https://abcnews.go.com/US(...)h/story?id=103999857quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals ik meerdere malen schreef, In Nederland en in het westen, dus nee.
Arabieren ook niet hoor. Maar die verbergen het beter.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat ze geen fuck om palestijnse levens geven
dat komt niet uit de lucht vallen ofzo
Ja nee, nu begrijp ik het. Heerlijk lijkt me dat, alleen zwart wit kunnen denken. Dat moet je brein veel rust geven. Helaas lukt mij dat niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, nadat ik het 4 keer probeer te verklaren doe ik het even in "explain it to me like I'm five". Dan snap je het opeens, en daarna heb ik een makkelijk wereldbeeld.
Spiegels zijn niet haram toch?.
Spanje, het land van gelijkheid.quote:
dat zeg ik ook van beide kantenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:08 schreef probeer het volgende:
[..]
Klopt. Maarja, dat kan je inmiddels van beide kanten zeggen. En dat is nou juist keer op keer wat voor alle ellende zorgt.
Ik heb het expres zo zwart/wit neer moeten zetten omdat "ze" het niet snaptenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat moet het ergens heerlijk zijn om zo zwart-wit te kunnen denken. Veel Nederlanders willen of kunnen helemaal geen keus maken:
[..]
Palestijnen zijn Arabieren, maar toch wel mooi. Toch even een sneertje kwijt kunnen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:08 schreef HiZ het volgende:
[..]
Arabieren ook niet hoor. Maar die verbergen het beter.
Nee, ik heb vandaag geleerd dat je dan laf D66-nihilisme praktiseert.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh, geen kant kiezen of geen mening hebben is niet mogelijk?
Of nuance?
Ben ik daar enthousiast over ja? Vertel, daar zou ik graag meer over willen weten.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:07 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja? Vertel jij eens waarom je zo enthousiast bent over de zijde die niet eens moeite doet om gepleegde oorlogsmisdaden te verhullen en verder alleen maar liegt. Hoe kom jij nou in alle redelijkheid daar terecht?
Fair.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
https://abcnews.go.com/US(...)h/story?id=103999857
damnquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee, ik heb vandaag geleerd dat je dan laf D66-nihilisme praktiseert.
Dat grondoffensief had al lang en breed kunnen beginnen. Hopelijk zien ze zelf ook in dat ze dan alleen maar een Hamas 2.0 creërenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:09 schreef Knollenman het volgende:
Luisterde BNR in de auto.
Een aantal inzichten van Hammelburg.
Dit gaat allemaal met een sisser aflopen. De diplomatieke handelingen lopen dag en nacht door achter de schermen.
Mart Smeetsquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:11 schreef probeer het volgende:
Maargoed.. Wat is jullie favoriete dinosaurus?
quote:Aanhangers Isreal in het westen zetten een israelvlag in hun avatar en worden zelfs daarom aangevallen door palestijen-aanhangers, Joden durven verder niet te demonstreren in het westen omdat hun veiligheid niet gegarandeerd kan worden.
Aanhangers Palestijnen schieten Zweden dood, roepen massaal op tot uitroeien van Joden, bezetten Ambassades en gaan overal ter wereld de straat op om te rellen.
Wat ze daar uitspoken zal me tot op zekere hoogte nog worst zijn, het gaat mij om de ellende die hier veroorzaakt wordt door een conflict daar en die ellende komt 100% van 1 kant.
Jarenlang zijn het aanslagen op Joodse winkels, nooit aanslagen DOOR joodse mensen. Verder zijn er in het westen regelmatig islamitische aanslagen, staan er duizenden mensen op de Dam Hamas aan te moedigen, en dan nog vragen moslims zich af waarom mensen niet voor de moslims zijn.
Lastige keuze idd.
Ik bedoelde meer dat het 1 was itt duizenden die rellen, etc, maar kan verkeerd over komen, my bad.quote:
Ligt er aan wat (en wie) ze over laten.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat grondoffensief had al lang en breed kunnen beginnen. Hopelijk zien ze zelf ook in dat ze dan alleen maar een Hamas 2.0 creëren
zwakjesquote:
Fair enough.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het 1 was itt duizenden, maar kan verkeerd over komen, my bad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |