Tot voor kort zelfs de grootste vrede ooit volgens mij. Kijkend naar aantal oorlogen etc voor 2020.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:38 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dan zou je al je hele leven in die sombere staat moeten zijn, want er is sinds WW2 nog nooit overal in de wereld vrede geweest. Ik denk in de hele geschiedenis van de mensheid niet.
Je dacht iets zieligs op te pikken?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
lol, dit is geen jong hertje meer jongons
But you know, all wars are equal, but some wars are more equal then others.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:38 schreef Repentless het volgende:
[..]
Dan zou je al je hele leven in die sombere staat moeten zijn, want er is sinds WW2 nog nooit overal in de wereld vrede geweest. Ik denk in de hele geschiedenis van de mensheid niet.
Hey en de aanslagen van de PKK? Die gebeurden zeker wel in een vacuüm?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:17 schreef Slayage het volgende:
Guterrez: gras is groen
Israel: off with his head!
[ twitter ]
3 woorden: SOCIAL MEDIAquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:38 schreef Repentless het volgende:
[..]
NOS volg ik niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
https://nos.nl/
1 waar blijft het grondoffensief
2 psv tegen weetikveel
3 kamerdebat israel
4 rutte
5 al shifa ziekenhuis
6 kolonisten in Israel
7 iets met voetbal
8 oekraine
Ik mag hopen van ook nietquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dit is een duiding voor wat? Ik wil er niet vanuit gaan dat dit helemaal offtopic is mod.²
Denk het ook niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:38 schreef Repentless het volgende:
[..]
Met alle respect voor die mooie tedere wezens. Maar ik WEET zeker van niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:43 schreef MissButterflyy het volgende:
Als we nu de macht zouden geven aan vrouwen ging het er een stuk gemoedelijker aan toe denk ik.
Godzijdankquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ja. Vrouwelijke mensen zijn liefelijke wezens.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:43 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Denk het ook niet.
De mens is helaas een oorlogszuchtig wezen.
Als we nu de macht zouden geven aan vrouwen ging het er een stuk gemoedelijker aan toe denk ik.
ik vind heel veel van klodders maar niets zieligsquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:41 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je dacht iets zieligs op te pikken?
Die brengen het nu direct onder onze ogen. Het is geen ver van mijn bed show meer. Dus in die zin kan je het niet vergelijken met vroeger.quote:
Met alle respect voor vrouwen. Maar ik WEET zeker van niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met alle respect voor die mooie tedere wezens. Maar ik WEET zeker van niet.²
Je hebt expliciete beelden nodig om je je er druk over te maken?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die brengen het nu direct onder onze ogen. Het is geen ver van mijn bed show meer. Dus in die zin kan je het niet vergelijken met vroeger.²
quote:
Dan geeft extra cachet en oprechtheid aan een boodschap als je eerst een compliment noemt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Met alle respect voor vrouwen. Maar ik WEET zeker van niet.
Zo zou je ook normaal over vrouwen kunnen posten ipv tedere wezens en dan het ook nog respect noemen.
Falklands War and also Vietnam.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:41 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je dacht iets zieligs op te pikken?
Ik heb niks nodig.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:46 schreef Repentless het volgende:
[..]
Je hebt expliciete beelden nodig om je je er druk over te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |