Maar dan praktiseer je toch?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:01 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Leugens.
[..]
Why not? Om moslim te zijn moet je wat zaken geloven. Om een goede soenniet te zijn heb je de vijf zuilen en de rest bespaar ik je.
de mod in mij kan de edithistorie van de post gewoon inzienquote:
Dit kan nietquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, vrouwen slaan elkaar de hersens al in bij de uitverkoop bij de Beijenkorf.
I know. Wilde gewoon klieren.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
de mod in mij kan de edithistorie van de post gewoon inzien
just sayin
Geloven is geloven.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar dan praktiseer je toch?
Verwarrend allemaal hoor.
Incorrect, het kan wel, zie de postquote:
leugens!!quote:
Is ook erg moeilijk, 5 x 5 minuten per dag.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:04 schreef Rupibma het volgende:
Geloven is geloven.
Praktiseren is 5 x per dag bidden en zulks.
Ken niemand die dat doet, respect als iemand dat volhoudt.
Je dacht ik kom even trollen?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:04 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor zielige polariserende shit. Moslim kinderen worden net zo gepest.
Wat is er met jou man? Je gedraagt je als een kupek.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:01 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dit had ik verwacht. Dit is echt heel slecht.
Bron?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:04 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor zielige polariserende shit. Moslim kinderen worden net zo gepest.
je zusje heeft na 2 al hoofdpijn andersquote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is ook erg moeilijk, 5 x 5 minuten per dag.
In Nederland? Ga ergens anders trollen kneus.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:04 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Ben je zo snel klaar ja... mijn hemel.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
je zusje heeft na 2 al hoofdpijn anders
Weet niet, zeg jij het maar. Het is ook maar net waar een mod zin in heeft toch. Lekker offtopic chatten enzo.quote:
Turk he. Zit in ons aard.quote:
Wou dat ik gelovig was, had graag gebeden en zulks. Ik zie mensen alleen precies bidden als ze niet ok zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Is ook erg moeilijk, 5 x 5 minuten per dag.
vind ik wel genoegquote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ben je zo snel klaar ja... mijn hemel.
Gun even het moment van rust. Straks gaan we weer.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:07 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Weet niet, zeg jij het maar. Het is ook maar net waar een mod zin in heeft toch. Lekker offtopic chatten enzo.
we hadden het net over de schilderswijkquote:
Wtf is dit nou weer voor ontkenningquote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:07 schreef DutchPandora het volgende:
[..]
In Nederland? Ga ergens anders trollen kneus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |