SPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog AD
Steve Lookner live
![]()
Probeer zou het conflict opgelost hebben.
Rupibma opent toch een nieuw topic.
Rupibma is verantwoordelijk voor het conflict in Gaza!
Logic captain.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Die twee holbewoners waren ook wel OK, al snapte ik die humor toen nog niet helemaal. Fuck Eek tho.Altijd al geweest m'n beste.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:26 schreef Selenophilia het volgende:
Waarom is het opeens een gare sc topic geworden?"Pools are perfect for holding water"![]()
we geven het goede voorbeeld aan al die idioten daarquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:26 schreef Selenophilia het volgende:
Waarom is het opeens een gare sc topic geworden?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Aan mij ligt het niet. Ik ben ontspannen man.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:26 schreef Selenophilia het volgende:
Waarom is het opeens een gare sc topic geworden?
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma![]()
Wat heb ik gedaan?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:26 schreef HeatWave het volgende:
Logic captain.
![]()
![]()
lekker manquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Aan mij ligt het niet. Ik ben ontspannen man.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Langzaam richting meer en meer spanning en chaos, doet Hamas toch knap met die nepaanval op een ziekenhuisje.
https://twitter.com/EndGameWW3/status/1714737606062198790![]()
Het ligt altijd allemaal aan de moslimvrouwen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:26 schreef HeatWave het volgende:
Logic captain.
(is grapje hoor, ik mag d'r wel, vooral als ze soms zo lekker bitchy doet.)"Pools are perfect for holding water"![]()
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wie noem je bitch, vriend?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:30 schreef probeer het volgende:
[..]
Het ligt altijd allemaal aan de moslimvrouwen.
(is grapje hoor, ik mag d'r wel, vooral als ze soms zo lekker bitchy doet.)![]()
Deze mate van sereniteit en goedlachse bipsen is eigenlijk wat ze nodig hebben daar. Kijk hoe fijn we met elkaar om gaan hier.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
We hebben zo allemaal onze kinks.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:30 schreef probeer het volgende:
[..]
Het ligt altijd allemaal aan de moslimvrouwen.
(is grapje hoor, ik mag d'r wel, vooral als ze soms zo lekker bitchy doet.)´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Dus ja, eigenlijk is mijn familie verantwoordelijk voor de verdere Islamisering van Nederland. Geen van ons is binnen de eigen etnische genenpool getrouwd.
Nu ik dit nieuws naar buiten heb gebracht: kan iemand kijken of het nog goed gaat met HeatWave.Allah Al Watan Al Malik![]()
Beetje sc kan de gemoederen onderling wat bedarenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:26 schreef Selenophilia het volgende:
Waarom is het opeens een gare sc topic geworden?![]()
En nu ga ik even peep show kijken. Geen bom/raket-aanvallen terwijl ik weg ben h."Pools are perfect for holding water"![]()
Die wordt dagelijks geterroriseerd dus geloof het niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
Dus ja, eigenlijk is mijn familie verantwoordelijk voor de verdere Islamisering van Nederland. Geen van ons is binnen de eigen etnische genenpool getrouwd.
Nu ik dit nieuws naar buiten heb gebracht: kan iemand kijken of het nog goed gaat met HeatWave.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Woont ie in Gaza dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Die wordt dagelijks geterroriseerd dus geloof het niet.Allah Al Watan Al Malik![]()
Omdat er gelukkig even weinig echt gebeurt qua actie. Spanning loopt op, Amerikaanse bases op hoogste niveau van waakzaamheid, negatieve reisadviezen, aanstomende vloten, schotenwisselingen met de noordelijke grens, maar gelukkig ontploft er even niks groots en zeker geen ziekenhuis.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:26 schreef Selenophilia het volgende:
Waarom is het opeens een gare sc topic geworden?
Hopelijk morgen meer geen nieuws=goed nieuws.![]()
Ja hoor gaat prima, vooral omdat je steeds meer laat zien dat alles wat weggezet werd als rechtse leugens gewoon openbaar gepost wordt inmiddelsquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
Nu ik dit nieuws naar buiten heb gebracht: kan iemand kijken of het nog goed gaat met HeatWave..
Get woke, go broke!![]()
Ik heb zelfs een jodin in de familie. Met kind van een moslim. We hebben onze eigen gaza om de hoek.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
Nu ik dit nieuws naar buiten heb gebracht: kan iemand kijken of het nog goed gaat met HeatWave.![]()
nee "hier" in Nederland en/of het westen man, lees nu toch meequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jij bent een Nederlandse man, he? Geen enkel ander volk die dit zegt nml, zijn altijd Nederlandse mannen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Jou, zo af en toe.
Never change <3![]()
Klopt, zo heb ik ook twee kinderen van gemengde komaf. Dat is de toekomst van Nederland.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor gaat prima, vooral omdat je steeds meer laat zien dat alles wat weggezet werd als rechtse leugens gewoon openbaar gepost wordt inmiddels.
Allah Al Watan Al Malik![]()
Dat geen een een Pool getrouwd is, heeft toch niets met 'de' islamisering te maken?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
Dus ja, eigenlijk is mijn familie verantwoordelijk voor de verdere Islamisering van Nederland. Geen van ons is binnen de eigen etnische genenpool getrouwd.![]()
Nederlandse mannen noemen je altijd een bitch?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:35 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Jij bent een Nederlandse man, he? Geen enkel ander volk die dit zegt nml, zijn altijd Nederlandse mannen.
damnOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En ik maar een ban krijgen in VER door een overijverige mod![]()
VER
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2023 22:37:15 ]![]()
ik ben zelf van gemengde komaf, het komt nu wel akelig dichtbij zoquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, zo heb ik ook twee kinderen van gemengde komaf. Dat is de toekomst van Nederland.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Nou, mooi toch? Veel plezierquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, zo heb ik ook twee kinderen van gemengde komaf. Dat is de toekomst van Nederland..
Get woke, go broke!![]()
Big Suze (lid van het Britse koningshuis)quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:33 schreef probeer het volgende:
En nu ga ik even peep show kijken. Geen bom/raket-aanvallen terwijl ik weg ben h.![]()
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Er is toch al een F1 forum?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:37 schreef Selenophilia het volgende:
VERVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
zal wel terecht zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:37 schreef Selenophilia het volgende:
VEROp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Met Gaza doelde ik op de Schilderswijk. Excuus.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee "hier" in Nederland en/of het westen man, lees nu toch meeAllah Al Watan Al Malik![]()
Nee. Dat ze me lekker bijdehand vinden. Dat ze daar van houden.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nederlandse mannen noemen je altijd een bitch?
damn
Turkse mannen bijv houden er niet van. Om ontopic te blijven: denk Isralirs ook niet![]()
Nadat je compleet out gegaan bent op Isral en de Zionisten is dit je antwoord.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:04 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dan zoek je op mycroft. Ik kan er niets aan doen dat jij een digibeet bent.
Hoe serieus ben je eigenlijk?
Ik vind dit echt beyond. Je was zo zeker van je zaak. Isral was de duivel. Schiet zomaar een ziekenhuis aan puin.
En nu?
Nul komma nada.
Besef je wel wat dit betekent?
Hoe erg dit is?
Er gaat niemand ooit nog een Palestijns slachtoffer serieus nemen. Want de Palestijnen kunnen het zelf wel gedaan hebben met hun eigen raket.![]()
Ik ga mee en verhoog de pot met drie.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, zo heb ik ook twee kinderen van gemengde komaf. Dat is de toekomst van Nederland.![]()
Door te bestaan speel je de rechtse waarheid in de kaart.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben zelf van gemengde komaf, het komt nu wel akelig dichtbij zoAllah Al Watan Al Malik![]()
schilderswijk is nog best gezellig andersquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met Gaza doelde ik op de Schilderswijk. Excuus.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik ben een lichtpunt in een zee van duisternisquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Door te bestaan speel je de rechtse waarheid in de kaart.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
En: Nederlanders vinden het altijd prachtig als je als niet-westerse vrouw/meisje lekker bijdehand bent. Een onbevangen jongetje is meteen zeker een prinsje thuis en kan niet met leiding omgaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:38 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nee. Dat ze me lekker bijdehand vinden. Dat ze daar van houden.
Turkse mannen bijv houden er niet van. Om ontopic te blijven: denk Isralirs ook niet![]()
![]()
dit boeit echt helemaal niemandquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
In welke kant van Nederland woont ie?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee "hier" in Nederland en/of het westen man, lees nu toch mee![]()
de foute kant!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In welke kant van Nederland woont ie?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
OP heeft mij gevraagd de TT aan te passen en op haar verzoek gedaan. Denk ook wel dat we die topic titel ter harte moeten nemen.Lach met een schone bips![]()
Passende tweet bij deze kumbaya moment.
Blessed are the peacemakersIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Terwijl de meeste vrouwen enorm veel temperament hebben en niet stil zijn. Ik doe iets verkeerd, denk ik.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En: Nederlanders vinden het altijd prachtig als je als niet-westerse vrouw/meisje lekker bijdehand bent. Een onbevangen jongetje is meteen zeker een prinsje thuis en kan niet met leiding omgaan.![]()
Neem aan dat Nederlanders tot de islam zijn bekeerd (toegevoegd).quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:36 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dat geen een een Pool getrouwd is, heeft toch niets met 'de' islamisering te maken?
Heb ook een familielid waarbij dat is gebeurd. Op basis daarvan zou ik zeggen dat het helpt om wat......naef te zijn (voorzichtig uitgedrukt).´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
🥰quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
OP heeft mij gevraagd de TT aan te passen en op haar verzoek gedaan. Denk ook wel dat we die topic titel ter harte moeten nemen.![]()
beetje zoetsappig wmbquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
OP heeft mij gevraagd de TT aan te passen en op haar verzoek gedaan. Denk ook wel dat we die topic titel ter harte moeten nemen.
soms moet er gewoon iemand winnen voordat het uberhaupt vrede kan wordenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Reguliere media nemen nog steeds klakkeloos het dodental dat door Hamas gecommuniceerd wordt over...
Terwijl o.a. Bellingcat een dodental van 30-50 waarschijnlijker acht. Wat past bij een inslag/brand op de binnenplaats.![]()
Het was een taalgrapje zonder 'ja maar' of 'context' 👍 , ik heb verder geen flauw ideequote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:43 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Neem aan dat Nederlanders tot de islam zijn bekeerd (toegevoegd).
Heb ook een familielid waarbij dat is gebeurd. Op basis daarvan zou ik zeggen dat het helpt om wat......naef te zijn (voorzichtig uitgedrukt).![]()
Nah. Zou de Rijdende Rechter dit niet kunnen redden denk je? Uiteindelijk zijn het gewoon 2 buren die ruzie hebben over een hek.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
beetje zoetsappig wmb
soms moet er gewoon iemand winnen voordat het uberhaupt vrede kan wordenOpinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
OP of TS?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
OP heeft mij gevraagd de TT aan te passen en op haar verzoek gedaan. Denk ook wel dat we die topic titel ter harte moeten nemen.FOK! verstandig, lees een P.I.![]()
Soms moeten mensen gewoon lekker op hun ballen blijven zitten denk ik... Welk geslacht heeft de meeste oorlogen begonnen? (ok, als Hillary Clinton aan de macht was gekomen had ik nooit recht van spreken gehad gezien haar oorlogszucht. Maar verder? Cleopatra?)quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
beetje zoetsappig wmb
soms moet er gewoon iemand winnen voordat het uberhaupt vrede kan wordenLach met een schone bips![]()
Sorry man, maar ik ben gewoon klaar met dat gezuig de hele dag. Jullie hebben niet wat ik heb: janken, zeuren, schijnheilige Turken die moord en brand schreeuwen op IG om Palestijnen die ze vorige week niets interesseerden.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
beetje zoetsappig wmb
soms moet er gewoon iemand winnen voordat het uberhaupt vrede kan worden
Moest even positief denken.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2023 22:47:58 ]![]()
die heeft belangrijkere zaken op te lossenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nah. Zou de Rijdende Rechter dit niet kunnen redden denk je? Uiteindelijk zijn het gewoon 2 buren die ruzie hebben over een hek.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik weet het.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:45 schreef Breekfast het volgende:
Reguliere media nemen nog steeds klakkeloos het dodental dat door Hamas gecommuniceerd wordt over...
Terwijl o.a. Bellingcat een dodental van 30-50 waarschijnlijker acht. Wat past bij een inslag/brand op de binnenplaats.
Maar ja. Het blijken nu Palestijnse raketten te zijn.
Op hun eigen bevolking.
Ik vind het een slachting.![]()
the fuck is dit nou weerquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:47 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Sorry man, maar ik ben gewoon klaar met dat gezuig de hele dag. Jullie hebben niet wat ik heb: janken, zeuren, schijnheilige Turken die moord en brand sxhreeuwenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nah. Zou de Rijdende Rechter dit niet kunnen redden denk je? Uiteindelijk zijn het gewoon 2 buren die ruzie hebben over een hek.![]()
![]()
Ik moet denken aan de Christmas truce https://en.wikipedia.org/wiki/Christmas_truceIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
"Hoe zit het nu met die pannenkoekencarrousel?"quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
die heeft belangrijkere zaken op te lossen
Maar even zonder gekheid, om het op te lossen moet er inderdaad een derde partij tussen zitten die niks heeft met de bullshit die beide zijden erbij proberen te trekken. Ironisch gezien de regio zou het kaliber van Salomon hier voor nodig zijn.![]()
Mwah, vrouwen slaan elkaar de hersens al in bij de uitverkoop bij de Beijenkorfquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Soms moeten mensen gewoon lekker op hun ballen blijven zitten denk ik... Welk geslacht heeft de meeste oorlogen begonnen? (ok, als Hillary Clinton aan de macht was gekomen had ik nooit recht van spreken gehad gezien haar oorlogszucht. Maar verder? Cleopatra?).
Get woke, go broke!![]()
Dat is bewezen ja?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:47 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ik weet het.
Maar ja. Het blijken nu Palestijnse raketten te zijn.
Op hun eigen bevolking.
Ik vind het een slachting.![]()
Niet online shoppenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, vrouwen slaan elkaar de hersens al in bij de uitverkoop bij de Beijenkorf.
![]()
![]()
Ik ken zelfs moslims.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:35 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een jodin in de familie. Met kind van een moslim. We hebben onze eigen gaza om de hoek.
Bijzonder h.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik ken ze ook. Maar het soort dat jullie leuk vinden (niet praktiserend).quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ken zelfs moslims.
Bijzonder h.![]()
Waar kwamen al die doden en gewonden op de livebeelden gister dan vandaan?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:45 schreef Breekfast het volgende:
Terwijl o.a. Bellingcat een dodental van 30-50 waarschijnlijker acht. Wat past bij een inslag/brand op de binnenplaats.Allah Al Watan Al Malik![]()
Mwah, ik heb een niet-westerse collega en ik vind het enorm schattig dat ze bescheiden is en heel attentquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En: Nederlanders vinden het altijd prachtig als je als niet-westerse vrouw/meisje lekker bijdehand bent. Een onbevangen jongetje is meteen zeker een prinsje thuis en kan niet met leiding omgaan.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Dan ben je toch geen moslim meer? Of hoe werkt dat?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:53 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik ken ze ook. Maar het soort dat jullie leuk vinden (niet praktiserend).A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
vrouwen aan de macht is een redelijk nieuw dingetje, gun het wat tijdquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Soms moeten mensen gewoon lekker op hun ballen blijven zitten denk ik... Welk geslacht heeft de meeste oorlogen begonnen? (ok, als Hillary Clinton aan de macht was gekomen had ik nooit recht van spreken gehad gezien haar oorlogszucht. Maar verder? Cleopatra?)
we hebben al Thatcher gehad en meer ontopic Golda Mer die bewezen dat vrouwen weinig moeite hebben met oorlog voerenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Er is momenteel geen enkele geloofwaardige tussenpartij te bedenken.. best wel heftig eigenlijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
"Hoe zit het nu met die pannenkoekencarrousel?"
Maar even zonder gekheid, om het op te lossen moet er inderdaad een derde partij tussen zitten die niks heeft met de bullshit die beide zijden erbij proberen te trekken. Ironisch gezien de regio zou het kaliber van Salomon hier voor nodig zijn.Allah Al Watan Al Malik![]()
Iemand met een grote bek kan ook attent zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:54 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Mwah, ik heb een niet-westerse collega en ik vind het enorm schattig dat ze bescheiden is en heel attent
Vrouwen zijn veelzijdig.![]()
Jij hebt er meer dan 400 kunnen tellen op die beelden ja? Knap.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar kwamen al die doden en gewonden op de livebeelden gister dan vandaan?![]()
IK HEB 50000X GEZEGD DAT IK GEEN MOSLIM BENquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ben je toch geen moslim meer? Of hoe werkt dat?![]()
Ik heb steeds 300 gelezenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:56 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jij hebt er meer dan 400 kunnen tellen op die beelden ja? Knap.![]()
Dankbaar voor Sabra en Shatila? Voor de eeuwige vluchtelingenstatus waarmee ze nog niet eens tweederangsburgers zijn?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ken evengoed Palestijnse Arabieren. Die zijn naar Libanon gevlucht. En die zijn de Arabieren, in dit geval Libanezen, erg dankbaar juist. Dus ja, gevalletje zwart wit... nuance..
En voor het geval je het niet weet, in Libanon was de moordenaar van Sabra en Shatila tot vorig jaar president. Kennelijk is massamoord op Palestijnen in Libanon geen belemmering voor het hoogste ambt.![]()
Een goeie voor- en achterzijde is idd belangrijk bij een vrouwquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:55 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Iemand met een grote bek kan ook attent zijn.
Vrouwen zijn veelzijdig..
Get woke, go broke!![]()
Mooi dat er ondertussen ook ruimte is voor reacties als van Mo Salah en Ramsey Nasr. Dat zou het journaal moeten openen, niet het relletje in den haag.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Nou het ging meer om honderdtallen dan tientallen ja. Dat is niet zo lastig te zien met hele hallen vol en ambulances die de hele tijd af en aan rijden.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:56 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jij hebt er meer dan 400 kunnen tellen op die beelden ja? Knap.Allah Al Watan Al Malik![]()
NeeHee, ik bedoel als je niet praktiseert dan kan je toch geen moslim meer zijn?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:56 schreef Rupibma het volgende:
[..]
IK HEB 50000X GEZEGD DAT IK GEEN MOSLIM BENA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
de rest stond er nog niet he snelle jellequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:47 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Sorry man, maar ik ben gewoon klaar met dat gezuig de hele dag. Jullie hebben niet wat ik heb: janken, zeuren, schijnheilige Turken die moord en brand schreeuwen op IG om Palestijnen die ze vorige week niets interesseerden.
Moest even positief denken.![]()
![]()
Letterlijk, ltterlijk de VN is hiervoor in het leven geroepen. En zij hadden Isral al decennia eerder kunnen en moeten terugfluiten. Nu kan dat niet meer.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er is momenteel geen enkele geloofwaardige tussenpartij te bedenken.. best wel heftig eigenlijk.Dit, dus.![]()
Genoeg Palestijnen die alsnog het Libanees staatsburgerschap hebben gekregen. En verder geef ik alleen maar aan hoe zij erin stonden. Dat jij je daar niet in kan vinden daar kan ik weer niks mee.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:56 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dankbaar voor Sabra en Shatila? Voor de eeuwige vluchtelingenstatus waarmee ze nog niet eens tweederangsburgers zijn?
En voor het geval je het niet weet, in Libanon was de moordenaar van Sabra en Shatila tot vorig jaar president. Kennelijk is massamoord op Palestijnen in Libanon geen belemmering voor het hoogste ambt.Allah Al Watan Al Malik![]()
als zelfs bansheeboy het niet snapt gaat er echt iets goed foutOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Leugens.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
de rest stond er nog niet he snelle jelleWhy not? Om moslim te zijn moet je wat zaken geloven. Om een goede soenniet te zijn heb je de vijf zuilen en de rest bespaar ik je.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NeeHee, ik bedoel als je niet praktiseert dan kan je toch geen moslim meer zijn?![]()
Moet je trouwens wel bedanken omdat ik er nu achter ben gekomen dat dit familielid waarschijnlijk op social media zit. En dat er een geringe kans bestaat dat mijn familie in de komende maanden om bepaalde redenen nog wel in het nieuws kan komen (uiteraard op een vredelievende manierquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:45 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het was een taalgrapje zonder 'ja maar' of 'context' 👍 , ik heb verder geen flauw idee).
Maar dan praktiseer je toch?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:01 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Leugens.
[..]
Why not? Om moslim te zijn moet je wat zaken geloven. Om een goede soenniet te zijn heb je de vijf zuilen en de rest bespaar ik je.
Verwarrend allemaal hoor.
Get woke, go broke!![]()
de mod in mij kan de edithistorie van de post gewoon inzienquote:
just sayinOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dit kan nietquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, vrouwen slaan elkaar de hersens al in bij de uitverkoop bij de Beijenkorf.
kan welOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
I know. Wilde gewoon klieren.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
de mod in mij kan de edithistorie van de post gewoon inzien
just sayinGeloven is geloven.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar dan praktiseer je toch?
Verwarrend allemaal hoor.
Praktiseren is 5 x per dag bidden en zulks.
Ken niemand die dat doet, respect als iemand dat volhoudt.![]()
Incorrect, het kan wel, zie de postquote:.
Om het waarom, geen idee, ik kom er nooit, foutje.
Get woke, go broke!![]()
leugens!!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Is ook erg moeilijk, 5 x 5 minuten per dag.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:04 schreef Rupibma het volgende:
Geloven is geloven.
Praktiseren is 5 x per dag bidden en zulks.
Ken niemand die dat doet, respect als iemand dat volhoudt.Allah Al Watan Al Malik![]()
Je dacht ik kom even trollen?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:04 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor zielige polariserende shit. Moslim kinderen worden net zo gepest.![]()
Wat is er met jou man? Je gedraagt je als een kupek.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:01 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dit had ik verwacht. Dit is echt heel slecht.
Bron?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:04 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor zielige polariserende shit. Moslim kinderen worden net zo gepest.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
je zusje heeft na 2 al hoofdpijn andersquote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is ook erg moeilijk, 5 x 5 minuten per dag.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Het zou trouwens een "leuke" mediale stunt zijn wanneer de essentile hulpgoederen niet via Egypte maar vanuit Isral worden (door)gestuurd. 's Kijken of de Gazanen die "handreiking" van hun veronderstelde vijanden zouden willen accepteren.
Dit als Free2Go PR tipje voor Bibi.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
In Nederland? Ga ergens anders trollen kneus.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:04 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor zielige polariserende shit. Moslim kinderen worden net zo gepest.![]()
Ben je zo snel klaar ja... mijn hemel.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
je zusje heeft na 2 al hoofdpijn andersAllah Al Watan Al Malik![]()
Weet niet, zeg jij het maar. Het is ook maar net waar een mod zin in heeft toch. Lekker offtopic chatten enzo.quote:![]()
Turk he. Zit in ons aard.quote:Wou dat ik gelovig was, had graag gebeden en zulks. Ik zie mensen alleen precies bidden als ze niet ok zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is ook erg moeilijk, 5 x 5 minuten per dag.![]()
En geen posts over Den Haag?"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.![]()
vind ik wel genoegquote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ben je zo snel klaar ja... mijn hemel.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gun even het moment van rust. Straks gaan we weer.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:07 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Weet niet, zeg jij het maar. Het is ook maar net waar een mod zin in heeft toch. Lekker offtopic chatten enzo.![]()
we hadden het net over de schilderswijkquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wtf is dit nou weer voor ontkenningquote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:07 schreef DutchPandora het volgende:
[..]
In Nederland? Ga ergens anders trollen kneus.![]()
??
![]()
De Gelgameks! (niet mee daten). Ze zijn wel Katholiek, is dat erg?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er is momenteel geen enkele geloofwaardige tussenpartij te bedenken.. best wel heftig eigenlijk.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Klopt, maar dan zou dat niet de karaktereigenschap zijn waarmee je iemand zou omschrijven.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:55 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Iemand met een grote bek kan ook attent zijn.
Vrouwen zijn veelzijdig.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
forget about the gelgameks!quote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Jawel, ik word omschreven als lief, attent, zorgzaam en bijdehand.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Klopt, maar dan zou dat niet de karaktereigenschap zijn waarmee je iemand zou omschrijven.
Niet alles is zwart wit. Beetje zoals Israel en Gaza.![]()
maakt niet uit, daarna ga ik ijshockey kijkenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Matigjes, ga je dames mee teleurstellen.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
FoRgEt AbOuT tHe GeLgAmEkS!??!!1!!??quote:Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Ah, sorry, mijn fout, dan klopt het idd.quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik call met drie blanke kinderen, maar eentje is wel in Saoedie Arabi geboren.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ga mee en verhoog de pot met drie.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw![]()
mwahquote:[ afbeelding ] Op woensdag 18 oktober 2023 22:38 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Nadat je compleet out gegaan bent op Isral en de Zionisten is dit je antwoord.
Hoe serieus ben je eigenlijk?
Ik vind dit echt beyond. Je was zo zeker van je zaak. Isral was de duivel. Schiet zomaar een ziekenhuis aan puin.
En nu?
Nul komma nada.
Besef je wel wat dit betekent?
Hoe erg dit is?
Er gaat niemand ooit nog een Palestijns slachtoffer serieus nemen. Want de Palestijnen kunnen het zelf wel gedaan hebben met hun eigen raket.
dit is niet de eerste keer ofzoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
FoRgEt AbOuT tHe GeLgAmEkS!??!!1!!??
Wat heb je toch met zijn zusje steedsquote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
je zusje heeft na 2 al hoofdpijn anders![]()
![]()
Maar ook over dat er met vuurwerk is gegooid op de ME door pro Palestina supporters?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
we hadden het net over de schilderswijk"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Pics van het zusje?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
je zusje heeft na 2 al hoofdpijn andersVoor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Sorry. Wat zeg je hier?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is er met jou man? Je gedraagt je als een kupek.![]()
Dit kan cht niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
je zusje heeft na 2 al hoofdpijn anders
Niet.
dat wil haar man ook wel eens wetenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat heb je toch met zijn zusje steedsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Southpark.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:09 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
De Gelgameks! (niet mee daten). Ze zijn wel Katholiek, is dat erg?
heb het wel langs zien komenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:11 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Maar ook over dat er met vuurwerk is gegooid op de ME door pro Palestina supporters?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:43 schreef Slayage het volgende:
Passende tweet bij deze kumbaya moment.
Blessed are the peacemakers
[ twitter ]
Plaats hier uw advertentie![]()
Stiekem toch bij de ME gegaan?quote:A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ja het verbaast me oprecht dat je mensen dankbaar bent die een serieuze massamoord op je volk hebben gepleegd. En dan echt SD-stijl hele families neermaaien inclusief de kinderen en voor de lol nog een paar zwangere vrouwen opensnijden. Dat je die mensen dan dankbaar bent lijkt mij meer vergevingsgezind dan ik zou kunnen opbrengen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Genoeg Palestijnen die alsnog het Libanees staatsburgerschap hebben gekregen. En verder geef ik alleen maar aan hoe zij erin stonden. Dat jij je daar niet in kan vinden daar kan ik weer niks mee.
P.S. volgens Wikipedia hebben er pas tijdens de syrische bezetting Palestijnse vluchtelingen een paspoort gekregen.![]()
quote:
Gelukkig, dan kan ik wel rustig slapen vanavond.quote:"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Das gek, want ze werden juist gearresteerd! Hebben ze al een Politieman invalide geslagen? Op 6 januari heb ik niemand gearresteerd zien worden. Maakt het bestormen van het Capitool natuurlijk niet ineens toegestaan ofzo.quote:
Edit: honderden mensen gearresteerd, waaronder 2 die politie aanvielen, overigens. De rest zal ook wel straf krijgen.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Hij gaat weer de portemonnee trekken. Een Amerikaanse vriend van mij loopt daar ook altijd over te klagenquote:
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
nee dat lijkt me een kutbaanquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat is die D?quote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ja, zo werkt eigenschap niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:09 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Jawel, ik word omschreven als lief, attent, zorgzaam en bijdehand.
Niet alles is zwart wit. Beetje zoals Israel en Gaza.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Is best leuk hoor, waterkanonnen enzoquote:vooral als ze de snelweg bezetten... Kill FRENZY!!!
Lach met een schone bips![]()
Ja, dat komt omdat de wereld niet zo zwart wit is. Komen we weer helemaal terug naar de kern van het verhaal. De Duitsers waren ook niet allemaal nazi's he..quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:14 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja het verbaast me oprecht dat je mensen dankbaar bent die een serieuze massamoord op je volk hebben gepleegd. En dan echt SD-stijl hele families neermaaien inclusief de kinderen en voor de lol nog een paar zwangere vrouwen opensnijden. Dat je die mensen dan dankbaar bent lijkt mij meer vergevingsgezind dan ik zou kunnen opbrengen.Allah Al Watan Al Malik![]()
Je had in dit geval de Koerden als voorbeeld kunnen geven. Closer to home.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat de wereld niet zo zwart wit is. Komen we weer helemaal terug naar de kern van het verhaal. De Duitsers waren ook niet allemaal nazi's he..![]()
Deezquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
Je hebt mijn P.S. Gemist, die paspoorten kregen ze in opdracht van de Syrische bezetters in 1994. Dus of de Libanezen het daar echt mee eens waren is nogal twijfelachtig.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat de wereld niet zo zwart wit is. Komen we weer helemaal terug naar de kern van het verhaal. De Duitsers waren ook niet allemaal nazi's he..
Je vind het dus ook ok om een massamoordenaar als president te hebben?![]()
Ewa zina, keur je goed dat joodse kindertjes van school moeten door pestgedrag?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is er met jou man? Je gedraagt je als een kupek.
Je moeder is een kpek.![]()
Het is ook een beetje rare opmerking in dit verband. Want de Duitsers hebben na WW II niet Eichmann als president gekozen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:18 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Je had in dit geval de Koerden als voorbeeld kunnen geven. Closer to home.![]()
Wat zei je?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:22 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Geef gewoon antwoord. Je was zo stellig gister. Nu niet meer zo.![]()
Dit is de tweede keer vandaag. Waar beweer of insinueer ik dat? In het vorige topic staat er nog een duidelijke vraag van mij aan jou open ga je die nog beantwoorden?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:20 schreef HiZ het volgende:
[..]
Je hebt mijn P.S. Gemist, die paspoorten kregen ze in opdracht van de Syrische bezetters in 1994. Dus of de Libanezen het daar echt mee eens waren is nogal twijfelachtig.
Je vind het dus ook ok om een massamoordenaar als president te hebben?
Ik geef aan dat ik Palestijnse Libanezen ken die de Libanezen dankbaar zijn. Kennelijk kan je daar slecht tegen omdat je persee Arabieren zwart moet maken. Ze moeten allemaal kut zijn, want ze hebben kutregeringen.
Ik heb zelf helemaal geen reet met Arabieren, dus ik heb er verder ook geen enkel belang bij om ze mooier of slechter te representeren. Ik vertel gewoon wat mensen mij hebben verteld, zoals ze jou dat ook hebben verteld.Allah Al Watan Al Malik![]()
Nee, keur ik niet goed. Eigenlijk van geen enkele "kindertjes". En jij?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:20 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ewa zina, keur je goed dat joodse kindertjes van school moeten door pestgedrag?
Je bent toch niet blind of zo?quote:
Je was zo zeker gister. Zo boos op Isral.
En nu is het anders. En hoor ik je niet.
Hoe triest is dat?![]()
Wat zannik je dan?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, keur ik niet goed. Eigenlijk van geen enkele "kindertjes". En jij?![]()
🤡quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:28 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Je bent toch niet blind of zo?
Je was zo zeker gister. Zo boos op Isral.
En nu is het anders. En hoor ik je niet.
Hoe triest is dat?![]()
Ik had het over je algemene gedrag. Haal die sguk uit je oren. Maar vindt jij van de kindertjes die worden weggepest?quote:
Bedoel je sucuk?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik had het over je algemene gedrag. Haal die sguk uit je oren. Maar vindt jij van de kindertjes die worden weggepest?![]()
Lekker man. Lang niet op. In een heerlijke pide.quote:
Theetje erbij.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lekker man. Lang niet op. In een heerlijke pide.![]()
![]()
Is te sterk man, na twee happen misselijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lekker man. Lang niet op. In een heerlijke pide.Allah Al Watan Al Malik![]()
Zat dit te denken. Waarom altijd een conclusie zonder ons mee te nemen in de weg er naar toe.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hup, gewoon openbaar maken die Intel. Zwaarwegend belang.![]()
Hmmm...quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:25 schreef Mutant01 het volgende:
Ik geef aan dat ik Palestijnse Libanezen ken die de Libanezen dankbaar zijn.![]()
En ook altijd afkomstig van de WC Eend ploeg.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:33 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Zat dit te denken. Waarom altijd een conclusie zonder ons mee te nemen in de weg er naar toe.Allah Al Watan Al Malik![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is te sterk man, na twee happen misselijk.![]()
![]()
Is wel ruwe Ottomanen food.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is te sterk man, na twee happen misselijk.
De klassieke!
De ellende is...... Hoeveel mensen denken nog zelf na? Of hoeveel mensen volgen een narratief? Hoeveel mensen volgen hun onderbuik gevoelens?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, dat komt omdat de wereld niet zo zwart wit is. Komen we weer helemaal terug naar de kern van het verhaal. De Duitsers waren ook niet allemaal nazi's he..
In deze kwestie denk ik dat het heel lastig gaat worden een absolute waarheid te vinden. En echt serieus, kap met de waanzin, ga om de tafel zitten.. Drink thee, heb goed voedsel samen. Eet en zorg voor een weg voor de Palestijnen die op de vlucht zijn geslagen en geen huis of haard meer hebben.
We praten steeds over vergeldingsacties voor de waanzin die Hamas heeft aangericht, en natuurlijk wil Isral terugslaan en als land is dat hun goed recht. Maar ik denk dat veel mensen Palestijnen zien als Hamas, dit is gewoon niet waar in mijn ogen. En ik snap ook dat Isral die grens met Egypte niet open wilde omdat Hamas leden dan ook kunnen ontsnappen.. Ik snap het allemaal, maar laat burgers hier niet de dupe van zijn zoals er al veel burger doden gevallen zijn aan beide kanten.
Het gaat gewoon fout aan alle kanten, feit blijft wel. Wat Hamas tegen Isralirs gedaan heeft moet echt niet zonder weerwoord blijven, dat was gewoon een slachtpartij. Moet je dan de Palestijnen hetzelfde aandoen? Palestijnen zijn geen Hamas en dat maakt het wel moeilijk.
En dan krijg je aanslagen als in Belgi, we zijn elkaar niet aan het helpen... Mens, Bloed, zelfde wezens...
Meer dan 2000 jaar hebben we de kans gehad, en wat doen we?
TRIEST!Lach met een schone bips![]()
Je antwoordt met een smiley. Dus geen antwoord.quote:
Heel bijzonder. Je ziet niet wat dit betekent
Ben je soms anti Palestijnen,?
Ik vind je antwoorden echt heel bizar. Maar goed iedereen heeft recht op zijn mening.![]()
Al veel voorbijgekomen hier zelfs aan video's die het aannemelijk maken. Daar je ogen voor sluiten is eigen keuze.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hup, gewoon openbaar maken die Intel. Zwaarwegend belang.![]()
Inlichtingendienst: *deelt bevindingen*
Mensen die het niet eens zijn met bevindingen: "hoe durven ze hun topgeheime methodes niet te delen zodat wij die kunnen toetsen"
Diezelfde mensen eerder nog: *geven Isral direct de schuld, spreekt van schande, zoeken de meest vage bronnen op om hun punt kracht bij te zetten*100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Is mijn Mocrobuikje niet voor gemaakt. Wellicht omdat ze nooit de Mocro's gekoloniseerd hebben.quote:Allah Al Watan Al Malik![]()
Omdat daarmee geheimpjes zouden kunnen worden verklapt die men niet wil prijsgeven.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:33 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Zat dit te denken. Waarom altijd een conclusie zonder ons mee te nemen in de weg er naar toe.![]()
En mijn romige buikje dan.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is mijn Mocrobuikje niet voor gemaakt. Wellicht omdat ze nooit de Mocro's gekoloniseerd hebben.
Ik weet niet of ik Arabieren per se zwart moet maken. Ik denk dat dat misschien zo lijkt doordat ik hier iets teveel ben blootgesteld aan wappies van de middenoosterse soort.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dit is de tweede keer vandaag. Waar beweer of insinueer ik dat? In het vorige topic staat er nog een duidelijke vraag van mij aan jou open ga je die nog beantwoorden?
Ik geef aan dat ik Palestijnse Libanezen ken die de Libanezen dankbaar zijn. Kennelijk kan je daar slecht tegen omdat je persee Arabieren zwart moet maken. Ze moeten allemaal kut zijn, want ze hebben kutregeringen.
Ik heb zelf helemaal geen reet met Arabieren, dus ik heb er verder ook geen enkel belang bij om ze mooier of slechter te representeren. Ik vertel gewoon wat mensen mij hebben verteld, zoals ze jou dat ook hebben verteld.
Waarbij je dus krijgt dat elke vorm van redelijkheid wordt 'beloond' met een tsunami van leugens en propaganda dat inderdaad het parkeerplaats idee zijn charmes begint te krijgen.![]()
Kan je daar voorbeelden van geven, concreet.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:36 schreef Nattekat het volgende:
Mensen die het niet eens zijn met bevindingen: "hoe durven ze hun topgeheime methodes niet te delen zodat wij die kunnen toetsen"
Diezelfde mensen eerder nog: *geven Isral direct de schuld, spreekt van schande, zoeken de meest vage bronnen op om hun punt kracht bij te zetten*Allah Al Watan Al Malik![]()
Als je met mij een goed normaal gesprek wilt, mag je eerst je toon aanpassen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:36 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Je antwoordt met een smiley. Dus geen antwoord.
Heel bijzonder. Je ziet niet wat dit betekent
Ben je soms anti Palestijnen,?
Ik vind je antwoorden echt heel bizar. Maar goed iedereen heeft recht op zijn mening.
Ik word hier al een week beschuldigd van jodenhaat en pro hamas zijn. Dat soort sentimenten laat ik gaan en die report ik nu gewoon.
Begin je vraag en of opmerkingen normaal. Helpt ipv 4 keer dezelfde zooi posten.![]()
Ja, maar dan valt er dus ook helemaal niets te toetsen. Voor niemand. Aan de andere kant. We hebben ook eerder gezien dat ze anders gewoon met fake intel kunnen komen, zoals bij de Irak oorlog. Het blijft moeilijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:37 schreef Perox het volgende:
[..]
Omdat daarmee geheimpjes zouden kunnen worden verklapt die men niet wil prijsgeven.Allah Al Watan Al Malik![]()
Nuance. Maar ja dan valt je post niet op hequote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:36 schreef Nattekat het volgende:
Diezelfde mensen eerder nog: *geven Isral direct de schuld, spreekt van schande, zoeken de meest vage bronnen op om hun punt kracht bij te zetten*![]()
Jup. Die wat zegt? Dat ze je venijn wel kunnen waarderen?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:35 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Jij bent een Nederlandse man, he? Geen enkel ander volk die dit zegt nml, zijn altijd Nederlandse mannen."Pools are perfect for holding water"![]()
Dat zal best. Maar je hebt daarin je eigen verantwoordelijkheid natuurlijk. Net als voor de tweede keer iets valselijk insinueren en vervolgens niet met concrete voorbeelden komen als ik daarom vraag.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:37 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik Arabieren per se zwart moet maken. Ik denk dat dat misschien zo lijkt doordat ik hier iets teveel ben blootgesteld aan wappies van de middenoosterse soort.
Waarbij je dus krijgt dat elke vorm van redelijkheid wordt 'beloond' met een tsunami van leugens en propaganda dat inderdaad het parkeerplaats idee zijn charmes begint te krijgen.
Ik krijg daardoor een beeld dat je een hetze aan het voeren bent ipv een normale dialoog aan te gaan.Allah Al Watan Al Malik![]()
Houden van? Nou niet meteen te hard van stapel lopen h, we kennen elkaar amperquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:38 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nee. Dat ze me lekker bijdehand vinden. Dat ze daar van houden.
Turkse mannen bijv houden er niet van. Om ontopic te blijven: denk Isralirs ook niet
"Pools are perfect for holding water"![]()
Denk je nou echt dat ik nu nog serieus je spelletje mee ga spelen nadat je impliceerde dat dit een rassenstrijd is en ik de voorvechters van het blanke ras verdedig? Je hebt al kleur bekend, je hoeft niet meer te doen alsof.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Kan je daar voorbeelden van geven, concreet.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Vrouwen als ik rocken je wereld.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:41 schreef probeer het volgende:
[..]
Houden van? Nou niet meteen te hard van stapel lopen h, we kennen elkaar amper![]()
Inderdaad, het blijft moeilijk. Ik weet ook nog steeds niet wat ik er van moet vinden. En eigenlijk maakt het nog niet zo veel uit ook. Beide zijden van dit conflict zijn zo fout als wat. #teamburgersquote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar dan valt er dus ook helemaal niets te toetsen. Voor niemand. Aan de andere kant. We hebben ook eerder gezien dat ze anders gewoon met fake intel kunnen komen, zoals bij de Irak oorlog. Het blijft moeilijk.![]()
Hey, dit zei iemand net ook tegen mij. Je hebt kleur bekend, de aap is uit de mouw.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik nu nog serieus je spelletje mee ga spelen nadat je impliceerde dat dit een rassenstrijd is en ik de voorvechters van het blanke ras verdedig? Je hebt al kleur bekend, je hoeft niet meer te doen alsof.
Waarom dit zeggen? Discussie gelijk klaar![]()
Een rassen strijd is onzinnig, maar dat het een civilazatonele strijd is kan je makkelijk beargumenteren.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik nu nog serieus je spelletje mee ga spelen nadat je impliceerde dat dit een rassenstrijd is en ik de voorvechters van het blanke ras verdedig? Je hebt al kleur bekend, je hoeft niet meer te doen alsof.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:40 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nuance. Maar ja dan valt je post niet op heWie heeft hier nou meteen de conclusies klaar liggen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:57 schreef Rupibma het volgende:
Ik vind het soms moeilijk te geloven dat hier users zijn die niet trollen.
Op het moment dat Isral werd aagevallen door Hamas was er een hele verontwaardiging en anti Palestijnen geluid hier.
Nu die zionisten zo triest zijn om een ziekenhuis aan te vallen is het een gematigd geluid? Is minder erg, want Hamas schuilt daar (schijnt)?
Ik ben sinds ik weer op fok vertoef zo een negatief mens geworden qua uitlatingen. Vroeg mij af waarom.
Er zijn hier mensen die onderdrukking, landje pik, moorden van kinderen als part of the game zien voor het o zo grote Isral. Ik weet dat ieder zijn eigen referentiekader heeft, maar dit is heel vreemd.
Ik heb mij altijd afgevraagd hoe genocide heeft kunnen plaats vinden en nu begrijp ik het, het collectief wegkijken en goedpraten. Helder.Wie heeft er nu op eens veel meer informatie nodig voordat het resultaat van een onderzoek geloofd wordt?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:33 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Zat dit te denken. Waarom altijd een conclusie zonder ons mee te nemen in de weg er naar toe.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Je hebt gisteren nogal wat posts geplaatst.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:38 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Als je met mij een goed normaal gesprek wilt, mag je eerst je toon aanpassen.
Ik word hier al een week beschuldigd van jodenhaat en pro hamas zijn. Dat soort sentimenten laat ik gaan en die report ik nu gewoon.
Begin je vraag en of opmerkingen normaal. Helpt ipv 4 keer dezelfde zooi posten.
Die niet blijken te kloppen.
Punt.
Neem ze terug. Of zo.![]()
die stream eens geopend van steve..
die heeft zn camera echt funky staan of hij heeft een veel te groot hoofd op een iniemienie lichaam![]()
![]()
Ik ben daar gisteren op terug gekomen. Maar.ik begrijp dat dit een vrij simpele manier is om ke gelijk te halen. You go, girly.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Wie heeft hier nou meteen de conclusies klaar liggen?
[..]
Wie heeft er nu op eens veel meer informatie nodig voordat het resultaat van een onderzoek geloofd wordt?![]()
Zwaktebod. Je kan dus niet met concrete voorbeelden komen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik nu nog serieus je spelletje mee ga spelen nadat je impliceerde dat dit een rassenstrijd is en ik de voorvechters van het blanke ras verdedig? Je hebt al kleur bekend, je hoeft niet meer te doen alsof.
Overigens impliceerde ik niet dat het een rassenstrijd is. Ik hekelde juist mensen die dat zo deden voorkomen door er een blank, Westers vs Niet-westers Moslim conflict van te maken.Allah Al Watan Al Malik![]()
Schiet je nou in de bres voor je medestander die dat toch echt beweerd heeft? Niet nodig hoor, dat het een volstrekt belachelijke uitspraak is weten we hopelijk allemaal wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:44 schreef Slayage het volgende:
[..]
Een rassen strijd is onzinnig, maar dat het een civilazatonele strijd is kan je makkelijk beargumenteren.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Nah. Beter niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:45 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Je hebt gisteren nogal wat posts geplaatst.
Die niet blijken te kloppen.
Punt.
Neem ze terug. Of zo.![]()
Nee, je kwam er op terug toen er signalen kwamen dat je veel te snelle conclusie toch stiekem wel veel te snel bleek te zijn. Dat doet niets af aan het feit dat je veel te snel conclusies trok en daarnaar handelde. En nu op eens verlang je een uitgebreid rapport van de inlichtingendiensten? Je bent gewoon hypocriet.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:45 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik ben daar gisteren op terug gekomen. Maar.ik begrijp dat dit een vrij simpele manier is om ke gelijk te halen. You go, girly.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schiet je nou in de bres voor je medestander die dat toch echt beweerd heeft? Niet nodig hoor, dat het een volstrekt belachelijke uitspraak is weten we hopelijk allemaal wel.
Geen idee wat hij beweert heeft. Ras is een construct. Civilizaties zijn een realiteit.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Soms, maar lang niet altijd. Waar die hele ziekenhuis affaire een goed voorbeeld was. Er was een tragisch incident waarna Hamas een keiharde leugen de wereld ingooide die heel veel mensen zo graag wilden geloven dat zelfs overweldigend bewijs van het tegendeel niet automatisch leidde tot wijziging van de gevormde mening.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, maar dan valt er dus ook helemaal niets te toetsen. Voor niemand. Aan de andere kant. We hebben ook eerder gezien dat ze anders gewoon met fake intel kunnen komen, zoals bij de Irak oorlog. Het blijft moeilijk.
Na de beelden van die parkeerplaats vanmiddag kon er eigenlijk geen twijfel meer bestaan dat er geen Isralische aanval was geweest. Zelfs nadat dit vaststond bleven er mensen nog krampachtig vasthouden aan het idee dat er 500 mensen waren gedood door Isral in dat ziekenhuis. En dat er nog geen overtuigend bewijs was van het feit dat er geen 500 doden waren.
Alsof de slachtoffers volledig los stonden van de daad.![]()
Waarom reageer je dan? Waarom maak je hier berhaupt een punt van discussie van?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:49 schreef Slayage het volgende:
[..]
.
Geen idee wat hij beweert heeft. Ras is een construct. Civilizaties zijn een realiteit.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dan ben ik dat. En?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, je kwam er op terug toen er signalen kwamen dat je veel te snelle conclusie toch stiekem wel veel te snel bleek te zijn. Dat doet niets af aan het feit dat je veel te snel conclusies trok en daarnaar handelde. En nu op eens verlang je een uitgebreid rapport van de inlichtingendiensten? Je bent gewoon hypocriet.![]()
Rupibma in NWS / Oorlog Isral - Hamas - Palestina #108 "de weg naar vrede"quote:
Blijkt mijn post toch vrij dicht bij de waarheid te liggen, geen nuance benodigd. En je bent zelf de bevestiging van mijn punt ook nog.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik kan je niet volgen. Je komt gergerd over, is dat zo?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rupibma in NWS / Oorlog Isral - Hamas - Palestina #108 "de weg naar vrede"
Blijkt mijn post toch vrij dicht bij de waarheid te liggen, geen nuance benodigd. En je bent zelf de bevestiging van mijn punt ook nog.![]()
Met alle respect. We weten nog steeds niet wat er is gebeurd en hoeveel mensen er zijn omgekomen. Er is ook geen overweldigend bewijs van het tegendeel en ik sta open voor alles. Iedereen ziet het eigen bewijs als overweldigend.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:50 schreef HiZ het volgende:
[..]
Soms, maar lang niet altijd. Waar die hele ziekenhuis affaire een goed voorbeeld was. Er was een tragisch incident waarna Hamas een keiharde leugen de wereld ingooide die heel veel mensen zo graag wilden geloven dat zelfs overweldigend bewijs van het tegendeel niet automatisch leidde tot wijziging van de gevormde mening.Ja daar verschillen we dan van mening over. Niet dat ik zeg dat Israel het heeft gedaan, maar ik zeg ook niet dat ze het niet hebben gedaan. Zelfde geldt voor Hamas. Dat er veel doden waren, dat zag ik op de livebeelden en beelden van lokale journalisten, voor zover die niet gemanipuleerd zijn. Hoeveel precies weet ik niet, maar eerder in de honderden dan in de tientallen.quote:Na de beelden van die parkeerplaats vanmiddag kon er eigenlijk geen twijfel meer bestaan dat er geen Isralische aanval was geweest. Zelfs nadat dit vaststond bleven er mensen nog krampachtig vasthouden aan het idee dat er 500 mensen waren gedood door Isral in dat ziekenhuis. En dat er nog geen overtuigend bewijs was van het feit dat er geen 500 doden waren.
Alsof de slachtoffers volledig los stonden van de daad.Allah Al Watan Al Malik![]()
https://www.tiktok.com/@d(...)?_t=8gcmjcwmEDY&_r=1
Voor wie is Arabisch eerste/tweede taal en is degene het eens met deze dame?
Goede video. Al zal @Nattekat het niet zo vinden.![]()
Only hospital in Gaza left, wellicht hadden ze dan vijfduizend ziekenhuizen moeten bouwen in plaats van raketjes van de miljarden aan steun.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:00 schreef Rupibma het volgende:
https://www.tiktok.com/@:(...)?_t=8gcmjcwmEDY&_r=1
Goede video. Al zal @:Nattekat het niet zo vinden.![]()
Jammer dat ze een beetje slist.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:00 schreef Rupibma het volgende:
https://www.tiktok.com/@:(...)?_t=8gcmjcwmEDY&_r=1
Goede video. Al zal @:Nattekat het niet zo vinden.![]()
Serieus?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Only hospital in Gaza left, wellicht hadden ze dan vijfduizend ziekenhuizen moeten bouwen in plaats van raketjes van de miljarden aan steun.![]()
Hm, nou vooruit. Ik DM wel wanneer ik een weekendje niets te doen heb.quote:"Pools are perfect for holding water"![]()
Pls.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:10 schreef probeer het volgende:
[..]
Hm, nou vooruit. Ik DM wel wanneer ik een weekendje niets te doen heb.![]()
Hoe kunnen onze hersenen zo van elkaar afstaan. Like howwwwww.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, raar concept zeker, ontwikkelingshulp voor de bevolking?![]()
Ik weet wel waarom, jouw brein, "Niet meer actief"quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:11 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Hoe kunnen onze hersenen zo van elkaar afstaan. Like howwwwww.
Mijn brein, "Grootste filosoof 2022"![]()
De "leider" van het vrije Westen. De baas van the New World Order. Zit daar als een schoothondje everzwijn Netanyahu in alles gelijk te geven en een schouderklopje te geven. Ik mis alleen nog een bot met kraakbeek in zijn bek als beloning voor zijn slaafse en hondse handelen.
Al die video's, al die tweets. Alsof het een wedstrijd is wie het ergste is en alsof "de waarheid" daarover bestaat. Aan beide kanten zitten compleet moreel failliete mensen.![]()
Komt dit omdat we online discussiren? IRL kom ik er altijd uit met mensen, hier gewoon nietquote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom, jouw brein, "Niet meer actief"
Mijn brein, "Grootste filosoof 2022"![]()
https://vm.tiktok.com/ZGJT7nBKw/
Biden in zn glorie dagen. Isral is the best investment we ever made.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa![]()
Denk hier ook wel maar met meer geduld en met wat meer hobbels en stekeligheden, online zijn mensen vaker wat botter en scherper dan dat ze IRL zijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:15 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Komt dit omdat we online discussiren? IRL kom ik er altijd uit met mensen, hier gewoon niet![]()
Doe lief dan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk hier ook wel maar met meer geduld en met wat meer hobbels en stekeligheden, online zijn mensen vaker wat botter en scherper dan dat ze IRL zijn.![]()
We weten wel wat er niet gebeurd is. Er is geen Isralische raket ontploft op de parkeerplaats van het ziekenhuis. De schade is namelijk niet te verenigen met die stelling. Het gebouw heeft geen schade opgelopen, het afdak op de parkeerplaats heeft geen schade opgelopen, ze zonnepanelen op het ziekenhuis hebben geen schade opgelopen. Uit beelden van 3 verschillende bronnen 1 waarvan Al Jazeera is zichtbaar dat er vanuit Gaza in de minuten voor het gebeuren diverse raketten werden afgevuurd waarvan er een explodeert bijna meteen na de lancering. Dat zijn dus 3 verschillende camera's die tegelijkertijd het afvuren en exploderen van de raket vastleggen. Meteen daarna is er op de parkeerplaats onder de ontplofte raket een explosie die overeenkomt met de explosie van on verbrande raketbrandstof. Die explosie veroorzaakt tientallen doden in een perk meteen naast de parkeerplaats.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met alle respect. We weten nog steeds niet wat er is gebeurd en hoeveel mensen er zijn omgekomen. Er is ook geen overweldigend bewijs van het tegendeel en ik sta open voor alles. Iedereen ziet het eigen bewijs als overweldigend.
[..]
Ja daar verschillen we dan van mening over. Niet dat ik zeg dat Israel het heeft gedaan, maar ik zeg ook niet dat ze het niet hebben gedaan. Zelfde geldt voor Hamas. Dat er veel doden waren, dat zag ik op de livebeelden en beelden van lokale journalisten, voor zover die niet gemanipuleerd zijn. Hoeveel precies weet ik niet, maar eerder in de honderden dan in de tientallen.
Nou kun jij zeggen dat we 'het' nog niet weten. Maar die Isralische raket was er niet.
En als jij zulke extreme eisen stelt aan bewijs denk ik wat jou precies aanleiding geeft om wel uit te gaan van iets waarvoor echt aantoonbaar geen bewijzen zijn.![]()
Minder context, minder moeite elkaar te begrijpen, veiliger. Herkenbaar maar wel begrijpbaar.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk hier ook wel maar met meer geduld en met wat meer hobbels en stekeligheden, online zijn mensen vaker wat botter en scherper dan dat ze IRL zijn.![]()
Rip slow chat
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Jordani zou binnenkort wel eens koninkrijk af kunnen zijn.
https://twitter.com/visegrad24/status/1714766886963957920?s=20![]()
-Rabia Al-Basri![]()
Nee, het heeft te maken met het onderwerp. Toegegeven op feiten maakt mensen bang dat ze de discussie verliezen. Dit is geen online offline dingetje. Het gebeurt ook met mensen die ik offline ken. Ik kan naargelang wat ik weet over affiniteit ongeveer voorspellen wat ze hierover wel of niet accepteren. Ongeacht hoe sluitend het bewijs, er komt altijd een jamaar.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk hier ook wel maar met meer geduld en met wat meer hobbels en stekeligheden, online zijn mensen vaker wat botter en scherper dan dat ze IRL zijn.
En als ze echt niks meer weten gaat het gesprek naar onthoofde babies. Waar natuurlijk Biden de bron goed heeft vergiftigd door z'n briefing niet te volgen.![]()
Alpha blondy Live au Zenithquote:
-Rabia Al-Basri![]()
Damn, dat zijn best wel wat hooligans.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:25 schreef UitStraling het volgende:
Voor hetzelfde geld zijn er straks een paar duizend dode Palestijnen in Amman. Ik zou geen geld zetten op de uitslag.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:25 schreef UitStraling het volgende:
Kijken de regimes niet zo nauw op in het MO.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:29 schreef HiZ het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld zijn er straks een paar duizend dode Palestijnen in Amman. Ik zou geen geld zetten op de uitslag.![]()
Abdoellah II is een lief slim mannetje.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:29 schreef HiZ het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld zijn er straks een paar duizend dode Palestijnen in Amman. Ik zou geen geld zetten op de uitslag.![]()
Die het niet zo nauw neemt met de mensenrechten. Althans, zijn geheime dienst niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Abdoellah II is een lief slim mannetje.![]()
Over dat aubio bestand van de Isralisch waar Hamas leden te horen zouden zijnIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Beter een half konijntje dan een van de vele vale vossen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die het niet zo nauw neemt met de mensenrechten. Althans, zijn geheime dienst niet.
https://www.bol.com/nl/nl/f/onze-laatste-kans/30551846/![]()
Ik weet dat ik infantiel overkomt op fok, maar irl ben 40 met kat. Sorry man.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Mooi. Komt er toch nog iets goeds van dat gedoe daar.![]()
Zou niet de eerste poging tot staatsgreep van Palestijnen in het buitenland zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:25 schreef UitStraling het volgende:
Ok maar als het accent niet klopt omdat het van Tunesisch naar Syrisch naar Jemeni naar Libanees gaat maakt dat ook niet echt sense. Hebben ze dan n of andere megamix als "acteur" ingehuurd.
Overigens betekent vervalst bewijs niet dat Isral het gedaan heeft. Kunnen ook wanhopig het frame proberen te veranderen dat al was gezet.![]()
Het gaat erom dat er gewoon geen duidelijk bewijs is wie het gedaan heeft. Terwijl jij en anderen dat blijkbaar wel weten en dan anderen neerhalen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:44 schreef Richestorags het volgende:
Ok maar als het accent niet klopt omdat het van Tunesisch naar Syrisch naar Jemeni naar Libanees gaat maakt dat ook niet echt sense. Hebben ze dan n of andere megamix als "acteur" ingehuurd.
Overigens betekent vervalst bewijs niet dat Isral het gedaan heeft. Kunnen ook wanhopig het frame proberen te veranderen dat al was gezet.
We gaan het nooit weten. Zo loopt het altijd. Klaar.![]()
Bijna 1/3e van de bevolking is Palestijns in Jordani.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou niet de eerste poging tot staatsgreep van Palestijnen in het buitenland zijn![]()
-Rabia Al-Basri![]()
Het kan ook een teken zijn van hoever universiteiten afstaan van de gemiddeld Israelir.quote:Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Beide geen afknapper.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:38 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik weet dat ik infantiel overkomt op fok, maar irl ben 40 met kat. Sorry man.
Dit is Bal. Niet mijn kat, maar hij mag me wel."Pools are perfect for holding water"![]()
Wij ook. Ik heb echt geen idee hoe de gemiddelde Israli is. Ik heb een heel apart beeld van mijn tijd in India.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:56 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het kan ook een teken zijn van hoever universiteiten afstaan van de gemiddeld Israelir.![]()
Mijn poes is een schildpad. Maar ben te lui om een foto te uploaden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Beide geen afknapper.
[ afbeelding ]
Dit is Bal. Niet mijn kat, maar hij mag me wel.![]()
Dat klinkt nogal onzinnig. Net alsof een stemacteur Gronings, Limburgs, West Vlaams en Twents weet te mengen. Dat is nogal knap.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:44 schreef Richestorags het volgende:
Overigens betekent vervalst bewijs niet dat Isral het gedaan heeft. Kunnen ook wanhopig het frame proberen te veranderen dat al was gezet.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Ja precies. Vooral waarom ook. Die "debunk" maakt het verhaal alleen maar verwarrender.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 01:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat klinkt nogal onzinnig. Net alsof een stemacteur Gronings, Limburgs, West Vlaams en Twents weet te mengen. Dat is nogal knap.![]()
Dat is sowieso erg moeilijk, zelfs als je in een land woont is het moeilijk te bepalen wat een gemiddelde is. Universiteiten staan echter vaak vrij ver van het gemiddelde af. Studenten zijn ook heel anders nadat ze aan het werk zijn gegaan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 01:01 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wij ook. Ik heb echt geen idee hoe de gemiddelde Israli is. Ik heb een heel apart beeld van mijn tijd in India.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Geen probleem, ik ontmoet hem/haar tzt wel.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 01:02 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Mijn poes is een schildpad. Maar ben te lui om een foto te uploaden."Pools are perfect for holding water"![]()
I like where this is goingquote:Op donderdag 19 oktober 2023 01:06 schreef probeer het volgende:
[..]
Geen probleem, ik ontmoet hem/haar tzt wel.![]()
![]()
Smooth.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 01:06 schreef probeer het volgende:
[..]
Geen probleem, ik ontmoet hem/haar tzt wel.![]()
Dankje. Ik ga nu wel slapen, wekker om 7. Je ziet m'n DM binnenkort wel verschijnen.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door probeer op 19-10-2023 01:31:26 ]"Pools are perfect for holding water"![]()
En voor de rest; ook lief zijn voor elkaar he. Zou raar zijn als Biden ook bij Danny op bezoek moet."Pools are perfect for holding water"![]()
Heel smooth weer.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 01:23 schreef probeer het volgende:
[..]
Dankje. Ik ga nu wel slapen, wekker om 7. Je ziet m'n DM binnenkort wel verschijnen.![]()
Is dit tegenwoordig een dating topic geworden?
Anyway, back on topic.
Dit is dan wel weer bijzonder.![]()
We zien op beeld Palestijnense raketten opstijgen om burgerslachtoffers te maken, 1 daarvan doet wat geks en een paar tellen later vallen vlak daarbij burgerslachtoffers.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:47 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Het gaat erom dat er gewoon geen duidelijk bewijs is wie het gedaan heeft. Terwijl jij en anderen dat blijkbaar wel weten en dan anderen neerhalen.
We gaan het nooit weten. Zo loopt het altijd. Klaar.
Vervolgens was Hamas er als de kippen bij om alles aan elkaar te liegen qua verwoesting en slachtoffers.
Ik snap echt niet dat mensen hier nog steeds dat vage nep neutrale houdingkje aan willen nemen.![]()
Bijzondere vergelijking idd. Die demonstratie was niet in het Capitol-gebouw maar in het Cannon-gebouw en is natuurlijk niet te vergelijken met de gewelddadige J6 coup-poging.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 06:10 schreef Scorpie het volgende:
[ twitter ]
Dit is dan wel weer bijzonder.
Draadje:
[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 19-10-2023 06:45:58 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell![]()
Ah de militante antisemieten roeren zich weer eens. is er soms weer een parkeerplaats opgeblazen met DUIZENDEN doden onder het puin?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 06:10 schreef Scorpie het volgende:
Is dit tegenwoordig een dating topic geworden?
Anyway, back on topic.
[ twitter ]
Dit is dan wel weer bijzonder.
wat een tuiggot me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know![]()
antisemitische protestanten proberen nu ook al de politie op te blazen!
Wat een tuiggot me a movie, I want you to know
Bron: ad.nlquote:Door aanhoudende pesterijen zijn de afgelopen dagen in Amsterdam zeker zes Joodse kinderen overgeplaatst naar een andere school, stelt het Centraal Joods Overleg (CJO), vertegenwoordiger van de voornaamste Joodse organisaties in Nederland. In de rest van het land zijn er waarschijnlijk nog meer gevallen. De landelijke cordinator antisemitismebestrijding Eddo Verdoner bevestigt een ‘verontrustende toename’ van pesterijen in het lager en hoger onderwijs. Het ministerie is op de hoogte van de signalen en spreekt van een onacceptabele trend.
De terreuroperatie van Hamas en de daaropvolgende bombardementen door Isral roepen verschillende reacties op en leiden soms tot spanning en polarisatie in de klas, constateert de VO-Raad, de sectorvereniging voor het voortgezet onderwijs. ,,We horen de verhalen van gepeste kinderen ook. In die zin is het klaslokaal een afspiegeling van wat er in de samenleving gebeurt.”
De 13-jarige Chaya uit Amsterdam is een van de overgeplaatste kinderen. Zij voelde zich als enige Joodse meisje in haar klas niet langer veilig vanwege voortdurende scheldpartijen en doodsverwensingen. ,,Na de aanslag in Isral was ze al doodsbang om naar school te gaan”, vertelt haar moeder. ,,Er is een bepaalde vriendengroep die haar al langer pest. Daarom besloot ik om met haar mee te gaan. En ja, meteen toen we aankwamen bracht een jongen haar de Hitlergroet.”
De moeder ging vervolgens in gesprek met de onderdirecteur van de Amsterdamse school, maar die zou te weinig actie hebben ondernomen. ,,Chaya is volgens die jongens een ‘kankerjood’ die niets op hun school te zoeken heeft. Ze kreeg te horen dat haar zusje, die op dit moment in Isral is, wat hun betreft tussen zes planken terug mag komen. Chaya had er toen helemaal genoeg van.”
Het meisje werd van school gehaald en ondergebracht op het Maimonides, een Joodse school. ,,Dat wil je liever niet. Het was een enorm moeilijke keuze, maar we zagen geen andere mogelijkheid meer.”
Bij stichting Stop Pesten Nu hebben zich deze week drie scholen gemeld om hun zorgen te delen over ‘een golf van antisemitische pesterijen die hun gangen en klaslokalen overspoelen’, zegt voorzitter Patricia Bolwerk. ,,De impact is diepgaand en hartverscheurend. Sommige kinderen gaan zo gebukt onder de pesterijen dat ze hun Joodse identiteit proberen te verbergen. De verhalen variren van verbaal misbruik tot sociale uitsluiting. Dit is net als het gewone pesten, absoluut onaanvaardbaar en een situatie die dringend moet worden aangepakt.”
Uitingen van Jodenhaat vinden inderdaad hun weerklank in de klas, bevestigt antisemitismecordinator Eddo Verdoner, die hierover de afgelopen dagen ‘heel veel’ signalen heeft gekregen. ,,Kinderen worden lastiggevallen en gepest vanwege hun Joodse achtergrond. Informatie over de oorlog komt razendsnel en ongefilterd bij kinderen terecht via sociale media en dat werkt polarisatie in de hand.” Sommige Joden gaan zo gebukt onder angstgevoelens dat zij niet meer met een keppel op het hoofd over straat gaan. ,,Of berhaupt herkenbaar willen zijn als Jood”, verzucht Verdoner.
Verdoner, namens de overheid verantwoordelijk voor de bestrijding van antisemitisme, nam de afgelopen week deel aan meerdere sessies met ouders wier kinderen zich niet langer veilig voelen. Er zijn volgens hem incidenten geweest op zowel basisscholen, middelbare scholen als universiteiten. ,,We merken dat het nu overal oplaait. Dit mag absoluut niet verder escaleren”, waarschuwt hij.
In Amsterdam gingen vorige week drie Joodse scholen dicht uit angst voor geweld na een oproep van Hamas. Onder toezicht van extra zichtbare beveiliging brachten de ouders hun kinderen maandag weer naar deze scholen. Politie, marechaussee en particuliere beveiliging houden de omgeving van de school nog wel in de gaten. Voor zover bekend zijn alle kinderen weer naar school gegaan. Deze scholen willen desgevraagd niet reageren om zo ‘de kinderen en ouders te beschermen’.
Op deze Joodse scholen zijn meerdere kinderen ondergebracht, omdat zij op hun oude school voortdurend getreiterd werden, zegt Chanan Herzberger, voorzitter CJO. ,,Voor Joodse kinderen is het nu vrij zwaar om in de klas te zitten. Zij worden soms door andere leerlingen verantwoordelijk gehouden voor de vermeende daden van Isral. Als je als enige Joodse kind in een klas zit, kan dat best heftig zijn. Het wordt allemaal een stuk grimmiger en harder. Wij proberen er alles aan te doen dat het conflict niet verder overwaait.”
Het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap is bekend met de signalen. ,,Laat ik hier zoals altijd heel helder over zijn; het is vreselijk en volstrekt onacceptabel als leerlingen worden gepest, bedreigd of zich onveilig voelen in de klas, wat de aanleiding daarvoor ook is”, stelt VVD-minister Marille Paul. Scholen moeten volgens haar verplicht antipestbeleid hebben en ervoor zorgen dat alle leerlingen zich vrij en veilig voelen.
,,Het is begrijpelijk dat leerlingen zich nauw betrokken voelen bij de verschrikkelijke gebeurtenissen in Isral en de Palestijnse gebieden, bijvoorbeeld als zij familie daar hebben. Dat kan allerlei heftige emoties oproepen. Als zo’n gesprek schuurt, is dat niet erg. Maar een gesprek mag nooit overgaan in bedreigingen, pesten, racisme of antisemitisme.”
Er werd vroeger bij mij op school ook wel eens gepest, maar ligt het alleen aan mij als ik zeg dat de pesterijen van nu echt veel grover en harder is? Kinderen doodwensen, een hitlergroet, waar halen deze kinderen dit allemaal vandaan?
Zorgelijke ontwikkeling.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2023 06:59:34 ]![]()
Ben wel benieuwd naar de peilingen komende tijd.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 06:57 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
antisemitische protestanten proberen nu ook al de politie op te blazen
[ twitter ]!
Wat een tuig
Heb het idee dat Wilders er een aantal bij gaat krijgen.![]()
Bijzonder zorgelijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 06:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Bron: ad.nl
Er werd vroeger bij mij op school ook wel eens gepest, maar ligt het alleen aan mij als ik zeg dat de pesterijen van nu echt veel grover en harder is? Kinderen doodwensen, een hitlergroet, waar halen deze kinderen dit allemaal vandaan?
Zorgelijke ontwikkeling.![]()
Fiery, but mostly peaceful protesters
Waar hebben we dit soort tuig toch eerder gezien?got me a movie, I want you to know
Dit dus als GL nu nog een optie is voor je hang dan meteen een mooie adelaar tegen stemmig wit/rood aan je voorgevelquote:Op donderdag 19 oktober 2023 07:02 schreef asco het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de peilingen komende tijd.
Heb het idee dat Wilders er een aantal bij gaat krijgen.got me a movie, I want you to know
Hen gehoord van de nicht van de neef van de broer van die ene taal-expert dat het acteurs zijn, en letterlijk 500-800 doden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:37 schreef Slayage het volgende:
Over dat aubio bestand van de Isralisch waar Hamas leden te horen zouden zijn [ twitter ]![]()
Van hun ouders, ooms, tantes, de moskee? Hun hele sociale omgeving eigenlijk?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 06:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zorgelijke ontwikkeling.ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 06:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zorgelijke ontwikkeling.Mijn god mensen....quote:,,Er is een bepaalde vriendengroep die haar al langer pest. Daarom besloot ik om met haar mee te gaan. En ja, meteen toen we aankwamen bracht een jongen haar de Hitlergroet.”
De moeder ging vervolgens in gesprek met de onderdirecteur van de Amsterdamse school, maar die zou te weinig actie hebben ondernomen. ,,Chaya is volgens die jongens een ‘kankerjood’ die niets op hun school te zoeken heeft. Ze kreeg te horen dat haar zusje, die op dit moment in Isral is, wat hun betreft tussen zes planken terug mag komen.
Wat ik zeg, onverholen antisemitisme
Niet keihard ingrijpen maar capituleren voor dit walgelijke nazi-tuig is gewoon morele zelfmoord.got me a movie, I want you to know
![]()
https://timesofindia.indi(...)leshow/104527112.cms
Hier wordt nog even uitgelegd waar dit toe kan leiden:
Hamas valt Isreal aan -> Israel valt Hamas aan -> Hezbolla & Iran vallen Isreal aan -> US valt Hezbolla & Iran aan -> Rusland & China vallen US aan
En Europa doet niets, want wij hebben geen wapens meer.
En zo, beste mensen, komen we in een wereldoorlog terecht.![]()
30 jaar geleden ging het bij mij op de basisschool er ook al hard aan toe. Dat bleef niet bij een vrolijke Hitlergroet.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 06:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zorgelijke ontwikkeling.![]()
Er begint nu toch wel wat twijfel te ontstaan over het aantal vermeende slachtoffers op de parkeerplaats. Enerzijds “gelukkig”, anderzijds - wederom een indicatie van hoe snel desinformatie de wereld in wordt geholpen, al dan niet door gerenommeerde media.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 07:10 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Hen gehoord van de nicht van de neef van de broer van die ene taal-expert dat het acteurs zijn, en letterlijk 500-800 doden.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-10-2023 07:13:46 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: