Nee, het heeft te maken met het onderwerp. Toegegeven op feiten maakt mensen bang dat ze de discussie verliezen. Dit is geen online offline dingetje. Het gebeurt ook met mensen die ik offline ken. Ik kan naargelang wat ik weet over affiniteit ongeveer voorspellen wat ze hierover wel of niet accepteren. Ongeacht hoe sluitend het bewijs, er komt altijd een jamaar.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk hier ook wel maar met meer geduld en met wat meer hobbels en stekeligheden, online zijn mensen vaker wat botter en scherper dan dat ze IRL zijn.
Alpha blondy Live au Zenithquote:
Damn, dat zijn best wel wat hooligans.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:25 schreef UitStraling het volgende:
Jordanië zou binnenkort wel eens koninkrijk af kunnen zijn.
https://twitter.com/visegrad24/status/1714766886963957920?s=20
Voor hetzelfde geld zijn er straks een paar duizend dode Palestijnen in Amman. Ik zou geen geld zetten op de uitslag.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:25 schreef UitStraling het volgende:
Kijken de regimes niet zo nauw op in het MO.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:29 schreef HiZ het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld zijn er straks een paar duizend dode Palestijnen in Amman. Ik zou geen geld zetten op de uitslag.
Abdoellah II is een lief slim mannetje.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:29 schreef HiZ het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld zijn er straks een paar duizend dode Palestijnen in Amman. Ik zou geen geld zetten op de uitslag.
Die het niet zo nauw neemt met de mensenrechten. Althans, zijn geheime dienst niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Abdoellah II is een lief slim mannetje.
Beter een half konijntje dan een van de vele vale vossen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die het niet zo nauw neemt met de mensenrechten. Althans, zijn geheime dienst niet.
Ik weet dat ik infantiel overkomt op fok, maar irl ben 40 met kat. Sorry man.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:37 schreef probeer het volgende:
[..]
Mooi. Komt er toch nog iets goeds van dat gedoe daar.
Zou niet de eerste poging tot staatsgreep van Palestijnen in het buitenland zijnquote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:25 schreef UitStraling het volgende:
Het gaat erom dat er gewoon geen duidelijk bewijs is wie het gedaan heeft. Terwijl jij en anderen dat blijkbaar wel weten en dan anderen neerhalen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:44 schreef Richestorags het volgende:
Ok maar als het accent niet klopt omdat het van Tunesisch naar Syrisch naar Jemeni naar Libanees gaat maakt dat ook niet echt sense. Hebben ze dan één of andere megamix als "acteur" ingehuurd.
Overigens betekent vervalst bewijs niet dat Israël het gedaan heeft. Kunnen ook wanhopig het frame proberen te veranderen dat al was gezet.
Bijna 1/3e van de bevolking is Palestijns in Jordanië.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou niet de eerste poging tot staatsgreep van Palestijnen in het buitenland zijn
Het kan ook een teken zijn van hoever universiteiten afstaan van de gemiddeld Israeliër.quote:
Beide geen afknapper.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:38 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik weet dat ik infantiel overkomt op fok, maar irl ben 40 met kat. Sorry man.
Wij ook. Ik heb echt geen idee hoe de gemiddelde Israëli is. Ik heb een heel apart beeld van mijn tijd in India.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:56 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het kan ook een teken zijn van hoever universiteiten afstaan van de gemiddeld Israeliër.
Mijn poes is een schildpad. Maar ben te lui om een foto te uploaden.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:59 schreef probeer het volgende:
[..]
Beide geen afknapper.
[ afbeelding ]
Dit is Bal. Niet mijn kat, maar hij mag me wel.
Dat klinkt nogal onzinnig. Net alsof een stemacteur Gronings, Limburgs, West Vlaams en Twents weet te mengen. Dat is nogal knap.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:44 schreef Richestorags het volgende:
Ok maar als het accent niet klopt omdat het van Tunesisch naar Syrisch naar Jemeni naar Libanees gaat maakt dat ook niet echt sense. Hebben ze dan één of andere megamix als "acteur" ingehuurd.
Overigens betekent vervalst bewijs niet dat Israël het gedaan heeft. Kunnen ook wanhopig het frame proberen te veranderen dat al was gezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |