet zeker wie dat ziekenhuis in de as heeft gelegd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:15 schreef HowardRoark het volgende:
Bij de NOS is men weer heerlijk bezig met allerlei pro-Palestijnse propaganda.
Kolonisten op de Westoever vallen Palestijnen aan, met steun van Isral.
Welke steun? Geen concrete onderbouwing.
In de video: Ja, dit gebeurd dus in ELK dorpje en dit was ook de reden waar Hamas zich met hun aanvallen op beriep.
Oh, dat is vreemd. Want naast dat er nul bewijs wordt geleverd dat dit in ELK dorp zou gebeuren, zit Hamas in de Gazastrook en amper in de Westelijke Jordaanoever. En hebben we Hamas ook helemaal niet gehoord over de situatie daar. Maar maakt niet uit hoor, de NOS verzint er gewoon van alles bij, presteren dat vervolgens als de waarheid zodat het kan worden gebruikt om Isral in een kwaad daglicht te kunnen zetten.
"Journalistiek"
Hoeveel doden waren er ook al weer op die zaterdag dat Hamas aanviel?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:09 schreef Werkperd het volgende:
Dit waren de propaganda gijzelaars, de jongere en beter uitziende exemplaren zullen het niet zo leuk hebben en ik betwijfel of wij ooit hun verhaal gaan horen. Hoe dan ook die zullen natuurlijk 100% omkomen door een bombardement van Isral gezien die van Hamas nu zo'n vriendelijke gasten lijken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:09 schreef Werkperd het volgende:
Godwinquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zag laatst beelden van Hitler met zijn hond Blondi
was eigenlijk toch wel een leuke gozer itt wat de westerse media de hele tijd loopt te roepen
Ik moet soms ook ff duidenquote:
Goh, waarom zou die Tweet toch geplaatst en weer verwijderd zijn?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:22 schreef bitterbal het volgende:
Isralische leger: Hamas kan brandstof teruggeven aan ziekenhuizen
Het is uitgesloten dat er brandstof vanuit Egypte naar Gaza mag worden gebracht, zegt het Isralische leger. "Hamas gebruikt het voor zijn operaties", zegt woordvoerder Hagari tegen de krant Haaretz. "Hamas kan de benzine die het heeft gestolen van UNRWA teruggeven aan ziekenhuizen."
VN-hulporganisatie UNRWA zei eerder vandaag dat het morgenavond volledig zonder brandstof komt te zitten. Volgens de organisatie heeft dat desastreuze gevolgen voor de vele honderdduizenden vluchtelingen in Gaza. Sinds zaterdag zijn er 54 trucks met noodhulp geleverd vanuit Egypte, maar daarin zat geen brandstof.
Anderhalve week geleden plaatste UNRWA een bericht op X over meldingen van benzinediefstal. Volgens de tweet, die volgens The Wall Street Journal later verwijderd is, waren er meldingen dat een groep mensen van het Gazaanse ministerie van Gezondheidszorg, dat valt onder Hamas, medicijnen en benzine zouden hebben gestolen. Later sprak UNRWA tegen dat er sprake van plundering zou zijn geweest. Volgens Isral is wel degelijk sprake geweest van diefstal door Hamas.
https://nos.nl/collectie/(...)ar-je-stil-van-wordt
Als dat zo is is is Hamas helemaal beschamend bezig.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:22 schreef bitterbal het volgende:
Isralische leger: Hamas kan brandstof teruggeven aan ziekenhuizen
Het is uitgesloten dat er brandstof vanuit Egypte naar Gaza mag worden gebracht, zegt het Isralische leger. "Hamas gebruikt het voor zijn operaties", zegt woordvoerder Hagari tegen de krant Haaretz. "Hamas kan de benzine die het heeft gestolen van UNRWA teruggeven aan ziekenhuizen."
VN-hulporganisatie UNRWA zei eerder vandaag dat het morgenavond volledig zonder brandstof komt te zitten. Volgens de organisatie heeft dat desastreuze gevolgen voor de vele honderdduizenden vluchtelingen in Gaza. Sinds zaterdag zijn er 54 trucks met noodhulp geleverd vanuit Egypte, maar daarin zat geen brandstof.
Anderhalve week geleden plaatste UNRWA een bericht op X over meldingen van benzinediefstal. Volgens de tweet, die volgens The Wall Street Journal later verwijderd is, waren er meldingen dat een groep mensen van het Gazaanse ministerie van Gezondheidszorg, dat valt onder Hamas, medicijnen en benzine zouden hebben gestolen. Later sprak UNRWA tegen dat er sprake van plundering zou zijn geweest. Volgens Isral is wel degelijk sprake geweest van diefstal door Hamas.
https://nos.nl/collectie/(...)ar-je-stil-van-wordt
Vast niks met dreigementen vanuit Hamas te maken.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goh, waarom zou die Tweet toch geplaatst en weer verwijderd zijn?
Omdat ze anders vermoord worden gok ikquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goh, waarom zou die Tweet toch geplaatst en weer verwijderd zijn?
Waar denk je waar die raketten op vliegen? Het is een feit dat er brandstof gebruikt wordt voor terroristische doeleinden.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:24 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Als dat zo is is is Hamas helemaal beschamend bezig.
Dus wanneer je vaderland gekoloniseerd is, heb je een beweegreden om mensen te vermoorden?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zonder dat je het doorhebt geef je OOK een verklaring voor het gedrag van Hamos. Want laten we wel wezen, alhoewel ze er alles aan doen ons anders te doen geloven, de aanval van Hamos is niet de eerste actie in deze decennialange geweldspiraal. Laten we dat aub helder hebben.
Ervan.
Die drugs onderdrukte de slaap en honger, verhoogde de focus en ze kregen een euforisch gevoel, had nog ergens anders gelezen dat het de agressie verlaagde. Dus ze zijn niet gek geworden, al die gruwelijkheden hebben ze in volle bewustzijn gepleegd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:18 schreef Jaroon het volgende:
Werd trouwens gezegd over die bepaalde leden. Ze hadden drugs gebruikt. Daarom werden ze gek. Dan heb je nog een heel leven voor je. Meisje van 4 doodgeschoten.
WaT dOeT eGyPtE, IsRaEl GaAt DaAr NiEt OvEr.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:22 schreef bitterbal het volgende:
ziekenhuizen
Dat vliegt op niets. Maar ik begrijp het probleem. Bij distributie ben je het al kwijt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar denk je waar die raketten op vliegen? Het is een feit dat er brandstof gebruikt wordt voor terroristische doeleinden.
Eh, wat? Heb je wel eens een raket afgeschoten zien worden?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:26 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat vliegt op niets. Maar ik begrijp het probleem. Bij distributie ben je het al kwijt.
Deze post nomineer ik voor de meest stompzinnige post van de dag. Of van de maand.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:09 schreef Werkperd het volgende:
Die lat ligt echt laag hoor, voor een maand, weet je het zeker?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Deze post nomineer ik voor de meest stompzinnige post van de dag. Of van de maand.
Hamas heeft generatoren nodig om hun eigen infrastructuur op te laten draaien. Verlichting, luchtverversing, communicatieapparatuur, drones, etc.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 21:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar denk je waar die raketten op vliegen? Het is een feit dat er brandstof gebruikt wordt voor terroristische doeleinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |