Echt, je hebt het er over en ineens gaan de rillingen weer over mijn body. Er gebeuren daar nu ontzettend heftige dingen. De wereld kijkt toe en drinkt een wijntje. Pijnlijk.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Krijgen we hier al weken te lezen. Kan ook over baby-billetjes gaan.
En dan sta jij daar met eigenlijk alleen je blauwe helm als bescherming, ik zou het niet kunnen..quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee
maar ik droom er af en toe nog wel eens van, geef ik gewoon toe
Wanneer was volgens jou de eerste oorlog na WW2?quote:
Jezelf niet te serieus nemen.....quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
je mag wel over mijn baby billetjes gaan
https://nos.nl/quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
?
Nederlands nieuws heeft weer aandacht voor andere zaken als headliner.
En ook hier loopt het niet meer zo snel.
En daar ga je weer.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Echt, je hebt het er over en ineens gaan de rillingen weer over mijn body. Er gebeuren daar nu ontzettend heftige dingen. De wereld kijkt toe en drinkt een wijntje. Pijnlijk.²
indiequote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wanneer was volgens jou de eerste oorlog na WW2?²
zoals elke fok!ker heb ik een flinke jongen maar zo flink istie nu ook weer nietquote:
hier zijn dingen aan het gebeuren jongensquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Heb ik geen talkpoeder voor nodig hoor
Ja, weet je wat het is Mascara-Klodder. Het is het humane onderdeel in mijn body wat steeds wordt getriggerd. Het gaat je niet in de koude kleren zitten. Denk aan die moeders, oma's, baby's, gehandicapten, buurmannen, weeskinderen. Opdat het nooit meer gebeurd. Slecht korte termijn geheugen is nog zachtjes uitgedrukt. Eigenlijk zouden we het moeten duiden met Alzheimer.quote:
Dat humane voel ik ook. Raar dat we er al zo lang niet uitkomen.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, weet je wat het is Mascara-Klodder. Het is het humane onderdeel in mijn body wat steeds wordt getriggerd. Het gaat je niet in de koude kleren zitten. Denk aan die moeders, oma's, baby's, gehandicapten, buurmannen, weeskinderen. Opdat het nooit meer gebeurd. Slecht korte termijn geheugen is nog zachtjes uitgedrukt. Eigenlijk zouden we het moeten duiden met Alzheimer.²
ben ik ook voorquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
En dan sta jij daar met eigenlijk alleen je blauwe helm als bescherming, ik zou het niet kunnen..
wat dat betreft zou ik meer voor een type vredesmissie als volgt zijn… als jullie allebei niet stoppen met vechten hier dan bombarderen we het politieke en militaire leiderschap van beide kanten helemaal de moeder.
7 October.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, weet je wat het is Mascara-Klodder. Het is het humane onderdeel in mijn body wat steeds wordt getriggerd. Het gaat je niet in de koude kleren zitten. Denk aan die moeders, oma's, baby's, gehandicapten, buurmannen, weeskinderen. Opdat het nooit meer gebeurd. Slecht korte termijn geheugen is nog zachtjes uitgedrukt. Eigenlijk zouden we het moeten duiden met Alzheimer.²
Volwassen mannen, waarschijnlijk hamas leden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:04 schreef Slayage het volgende:
Als de Russen dit soort dingen in Oekraïene zouden doen, zouden de Amerikanen niet zeggen zoals Kirby vandaag, "its war, people are going to die" maw Israël uit de wind houden.
[ twitter ]
Maar waar je jezelf van bewust van was?quote:
Dan zou je al je hele leven in die sombere staat moeten zijn, want er is sinds WW2 nog nooit overal in de wereld vrede geweest. Ik denk in de hele geschiedenis van de mensheid niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
het gebeurt toch weerquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dit is een duiding voor wat? Ik wil er niet vanuit gaan dat dit helemaal offtopic is mod.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
zoals elke fok!ker heb ik een flinke jongen maar zo flink istie nu ook weer niet
Maar waar je jezelf van bewust van was?quote:
Hier sta ik helemaal achter. Nu je eens niet van die bagger erachteraan postquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
lol, dit is geen jong hertje meer jongonsquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Maar waar je jezelf van bewust van was?
Bij mij Koeweit/Irak? Of is het Iran?
En natuurlijk Israël/Palestijnen.
Daarna Joegoslavië, zaten kinderen uit de oorlog bij me in de klas. Ookal 32/33(?) jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |