nee "hier" in Nederland en/of het westen man, lees nu toch meequote:
Jij bent een Nederlandse man, he? Geen enkel ander volk die dit zegt nml, zijn altijd Nederlandse mannen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Jou, zo af en toe.
Never change <3
Klopt, zo heb ik ook twee kinderen van gemengde komaf. Dat is de toekomst van Nederland.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hoor gaat prima, vooral omdat je steeds meer laat zien dat alles wat weggezet werd als rechtse leugens gewoon openbaar gepost wordt inmiddels.
Dat geen een een Pool getrouwd is, heeft toch niets met 'de' islamisering te maken?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:32 schreef Mutant01 het volgende:
Dus ja, eigenlijk is mijn familie verantwoordelijk voor de verdere Islamisering van Nederland. Geen van ons is binnen de eigen etnische genenpool getrouwd.
Nederlandse mannen noemen je altijd een bitch?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:35 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Jij bent een Nederlandse man, he? Geen enkel ander volk die dit zegt nml, zijn altijd Nederlandse mannen.
ik ben zelf van gemengde komaf, het komt nu wel akelig dichtbij zoquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, zo heb ik ook twee kinderen van gemengde komaf. Dat is de toekomst van Nederland.
Nou, mooi toch? Veel plezierquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, zo heb ik ook twee kinderen van gemengde komaf. Dat is de toekomst van Nederland.
Big Suze (lid van het Britse koningshuis)quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:33 schreef probeer het volgende:
En nu ga ik even peep show kijken. Geen bom/raket-aanvallen terwijl ik weg ben hé.
Er is toch al een F1 forum?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:37 schreef Selenophilia het volgende:
En ik maar een ban krijgen in VER door een overijverige mod![]()
VER
zal wel terecht zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:37 schreef Selenophilia het volgende:
En ik maar een ban krijgen in VER door een overijverige mod![]()
VER
Met Gaza doelde ik op de Schilderswijk. Excuus.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee "hier" in Nederland en/of het westen man, lees nu toch mee
Nee. Dat ze me lekker bijdehand vinden. Dat ze daar van houden.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nederlandse mannen noemen je altijd een bitch?
damn
Nadat je compleet out gegaan bent op Israël en de Zionisten is dit je antwoord.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:04 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dan zoek je op mycroft. Ik kan er niets aan doen dat jij een digibeet bent.
Ik ga mee en verhoog de pot met drie.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Door te bestaan speel je de rechtse waarheid in de kaart.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben zelf van gemengde komaf, het komt nu wel akelig dichtbij zo
schilderswijk is nog best gezellig andersquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:38 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met Gaza doelde ik op de Schilderswijk. Excuus.
ik ben een lichtpunt in een zee van duisternisquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Door te bestaan speel je de rechtse waarheid in de kaart.
En: Nederlanders vinden het altijd prachtig als je als niet-westerse vrouw/meisje lekker bijdehand bent. Een onbevangen jongetje is meteen zeker een prinsje thuis en kan niet met leiding omgaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:38 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Nee. Dat ze me lekker bijdehand vinden. Dat ze daar van houden.
Turkse mannen bijv houden er niet van. Om ontopic te blijven: denk Israëliërs ook niet
dit boeit echt helemaal niemandquote:
In welke kant van Nederland woont ie?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee "hier" in Nederland en/of het westen man, lees nu toch mee
de foute kant!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In welke kant van Nederland woont ie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |