Volgens mij heb je nog steeds geen punt gemaakt.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is allemaal verkeerd en bewijst het korte termijn geheugen van de wereld. Wat trouwens precies mijn punt was.²
nee, jij hebt een korte termijn geheugenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De wereld heeft geen korte termijn geheugen volgens jou?²
Die aanslag zag men niet aankomen. Men reageert.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dan kun je je 2 dingen afvragen:
• Had IsraëI vooraf een andere uitkomst gehoopt of
• IsraëI heeft hierop gerekend en neemt het als kosten voor de baten
Wat jullie?²
zijn moeder heeft wel een mispunt gemaaktquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:25 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Volgens mij heb je nog steeds geen punt gemaakt.
En dit is wat er feitelijk gebeurd. Helaasquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:24 schreef sp3c het volgende:
[..]
Israel is door een stel beesten aangevallen en grijpt die kans aan om Hamas de Palestijnen compleet de moeder te neuken
same differencequote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dit is wat er feitelijk gebeurd. Helaas²
Echt....zuig je moeder haar kolvende borsten met baby's die eraan hangenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je laat je van je volwassen kant zien?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Echt....zuig je moeder haar kolvende borsten met talkpoeder aan je legendarische tong nu.
nou dat vind ik wel wat expliciet hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Echt....zuig je moeder haar kolvende borsten met baby's die eraan hangen
met talkpoeder aan je legendarische tong nu.
quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:28 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Je laat je van je volwassen kant zien?
Valt mij ook op. Wss ook veel zelfde beelden.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:28 schreef MissButterflyy het volgende:
Is er verder nog nieuws?
Het lijkt of de aandacht langzaam minder lijkt te worden.
Same same toch.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
daar lijkt he echt totaal niet op hequote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:28 schreef MissButterflyy het volgende:
Is er verder nog nieuws?
Het lijkt of de aandacht langzaam minder lijkt te worden.
Dit gaat helaas verder dan mijn persoon. De wereld heeft een korte termijn geheugen. Als men zo kort op WW2 oorlogen start.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee, jij hebt een korte termijn geheugen
je kunt niet verder denken dan het laatste Israelische bombardement
Krijgen we hier al weken te lezen. Kan ook over baby-billetjes gaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou dat vind ik wel wat expliciet hoor
MEN IS NOOIT GESTOPTquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit gaat helaas verder dan mijn persoon. De wereld heeft een korte termijn geheugen. Als men zo kort op WW2 oorlogen start.²
?quote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
daar lijkt he echt totaal niet op he
je mag wel over mijn baby billetjes gaanquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Krijgen we hier al weken te lezen. Kan ook over baby-billetjes gaan.
Heb ik geen talkpoeder voor nodig hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2023 00:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
je mag wel over mijn baby billetjes gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |