Wat had je gedaan dan, was je verbannen?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je broeder. Ik ben 2 dagen van mijn absolute vrijheid beroofd.²

lolquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Error 403 - Forbidden
L'accès au fichier requiert une autorisation.

Duidelijk, mijn excuses.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:38 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik bedoel aan te geven dat je kan wachten tot je een ons weegt. Jij had het over of hij zijn excuses wilde aanbieden n.a.v. de drek die hij post. Ik gaf aan dat hij nog meer drek post (namelijk dat Syrische Koerden allemaal PKK-strijders zijn) en dat hij daar ook niet op terugkomt.

Hij werd geweigerd bij IS.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:48 schreef damsco het volgende:
[..]
Wat had je gedaan dan, was je verbannen?

Bij 'jullie' ook niet. Maar daar ga ik jou ook niet mee lastigvallen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klinkt dreigend.
En dat PR niet zo goed geregeld is bij "jullie" , dat is een beetje het hele punt.

ja en weet je, je weet nu al dat het hooguit een augurk is, ook kwa textuur enzo... iewquote:

Niet helemaal duidelijk. Maar zal iets met mijn bipsen en talkpoeder fetish te maken hebben.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:48 schreef damsco het volgende:
[..]
 ²
²

Weet je ook eens hoe die Palestijnen zich voelenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je broeder. Ik ben 2 dagen van mijn absolute vrijheid beroofd.²

niet in dit topic plsquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:48 schreef damsco het volgende:
[..]

Wat mensen elkaar kunnen aandoen hè…quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:44 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ja ik heb dus wel bewust de 90's meegemaakt.. nja...bewust op mijn manier he... maar goed.. nee de tering dat was echt een tievesbende. Die joden hadden dat verdrag nog niet ondertekend of er lagen doormiddengescheurde tienrs in een schoolbus. Twee keer per week minimaal, Connie Mus weer helemaal ontdaan... dat was echt de hel op aarde he

"Mijn" kant heeft nog steeds niet gereld, gemoord, bestormd en bekogeld in europa. jouw kant valt me hier persoonlijk in het dagelijks leven al lastig.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bij 'jullie' ook niet. Maar daar ga ik jou ook niet mee lastigvallen.

Ah. Ok.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:49 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
ja en weet je, je weet nu al dat het hooguit een augurk is, ook kwa textuur enzo... iew

Het jaagt elkaar lekker op zo.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:41 schreef Alov het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet. In het begin leefden de Palestijnen helemaal niet in een gevangenis. Bij elke zinloze aanslag werden de muren een beetje hoger en langer over de jaren.

niet kunnen is bijna hetzelfde als de hele straat gebombardeerd te zien worden terwijl je in probeert te loggenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je ook eens hoe die Palestijnen zich voelen

Quit India, zoek dat eens op....quote:

en je gelauwerierde tochtige torsosquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet helemaal duidelijk. Maar zal iets met mijn bipsen en talkpoeder fetish te maken hebben.²

heywoodu

heywoodu

quote:

Serieus? Je had een korte ban?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet helemaal duidelijk. Maar zal iets met mijn bipsen en talkpoeder fetish te maken hebben.²

ligt er een beetje aan wat je kant is denk ikquote:Op woensdag 18 oktober 2023 21:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"Mijn" kant heeft nog steeds niet gereld, gemoord, bestormd en bekogeld in europa. jouw kant valt me hier persoonlijk in het dagelijks leven al lastig.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |