Ik vind dit allemaal kut, "mag ik dat zeggen?" "ja dat mag ik zeggen, kap met al die waanzin"quote:
Ik doe een wilde gokquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee, ik heb vandaag geleerd dat je dan laf D66-nihilisme praktiseert.
Ja ik weet dat Palestijnen Arabieren zijn. Sterker nog ik ken zelfs Palestijnen. Eentje zelfs een jaar als huisgenoot gehad. Zijn mening over niet-Palestijnse Arabieren was dat die de Palestijnse zaak alleen als nuttig voor binnenlands gebruik zagen. Maar in zijn leven nog nooit iets feitelijk gedaan hadden.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Palestijnen zijn Arabieren, maar toch wel mooi. Toch even een sneertje kwijt kunnen.
Graus.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:11 schreef probeer het volgende:
Maargoed.. Wat is jullie favoriete dinosaurus?
Ik ken evengoed Palestijnse Arabieren. Die zijn naar Libanon gevlucht. En die zijn de Arabieren, in dit geval Libanezen, erg dankbaar juist. Dus ja, gevalletje zwart wit... nuance..quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:13 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja ik weet dat Palestijnen Arabieren zijn. Sterker nog ik ken zelfs Palestijnen. Eentje zelfs een jaar als huisgenoot gehad. Zijn mening over niet-Palestijnse Arabieren was dat die de Palestijnse zaak alleen als nuttig voor binnenlands gebruik zagen. Maar in zijn leven nog nooit iets feitelijk gedaan hadden.
Not the mamaquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:11 schreef probeer het volgende:
De Gabbersaurus natuurlijk!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:11 schreef probeer het volgende:
Geeneens.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik doe een wilde gok
Tekashi?
Oeh dat is een goede!quote:
Triceratopsquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:11 schreef probeer het volgende:
ik geloof dat ik minder blank ben dan de gemiddelde palestijn tbhquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker alleen maar blankies of bounties in je omgeving. Hihi.
De Gabbersaurusquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:11 schreef probeer het volgende:
Als Joodse kolonisten Joods zijn dan zijn er al heel wat aanslagen door Joden gepleegd. Zo ver ik weet niet in Europa gelukkig (dat maakt me wel alweer hypocriet)quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:12 schreef HeatWave het volgende:
Eigenlijk genoeg over mij, maar dit postte ik gisteren:
[..]
Ik heb toen ik 16 was wel het shirt gekocht van het Palestijnse voetbalelftal, helaas kwijtgeraakt.quote:
Akkoord.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb toen ik 16 was wel het shirt gekocht van het Palestijnse voetbalelftal, helaas kwijtgeraakt.
Telt dat ook?
thunder lizards rule!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:17 schreef probeer het volgende:
[..]
Oeh dat is een goede!
Mijn stem gaat naar de terrible thunder lizards.
Die zouden wel raad weten met deze onzin.
Christchurch 15 maart 2019.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het 1 was itt duizenden die rellen, etc, maar kan verkeerd over komen, my bad.
denk het welquote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb toen ik 16 was wel het shirt gekocht van het Palestijnse voetbalelftal, helaas kwijtgeraakt.
Telt dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |