Terwijl de meeste vrouwen enorm veel temperament hebben en niet stil zijn. Ik doe iets verkeerd, denk ik.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En: Nederlanders vinden het altijd prachtig als je als niet-westerse vrouw/meisje lekker bijdehand bent. Een onbevangen jongetje is meteen zeker een prinsje thuis en kan niet met leiding omgaan.
Neem aan dat Nederlanders tot de islam zijn bekeerd (toegevoegd).quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:36 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dat geen een een Pool getrouwd is, heeft toch niets met 'de' islamisering te maken?
🥰quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
OP heeft mij gevraagd de TT aan te passen en op haar verzoek gedaan. Denk ook wel dat we die topic titel ter harte moeten nemen.
beetje zoetsappig wmbquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
OP heeft mij gevraagd de TT aan te passen en op haar verzoek gedaan. Denk ook wel dat we die topic titel ter harte moeten nemen.
Het was een taalgrapje zonder 'ja maar' of 'context' 👍 , ik heb verder geen flauw ideequote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:43 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Neem aan dat Nederlanders tot de islam zijn bekeerd (toegevoegd).
Heb ook een familielid waarbij dat is gebeurd. Op basis daarvan zou ik zeggen dat het helpt om wat......naef te zijn (voorzichtig uitgedrukt).
Nah. Zou de Rijdende Rechter dit niet kunnen redden denk je? Uiteindelijk zijn het gewoon 2 buren die ruzie hebben over een hek.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
beetje zoetsappig wmb
soms moet er gewoon iemand winnen voordat het uberhaupt vrede kan worden
OP of TS?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
Soms moeten mensen gewoon lekker op hun ballen blijven zitten denk ik... Welk geslacht heeft de meeste oorlogen begonnen? (ok, als Hillary Clinton aan de macht was gekomen had ik nooit recht van spreken gehad gezien haar oorlogszucht. Maar verder? Cleopatra?)quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
beetje zoetsappig wmb
Sorry man, maar ik ben gewoon klaar met dat gezuig de hele dag. Jullie hebben niet wat ik heb: janken, zeuren, schijnheilige Turken die moord en brand schreeuwen op IG om Palestijnen die ze vorige week niets interesseerden.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
beetje zoetsappig wmb
die heeft belangrijkere zaken op te lossenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nah. Zou de Rijdende Rechter dit niet kunnen redden denk je? Uiteindelijk zijn het gewoon 2 buren die ruzie hebben over een hek.
Ik weet het.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:45 schreef Breekfast het volgende:
Reguliere media nemen nog steeds klakkeloos het dodental dat door Hamas gecommuniceerd wordt over...
Terwijl o.a. Bellingcat een dodental van 30-50 waarschijnlijker acht. Wat past bij een inslag/brand op de binnenplaats.
the fuck is dit nou weerquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:47 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Sorry man, maar ik ben gewoon klaar met dat gezuig de hele dag. Jullie hebben niet wat ik heb: janken, zeuren, schijnheilige Turken die moord en brand sxhreeuwen
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nah. Zou de Rijdende Rechter dit niet kunnen redden denk je? Uiteindelijk zijn het gewoon 2 buren die ruzie hebben over een hek.
"Hoe zit het nu met die pannenkoekencarrousel?"quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
die heeft belangrijkere zaken op te lossen
Mwah, vrouwen slaan elkaar de hersens al in bij de uitverkoop bij de Beijenkorfquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Soms moeten mensen gewoon lekker op hun ballen blijven zitten denk ik... Welk geslacht heeft de meeste oorlogen begonnen? (ok, als Hillary Clinton aan de macht was gekomen had ik nooit recht van spreken gehad gezien haar oorlogszucht. Maar verder? Cleopatra?)
Dat is bewezen ja?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:47 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ik weet het.
Maar ja. Het blijken nu Palestijnse raketten te zijn.
Op hun eigen bevolking.
Ik vind het een slachting.
Niet online shoppenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, vrouwen slaan elkaar de hersens al in bij de uitverkoop bij de Beijenkorf.
Ik ken zelfs moslims.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:35 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een jodin in de familie. Met kind van een moslim. We hebben onze eigen gaza om de hoek.
Ik ken ze ook. Maar het soort dat jullie leuk vinden (niet praktiserend).quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ken zelfs moslims.
Bijzonder h.
Waar kwamen al die doden en gewonden op de livebeelden gister dan vandaan?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:45 schreef Breekfast het volgende:
Reguliere media nemen nog steeds klakkeloos het dodental dat door Hamas gecommuniceerd wordt over...
Terwijl o.a. Bellingcat een dodental van 30-50 waarschijnlijker acht. Wat past bij een inslag/brand op de binnenplaats.
Mwah, ik heb een niet-westerse collega en ik vind het enorm schattig dat ze bescheiden is en heel attentquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En: Nederlanders vinden het altijd prachtig als je als niet-westerse vrouw/meisje lekker bijdehand bent. Een onbevangen jongetje is meteen zeker een prinsje thuis en kan niet met leiding omgaan.
Dan ben je toch geen moslim meer? Of hoe werkt dat?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:53 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik ken ze ook. Maar het soort dat jullie leuk vinden (niet praktiserend).
vrouwen aan de macht is een redelijk nieuw dingetje, gun het wat tijdquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:47 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Soms moeten mensen gewoon lekker op hun ballen blijven zitten denk ik... Welk geslacht heeft de meeste oorlogen begonnen? (ok, als Hillary Clinton aan de macht was gekomen had ik nooit recht van spreken gehad gezien haar oorlogszucht. Maar verder? Cleopatra?)
Er is momenteel geen enkele geloofwaardige tussenpartij te bedenken.. best wel heftig eigenlijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:50 schreef Qarrad het volgende:
[..]
"Hoe zit het nu met die pannenkoekencarrousel?"
Maar even zonder gekheid, om het op te lossen moet er inderdaad een derde partij tussen zitten die niks heeft met de bullshit die beide zijden erbij proberen te trekken. Ironisch gezien de regio zou het kaliber van Salomon hier voor nodig zijn.
Iemand met een grote bek kan ook attent zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:54 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Mwah, ik heb een niet-westerse collega en ik vind het enorm schattig dat ze bescheiden is en heel attent
Jij hebt er meer dan 400 kunnen tellen op die beelden ja? Knap.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waar kwamen al die doden en gewonden op de livebeelden gister dan vandaan?
IK HEB 50000X GEZEGD DAT IK GEEN MOSLIM BENquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan ben je toch geen moslim meer? Of hoe werkt dat?
Ik heb steeds 300 gelezenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:56 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jij hebt er meer dan 400 kunnen tellen op die beelden ja? Knap.
Dankbaar voor Sabra en Shatila? Voor de eeuwige vluchtelingenstatus waarmee ze nog niet eens tweederangsburgers zijn?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ken evengoed Palestijnse Arabieren. Die zijn naar Libanon gevlucht. En die zijn de Arabieren, in dit geval Libanezen, erg dankbaar juist. Dus ja, gevalletje zwart wit... nuance..
Een goeie voor- en achterzijde is idd belangrijk bij een vrouwquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:55 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Iemand met een grote bek kan ook attent zijn.
Vrouwen zijn veelzijdig.
Nou het ging meer om honderdtallen dan tientallen ja. Dat is niet zo lastig te zien met hele hallen vol en ambulances die de hele tijd af en aan rijden.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:56 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Jij hebt er meer dan 400 kunnen tellen op die beelden ja? Knap.
NeeHee, ik bedoel als je niet praktiseert dan kan je toch geen moslim meer zijn?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:56 schreef Rupibma het volgende:
[..]
IK HEB 50000X GEZEGD DAT IK GEEN MOSLIM BEN
de rest stond er nog niet he snelle jellequote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:47 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Sorry man, maar ik ben gewoon klaar met dat gezuig de hele dag. Jullie hebben niet wat ik heb: janken, zeuren, schijnheilige Turken die moord en brand schreeuwen op IG om Palestijnen die ze vorige week niets interesseerden.
Moest even positief denken.
Letterlijk, ltterlijk de VN is hiervoor in het leven geroepen. En zij hadden Isral al decennia eerder kunnen en moeten terugfluiten. Nu kan dat niet meer.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er is momenteel geen enkele geloofwaardige tussenpartij te bedenken.. best wel heftig eigenlijk.
Genoeg Palestijnen die alsnog het Libanees staatsburgerschap hebben gekregen. En verder geef ik alleen maar aan hoe zij erin stonden. Dat jij je daar niet in kan vinden daar kan ik weer niks mee.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:56 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dankbaar voor Sabra en Shatila? Voor de eeuwige vluchtelingenstatus waarmee ze nog niet eens tweederangsburgers zijn?
En voor het geval je het niet weet, in Libanon was de moordenaar van Sabra en Shatila tot vorig jaar president. Kennelijk is massamoord op Palestijnen in Libanon geen belemmering voor het hoogste ambt.
Leugens.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
de rest stond er nog niet he snelle jelle
Why not? Om moslim te zijn moet je wat zaken geloven. Om een goede soenniet te zijn heb je de vijf zuilen en de rest bespaar ik je.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NeeHee, ik bedoel als je niet praktiseert dan kan je toch geen moslim meer zijn?
Moet je trouwens wel bedanken omdat ik er nu achter ben gekomen dat dit familielid waarschijnlijk op social media zit. En dat er een geringe kans bestaat dat mijn familie in de komende maanden om bepaalde redenen nog wel in het nieuws kan komen (uiteraard op een vredelievende manierquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:45 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het was een taalgrapje zonder 'ja maar' of 'context' 👍 , ik heb verder geen flauw idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |