ditquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
mja
kun je het ze heel erg kwalijk nemen?
en jij hebt geen kant in Nederland en het westen?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb het dus over de kanten in Nederland/het westen.
Nee hoor, alleen de grensregio's en delen van Beiroet zijn rood - de rest is nog oranje. https://www.nederlandwereldwijd.nl/reisadvies/libanonquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederland heeft dit vorige week al gedaan.
In dit conflict zijn er 2 kanten, pro-israel en pro-palestina. En gezien de reacties van beide kanten in NL/het westen kies ik voor de pro-isrealkant.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
en jij hebt geen kant in Nederland en het westen?
Maar wel vreemd dat ze 500 bleven zeggen lang nadat ze wisten dat het eerste deel van die claim een leugen was.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:54 schreef damsco het volgende:
[..]
Die roeptoeteren maar wat zonder feiten te controleren. Alles moet snel, de waarheid maakt minder uit. Juist in een explosief conflict als dit verwacht ik zorgvuldigheid.
Oranje betekent in Nederland al niet reizen. Rood is meer een "sodemieter op uit dat gebied".quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:02 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen voor de grensregio's en Beiroet zijn rood - de rest is nog oranje. https://www.nederlandwereldwijd.nl/reisadvies/libanon
UK nu geheel Libanon rood: https://www.gov.uk/foreign-travel-advice/lebanon
Lul niet, je was hier vanmiddag nog.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben hier een paar dagen niet geweest. Is het overgrote deel al tot inkeer gekomen dat de "verdediging" buitenproportioneel is? Ik denk het niet. Er zullen altijd mensen zijn die hun onderbuik gebruiken als meetlat/weegschaal.
Ik ben voor justice.²
Die kleurcodes hebben ze in UK ook.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oranje betekent in Nederland al niet reizen. Rood is meer een "sodemieter op uit dat gebied".
Nog eventjes en het hele middenoosten heeft code rood.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oranje betekent in Nederland al niet reizen. Rood is meer een "sodemieter op uit dat gebied".
Wat een makkelijk ingedeeld wereldbeeld heb je zeg. Nu begrijp ik je posts een stuk beter.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In dit conflict zijn er 2 kanten, pro-israel en pro-palestina. En gezien de reacties van beide kanten in NL/het westen kies ik voor de pro-isrealkant.
Vergelding ten koste van onschuldigen? Ja, dat neem ik ze net zoveel kwalijk als dat ik bij Hamas doe.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
mja
kun je het ze heel erg kwalijk nemen?
en die pro israel kant heb je nog nooit zien moorden?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In dit conflict zijn er 2 kanten, pro-israel en pro-palestina. En gezien de reacties van beide kanten in NL/het westen kies ik voor de pro-isrealkant.
Oh, geen kant kiezen of geen mening hebben is niet mogelijk?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wat zei ze toen onschuldigen (honderden) werden verkracht, vermoord en ontvoerd? Ook veel toeristen die hier niks mee te maken hebben?quote:
In dat geval kuttweetquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:04 schreef Snikkelbeer het volgende:
[..]
Die kleurcodes hebben ze in UK ook.
Uiteraard, je eigen kant aanvallen zou een beetje raar zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan wat je kant is denk ik
Nee hoor. Er zijn meer smaakjes, waaronder degene die mijn voorkeur geniet: anti-beide.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, nadat ik het 4 keer probeer te verklaren doe ik het even in "explain it to me like I'm five". Dan snap je het opeens, en daarna heb ik een makkelijk wereldbeeld.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een makkelijk ingedeeld wereldbeeld heb je zeg. Nu begrijp ik je posts een stuk beter.
nee dat ze geen fuck om palestijnse levens gevenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:04 schreef probeer het volgende:
[..]
Vergelding ten koste van onschuldigen? Ja, dat neem ik ze net zoveel kwalijk als dat ik bij Hamas doe.
Zoals ik meerdere malen schreef, In Nederland en in het westen, dus neequote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
en die pro israel kant heb je nog nooit zien moorden?
Ja? Vertel jij eens waarom je zo enthousiast bent over de zijde die niet eens moeite doet om gepleegde oorlogsmisdaden te verhullen en verder alleen maar liegt. Hoe kom jij nou in alle redelijkheid daar terecht?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een makkelijk ingedeeld wereldbeeld heb je zeg. Nu begrijp ik je posts een stuk beter.
Wat moet het ergens heerlijk zijn om zo zwart-wit te kunnen denken. Veel Nederlanders willen of kunnen helemaal geen keus maken:quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:02 schreef HeatWave het volgende:
quote:Enquête: meerderheid Nederlanders kiest geen kant in conflict Israël-Palestijnen
Nederlanders zijn niet uitgesproken over waar hun sympathie ligt in het opgelaaide conflict tussen Israël en de Palestijnen. Dat blijkt uit een enquête van Ipsos onder een representatieve groep stemgerechtigde Nederlanders.
Een meerderheid van de respondenten kiest geen kant. Zo'n kwart van de ondervraagden vindt dat Nederland geen partij moet kiezen; nog eens dertig procent weet het niet.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)t-israel-palestijnen
Deed me beetje hier aan denkenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:54 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Zou het iets zeggen dat ze deze beelden naar buiten willen laten gaan?
Klopt. Maarja, dat kan je inmiddels van beide kanten zeggen; dat ze niets om de levens van burgers geven. En dat is nou juist keer op keer wat voor alle ellende zorgt.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat ze geen fuck om palestijnse levens geven
dat komt niet uit de lucht vallen ofzo
https://abcnews.go.com/US(...)h/story?id=103999857quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoals ik meerdere malen schreef, In Nederland en in het westen, dus nee.
Arabieren ook niet hoor. Maar die verbergen het beter.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dat ze geen fuck om palestijnse levens geven
dat komt niet uit de lucht vallen ofzo
Ja nee, nu begrijp ik het. Heerlijk lijkt me dat, alleen zwart wit kunnen denken. Dat moet je brein veel rust geven. Helaas lukt mij dat niet.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah, nadat ik het 4 keer probeer te verklaren doe ik het even in "explain it to me like I'm five". Dan snap je het opeens, en daarna heb ik een makkelijk wereldbeeld.
Spiegels zijn niet haram toch?.
Spanje, het land van gelijkheid.quote:
dat zeg ik ook van beide kantenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:08 schreef probeer het volgende:
[..]
Klopt. Maarja, dat kan je inmiddels van beide kanten zeggen. En dat is nou juist keer op keer wat voor alle ellende zorgt.
Ik heb het expres zo zwart/wit neer moeten zetten omdat "ze" het niet snaptenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wat moet het ergens heerlijk zijn om zo zwart-wit te kunnen denken. Veel Nederlanders willen of kunnen helemaal geen keus maken:
[..]
Palestijnen zijn Arabieren, maar toch wel mooi. Toch even een sneertje kwijt kunnen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:08 schreef HiZ het volgende:
[..]
Arabieren ook niet hoor. Maar die verbergen het beter.
Nee, ik heb vandaag geleerd dat je dan laf D66-nihilisme praktiseert.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Oh, geen kant kiezen of geen mening hebben is niet mogelijk?
Of nuance?
Ben ik daar enthousiast over ja? Vertel, daar zou ik graag meer over willen weten.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:07 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja? Vertel jij eens waarom je zo enthousiast bent over de zijde die niet eens moeite doet om gepleegde oorlogsmisdaden te verhullen en verder alleen maar liegt. Hoe kom jij nou in alle redelijkheid daar terecht?
Fair.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
https://abcnews.go.com/US(...)h/story?id=103999857
damnquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee, ik heb vandaag geleerd dat je dan laf D66-nihilisme praktiseert.
Dat grondoffensief had al lang en breed kunnen beginnen. Hopelijk zien ze zelf ook in dat ze dan alleen maar een Hamas 2.0 creërenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:09 schreef Knollenman het volgende:
Luisterde BNR in de auto.
Een aantal inzichten van Hammelburg.
Dit gaat allemaal met een sisser aflopen. De diplomatieke handelingen lopen dag en nacht door achter de schermen.
Mart Smeetsquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:11 schreef probeer het volgende:
Maargoed.. Wat is jullie favoriete dinosaurus?
quote:Aanhangers Isreal in het westen zetten een israelvlag in hun avatar en worden zelfs daarom aangevallen door palestijen-aanhangers, Joden durven verder niet te demonstreren in het westen omdat hun veiligheid niet gegarandeerd kan worden.
Aanhangers Palestijnen schieten Zweden dood, roepen massaal op tot uitroeien van Joden, bezetten Ambassades en gaan overal ter wereld de straat op om te rellen.
Wat ze daar uitspoken zal me tot op zekere hoogte nog worst zijn, het gaat mij om de ellende die hier veroorzaakt wordt door een conflict daar en die ellende komt 100% van 1 kant.
Jarenlang zijn het aanslagen op Joodse winkels, nooit aanslagen DOOR joodse mensen. Verder zijn er in het westen regelmatig islamitische aanslagen, staan er duizenden mensen op de Dam Hamas aan te moedigen, en dan nog vragen moslims zich af waarom mensen niet voor de moslims zijn.
Lastige keuze idd.
Ik bedoelde meer dat het 1 was itt duizenden die rellen, etc, maar kan verkeerd over komen, my bad.quote:
Ligt er aan wat (en wie) ze over laten.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat grondoffensief had al lang en breed kunnen beginnen. Hopelijk zien ze zelf ook in dat ze dan alleen maar een Hamas 2.0 creëren
zwakjesquote:
Fair enough.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het 1 was itt duizenden, maar kan verkeerd over komen, my bad.
Ik vind dit allemaal kut, "mag ik dat zeggen?" "ja dat mag ik zeggen, kap met al die waanzin"quote:
Ik doe een wilde gokquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee, ik heb vandaag geleerd dat je dan laf D66-nihilisme praktiseert.
Ja ik weet dat Palestijnen Arabieren zijn. Sterker nog ik ken zelfs Palestijnen. Eentje zelfs een jaar als huisgenoot gehad. Zijn mening over niet-Palestijnse Arabieren was dat die de Palestijnse zaak alleen als nuttig voor binnenlands gebruik zagen. Maar in zijn leven nog nooit iets feitelijk gedaan hadden.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Palestijnen zijn Arabieren, maar toch wel mooi. Toch even een sneertje kwijt kunnen.
Graus.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:11 schreef probeer het volgende:
Ik ken evengoed Palestijnse Arabieren. Die zijn naar Libanon gevlucht. En die zijn de Arabieren, in dit geval Libanezen, erg dankbaar juist. Dus ja, gevalletje zwart wit... nuance..quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:13 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja ik weet dat Palestijnen Arabieren zijn. Sterker nog ik ken zelfs Palestijnen. Eentje zelfs een jaar als huisgenoot gehad. Zijn mening over niet-Palestijnse Arabieren was dat die de Palestijnse zaak alleen als nuttig voor binnenlands gebruik zagen. Maar in zijn leven nog nooit iets feitelijk gedaan hadden.
Not the mamaquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:11 schreef probeer het volgende:
De Gabbersaurus natuurlijk!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:11 schreef probeer het volgende:
Geeneens.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik doe een wilde gok
Tekashi?
Oeh dat is een goede!quote:
Triceratopsquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:11 schreef probeer het volgende:
ik geloof dat ik minder blank ben dan de gemiddelde palestijn tbhquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker alleen maar blankies of bounties in je omgeving. Hihi.
De Gabbersaurusquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:11 schreef probeer het volgende:
Als Joodse kolonisten Joods zijn dan zijn er al heel wat aanslagen door Joden gepleegd. Zo ver ik weet niet in Europa gelukkig (dat maakt me wel alweer hypocriet)quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:12 schreef HeatWave het volgende:
Eigenlijk genoeg over mij, maar dit postte ik gisteren:
[..]
Ik heb toen ik 16 was wel het shirt gekocht van het Palestijnse voetbalelftal, helaas kwijtgeraakt.quote:
Akkoord.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb toen ik 16 was wel het shirt gekocht van het Palestijnse voetbalelftal, helaas kwijtgeraakt.
Telt dat ook?
thunder lizards rule!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:17 schreef probeer het volgende:
[..]
Oeh dat is een goede!
Mijn stem gaat naar de terrible thunder lizards.
Die zouden wel raad weten met deze onzin.
Christchurch 15 maart 2019.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het 1 was itt duizenden die rellen, etc, maar kan verkeerd over komen, my bad.
denk het welquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb toen ik 16 was wel het shirt gekocht van het Palestijnse voetbalelftal, helaas kwijtgeraakt.
Telt dat ook?
Dan blijft alleen de bounty optie over.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik geloof dat ik minder blank ben dan de gemiddelde palestijn tbh
deze man is er klaar mee jongensquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:19 schreef probeer het volgende:
FYI, als ik de 301e post maak beroep ik me op het recht om als enige het volgende topic te mogen openen. En dat doe ik dan lekker niet.
Basta, afgelopen met deze shit. Ik heb er genoeg van hier, dus het zou mooi zijn als ze er daar mee stoppen.
Ik weet het van mezelf wel zeker.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik geloof dat ik minder blank ben dan de gemiddelde palestijn tbh
2019, dat is net niet helemaal de datum van dit conflict en de reacties erop, maar plakkertje voor effortquote:
ik heb wel een flinke bounty voor je zusje overquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan blijft alleen de bounty optie over.
Ik doe even wat belletjes, komt voor de bakker.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:19 schreef probeer het volgende:
FYI, als ik de 301e post maak beroep ik me op het recht om als enige het volgende topic te mogen openen. En dat doe ik dan lekker niet.
Basta, afgelopen met deze shit. Ik heb er genoeg van hier, dus het zou mooi zijn als ze er daar mee stoppen.
Zeeeeeeeeer ongeloofwaardig dit. Dus nee.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Telt dat ook?
Dat is een redenering van een niveau van George w. Bush na 9/11 die zei, "you are either with us or you are with the terrorists". Alsof het een voetbalwedstrijd betreft je bent of voor Feijenoord of voor Ajax.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ben ik daar enthousiast over ja? Vertel, daar zou ik graag meer over willen weten.
Speelt al langer deze speeltuin van menselijke haat.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
2019, dat is net niet helemaal de datum van dit conflict en de reacties erop, maar plakkertje voor effort.
Ik wist toen eigenlijk helemaal niks ervan maar ze verkochten het bij een kraampje voor Feyenoord-Ajax. Vond ik wel grappig toen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
denk het wel
ligt een beetje aan welke kant van de winkel 'ze' het verkochten maar ik denk het wel
Sorry, die is al getrouwd met een bounty.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb wel een flinke bounty voor je zusje over
Omg.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sorry, die is al getrouwd met een bounty.
altijd matige Eek the cat kijken in de hoop dat er Thunder Lizards kwamquote:
Speciaal voor jou en andere doomscrollers een schattig gifje voor ieders mentale gezondheid:quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:11 schreef Rupibma het volgende:
Mn hele fucking IG schreeuwt moord en brand. Hier ook.
De wereld buiten internet lijkt gelukkig relaxter.
lolquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wist toen eigenlijk helemaal niks ervan maar ze verkochten het bij een kraampje voor Feyenoord-Ajax. Vond ik wel grappig toen.
Echt? BREAKING!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Speelt al langer deze speeltuin van menselijke haat.
Fake news!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:22 schreef probeer het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Baloe geen gewone beer, maar specifiek een honingbeer is, en dat ie daarom insecten eet en ruzie heeft met die ene tijger?
zolang hij niet thuis is boeit het me nietsquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Sorry, die is al getrouwd met een bounty.
Als bedankje zou ik graag zien dat ze daar een enorme tempel voor me bouwen. 1x raden waar ze die neer dienen te zetten.quote:
Ik ken HiZ normaalgesproken als redelijke vent. Dus ik ben benieuwd waar hij mee komt. Hoop niet dat het weer zoiets is als wat je post inderdaad.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:21 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat is een redenering van een niveau van George w. Bush na 9/11 die zei, "you are either with us or you are with the terrorists". Alsof het een voetbalwedstrijd betreft je bent of voor Feijenoord of voor Ajax.
Dit is ook zon nieuwsbericht waar vredesdemonstranten in Israël worden geframed als Hamas supporters. Zoals in dit topic users die pro Palestina zijn als Hamas propagandisten worden geframed.
[ twitter ]
doe countdownquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Als bedankje zou ik graag zien dat ze daar een enorme tempel voor me bouwen. 1x raden waar ze die neer dienen te zetten.
niet bij mij in de wijk iigquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Als bedankje zou ik graag zien dat ze daar een enorme tempel voor me bouwen. 1x raden waar ze die neer dienen te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |