De Gelgameks! (niet mee daten). Ze zijn wel Katholiek, is dat erg?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er is momenteel geen enkele geloofwaardige tussenpartij te bedenken.. best wel heftig eigenlijk.
Klopt, maar dan zou dat niet de karaktereigenschap zijn waarmee je iemand zou omschrijven.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:55 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Iemand met een grote bek kan ook attent zijn.
Vrouwen zijn veelzijdig.
forget about the gelgameks!quote:
Jawel, ik word omschreven als lief, attent, zorgzaam en bijdehand.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Klopt, maar dan zou dat niet de karaktereigenschap zijn waarmee je iemand zou omschrijven.
maakt niet uit, daarna ga ik ijshockey kijkenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Matigjes, ga je dames mee teleurstellen.
FoRgEt AbOuT tHe GeLgAmEkS!??!!1!!??quote:
Ah, sorry, mijn fout, dan klopt het idd.quote:
Ik call met drie blanke kinderen, maar eentje is wel in Saoedie Arabië geboren.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:39 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik ga mee en verhoog de pot met drie.
mwahquote:[ afbeelding ] Op woensdag 18 oktober 2023 22:38 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Nadat je compleet out gegaan bent op Israël en de Zionisten is dit je antwoord.
Hoe serieus ben je eigenlijk?
Ik vind dit echt beyond. Je was zo zeker van je zaak. Israël was de duivel. Schiet zomaar een ziekenhuis aan puin.
En nu?
Nul komma nada.
Besef je wel wat dit betekent?
Hoe erg dit is?
Er gaat niemand ooit nog een Palestijns slachtoffer serieus nemen. Want de Palestijnen kunnen het zelf wel gedaan hebben met hun eigen raket.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
FoRgEt AbOuT tHe GeLgAmEkS!??!!1!!??
Wat heb je toch met zijn zusje steedsquote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
je zusje heeft na 2 al hoofdpijn anders
Maar ook over dat er met vuurwerk is gegooid op de ME door pro Palestina supporters?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
we hadden het net over de schilderswijk
Pics van het zusje?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
Sorry. Wat zeg je hier?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:06 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is er met jou man? Je gedraagt je als een kupek.²
Dit kan écht niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat wil haar man ook wel eens wetenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat heb je toch met zijn zusje steeds
Southpark.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:09 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
De Gelgameks! (niet mee daten). Ze zijn wel Katholiek, is dat erg?
heb het wel langs zien komenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:11 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Maar ook over dat er met vuurwerk is gegooid op de ME door pro Palestina supporters?
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:43 schreef Slayage het volgende:
Passende tweet bij deze kumbaya moment.
Blessed are the peacemakers
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |