abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:03:10 #1
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_211000679
Samenvatting 7 oktober tot 18 oktober (wiki)

In de ochtend van 7 oktober 2023 werden vanuit de Gazastrook duizenden raketten op Israëlische plaatsen in de grensstreek afgevuurd. Ook de steden Tel Aviv en Jeruzalem waren doelwit. Een groot aantal Hamasleden stak vanuit de Gazastrook op meerdere plaatsen de grens met Israël over, over land en via de lucht. Meer dan 1.300 mensen werden gedood, waaronder tientallen niet-Israëli's.

Premier Benjamin Netanyahu sprak in reactie op de aanvallen over een oorlogssituatie. Op 7 oktober begon Israël met een uitgebreide reeks luchtaanvallen op de Gazastrook, die volgens Israël waren gericht op locaties van Hamas.
Op 8 oktober sloot Israël de toevoer van elektriciteit en brandstof naar Gaza af. Als gevolg daarvan viel de enige elektriciteitscentrale op 11 oktober uit.Netanyahu zei op 9 oktober tegen VS-president Biden, dat Israël geen andere keus heeft dan een grondoperatie in Gaza te starten en dat het "een lange en moeilijke oorlog" zal worden

Als gevolg van het conflict liepen ook de spanningen op de Westelijke Jordaanoever, inclusief Oost-Jeruzalem op. Sinds 8 oktober werden gevechten aan de Israëlisch-Libanese grens gemeld. Het ging om beschietingen door Hezbollah, die het Israëlische leger met raketaanvallen antwoordde.

Israël riep op 13 oktober inwoners van Gaza-Stad op om voor hun veiligheid uit te wijken naar zuidelijker delen van de Gazastrook. De burgers hebben tot 16:00 uur lokale tijd op 14 oktober naar haar het zuiden te vertrekken via 2 routes. Tot op heden is er nog geen grond offensief in Gaza. Op 17 oktober werd het Al-Ahli Arabi Baptistenziekenhuis in Gaza gebombardeerd, bronnen spreken van 500 doden. Het is onduidelijk wie dit heeft gedaan op dit moment. Dit bombardement leidde tot veel onrust. Leiders in het Midden Oosten zeggen hun afsprak met Joe Biden af, bij ambassades wordt geprotesteerd.

Recente frontpage berichten
Israël geeft burgers Gaza meer tijd om te evacueren
Van Palestina tot Gazastrook
Egypte verplaatst troepen naar de zuidelijke grens met Gaza

SPOILER: Livestreams
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraars
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de Gazastrook
SPOILER: Geschiedenis conflict
Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog AD

Steve Lookner live

pi_211000686
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 20:59 schreef Rupibma het volgende: [..] Enkele posts onder die post van mij die je aanhaalt.
Niet te vinden. Kom op met je reactie. Geef dan een link. Dit is wel heel droevig. Eerst een heel volk beschuldigingen en daarna je keutel intrekken. :')
pi_211000696
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:04 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Niet te vinden. Kom op met je reactie. Geef dan een link. Dit is wel heel droevig. Eerst een heel volk beschuldigingen en daarna je keutel intrekken. :')
Dan zoek je op mycroft. Ik kan er niets aan doen dat jij een digibeet bent.
  Spellchecker woensdag 18 oktober 2023 @ 21:04:55 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_211000697
Er was een vredige pro-Palestina demonstratie vanmiddag in Den Haag.

Diezelfde demonstranten bekogelen nu de politie met vuurwerk. 8)7 :X

-edit-
https://www.ad.nl/den-haa(...)n-den-haag~a88566d1/

Nieuwsbron
pi_211000702
Boze protesterende Moslims?

Ze waren stil toen honderden onschuldige werden verkracht, vermoord en ontvoerd.

En bewijs lijkt aan te tonen dat het een akbar raket was

Zum kotsen :r
pi_211000703
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:04 schreef maily het volgende:
Er was een vredige pro-Palestina demonstratie vanmiddag in Den Haag.

Diezelfde demonstranten bekogelen nu de politie met vuurwerk. 8)7 :X
Tis Den Haag. Same shit different day.
pi_211000714
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Je ageert tegen het whataboutism van deze kerel om vervolgens exact hetzelfde te doen. Er vinden allicht niet elke dag slachtingen plaats, maar wel veel en vaak en met meer slachtoffers.
2023 was tot vorige week zaterdag al de dodelijkste jaar in de west bank voor Palestijnen sinds de tweede intifada. Maar omdat het hier "mens-dieren" betreft boeit het niet echt. Kijk de dodelijkste jaar voor Israelisch, dan gaan mensen wel verontwaardigd reageren omdat israelisch wel echte mensen zijn.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:07:22 #8
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211000724
The War Cabinet made it clear to Biden that ground intervention in Gaza is inevitable

https://israelpalestine.liveuamap.com/
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_211000725
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:06 schreef Slayage het volgende:

[..]
2023 was tot vorige week zaterdag al de dodelijkste jaar in de west bank voor Palestijnen sinds de tweede intifada. Maar omdat het hier "mens-dieren" betreft boeit het niet echt. Kijk de dodelijkste jaar voor Israelisch, dan gaan mensen wel verontwaardigd reageren omdat israelisch wel echte mensen zijn.
Hamas begon dit zelf toch? Hoe denk je dat mensen terugslaan?
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:07:27 #10
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_211000726
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:02 schreef Pizzakoppo het volgende: Ik snap de emoties sowieso totaal niet hier in Nederland. Veel moslims in mijn omgeving zijn totaal pro-Palestina en veel Nederlanders totaal pro-Israël. Wat een bullshit toch. Voor mij mogen alleen Israelieten en Palestijnen echte, rauwe emotie hebben. Wij kunnen, mogen en moeten misschien wel objectief zijn en daarin hoop ik dat er gelijke regels zijn voor alle mensen. Ongeacht afkomst of geloof. Dus een terroristische aanslag van Hamas is vreselijk maar de wijze waarop Israel terug gaat slaan/slaat even zo zeer. Het is toch niet zo moeilijk om het feitelijk te bekijken? Fuck die segregatie, we zijn allemaal mensen die soms anders naar dingen kijken maar het gros wil gewoon zijn leven leiden. De politici en machthebbers strooien zand in onze ogen.
Maar dit is het uiteindelijk ook.

Grenzen zijn arbitrair. Uiteindelijk kan en wil 99.99% van de mensen die aan de Westoever wonen prima samenleven met elkaar.

De haat, politieke lading en oorlog komt niet uit de mensen aldaar voort.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_211000733
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik snap de emoties sowieso totaal niet hier in Nederland. Veel moslims in mijn omgeving zijn totaal pro-Palestina en veel Nederlanders totaal pro-Israël. Wat een bullshit toch. Voor mij mogen alleen Israelieten en Palestijnen echte, rauwe emotie hebben.

Wij kunnen, mogen en moeten misschien wel objectief zijn en daarin hoop ik dat er gelijke regels zijn voor alle mensen. Ongeacht afkomst of geloof. Dus een terroristische aanslag van Hamas is vreselijk maar de wijze waarop Israel terug gaat slaan/slaat even zo zeer.

Het is toch niet zo moeilijk om het feitelijk te bekijken? Fuck die segregatie, we zijn allemaal mensen die soms anders naar dingen kijken maar het gros wil gewoon zijn leven leiden. De politici en machthebbers strooien zand in onze ogen.
Ik ben team maak van heel het Midden-Oosten (oke, Turkije sparen we) een parkeerplaats maar dat is helaas een taboe.

Helaas is een oplossing tussen de terroristenregering van Israel en de terroristen van Hamas momenteel ondenkbaar, dit gaat nog wel wat decennia door.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211000743
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:07 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik ben team maak van heel het Midden-Oosten (oke, Turkije sparen we) een parkeerplaats maar dat is helaas een taboe.

Helaas is een oplossing tussen de terroristenregering van Israel en de terroristen van Hamas momenteel ondenkbaar, dit gaat nog wel wat decennia door.
Er is nu weer enig overleg met Egypte.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:09:09 #13
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211000747
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:04 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Typisch
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_211000748
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 20:52 schreef Scorpie het volgende: Even iets anders - er werd gerept over 500 tot 700 doden, is dat al geverifieerd?
Ja geverifieerd door Hamas Factchecks, volgens de NOS.
pi_211000751
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211000754
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:07 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Hamas begon dit zelf toch? Hoe denk je dat mensen terugslaan?
Het is over en weer.
pi_211000758
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 19:41 schreef Jed1Gam het volgende:
[ afbeelding ]

Ik weet niet in hoeverre deze kaartjes een vertekend perspectief vormen, maar ik kan wel enigszins volgen hoe die extremistisch Hamas zich door de jaren heen gevormd heeft. Als opgejaagde ratten in een steeds kleiner wordend kooitje.

Daarmee wil ik de acties van Hamas niet goed spreken, het is enkel een observatie als buitenstaander.

Aangezien ik in Zwitserland woon, blijf ik neutraal in dezer. :7
Die kaartjes en de manier waarop ze gepresenteerd worden zijn om in ieder geval twee redenen biased:
(1) omdat er voor 1948 helemaal geen Jewish land/state en ook helemaal geen Palestinian land/state bestond
(2) omdat de grootste delen van 'Israeli controlled land' woestijn is

Kijk onderstaande video's maar eens voor een wat genuanceerder beeld.

pi_211000760
quote:

[..]

Een rijke, gezonde cultuur daar lijkt mij waardevoller dan een parkeerplaats tbh.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:10:48 #19
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_211000765
quote:
Ik snap de emoties sowieso totaal niet hier in Nederland. Veel moslims in mijn omgeving zijn totaal pro-Palestina en veel Nederlanders totaal pro-Israël. Wat een bullshit toch. Voor mij mogen alleen Israelieten en Palestijnen echte, rauwe emotie hebben.
De emotie komt vooral van 1 kant. En bij de oorspronkelijke aanval waren ook veel Westerse slachtoffers, wanneer het alleen mensen uit Israel waren geweest had je kans dat een stuk minder Nederlanders er iets om zouden geven.

quote:
Het is toch niet zo moeilijk om het feitelijk te bekijken? Fuck die segregatie, we zijn allemaal mensen die soms anders naar dingen kijken maar het gros wil gewoon zijn leven leiden. De politici en machthebbers strooien zand in onze ogen.
Heb een sterk vermoeden dat al die Palestina optochten van afgelopen week niet door politici en machthebbers in het leven zijn geroepen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:12:25 #20
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211000781
kut het regent, ik ga niet meer voor de Oeigoeren de straat op hoor.... getsie
pi_211000782
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:10 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Een rijke, gezonde cultuur daar lijkt mij waardevoller dan een parkeerplaats tbh.
Dat is bijna onmogelijk daar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211000786
quote:

[..]
Ja, het is duidelijk dat dergelijke figuren Palestijnen als untermenschen zien. Zoals gezegd, minder waard dan een Israëlier. Zulke mensen zijn aanjagers voor meer leed en haat.
Allah Al Watan Al Malik
pi_211000790
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211000796
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:10 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
De emotie komt vooral van 1 kant. En bij de oorspronkelijke aanval waren ook veel Westerse slachtoffers, wanneer het alleen mensen uit Israel waren geweest had je kans dat een stuk minder Nederlanders er iets om zouden geven.
Nou, ik vind mensen enorm emotioneel betrokken hoor. En ook de reactie van Israël is of enorm emotioneel (overreactie) of berekenend (overreactie). Weet niet wat ik kwalijker vind.

quote:
Heb een sterk vermoeden dat al die Palestina optochten van afgelopen week niet door politici en machthebbers in het leven zijn geroepen.
Het is een proxy oorlog die wordt gevoed door de machthebbers als de ultieme Islam versus het westen. Zowel onze leiders die aangeven dat Israël net als ons is (niet dus) en anderzijds dat Palestina staat voor dr strijd van de Islam versus het onderdrukkende westen.
pi_211000798
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:10 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Het is over en weer.
Dat is het ook. Beiden zeer schuldig. Maar die laatste aanval van Hamas is echt niet goed. Puur op burgers gericht. Heel laf. Daar maak je veel mensen boos mee. Terecht. Aanval ziekenhuis gisteren lijkt ook van de kan van Palestijnen zelf te komen. En dan dat nieuws weer misbruiken. Hamas begon dit. En weet hoe de burger Palestijn de lul is.
pi_211000799
Ah de VN heeft laten zien een papieren tijger te zijn. What else is new.
Allah Al Watan Al Malik
pi_211000802
quote:
9s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:12 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
kut het regent, ik ga niet meer voor de Oeigoeren de straat op hoor.... getsie
Ga je nog inhoudelijk reageren of is het vnml dit en haten op mij?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 oktober 2023 @ 21:15:05 #28
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211000805
quote:

Wij kunnen, mogen en moeten misschien wel objectief zijn en daarin hoop ik dat er gelijke regels zijn voor alle mensen. Ongeacht afkomst of geloof. Dus een terroristische aanslag van Hamas is vreselijk maar de wijze waarop Israel terug gaat slaan/slaat even zo zeer.

Nederlanders zijn helemaal niet zo pro-Israël als je hier stelt. Puur kijkend naar wat er vorige week gebeurd is, is het helemaal niet raar dat westerse landen hun steun uitspreken, want dat is gewoon de grootste terroristische aanval in jaren geweest. Men houdt niet zo van terroristen, en steunen de kant die door terrorisme geraakt is, niks raars aan.

Waar bij mij, en met mij vast heel veel anderen, de ergenis momenteel zit is dat er figuren zijn die continu alles aangrijpen om Israël zwart te maken. Dat aanslagje van Hamas is maar een bladzijde in hun ogen, en niet het enorme ding dat het gewoon is.Om diezelfde reden mag Israël helemaal niets doen, want dan zijn de Palestijnen slachtoffer en dat is de grootste doodzonde. Diezelfde zogenaamde pro-Palestina demonstraties zijn gewoon ziekelijk om precies die reden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211000814
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:14 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Dat is het ook. Beiden zeer schuldig. Maar die laatste aanval van Hamas is echt niet goed. Puur op burgers gericht. Heel laf. Daar maak je veel mensen boos mee. Terecht. Aanval ziekenhuis gisteren lijkt ook van de kan van Palestijnen zelf te komen. En dan dat nieuws weer misbruiken. Hamas begon dit. En weet hoe de burger Palestijn de lul is.
Maar er is meer dan dit jaar. Dat lijkt iedereen te vergeten.

Sws is de Palestijn de lul. Zit je dan.
pi_211000821
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Dat aanslagje van Hamas is maar een bladzijde in hun ogen, en niet het enorme ding dat het gewoon is.
Hoe treurig ook, het is niet eens een bladzijde maar een voetnoot in 75 jaar ellende.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211000833
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:16 schreef Rupibma het volgende:

[..]

Nee dat mag niet. Dit conflict begon pas vorige week. Al het andere leed vergeten we, schrijven we niet over, zien we niet als aanleiding etc. Anders ben je een anti-semiet of baby onthoofder.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 oktober 2023 @ 21:17:59 #32
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211000836
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:16 schreef Caland het volgende:

[..]
Hoe treurig ook, het is niet eens een bladzijde maar een voetnoot in 75 jaar ellende.
Best knap voor een staat dat pas 20 jaar bestaat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211000839
quote:

[..]
Hamas begon als ondermens beestachtig te moorden. Hamas zijn geen mensen, dat hebben ze op 7 oktober duidelijk gemaakt aan de wereld en dienen ook als zodanig behandeld te worden.

Gisteravond ook gelijk de leugens verspreiden.

Maar blijf vooral janken hoor.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:18:12 #34
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211000840
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:14 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Ik haat helemaal niet op je, ben blij dat je in turkije zit dat is alles, zouden er meer moeten doen. het is hier zo kut dit en dat... je kan niet over straat met keppeltje hoofddoekje

Dus ik weet helemaal niet waar je het over hebt, ja ik minacht je, diep, om je achterlijke religie, maar dat is wederzijds toch? Nou kus op je auw he O+
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:18:32 #35
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211000848
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:14 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Je vraagt er zelf om.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_211000849
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
:D
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211000853
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nederlanders zijn helemaal niet zo pro-Israël als je hier stelt. Puur kijkend naar wat er vorige week gebeurd is, is het helemaal niet raar dat westerse landen hun steun uitspreken, want dat is gewoon de grootste terroristische aanval in jaren geweest. Men houdt niet zo van terroristen, en steunen de kant die door terrorisme geraakt is, niks raars aan.
Natuurlijk, deze aanval moet iedereen keihard afkeuren. Doe je dat niet dan stopt de discussie voor mij per direct. Toch moet je het grotere plaatje blijven zien als je duidelijk stelling neemt. Boos worden op de kapers tijdens 9/11 is makkelijk. Kijken naar het ontstaan van de Muhajedeen is slimmer.

quote:
Waar bij mij, en met mij vast heel veel anderen, de ergenis momenteel zit is dat er figuren zijn die continu alles aangrijpen om Israël zwart te maken. Dat aanslagje van Hamas is maar een bladzijde in hun ogen, en niet het enorme ding dat het gewoon is.Om diezelfde reden mag Israël helemaal niets doen, want dan zijn de Palestijnen slachtoffer en dat is de grootste doodzonde. Diezelfde zogenaamde pro-Palestina demonstraties zijn gewoon ziekelijk om precies die reden.
Zeker, ik zie veel anti-Semitisten uit de kast kruipen. Maar ook zij zijn ongeïnformeerd en weigeren dieper in de materie te duiken. Daarom kan ik niet genoeg herhalen, dit is politiek waar mensen onder lijden, iets wat nooit uit het oog verloren mag worden.
pi_211000854
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wut?
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:19:52 #40
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_211000858
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:02 schreef Mutant01 het volgende:
Je ageert tegen het whataboutism van deze kerel om vervolgens exact hetzelfde te doen. Er vinden allicht niet elke dag slachtingen plaats, maar wel veel en vaak en met meer slachtoffers.
Ehm nee, geen enkele whataboutism. Ik maak slechts een observatie. De conclusie is een vraag en staat nog open voor interpretatie. Ik presenteer het niet als een feit.

Overall kunnen er best meer slachtoffers vallen (veelal omdat Israël in dichtbevolkt gebied tegen Hamas moet vechten) maar een dergelijke aanval heeft nog nooit plaatsgevonden op de Palestijnen. Het is dus wel degelijk onjuist dat hij schetst dat dit "dagelijks Palestijnen overkomt".
pi_211000860
quote:

[..]

Dat zie ik ook. Je moet terug naar afgesproken terrein. Als dat nog deels kan. Israël moet zelf ook zien dat men power play speelt tegen mensen die minder hebben en kunnen..
pi_211000863
quote:

[..]

De "Palestijn" (ik weet het, niet iedere) is ook degene die Israël al decennia terroriseert met allerlei zinloze aanslagen. Minstens net zo erg als de kolonisten die landjepik doen. Dus niet "Sws is de Palestijn de lul", dat doet ze toch voor een groot deel helemaal zelf. Niemand dwingt ze om onschuldige burgers op straat geregeld een mes in de rug te steken. Deden ze aan geweldloos verzet hadden ze allaaaaaannnggg hun eigen land (niet dat de meeste dat schijnen te willen, die willen alles of niets).
pi_211000865
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:12 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Ja, het is duidelijk dat dergelijke figuren Palestijnen als untermenschen zien. Zoals gezegd, minder waard dan een Israëlier. Zulke mensen zijn aanjagers voor meer leed en haat.
Oh, dat heeft niks te maken met krantenkoppen over aanslagen op ziekenhuizen die niet zijn gebeurd en het grof overdrijven van het aantal doden dat dan ook nog eens werd toegerekend aan de tegenstander?

Misschien dat de pro-palestina wat minder moet liegen. Het is namelijk makkelijk om mensen die niet over alles liegen serieus te nemen.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:21:03 #44
396550 Richestorags
pi_211000871
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Nee dat mag niet. Dit conflict begon pas vorige week. Al het andere leed vergeten we, schrijven we niet over, zien we niet als aanleiding etc. Anders ben je een anti-semiet of baby onthoofder.
Als we verder terugkijken gaat het er niet beter uitzien voor de Arabieren hoor. Integendeel.
pi_211000878
Thread
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211000881
quote:
14s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:18 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Ik haat helemaal niet op je, ben blij dat je in turkije zit dat is alles, zouden er meer moeten doen. het is hier zo kut dit en dat... je kan niet over straat met keppeltje hoofddoekje

Dus ik weet helemaal niet waar je het over hebt, ja ik minacht je, diep, om je achterlijke religie, maar dat is wederzijds toch? Nou kus op je auw he O+
Voel je je nou stoer? En verheven? Bijna 2 miljard mensen minachten. Wat een fijne kerel moet je zijn.
Allah Al Watan Al Malik
pi_211000893
quote:
14s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:18 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat ik moslim ben? Wat is er mis met jou?

Tevens, woon gewoon lekker hier. HAhA
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:23:01 #48
396550 Richestorags
pi_211000894
quote:

[..]
Ik dacht dat jij niet van smerige insinuaties hield. Wat ben je nu aan het insinueren? Want je zegt dit naar aanleiding van mijn post.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:23:03 #49
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211000895
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:21 schreef Slayage het volgende:
Thread [ twitter ]
Gokje, nu is het niet erger dan 9/11 zoals de January 6th relletjes wel waren :').

Amerika onder Biden is ook gewoon verloren :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_211000901
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:20 schreef HiZ het volgende:

[..]
Oh, dat heeft niks te maken met krantenkoppen over aanslagen op ziekenhuizen die niet zijn gebeurd en het grof overdrijven van het aantal doden dat dan ook nog eens werd toegerekend aan de tegenstander?

Misschien dat de pro-palestina wat minder moet liegen. Het is namelijk makkelijk om mensen die niet over alles liegen serieus te nemen.
Wat een rare reactie. Als het je gaat om de propagandA zou je namelijk beide kanten evenveel moeten minachten. O.a. vanwege babygate bijvoorbeeld.
Allah Al Watan Al Malik
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 oktober 2023 @ 21:24:07 #51
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211000903
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:19 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Natuurlijk, deze aanval moet iedereen keihard afkeuren. Doe je dat niet dan stopt de discussie voor mij per direct. Toch moet je het grotere plaatje blijven zien als je duidelijk stelling neemt. Boos worden op de kapers tijdens 9/11 is makkelijk. Kijken naar het ontstaan van de Muhajedeen is slimmer.
Ik ben heel erg bekend met het grote plaatje, dat grote plaatje is ook de reden dat de steun voor Israël onder Nederlanders in de loop der jaren is afgenomen. Men kiest nu ook niet partij, want aan de ene kant heb je Palestina en Hamas, en aan de andere kant Israël. Dat is een cirkel van wie wie onderdrukt. Het onstaan van Hamas (de recente versie) is ook bij lange na niet zo zwart-wit als veel geschept wordt, de Palestijnse burgeroorlog heeft daar een enorme vinger in de pap bij gehad.
quote:
[..]
Zeker, ik zie veel anti-Semitisten uit de kast kruipen. Maar ook zij zijn ongeïnformeerd en weigeren dieper in de materie te duiken. Daarom kan ik niet genoeg herhalen, dit is politiek waar mensen onder lijden, iets wat nooit uit het oog verloren mag worden.
Jep, de hoeveelheid desinformatie is echt ziekelijk.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211000906
Nu weer kappen met alle persoonlijke vetes en weer ontopic
pi_211000908
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:21 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Als we verder terugkijken gaat het er niet beter uitzien voor de Arabieren hoor. Integendeel.
Nee, en al helemaal niet voor het Westen. Maar laten we het daar ook maar niet over hebben toch! Voor je het weet behoor je tot de 5e colonne.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:24:53 #54
396550 Richestorags
pi_211000910
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:23 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Wat een rare reactie. Als het je gaat om de propagandA zou je namelijk beide kanten evenveel moeten minachten. O.a. vanwege babygate bijvoorbeeld.
Is gewoon officieel ontkracht door de regering van Israël.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:26:16 #55
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211000925
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:21 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Voel je je nou stoer? En verheven? Bijna 2 miljard mensen minachten. Wat een fijne kerel moet je zijn.
Je zou als "de moslim" ook eens een ander PR bureau dan IS, Hamas, Taliban kunnen inhuren, maar nee, dat kan niet, want de gematigde moslim bestaat alleen bij een minderheid en als de rasiesmekaart getrokken kan worden.

Bij een meerderheid is alles dat geen moslim is, op papier in de koran te lezen, te minachten, hypocrietje :').
Get woke, go broke!
pi_211000932
quote:

[..]
Dat Palestijnen minder waard zijn toont de Hamas zelf aan, zo hebben ze in het verleden 1 dode soldaat geruild voor 1000 gevangenen
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:26:58 #57
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211000936
quote:

[..]
Babygate, ze waren niet allemaal onthoofd maar "gewoon" doodgemaakt, dan is het goed natuurlijk :').
Get woke, go broke!
pi_211000940
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:20 schreef Alov het volgende:

[..]
De "Palestijn" (ik weet het, niet iedere) is ook degene die Israël al decennia terroriseert met allerlei zinloze aanslagen. Minstens net zo erg als de kolonisten die landjepik doen. Dus niet "Sws is de Palestijn de lul", dat doet ze toch voor een groot deel helemaal zelf. Niemand dwingt ze om onschuldige burgers op straat geregeld een mes in de rug te steken. Deden ze aan geweldloos verzet hadden ze allaaaaaannnggg hun eigen land (niet dat de meeste dat schijnen te willen, die willen alles of niets).
Geweldloos verzet. Hoe stel je dat voor?
pi_211000943
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:24 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik ben heel erg bekend met het grote plaatje, dat grote plaatje is ook de reden dat de steun voor Israël onder Nederlanders in de loop der jaren is afgenomen. Men kiest nu ook niet partij, want aan de ene kant heb je Palestina en Hamas, en aan de andere kant Israël. Dat is een cirkel van wie wie onderdrukt. Het onstaan van Hamas (de recente versie) is ook bij lange na niet zo zwart-wit als veel geschept wordt, de Palestijnse burgeroorlog heeft daar een enorme vinger in de pap bij gehad.
[..]
Jep, de hoeveelheid desinformatie is echt ziekelijk.
Dat laatste is echt een groot probleem nu. Wat je ziet en hoort is vaak niet waar. Problematisch.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:27:57 #60
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211000946
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:26 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Dat Palestijnen minder waard zijn toont de Hamas zelf aan, zo hebben ze in het verleden 1 dode soldaat geruild voor 1000 gevangenen
Het gebruiken van burgers als menselijk schild is ook een kleine hint :').
Get woke, go broke!
pi_211000948
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:24 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik heb het over de propaganda molen die toen al op volle toeren draaide.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:28:08 #62
396550 Richestorags
pi_211000950
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Nee, en al helemaal niet voor het Westen. Maar laten we het daar ook maar niet over hebben toch! Voor je het weet behoor je tot de 5e colonne.
Wat is "het Westen". Nederland? Noorwegen? Spanje? Portugal? Italië? Luxemburg? België? Zweden? Finland? Australië? Nieuw-Zeeland? Allemaal landen die bij "het Westen" horen en voor wie de geschiedenis er nog steeds schoon uitziet als we het over de stichting van de staat Israël hebben. Wil je bewust simpel doen over de 5e colonne? Ik heb jou nooit als zodanig benoemd, dus dicht jezelf ook niet die slachtofferrol toe. Je kan beter dan dat.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:28:36 #63
330914 Sherlock_Holmes
pi_211000953
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:14 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Nou, ik vind mensen enorm emotioneel betrokken hoor.
Heb op mijn werk bijna niemand erover gehoord en al zeker niet op een emotionele manier.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:14 schreef Pizzakoppo het volgende:

Het is een proxy oorlog die wordt gevoed door de machthebbers als de ultieme Islam versus het westen. Zowel onze leiders die aangeven dat Israël net als ons is (niet dus) en anderzijds dat Palestina staat voor dr strijd van de Islam versus het onderdrukkende westen.
Heb zelf nergens gelezen dat Israël hetzelfde izou zijn als ons. En eventueel anti-Westers sentiment komt niet alleen vanuit het Midden-Oosten. Bijvoorbeeld genoeg mensen van de alfabet familie die denk ik niet naar de gemiddelde profeet gaan luisteren.
pi_211000963
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:10 schreef Rollo het volgende:

[..]
Die kaartjes en de manier waarop ze gepresenteerd worden zijn om in ieder geval twee redenen biased:
(1) omdat er voor 1948 helemaal geen Jewish land/state en ook helemaal geen Palestinian land/state bestond
(2) omdat de grootste delen van 'Israeli controlled land' woestijn is

Kijk onderstaande video's maar eens voor een wat genuanceerder beeld.

Punt blijft dat die paar snippers Palestijns gebied, dat steeds weer iets kleiner wordt, op dit moment een ideale kweekvijver is geworden voor terrorisme.

Nu kan je zeggen, ja maar die Palestijnen hebben helemaal geen aanspraak op iets. En daar kan je dan eindeloos over discussiëren, dit dat, zus zo...etc. etc.

De situatie op dit moment is dat ze er wel zitten met een paar miljoen. Aangezien er toch geen oplossing komt wordt de kweekvijver heerlijk warm gehouden. Een hopeloze situatie die beetje bij beetje alsmaar iets slechter wordt, wat wil je nog meer.
pi_211000974
quote:

[..]

Heel Israël is zonde. Een paar religieuze locaties; helemaal voor.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 oktober 2023 @ 21:30:22 #66
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211000975
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:27 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Dat laatste is echt een groot probleem nu. Wat je ziet en hoort is vaak niet waar. Problematisch.
Mensen willen alleen maar horen wat ze willen horen, dat is een zichzelf versterkend effect.

Velen zullen bijvoorbeeld al helemaal overtuigd zijn dat Israël een ziekenhuis compleet heeft verwoest, terwijl we inmiddels a) zeker weten dat de schade bij lange niet zo heftig is als eerder gedacht en b) best veel bewijs hebben dat Israël er niet achter zat. Dat is inmiddels niet meer op te lossen, zelfs als er keihard bewijs is van het tegendeel.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:30:32 #67
396550 Richestorags
pi_211000976
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:27 schreef Rupibma het volgende:

[..]
De Gandhi methode.
pi_211000978
quote:
10s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Je zou als "de moslim" ook eens een ander PR bureau dan IS, Hamas, Taliban kunnen inhuren, maar nee, dat kan niet, want de gematigde moslim bestaat alleen bij een minderheid en als de rasiesmekaart getrokken kan worden.

Bij een meerderheid is alles dat geen moslim is, op papier in de koran te lezen, te minachten, hypocrietje :').
Wat een domme reactie. Alsof jij invloed hebt op de PR van het Westen, vooral in de vorm van de VS of Israel. Nee, niet dus. Je kan hooguit afkeuren, maar meer niet.
Allah Al Watan Al Malik
pi_211000984
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:24 schreef Richestorags het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:26 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Oh, dan is het goed! Man man man.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:31:11 #70
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211000985
quote:

[..]
Verzet, maar dan zonder geweld. Je weet wel, wat de Joden in het westen nu doen ipv de moslims die weer moorden, rellen, bestormen en politie bekogelen.
Get woke, go broke!
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:31:17 #71
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:31:37 #72
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211000988
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:22 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Hoe kom je erbij dat ik moslim ben? Wat is er mis met jou?

Tevens, woon gewoon lekker hier. HAhA
fijn he, al die vrijheid, geniet ervan meid

en, dat was al lang duidelijk hoor, je bent gewoon een beet je gek op aandacht, is gewoon normaal, als je 12 bent
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 oktober 2023 @ 21:31:42 #73
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211000991
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:30 schreef Slayage het volgende:
Oekraïners die huilen over dat de Russen genocide uitvoeren op hun volk. Maar de genocidale taal van de Israëlisch papegaaien over de Palestijnen :')

[ twitter ]
Kinderen die opgroeien in een schrikbewind van een terroristische organisatie die kinderen van jongs af aan aan het hersenspoelen is zijn even vredelievend als kinderen die opgroeien in een relatief vrije democratie ja?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211000994
quote:

[..]
Gewoon op de binnenplaats van die openluchtgevangenis genaamd Gaza gaan staan met bordjes en ratels.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211000995
quote:

[..]
Dat is toch niet zo moeilijk? De grootste en bekendste overwinningen van onderdrukte volkeren tov hun onderdrukker in de vorige eeuw zijn zo gegaan.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:32:07 #76
396550 Richestorags
pi_211000997
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:28 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Maar alsnog is het ontkracht. Ze hadden er ook in mee kunnen gaan.
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 21:32:16 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211000999
geweldloos verzet heeft nog nooit ergens gewerkt
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_211001005
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:30 schreef Slayage het volgende:
Oekraïners die huilen over dat de Russen genocide uitvoeren op hun volk. Maar de genocidale taal van de Israëlisch papegaaien over de Palestijnen :')

[ twitter ]
Je verontschuldigingen (aan ons) al aangeboden voor je vooringenomen en zeer beschuldigende drek van gister?

Blijkt opeens dat Hamas geen fuck om de Palestijnse levens geeft. Moet vast vervelend geweest zijn om je dat te realiseren.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:32:31 #79
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211001006
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Wat een domme reactie. Alsof jij invloed hebt op de PR van het Westen, vooral in de vorm van de VS of Israel. Nee, niet dus. Je kan hooguit afkeuren, maar meer niet.
Invloed? Ze stonden met duizenden op de Dam :').

Net als in Frankrijk, Belgie, Australie en nu de VS in het congres..... de PR van IS Hamas en "gematigde moslim" is allemaal identiek.
Get woke, go broke!
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:32:31 #80
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211001008
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:32 schreef sp3c het volgende:
zei gandhi
pi_211001013
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Mensen willen alleen maar horen wat ze willen horen, dat is een zichzelf versterkend effect.

Velen zullen bijvoorbeeld al helemaal overtuigd zijn dat Israël een ziekenhuis compleet heeft verwoest, terwijl we inmiddels a) zeker weten dat de schade bij lange niet zo heftig is als eerder gedacht en b) best veel bewijs hebben dat Israël er niet achter zat. Dat is inmiddels niet meer op te lossen, zelfs als er keihard bewijs is van het tegendeel.
De discussie is er wel. Ook nu hulp via Egypte. Debiel gedragen kan nu als partijen maar wordt moeilijker. Je MOET rekening houden met burgers.
pi_211001018
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:32 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Maar alsnog is het ontkracht. Ze hadden er ook in mee kunnen gaan.
Leuk, maar je weet zelf net zo goed dat het toen al zijn ding gedaan had. Doel bereikt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_211001026
quote:
14s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:31 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
fijn he, al die vrijheid, geniet ervan meid

en, dat was al lang duidelijk hoor, je bent gewoon een beet je gek op aandacht, is gewoon normaal, als je 12 bent
Thanks, poepie. :*
pi_211001029
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:21 schreef Slayage het volgende:
Thread [ twitter ]
Mooi en goed dat er van Israëlische kant geluiden zijn om dit conflict te beëindigen, nu nog van Palestijnse kant
pi_211001032
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:32 schreef Alov het volgende:

[..]
Dat is toch niet zo moeilijk? De grootste en bekendste overwinningen van onderdrukte volkeren tov hun onderdrukker in de vorige eeuw zijn zo gegaan.
Benoem er eens enkelen, dan kan ik die eens lezen.
pi_211001033
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Invloed? Ze stonden met duizenden op de Dam :').

Net als in Frankrijk, Belgie, Australie en nu de VS in het congres..... de PR van IS Hamas en "gematigde moslim" is allemaal identiek.
Wat probeer je nou zo verborgen te zeggen? Zeg het maar gewoon rechtuit.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:34:29 #87
396550 Richestorags
pi_211001036
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:32 schreef probeer het volgende:

[..]
Je verontschuldigingen (aan ons) al aangeboden voor je vooringenomen en zeer beschuldigende drek van gister?

Blijkt opeens dat Hamas geen fuck om de Palestijnse levens geeft. Moet vast vervelend geweest zijn om je dat te realiseren.
Ik wacht nog steeds op bewijs dat de Koerden in Noord-Syrië allemaal PKK-strijders zijn om de Turkse landjepik en Koerdje pesten daar goed te praten. Ik heb het nog steeds niet gehad.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:34:30 #88
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211001037
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:33 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Thanks, poepie. :*
Ik zie nog wel eens iets opbloeien tussen ons goffeldommel.. ik ben wel graflelek... mja je bent toch al blind
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:34:40 #89
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_211001039
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:33 schreef 007700 het volgende:

[..]
Mooi en goed dat er van Israëlische kant geluiden zijn om dit conflict te beëindigen, nu nog van Palestijnse kant
Hahaha
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 oktober 2023 @ 21:35:04 #90
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211001043
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:32 schreef Jaroon het volgende:

[..]
De discussie is er wel. Ook nu hulp via Egypte. Debiel gedragen kan nu als partijen maar wordt moeilijker. Je MOET rekening houden met burgers.
Daarom vond ik het ook al zo raar dat Israël dat ziekenhuis doelbewust opgeblazen zou hebben met enorme bommen. Zij hebben er echt helemaal niets mee te winnen, in tegendeel zelfs. Inmiddels weten we dat het ziekenhuis er nog gewoon staat, dus daarmee is de kous al redelijk af.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211001046
quote:
Klopt. Maar je DIY raketten lanceren naast scholen en ziekenhuizen en er dan je eigen burgers neerzetten is toch van een hele andere orde.
pi_211001047
quote:
17s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:34 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Ik zie nog wel eens iets opbloeien tussen ons goffeldommel.. ik ben wel graflelek... mja je bent toch al blind
Sorry. Ik doe niet aan onbesneden.
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 21:35:44 #93
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001053
quote:
10s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:32 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
zei gandhi
India en Pakistan leven nog steeds op voet van oorlog met elkaar
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:35:53 #94
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211001054
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:35 schreef Rupibma het volgende:

[..]
zie je bij mij tognie joh
  Forum Admin woensdag 18 oktober 2023 @ 21:36:10 #95
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211001056
quote:
Mentaal geweld telt ook natuurlijk
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_211001057
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:34 schreef damsco het volgende:

[..]
Hahaha
?
pi_211001060
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:34 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik wacht nog steeds op bewijs dat de Koerden in Noord-Syrië allemaal PKK-strijders zijn om de Turkse landjepik en Koerdje pesten daar goed te praten. Ik heb het nog steeds niet gehad.
Een 'ja maar hunnie!'. Sterk.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:36:26 #98
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211001062
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:35 schreef sp3c het volgende:

[..]
India en Pakistan leven nog steeds op voet van oorlog met elkaar
kniesoor echt he jij altijd
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:36:43 #99
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211001067
Barbaren doen barbaarse dingen.
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:36:49 #100
396550 Richestorags
pi_211001068
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Leuk, maar je weet zelf net zo goed dat het toen al zijn ding gedaan had. Doel bereikt.
Het gaat erom dat er niet vanuit overheidswege dat soort dingen wordt geroepen. Daarnaast waren er wel degelijk babies vermoord. Of dat nou wel of niet met onthoofding gepaard ging maakt dan niet zoveel meer uit. Dit gaat om wie de raket heeft afgeschoten. Dat is het meest belangrijke detail. Maar omdat je het waarschijnlijk wil horen: het is ook belangrijk dat de Israëli bij de feiten blijven.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:37:13 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211001070
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:34 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Wat probeer je nou zo verborgen te zeggen? Zeg het maar gewoon rechtuit.
Het staat er gewoon hoor :).

Dat jij nou weer iets probeert uit te lokken, sja...
Get woke, go broke!
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 21:37:58 #102
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001079
quote:
2s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:36 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
kniesoor echt he jij altijd
beetje wel he

wel altijd vrolijk, dat kunnen de meesten hier niet zeggen
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:38:21 #103
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_211001083
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:36 schreef 007700 het volgende:

[..]
?
Goede grap die je maakte.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 oktober 2023 @ 21:38:24 #104
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211001084
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:37 schreef sp3c het volgende:

[..]
beetje wel he

Jij vrolijk?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211001086
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:35 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Altijd die aannames :N
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 21:38:48 #106
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001087
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jij vrolijk?
altijd
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:38:54 #107
396550 Richestorags
pi_211001088
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:36 schreef probeer het volgende:

[..]
Een 'ja maar hunnie!'. Sterk.
Ik bedoel aan te geven dat je kan wachten tot je een ons weegt. Jij had het over of hij zijn excuses wilde aanbieden n.a.v. de drek die hij post. Ik gaf aan dat hij nog meer drek post (namelijk dat Syrische Koerden allemaal PKK-strijders zijn) en dat hij daar ook niet op terugkomt.
pi_211001092
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:36 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
En dat zijn de kenners.
pi_211001093
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:31 schreef Caland het volgende:

[..]
Gewoon op de binnenplaats van die openluchtgevangenis genaamd Gaza gaan staan met bordjes en ratels.
Die bomgordels en raketten is de enige reden dat Gaza een openluchtgevangenis is, he.
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 21:39:10 #110
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001094
zeker in de winter
pi_211001096
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:37 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Het staat er gewoon hoor :).

Dat jij nou weer iets probeert uit te lokken, sja...
Nee hoor, je trekt de PR van Hamas gelijk aan de PR van gematigde moslims. Daar kan je allerlei conclusies aan verbinden, want het is erg open geformuleerd. Dus ik zou graag wat helderheid willen hebben over wat je nu zegt
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:39:43 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211001099
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:39 schreef Alov het volgende:

[..]
Die bomgordels en raketten is de enige reden dat Gaza een openluchtgevangenis is, he.
Mwah, beetje kip-ei.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:39:48 #113
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211001100
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:37 schreef sp3c het volgende:
nee, haha, ik heb gelukkig ook een gen teveel.. nja happy de peppie
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:39:51 #114
396550 Richestorags
pi_211001101
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:36 schreef Perrin het volgende:
[ twitter ]
Aah, de religie van de vrede :7
pi_211001105
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:20 schreef HiZ het volgende:

[..]

quote:

[..]
Ja ik ga dat niet nog een keer overdoen. In tegenstelling tot de meeste mensen had ik het oorspronkelijke interview wel gezien en wat daar door beide zijden van is gemaakt sloeg nergens op. Wat overigens niet wegneemt van het feit dat levende babies na afloop van het Hamas bezoek dood waren.

De Israëlische propaganda in het algemeen niet zo dom dat ze proberen echt feitelijke leugens te verkopen.

Aan de andere kant daarentegen is de onmiskenbare leugen tot businessmodel gemaakt. Niet alleen vandaag maar al jaren. Ze zijn er alleen niet aan gewend dat er meer mensen meekijken bij een echte oorlog dan hun gebruikelijke goedgelovige fanboys. Dat er mensen zijn die de leugens voor je ogen door de shredder halen en dan nog een keer. En eigenlijk is dat wat er elke keer gebeurt.

Israël komt met een legalistisch shitverhaal en de andere kant met een verifieerbare leugen.

Overigens heb ik vandaag een betaald foklidmaatschap genomen zodat ik mijn tijd niet meer hoef te verdoen met de onbezoldigde PR afdeling van Hamas. Dat zijn de mensen hier op fok die al meer dan een week niks anders doen dan Palestijnse/Hamas leugens en haatboodschappen verspreiden.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:40:14 #116
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211001108
Ik ben hier een paar dagen niet geweest. Is het overgrote deel al tot inkeer gekomen dat de "verdediging" buitenproportioneel is? Ik denk het niet. Er zullen altijd mensen zijn die hun onderbuik gebruiken als meetlat/weegschaal.

Ik ben voor justice.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_211001112
Tunesia. Echt een heel belangrijk land dat zich bemoeit met dingen als Israel. Net als Marorokko. Ook een la land vaak.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:40:38 #118
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211001113
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Nee hoor, je trekt de PR van Hamas gelijk aan de PR van gematigde moslims. Daar kan je allerlei conclusies aan verbinden, want het is erg open geformuleerd. Dus ik zou graag wat helderheid willen hebben over wat je nu zegt
Oh, nou dat is dan vervelend voor je, ik geloof niet dat jij maandelijks geld overmaakt naar me, dus ik zie niet zo in waarom ik iets zou doen dat jij wil :).
Get woke, go broke!
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:41:09 #119
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211001116
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:40 schreef Jaroon het volgende:
Tunesia. Echt een heel belangrijk land dat zich bemoeit met dingen als Israel. Net als Marorokko. Ook een la land vaak.
Zijn inderdaad allemaal landen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:41:11 #120
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211001117
quote:
15s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben hier een paar dagen niet geweest. Is het overgrote deel al tot inkeer gekomen dat de "verdediging" buitenproportioneel is? Ik denk het niet. Er zullen altijd mensen zijn die hun onderbuik gebruiken als meetlat/weegschaal.

Ik ben voor justice.

Nee, probeer het over een dag of 365 nog een keer, succes en de groetjes
pi_211001121
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:39 schreef Caland het volgende:

[..]
Mwah, beetje kip-ei.
Nee hoor, helemaal niet. In het begin leefden de Palestijnen helemaal niet in een gevangenis. Bij elke zinloze aanslag werden de muren een beetje hoger en langer over de jaren.
pi_211001124
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:36 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Het gaat erom dat er niet vanuit overheidswege dat soort dingen wordt geroepen. Daarnaast waren er wel degelijk babies vermoord. Of dat nou wel of niet met onthoofding gepaard ging maakt dan niet zoveel meer uit. Dit gaat om wie de raket heeft afgeschoten. Dat is het meest belangrijke detail. Maar omdat je het waarschijnlijk wil horen: het is ook belangrijk dat de Israëli bij de feiten blijven.
Het maakt voor de doden niet uit, maar wel degelijk voor de mate van gruwelijkheid. Het is in dat opzicht natuurlijk extea strategisch om dat in te zetten. En nogmaals, dat na een hele lange tijd Israel daarover een statement heeft afgegeven was mosterd na de maaltijd. Zo werkt het gewoon. Is onderdeel van de oorlogsmachine.
Allah Al Watan Al Malik
pi_211001126
quote:

Ik ben voor justice.

Volgens mij wel.
pi_211001129
quote:
10s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Oh, nou dat is dan vervelend voor je, ik geloof niet dat jij maandelijks geld overmaakt naar me, dus ik zie niet zo in waarom ik iets zou doen dat jij wil :).
Doe je het toch lekker niet, ga je gewoon lekker door met minachten. Mij een biet.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:42:19 #125
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211001130
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:41 schreef Alov het volgende:

[..]
Nee hoor, helemaal niet. In het begin leefden de Palestijnen helemaal niet in een gevangenis. Bij elke zinloze aanslag werden de muren een beetje hoger en langer over de jaren.
Dat is een manier om ernaar te kijken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211001133
twitter

insurrection
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:42:57 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211001139
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Het maakt voor de doden niet uit, maar wel degelijk voor de mate van gruwelijkheid. Het is in dat opzicht natuurlijk extea strategisch om dat in te zetten. En nogmaals, dat na een hele lange tijd Israel daarover een statement heeft afgegeven was mosterd na de maaltijd. Zo werkt het gewoon. Is onderdeel van de oorlogsmachine.
Ah ja, de voor elke normale nederlander "gewone dode baby" itt de onthoofde baby. stuk minder gruwelijk.

8)7
Get woke, go broke!
pi_211001141
Geweldloos verzet is niet altijd een goede optie, maar ik heb werkelijk nooit een goed voorbeeld gezien dat burgers afslachten zou werken tegen een bezetting. Het heeft de Tamils, Syriërs, FARC etc. alleen maar verloren sympathie opgeleverd.
Incelfrikandel
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:43:14 #129
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_211001144
quote:

Ik ben voor justice.

Welkom terug broeder
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:43:59 #130
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211001152
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Doe je het toch lekker niet, ga je gewoon lekker door met minachten. Mij een biet.
Je geeft anders verdomd weinig aanleiding om het niet te doen met je posts :).

Dat bedoel ik dus met PR.
Get woke, go broke!
pi_211001153
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:42 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
insurrection
Ziet er vreed
quote:
[ twitter ]
insurrection
Zie er vreedzaam uit.
pi_211001157
quote:

Ik ben voor justice.

Waar is de verdediging buitenproportioneel geweest precies?
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:44:58 #133
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211001160
quote:
10s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:42 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat is een manier om ernaar te kijken.
ja ik heb dus wel bewust de 90's meegemaakt.. nja...bewust op mijn manier he... maar goed.. nee de tering dat was echt een tievesbende. Die joden hadden dat verdrag nog niet ondertekend of er lagen doormiddengescheurde tienrs in een schoolbus. Twee keer per week minimaal, Connie Mus weer helemaal ontdaan... dat was echt de hel op aarde he
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:45:19 #134
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211001163
quote:
[ twitter ]
insurrection
:N.

Fiery but mostly peaceful protest.
Get woke, go broke!
pi_211001168
quote:
10s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ah ja, de voor elke normale nederlander "gewone dode baby" itt de onthoofde baby. stuk minder gruwelijk.

8)7
Ja, verminkte lichamen worden nu eenmaal gruwelijker gevonden. Dat doet niets af aan het feit dat het doden van onschuldigen op zichzelf al gruwelijk genoeg is.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:45:58 #136
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_211001171
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:42 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Geweldloos verzet is niet altijd een goede optie, maar ik heb werkelijk nooit een goed voorbeeld gezien dat burgers afslachten zou werken tegen een bezetting. Het heeft de Tamils, Syriërs, FARC etc. alleen maar verloren sympathie opgeleverd.
En het herhaalt zich om de zoveel jaren.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 21:46:02 #137
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001173
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:31 schreef Caland het volgende:

[..]
yesssss!!!

@AchJa
SPOILER
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:46:23 #138
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211001180
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Ja, verminkte lichamen worden nu eenmaal gruwelijker gevonden. Dat doet niets af aan het feit dat het doden van onschuldigen op zichzelf al gruwelijk genoeg is.
Maar het is wel zogenaamd "babygate" alsof het helemaal niet is gebeurd.

PR, moet ik het blijven herhalen? :).
Get woke, go broke!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 oktober 2023 @ 21:46:27 #139
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211001181
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:46 schreef sp3c het volgende:

[..]
yesssss!!!

[ afbeelding ]

@:achja
SPOILER
Error 403 - Forbidden
L'accès au fichier requiert une autorisation.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211001184
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:46 schreef sp3c het volgende:

[..]
yesssss!!!

[ afbeelding ]

@:achja
SPOILER
gaat nog steeds fout
Plaats hier uw advertentie
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:46:52 #141
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211001186
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:45 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Nee janhannes, het gaat om het feit dat er dus kennelijk mensen rond lopen in je gelederen die verkrachting en onthoofiing acceptabel vinden. In een normaal leger werkt dat niet zo.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 oktober 2023 @ 21:46:54 #142
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_211001187
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:44 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Ziet er vreed
[..]
Zie er vreedzaam uit.
Even wat anders dan die walgelijke figuren die daar destijds met de bloedlust uit de ogen spuitend op moordjacht waren ja _O-

Verder allemaal niet geweldig hoor, doe dit maar lekker buiten.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_211001190
quote:
4s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Je geeft anders verdomd weinig aanleiding om het niet te doen met je posts :).

Dat bedoel ik dus met PR.
Je moet doen wat je moet doen, je bent verantwoordelijk voor je eigen handelen. En voor mij zij je posts rond PR nog steeds abracadabra.
Allah Al Watan Al Malik
pi_211001191
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:38 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Altijd die aannames :N
Tja.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:47:20 #145
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_211001193
twitter
&lt;signature here&gt;.
pi_211001194
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:42 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ja. Het probleem is vaak dat het volk de uit eindelijke lul is. Er zijn geen arme mensen die naast dat soort shit ook nog dagelijks gevaar willen lopen in in EIGEN land. Het gevaar dat je afgemaakt wordt in je land. Natuurlijk verzet je je daar tegen.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:47:38 #147
13462 BansheeBoy
pi_211001196
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:43 schreef damsco het volgende:

[..]
Welkom terug broeder
Dank je broeder. Ik ben 2 dagen van mijn absolute vrijheid beroofd.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:48:21 #148
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211001202
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Je moet doen wat je moet doen, je bent verantwoordelijk voor je eigen handelen. En voor mij zij je posts rond PR nog steeds abracadabra.
Klinkt dreigend :).

En dat PR niet zo goed geregeld is bij "jullie" , dat is een beetje het hele punt.
Get woke, go broke!
pi_211001204
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:46 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Even wat anders dan die walgelijke figuren die daar destijds met de bloedlust uit de ogen spuitend op moordjacht waren ja _O-

Verder allemaal niet geweldig hoor, doe dit maar lekker buiten.
? Wat bedoel je?
pi_211001206
quote:
2s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:46 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Nee janhannes, het gaat om het feit dat er dus kennelijk mensen rond lopen in je gelederen die dit acceptabel inden. In een normaal leger werkt dat niet zo.
Als je een discussie binnenkomt wandelen zonder te weten waar we het over hebben is het misschien goed om je eerst ff in te lezen.

Overigens ken ik geen mensen in mijn gelederen die dit acceptabel vinden.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:48:52 #151
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_211001215
quote:
15s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat had je gedaan dan, was je verbannen?
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 21:48:57 #152
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001217
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Error 403 - Forbidden
L'accès au fichier requiert une autorisation.
lol

verdomme!

ik geef het op
pi_211001219
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:38 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik bedoel aan te geven dat je kan wachten tot je een ons weegt. Jij had het over of hij zijn excuses wilde aanbieden n.a.v. de drek die hij post. Ik gaf aan dat hij nog meer drek post (namelijk dat Syrische Koerden allemaal PKK-strijders zijn) en dat hij daar ook niet op terugkomt.
Duidelijk, mijn excuses.
pi_211001220
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:48 schreef damsco het volgende:

[..]
Hij werd geweigerd bij IS.
pi_211001225
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Klinkt dreigend :).

En dat PR niet zo goed geregeld is bij "jullie" , dat is een beetje het hele punt.
Bij 'jullie' ook niet. Maar daar ga ik jou ook niet mee lastigvallen.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:49:59 #156
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211001229
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:47 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Tja.
ja en weet je, je weet nu al dat het hooguit een augurk is, ook kwa textuur enzo... iew
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 21:50:12 #157
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001230
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:50:20 #158
13462 BansheeBoy
pi_211001233
quote:

[..]
Niet helemaal duidelijk. Maar zal iets met mijn bipsen en talkpoeder fetish te maken hebben.

woensdag 18 oktober 2023 @ 21:50:25 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211001234
quote:
15s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Weet je ook eens hoe die Palestijnen zich voelen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211001236
twitter
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 21:50:44 #161
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001241
quote:

[..]
niet in dit topic pls
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:51:05 #162
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_211001245
quote:
2s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:44 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
ja ik heb dus wel bewust de 90's meegemaakt.. nja...bewust op mijn manier he... maar goed.. nee de tering dat was echt een tievesbende. Die joden hadden dat verdrag nog niet ondertekend of er lagen doormiddengescheurde tienrs in een schoolbus. Twee keer per week minimaal, Connie Mus weer helemaal ontdaan... dat was echt de hel op aarde he
Wat mensen elkaar kunnen aandoen hè…
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:51:05 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211001246
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:49 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Bij 'jullie' ook niet. Maar daar ga ik jou ook niet mee lastigvallen.
"Mijn" kant heeft nog steeds niet gereld, gemoord, bestormd en bekogeld in europa. jouw kant valt me hier persoonlijk in het dagelijks leven al lastig.
Get woke, go broke!
pi_211001248
quote:
9s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:49 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
ja en weet je, je weet nu al dat het hooguit een augurk is, ook kwa textuur enzo... iew
Ah. Ok.
pi_211001249
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:41 schreef Alov het volgende:

[..]
Het jaagt elkaar lekker op zo.
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 21:51:37 #166
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001251
quote:
10s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:50 schreef Caland het volgende:

[..]
Weet je ook eens hoe die Palestijnen zich voelen
niet kunnen is bijna hetzelfde als de hele straat gebombardeerd te zien worden terwijl je in probeert te loggen
pi_211001252
quote:
10s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:32 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
zei gandhi
Quit India, zoek dat eens op....
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_211001254
https://nos.nl/l/2494578

Zo te zien be ik niet de enige die twijfelt over het dodental dat Hamas roeptoetert. Vreemd dat alle media het tot nu toe zo'n beetje als feit brachten.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:52:02 #169
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_211001256
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:50 schreef sp3c het volgende:

[..]
niet in dit topic pls
Yes begrepen
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:52:11 #170
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211001257
quote:
15s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Niet helemaal duidelijk. Maar zal iets met mijn bipsen en talkpoeder fetish te maken hebben.

en je gelauwerierde tochtige torsos

en terecht
pi_211001258
quote:
Covid uitgebroken?
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:52:59 #172
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211001263
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:51 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Ah. Ok.
ja
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 18 oktober 2023 @ 21:53:08 #173
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_211001265
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:48 schreef Jaroon het volgende:

[..]
? Wat bedoel je?
_O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_211001267
quote:
15s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Serieus? Je had een korte ban?
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 21:53:29 #175
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001270
quote:
4s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]
"Mijn" kant heeft nog steeds niet gereld, gemoord, bestormd en bekogeld in europa. jouw kant valt me hier persoonlijk in het dagelijks leven al lastig.
ligt er een beetje aan wat je kant is denk ik
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 oktober 2023 @ 21:53:58 #176
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211001277
quote:
Nederland heeft dit vorige week al gedaan.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:54:01 #177
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_211001278
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:51 schreef wpor het volgende:

Zo te zien be ik niet de enige die twijfelt over het dodental dat Hamas roeptoetert. Vreemd dat alle media het tot nu toe zo'n beetje als feit brachten.
Die roeptoeteren maar wat zonder feiten te controleren. Alles moet snel, de waarheid maakt minder uit. Juist in een explosief conflict als dit verwacht ik zorgvuldigheid.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:54:32 #178
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211001286
twitter

Zou het iets zeggen dat ze deze beelden naar buiten willen laten gaan?
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:54:44 #179
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211001288
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:53 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ik heb "daar" niet echt een kant, het is opzich de zoveelste ver van mijn bed show. Maar het gaat me voornamelijk over de kanten in het westen eigenlijk, daar heb ik dagelijks mee te maken.
Get woke, go broke!
pi_211001290
quote:

[..]
Nee klopt, 'jullie' kant heeft talloze landen down de drain geholpen, daarbij talloze mensenrechten geschonden en oorlogen gevoerd op basis van leugens, met honderdduizenden doden als gevolg.

Tja, PR...
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:55:03 #181
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211001292
twitter
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:55:19 #182
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211001294
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:54 schreef damsco het volgende:

[..]
Die roeptoeteren maar wat zonder feiten te controleren. Alles moet snel, de waarheid maakt minder uit. Juist in een explosief conflict als dit verwacht ik zorgvuldigheid.
ja dat is het punt, voor je het weet heb je weer opgezweepte antisemieten die weer van alles meten scanderen
pi_211001295
quote:

[..]
Bij wie hoor je dan? Moorden heb ik niet
gedaan.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:56:00 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211001305
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Nee klopt, 'jullie' kant heeft talloze landen down de drain geholpen en oorlogen gevoerd op basis van leugens, met honderdduizenden doden als gevolg.

Tja, PR...
Dus nu maar hoog tijd voor wraak lijkt me!
Get woke, go broke!
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:56:25 #185
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211001308
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Nee klopt, 'jullie' kant heeft talloze landen down de drain geholpen en oorlogen gevoerd op basis van leugens
en je zit hier te genieten van het resultaat, domme l*l
pi_211001312
twitter
pi_211001319
quote:
14s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dus nu maar hoog tijd voor wraak lijkt me!
Als je gevoelig bent voor PR, moet je lekker doen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_211001320
quote:
14s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:55 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
ja dat is het punt, voor je het weet heb je weer opgezweepte antisemieten die weer van alles meten scanderen
Voor je het weet heb je allerlei debielen die werkelijk 0 ervaring hebben die makkelijk gaan praten over mensenlevens.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:57:06 #189
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211001323
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik heb "daar" niet echt een kant, het is opzich de zoveelste ver van mijn bed show. Maar het gaat me voornamelijk over de kanten in het westen eigenlijk, daar heb ik dagelijks mee te maken.
Wellicht niet het juiste topic om je moslimhaat te etaleren. Ik zou zeggen stem op Greet over een maandje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:57:21 #190
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211001326
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Als je gevoelig bent voor PR, moet je lekker doen.
1000 doden onder het puin soort PR?
pi_211001327
quote:

Ik ben voor justice.

Wat Israël nu doet heeft amper met verdediging te maken. Neigt een stuk meer naar vergelding. En ik kan het misschien gemist hebben, maar ik lees hier ook vrijwel niemand beweren dat Israël dit alles nu doet uit verdediging.

Het zou alleen mooi zijn (en tijd worden) wanneer men hier allen eens in ziet dat zowel de IDF als Hamas geen ene fuck om Palestijnse levens geeft.
pi_211001328
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:51 schreef wpor het volgende:

We zijn allemaal snel onder de indruk van grote aantallen. Als velen dan zeggen dat het waar is, moet het wel waar zijn.
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 21:57:57 #193
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001331
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:54 schreef HeatWave het volgende:

[..]
als je geen kant hebt is het wel logisch dat je jouw kant nooit iets ziet doen _O-
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:58:27 #194
13462 BansheeBoy
pi_211001335
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:57 schreef probeer het volgende:

[..]
Wat Israël nu doet heeft amper met verdediging te maken. Neigt een stuk meer naar vergelding. En ik kan het misschien gemist hebben, maar ik lees hier ook vrijwel niemand beweren dat Israël dit alles nu doet uit verdediging.

Het zou alleen mooi zijn (en tijd worden) wanneer men hier allen eens in ziet dat zowel de IDF als Hamas geen ene fuck om Palestijnse levens geeft.
Ik vind die een kwaliteitspost. Respect!!!

Moderator / Redactie Sport woensdag 18 oktober 2023 @ 21:58:34 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211001336
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:56 schreef Rupibma het volgende:
[ twitter ]
Links-populistische politica vindt iets dat best populair is onder linkse-populistische groepen, en nu?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211001339
quote:
10s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:56 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
en je zit hier te genieten van het resultaat, domme l*l
Oh wacht, dus er is dan opeens toch nuance mogelijk? Horen wij als Nederland dan toch niet bij die partij? Oh!
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:58:45 #197
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211001340
quote:
10s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:57 schreef Caland het volgende:

[..]
Wellicht niet het juiste topic om je moslimhaat te etaleren. Ik zou zeggen stem op Greet over een maandje.
De dagelijkse, door velen te merken, gevolgen van dit conflict in ons eigen land lijkt me prima voor dit topic :).
Get woke, go broke!
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 21:59:20 #198
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001345
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:57 schreef probeer het volgende:

[..]

mja

kun je het ze heel erg kwalijk nemen?
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:59:27 #199
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211001349
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:57 schreef sp3c het volgende:

[..]
als je geen kant hebt is het wel logisch dat je jouw kant nooit iets ziet doen _O-
Ik heb het dus over de kanten in Nederland/het westen :).
Get woke, go broke!
pi_211001353
quote:
10s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:57 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
1000 doden onder het puin soort PR?
Geen idee op wat voor wraak hij doelt. Misschien dat hij dat als PR ziet inderdaad.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 18 oktober 2023 @ 22:01:06 #201
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211001363
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:59 schreef sp3c het volgende:

[..]
mja

dit
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 22:01:10 #202
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001365
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik heb het dus over de kanten in Nederland/het westen :).
en jij hebt geen kant in Nederland en het westen?
pi_211001378
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nederland heeft dit vorige week al gedaan.
Nee hoor, alleen de grensregio's en delen van Beiroet zijn rood - de rest is nog oranje. https://www.nederlandwereldwijd.nl/reisadvies/libanon

UK nu geheel Libanon rood: https://www.gov.uk/foreign-travel-advice/lebanon
  woensdag 18 oktober 2023 @ 22:02:53 #204
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211001386
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:01 schreef sp3c het volgende:

[..]
en jij hebt geen kant in Nederland en het westen?
In dit conflict zijn er 2 kanten, pro-israel en pro-palestina. En gezien de reacties van beide kanten in NL/het westen kies ik voor de pro-isrealkant.
Get woke, go broke!
pi_211001391
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:54 schreef damsco het volgende:

[..]
Maar wel vreemd dat ze 500 bleven zeggen lang nadat ze wisten dat het eerste deel van die claim een leugen was.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 oktober 2023 @ 22:03:27 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211001392
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:02 schreef Snikkelbeer het volgende:

[..]
Nee hoor, alleen voor de grensregio's en Beiroet zijn rood - de rest is nog oranje. https://www.nederlandwereldwijd.nl/reisadvies/libanon

UK nu geheel Libanon rood: https://www.gov.uk/foreign-travel-advice/lebanon
Oranje betekent in Nederland al niet reizen. Rood is meer een "sodemieter op uit dat gebied".
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_211001395
quote:

Ik ben voor justice.

Lul niet, je was hier vanmiddag nog.
pi_211001400
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Oranje betekent in Nederland al niet reizen. Rood is meer een "sodemieter op uit dat gebied".
Die kleurcodes hebben ze in UK ook.
pi_211001403
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Nog eventjes en het hele middenoosten heeft code rood.
pi_211001406
quote:
14s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]
In dit conflict zijn er 2 kanten, pro-israel en pro-palestina. En gezien de reacties van beide kanten in NL/het westen kies ik voor de pro-isrealkant.
Wat een makkelijk ingedeeld wereldbeeld heb je zeg. Nu begrijp ik je posts een stuk beter.
Allah Al Watan Al Malik
pi_211001409
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:59 schreef sp3c het volgende:

[..]
mja

Vergelding ten koste van onschuldigen? Ja, dat neem ik ze net zoveel kwalijk als dat ik bij Hamas doe.
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 22:04:43 #212
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001410
quote:

[..]
en die pro israel kant heb je nog nooit zien moorden?
  woensdag 18 oktober 2023 @ 22:04:49 #213
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211001411
quote:

[..]
Oh, geen kant kiezen of geen mening hebben is niet mogelijk?

Of nuance?
pi_211001413
quote:
[ twitter ]
En wat zei ze toen onschuldigen (honderden) werden verkracht, vermoord en ontvoerd? Ook veel toeristen die hier niks mee te maken hebben?

Hypocriet wijf :r
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 22:05:13 #215
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001418
ik kies helemaal geen kant hier
  Moderator / Redactie Sport woensdag 18 oktober 2023 @ 22:05:18 #216
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211001419
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:04 schreef Snikkelbeer het volgende:

[..]
Die kleurcodes hebben ze in UK ook.
In dat geval kuttweet :P
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  woensdag 18 oktober 2023 @ 22:05:24 #217
330914 Sherlock_Holmes
pi_211001420
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:53 schreef sp3c het volgende:

[..]
Uiteraard, je eigen kant aanvallen zou een beetje raar zijn.

Gelukkig kan ik beide kanten spelen :7
pi_211001423
quote:

[..]
Nee hoor. Er zijn meer smaakjes, waaronder degene die mijn voorkeur geniet: anti-beide.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 22:06:01 #219
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211001424
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Wat een makkelijk ingedeeld wereldbeeld heb je zeg. Nu begrijp ik je posts een stuk beter.
Ah, nadat ik het 4 keer probeer te verklaren doe ik het even in "explain it to me like I'm five". Dan snap je het opeens, en daarna heb ik een makkelijk wereldbeeld.

Spiegels zijn niet haram toch? :').
Get woke, go broke!
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 22:06:19 #220
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001426
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:04 schreef probeer het volgende:

[..]
Vergelding ten koste van onschuldigen? Ja, dat neem ik ze net zoveel kwalijk als dat ik bij Hamas doe.
nee dat ze geen fuck om palestijnse levens geven

dat komt niet uit de lucht vallen ofzo
  woensdag 18 oktober 2023 @ 22:07:12 #221
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211001435
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:04 schreef sp3c het volgende:

[..]
en die pro israel kant heb je nog nooit zien moorden?
Zoals ik meerdere malen schreef, In Nederland en in het westen, dus nee :).
Get woke, go broke!
pi_211001436
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:04 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Ja? Vertel jij eens waarom je zo enthousiast bent over de zijde die niet eens moeite doet om gepleegde oorlogsmisdaden te verhullen en verder alleen maar liegt. Hoe kom jij nou in alle redelijkheid daar terecht?
pi_211001439
quote:
Wat moet het ergens heerlijk zijn om zo zwart-wit te kunnen denken. Veel Nederlanders willen of kunnen helemaal geen keus maken:
quote:
Enquête: meerderheid Nederlanders kiest geen kant in conflict Israël-Palestijnen
Nederlanders zijn niet uitgesproken over waar hun sympathie ligt in het opgelaaide conflict tussen Israël en de Palestijnen. Dat blijkt uit een enquête van Ipsos onder een representatieve groep stemgerechtigde Nederlanders.

Een meerderheid van de respondenten kiest geen kant. Zo'n kwart van de ondervraagden vindt dat Nederland geen partij moet kiezen; nog eens dertig procent weet het niet.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)t-israel-palestijnen
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_211001441
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 21:54 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]

Zou het iets zeggen dat ze deze beelden naar buiten willen laten gaan?
Deed me beetje hier aan denken

Bleek achteraf allemaal fake te zijn
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_211001446
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

Klopt. Maarja, dat kan je inmiddels van beide kanten zeggen; dat ze niets om de levens van burgers geven. En dat is nou juist keer op keer wat voor alle ellende zorgt.
pi_211001447
quote:
[ twitter ]
Geen woord Spaans bij.
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 22:08:12 #227
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001449
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:07 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Zoals ik meerdere malen schreef, In Nederland en in het westen, dus nee :).
https://abcnews.go.com/US(...)h/story?id=103999857
pi_211001453
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

Arabieren ook niet hoor. Maar die verbergen het beter.
pi_211001455
quote:
10s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:06 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ah, nadat ik het 4 keer probeer te verklaren doe ik het even in "explain it to me like I'm five". Dan snap je het opeens, en daarna heb ik een makkelijk wereldbeeld.

Spiegels zijn niet haram toch? :').
Ja nee, nu begrijp ik het. Heerlijk lijkt me dat, alleen zwart wit kunnen denken. Dat moet je brein veel rust geven. Helaas lukt mij dat niet.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 18 oktober 2023 @ 22:08:38 #230
330914 Sherlock_Holmes
pi_211001457
quote:
[ twitter ]
Spanje, het land van gelijkheid.
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 22:08:54 #231
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001462
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:08 schreef probeer het volgende:

[..]
Klopt. Maarja, dat kan je inmiddels van beide kanten zeggen. En dat is nou juist keer op keer wat voor alle ellende zorgt.
dat zeg ik ook van beide kanten
  woensdag 18 oktober 2023 @ 22:08:56 #232
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211001463
quote:
11s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]
Wat moet het ergens heerlijk zijn om zo zwart-wit te kunnen denken. Veel Nederlanders willen of kunnen helemaal geen keus maken:
[..]

Ik heb het expres zo zwart/wit neer moeten zetten omdat "ze" het niet snapten :).
Get woke, go broke!
pi_211001464
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:08 schreef HiZ het volgende:

[..]
Arabieren ook niet hoor. Maar die verbergen het beter.
Palestijnen zijn Arabieren, maar toch wel mooi. Toch even een sneertje kwijt kunnen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_211001465
Luisterde BNR in de auto.
Een aantal inzichten van Hammelburg.

Dit gaat allemaal met een sisser aflopen. De diplomatieke handelingen lopen dag en nacht door achter de schermen.
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 22:09:29 #235
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001468
'ik' snap het nog steeds niet
pi_211001471
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Oh, geen kant kiezen of geen mening hebben is niet mogelijk?

Of nuance?
Nee, ik heb vandaag geleerd dat je dan laf D66-nihilisme praktiseert.
pi_211001478
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:07 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ja? Vertel jij eens waarom je zo enthousiast bent over de zijde die niet eens moeite doet om gepleegde oorlogsmisdaden te verhullen en verder alleen maar liegt. Hoe kom jij nou in alle redelijkheid daar terecht?
Ben ik daar enthousiast over ja? Vertel, daar zou ik graag meer over willen weten.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 18 oktober 2023 @ 22:10:13 #238
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211001479
quote:
Fair.

Edit, beetje ongelukkige woordkeuze.

1 gek tegenover duizenden over de hele wereld, niet echt overtuigend, maar soit, je hebt gelijk.

[ Bericht 15% gewijzigd door HeatWave op 18-10-2023 22:15:41 ]
Get woke, go broke!
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 22:10:24 #239
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001481
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:09 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
damn -O-
  woensdag 18 oktober 2023 @ 22:10:26 #240
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
  woensdag 18 oktober 2023 @ 22:11:00 #241
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211001488
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:09 schreef Knollenman het volgende:
Luisterde BNR in de auto.
Een aantal inzichten van Hammelburg.

Dit gaat allemaal met een sisser aflopen. De diplomatieke handelingen lopen dag en nacht door achter de schermen.
Dat grondoffensief had al lang en breed kunnen beginnen. Hopelijk zien ze zelf ook in dat ze dan alleen maar een Hamas 2.0 creëren
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211001490
Maargoed.. Wat is jullie favoriete dinosaurus?
pi_211001492
quote:
14s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Fair.

Maar 1 zwaluw O-).
Walgelijk.
pi_211001493
Mn hele fucking IG schreeuwt moord en brand. Hier ook.

De wereld buiten internet lijkt gelukkig relaxter.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 22:11:48 #245
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_211001494
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:11 schreef probeer het volgende:
Mart Smeets
  woensdag 18 oktober 2023 @ 22:12:04 #246
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211001496
Eigenlijk genoeg over mij, maar dit postte ik gisteren:

quote:
Aanhangers Isreal in het westen zetten een israelvlag in hun avatar en worden zelfs daarom aangevallen door palestijen-aanhangers, Joden durven verder niet te demonstreren in het westen omdat hun veiligheid niet gegarandeerd kan worden.

Aanhangers Palestijnen schieten Zweden dood, roepen massaal op tot uitroeien van Joden, bezetten Ambassades en gaan overal ter wereld de straat op om te rellen.

Wat ze daar uitspoken zal me tot op zekere hoogte nog worst zijn, het gaat mij om de ellende die hier veroorzaakt wordt door een conflict daar en die ellende komt 100% van 1 kant.

Jarenlang zijn het aanslagen op Joodse winkels, nooit aanslagen DOOR joodse mensen. Verder zijn er in het westen regelmatig islamitische aanslagen, staan er duizenden mensen op de Dam Hamas aan te moedigen, en dan nog vragen moslims zich af waarom mensen niet voor de moslims zijn.

Lastige keuze idd :').
Get woke, go broke!
  woensdag 18 oktober 2023 @ 22:12:38 #247
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211001501
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:11 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Walgelijk.
Ik bedoelde meer dat het 1 was itt duizenden die rellen, etc, maar kan verkeerd over komen, my bad.
Get woke, go broke!
pi_211001503
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:11 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat grondoffensief had al lang en breed kunnen beginnen. Hopelijk zien ze zelf ook in dat ze dan alleen maar een Hamas 2.0 creëren
Ligt er aan wat (en wie) ze over laten.
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 22:12:53 #249
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001504
quote:
14s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Fair.

Maar 1 zwaluw O-).
zwakjes
pi_211001507
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik bedoelde meer dat het 1 was itt duizenden, maar kan verkeerd over komen, my bad.
Fair enough.
pi_211001510
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:11 schreef Momo het volgende:

[..]
Mart Smeets
Ik vind dit allemaal kut, "mag ik dat zeggen?" "ja dat mag ik zeggen, kap met al die waanzin"
Lach met een schone bips
pi_211001513
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:11 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Walgelijk.
Aap, mouw.
Allah Al Watan Al Malik
pi_211001514
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:11 schreef Momo het volgende:

[..]
Mart Smeets
Fucking heldin die je bent :D
  woensdag 18 oktober 2023 @ 22:13:49 #254
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_211001517
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:09 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Ik doe een wilde gok

Tekashi?
pi_211001519
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Palestijnen zijn Arabieren, maar toch wel mooi. Toch even een sneertje kwijt kunnen.
Ja ik weet dat Palestijnen Arabieren zijn. Sterker nog ik ken zelfs Palestijnen. Eentje zelfs een jaar als huisgenoot gehad. Zijn mening over niet-Palestijnse Arabieren was dat die de Palestijnse zaak alleen als nuttig voor binnenlands gebruik zagen. Maar in zijn leven nog nooit iets feitelijk gedaan hadden.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 22:14:03 #256
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211001520
quote:
Graus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211001532
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:13 schreef HiZ het volgende:

[..]
Ja ik weet dat Palestijnen Arabieren zijn. Sterker nog ik ken zelfs Palestijnen. Eentje zelfs een jaar als huisgenoot gehad. Zijn mening over niet-Palestijnse Arabieren was dat die de Palestijnse zaak alleen als nuttig voor binnenlands gebruik zagen. Maar in zijn leven nog nooit iets feitelijk gedaan hadden.
Ik ken evengoed Palestijnse Arabieren. Die zijn naar Libanon gevlucht. En die zijn de Arabieren, in dit geval Libanezen, erg dankbaar juist. Dus ja, gevalletje zwart wit... nuance..
Allah Al Watan Al Malik
pi_211001533
quote:
Not the mama
  woensdag 18 oktober 2023 @ 22:16:21 #259
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_211001538
quote:
De Gabbersaurus natuurlijk!

Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 22:16:24 #260
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001540
ik ken geen palestijnen jongens
pi_211001541
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Ik doe een wilde gok

Tekashi?
Geeneens.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 22:16:37 #262
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211001543
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:12 schreef sp3c het volgende:

[..]
zwakjes
Zie edit, my bad.
Get woke, go broke!
pi_211001547
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:16 schreef sp3c het volgende:
Zeker alleen maar blankies of bounties in je omgeving. Hihi.
Allah Al Watan Al Malik
pi_211001548
quote:
En palestijnen meisjes?
pi_211001549
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:15 schreef ReplaR het volgende:

[..]
Not the mama
Oeh dat is een goede!

Mijn stem gaat naar de terrible thunder lizards.

Die zouden wel raad weten met deze onzin.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 22:17:38 #266
330914 Sherlock_Holmes
pi_211001553
quote:
Triceratops _O_

Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 22:17:58 #267
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001555
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Zeker alleen maar blankies of bounties in je omgeving. Hihi.
ik geloof dat ik minder blank ben dan de gemiddelde palestijn tbh
pi_211001556
quote:
De Gabbersaurus
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_211001557
quote:
Eigenlijk genoeg over mij, maar dit postte ik gisteren:
[..]

Als Joodse kolonisten Joods zijn dan zijn er al heel wat aanslagen door Joden gepleegd. Zo ver ik weet niet in Europa gelukkig (dat maakt me wel alweer hypocriet)

Verder eens met je betoog. Het is weerzinwekkend dat mensen zoals Joden hier niet meer openbaar durven te kunnen demonstreren vanwege één groep.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 22:18:10 #270
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211001560
quote:
Ik heb toen ik 16 was wel het shirt gekocht van het Palestijnse voetbalelftal, helaas kwijtgeraakt.

Telt dat ook?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211001566
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:18 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik heb toen ik 16 was wel het shirt gekocht van het Palestijnse voetbalelftal, helaas kwijtgeraakt.

Telt dat ook?
Akkoord.
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 22:19:06 #272
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001570
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:17 schreef probeer het volgende:

[..]
Oeh dat is een goede!

Mijn stem gaat naar de terrible thunder lizards.

Die zouden wel raad weten met deze onzin.
thunder lizards rule!
pi_211001571
FYI, als ik de 301e post maak beroep ik me op het recht om als enige het volgende topic te mogen openen. En dat doe ik dan lekker niet.

Basta, afgelopen met deze shit. Ik heb er genoeg van hier, dus het zou mooi zijn als ze er daar mee stoppen.
pi_211001576
quote:

[..]
Ik bedoelde meer dat het 1 was itt duizenden die rellen, etc, maar kan verkeerd over komen, my bad.
Christchurch 15 maart 2019.
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 22:19:57 #275
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001579
quote:

[..]

Telt dat ook?
denk het wel

ligt een beetje aan welke kant van de winkel 'ze' het verkochten maar ik denk het wel
pi_211001581
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:17 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dan blijft alleen de bounty optie over.
Allah Al Watan Al Malik
pi_211001583
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:19 schreef sp3c het volgende:

[..]
thunder lizards rule!
Ik wist wel dat ik je mocht.
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 22:20:25 #278
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001586
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:19 schreef probeer het volgende:
FYI, als ik de 301e post maak beroep ik me op het recht om als enige het volgende topic te mogen openen. En dat doe ik dan lekker niet.

Basta, afgelopen met deze shit. Ik heb er genoeg van hier, dus het zou mooi zijn als ze er daar mee stoppen.
deze man is er klaar mee jongens
  woensdag 18 oktober 2023 @ 22:20:29 #279
330914 Sherlock_Holmes
pi_211001588
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:17 schreef sp3c het volgende:

[..]
Ik weet het van mezelf wel zeker.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 22:20:35 #280
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211001589
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:19 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Christchurch 15 maart 2019.
2019, dat is net niet helemaal de datum van dit conflict en de reacties erop, maar plakkertje voor effort :7.
Get woke, go broke!
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 22:20:49 #281
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001590
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Dan blijft alleen de bounty optie over.
ik heb wel een flinke bounty voor je zusje over
pi_211001591
Heb de boel even niet gevolgd.. Zijn er al excuses van figuren als Trudeau voor hun overhaaste beschuldigingen?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_211001592
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:19 schreef probeer het volgende:

Ik doe even wat belletjes, komt voor de bakker.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_211001596
quote:

[..]

Telt dat ook?
Zeeeeeeeeer ongeloofwaardig dit. Dus nee.
Allah Al Watan Al Malik
pi_211001598
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:10 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Ben ik daar enthousiast over ja? Vertel, daar zou ik graag meer over willen weten.
Dat is een redenering van een niveau van George w. Bush na 9/11 die zei, "you are either with us or you are with the terrorists". Alsof het een voetbalwedstrijd betreft je bent of voor Feijenoord of voor Ajax.

Dit is ook zon nieuwsbericht waar vredesdemonstranten in Israël worden geframed als Hamas supporters. Zoals in dit topic users die pro Palestina zijn als Hamas propagandisten worden geframed.

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_211001599
quote:
10s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]
2019, dat is net niet helemaal de datum van dit conflict en de reacties erop, maar plakkertje voor effort :7.
Speelt al langer deze speeltuin van menselijke haat.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 22:21:31 #287
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_211001600
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:19 schreef sp3c het volgende:

[..]
denk het wel

ligt een beetje aan welke kant van de winkel 'ze' het verkochten maar ik denk het wel
Ik wist toen eigenlijk helemaal niks ervan maar ze verkochten het bij een kraampje voor Feyenoord-Ajax. Vond ik wel grappig toen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_211001605
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:20 schreef sp3c het volgende:

[..]
ik heb wel een flinke bounty voor je zusje over
Sorry, die is al getrouwd met een bounty.
Allah Al Watan Al Malik
pi_211001610
Wisten jullie trouwens dat Baloe geen gewone beer, maar specifiek een honingbeer is, en dat ie daarom insecten eet en ruzie heeft met die ene tijger?
pi_211001612
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Omg.
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 22:23:02 #291
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001613
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:20 schreef probeer het volgende:

[..]
Ik wist wel dat ik je mocht.
altijd matige Eek the cat kijken in de hoop dat er Thunder Lizards kwam

meestal kwam het niet :')
pi_211001615
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:11 schreef Rupibma het volgende:
Mn hele fucking IG schreeuwt moord en brand. Hier ook.

De wereld buiten internet lijkt gelukkig relaxter.
Speciaal voor jou en andere doomscrollers een schattig gifje voor ieders mentale gezondheid:

Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 22:23:28 #293
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001616
quote:
10s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:21 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik wist toen eigenlijk helemaal niks ervan maar ze verkochten het bij een kraampje voor Feyenoord-Ajax. Vond ik wel grappig toen.
lol _O-
  woensdag 18 oktober 2023 @ 22:23:30 #294
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_211001617
quote:
10s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:21 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Speelt al langer deze speeltuin van menselijke haat.
Echt? BREAKING!!!

Maar het ging over dit conflict en de huidige reacties erop in het westen, en sp3cje wees me terecht op de ene uitzondering.
Get woke, go broke!
pi_211001623
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:22 schreef probeer het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Baloe geen gewone beer, maar specifiek een honingbeer is, en dat ie daarom insecten eet en ruzie heeft met die ene tijger?
Fake news!
Lach met een schone bips
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 22:24:00 #296
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001624
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:22 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
zolang hij niet thuis is boeit het me niets
pi_211001627
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:20 schreef sp3c het volgende:

[..]
deze man is er klaar mee jongens
Als bedankje zou ik graag zien dat ze daar een enorme tempel voor me bouwen. 1x raden waar ze die neer dienen te zetten.
pi_211001633
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:21 schreef Slayage het volgende:

[..]
Dat is een redenering van een niveau van George w. Bush na 9/11 die zei, "you are either with us or you are with the terrorists". Alsof het een voetbalwedstrijd betreft je bent of voor Feijenoord of voor Ajax.

Dit is ook zon nieuwsbericht waar vredesdemonstranten in Israël worden geframed als Hamas supporters. Zoals in dit topic users die pro Palestina zijn als Hamas propagandisten worden geframed.

[ twitter ]
Ik ken HiZ normaalgesproken als redelijke vent. Dus ik ben benieuwd waar hij mee komt. Hoop niet dat het weer zoiets is als wat je post inderdaad.
Allah Al Watan Al Malik
pi_211001638
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:24 schreef probeer het volgende:

[..]
Als bedankje zou ik graag zien dat ze daar een enorme tempel voor me bouwen. 1x raden waar ze die neer dienen te zetten.
doe countdown
Lach met een schone bips
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 22:25:01 #300
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001640
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:24 schreef probeer het volgende:

[..]
niet bij mij in de wijk iig

sowieso niet
pi_211001642
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 22:23 schreef Snikkelbeer het volgende:

[..]
Speciaal voor jou en andere doomscrollers een schattig gifje voor ieders mentale gezondheid:

[ afbeelding ]
Awh, wil nu met een hond knuffelen
  Moderator woensdag 18 oktober 2023 @ 22:26:15 #302
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211001650
ow daar

ik geloof dat er in Gaza city wat bouwgrond vrij is gekomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')