Ah ja, de voor elke normale nederlander "gewone dode baby" itt de onthoofde baby. stuk minder gruwelijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het maakt voor de doden niet uit, maar wel degelijk voor de mate van gruwelijkheid. Het is in dat opzicht natuurlijk extea strategisch om dat in te zetten. En nogmaals, dat na een hele lange tijd Israel daarover een statement heeft afgegeven was mosterd na de maaltijd. Zo werkt het gewoon. Is onderdeel van de oorlogsmachine.
Welkom terug broederquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben hier een paar dagen niet geweest. Is het overgrote deel al tot inkeer gekomen dat de "verdediging" buitenproportioneel is? Ik denk het niet. Er zullen altijd mensen zijn die hun onderbuik gebruiken als meetlat/weegschaal.
Ik ben voor justice.²
Je geeft anders verdomd weinig aanleiding om het niet te doen met je postsquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Doe je het toch lekker niet, ga je gewoon lekker door met minachten. Mij een biet.
Waar is de verdediging buitenproportioneel geweest precies?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben hier een paar dagen niet geweest. Is het overgrote deel al tot inkeer gekomen dat de "verdediging" buitenproportioneel is? Ik denk het niet. Er zullen altijd mensen zijn die hun onderbuik gebruiken als meetlat/weegschaal.
Ik ben voor justice.²
ja ik heb dus wel bewust de 90's meegemaakt.. nja...bewust op mijn manier he... maar goed.. nee de tering dat was echt een tievesbende. Die joden hadden dat verdrag nog niet ondertekend of er lagen doormiddengescheurde tienrs in een schoolbus. Twee keer per week minimaal, Connie Mus weer helemaal ontdaan... dat was echt de hel op aarde hequote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is een manier om ernaar te kijken.
quote:
Ja, verminkte lichamen worden nu eenmaal gruwelijker gevonden. Dat doet niets af aan het feit dat het doden van onschuldigen op zichzelf al gruwelijk genoeg is.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah ja, de voor elke normale nederlander "gewone dode baby" itt de onthoofde baby. stuk minder gruwelijk.
En het herhaalt zich om de zoveel jaren.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:42 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Geweldloos verzet is niet altijd een goede optie, maar ik heb werkelijk nooit een goed voorbeeld gezien dat burgers afslachten zou werken tegen een bezetting. Het heeft de Tamils, Syriėrs, FARC etc. alleen maar verloren sympathie opgeleverd.
yesssss!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon op de binnenplaats van die openluchtgevangenis genaamd Gaza gaan staan met bordjes en ratels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Maar het is wel zogenaamd "babygate" alsof het helemaal niet is gebeurd.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, verminkte lichamen worden nu eenmaal gruwelijker gevonden. Dat doet niets af aan het feit dat het doden van onschuldigen op zichzelf al gruwelijk genoeg is.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
yesssss!!!
[ afbeelding ]
@:achjaError 403 - ForbiddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'accčs au fichier requiert une autorisation.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
yesssss!!!
[ afbeelding ]
@:achjagaat nog steeds foutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaats hier uw advertentie
Nee janhannes, het gaat om het feit dat er dus kennelijk mensen rond lopen in je gelederen die verkrachting en onthoofiing acceptabel vinden. In een normaal leger werkt dat niet zo.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:45 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, verminkte lichamen worden nu eenmaal gruwelijker gevonden. Dat doet niets af aan het feit dat het doden van onschuldigen op zichzelf al gruwelijk genoeg is.
Even wat anders dan die walgelijke figuren die daar destijds met de bloedlust uit de ogen spuitend op moordjacht waren jaquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:44 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Ziet er vreed
[..]
Zie er vreedzaam uit.
Je moet doen wat je moet doen, je bent verantwoordelijk voor je eigen handelen. En voor mij zij je posts rond PR nog steeds abracadabra.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je geeft anders verdomd weinig aanleiding om het niet te doen met je posts.
Dat bedoel ik dus met PR.
Ja. Het probleem is vaak dat het volk de uit eindelijke lul is. Er zijn geen arme mensen die naast dat soort shit ook nog dagelijks gevaar willen lopen in in EIGEN land. Het gevaar dat je afgemaakt wordt in je land. Natuurlijk verzet je je daar tegen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:42 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Geweldloos verzet is niet altijd een goede optie, maar ik heb werkelijk nooit een goed voorbeeld gezien dat burgers afslachten zou werken tegen een bezetting. Het heeft de Tamils, Syriėrs, FARC etc. alleen maar verloren sympathie opgeleverd.
Dank je broeder. Ik ben 2 dagen van mijn absolute vrijheid beroofd.quote:
Klinkt dreigendquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je moet doen wat je moet doen, je bent verantwoordelijk voor je eigen handelen. En voor mij zij je posts rond PR nog steeds abracadabra.
? Wat bedoel je?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even wat anders dan die walgelijke figuren die daar destijds met de bloedlust uit de ogen spuitend op moordjacht waren ja
Verder allemaal niet geweldig hoor, doe dit maar lekker buiten.
Als je een discussie binnenkomt wandelen zonder te weten waar we het over hebben is het misschien goed om je eerst ff in te lezen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:46 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Nee janhannes, het gaat om het feit dat er dus kennelijk mensen rond lopen in je gelederen die dit acceptabel inden. In een normaal leger werkt dat niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |