abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211000550
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand toevallig een filmpje van Piers Morgan?

Lord Sugar _O_
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_211000555
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 20:52 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]
Kun je prima zelf doen.
Per heden.
  woensdag 18 oktober 2023 @ 20:55:15 #278
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_211000560
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 20:52 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Turkai altijd nummer 1. Het is hier fantastisch.
serieus, ik gun het je van harte. beter mensen zoals jij daar dan hier toch?
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
  woensdag 18 oktober 2023 @ 20:55:19 #279
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_211000561
quote:
1s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 20:52 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Wut? Top Boy van de Westerse moslims. Hij is gewoon een van de velen met een groot aantal volgens. Een bekende. Dat maakt hem geen Top Boy.

Maar goed, kan je hem niet op inhoud aanvallen dan ga je dat maar op de persoon doen.

Ik val hem niet op de persoon aan, ik zeg wat over zijn vibe- en discussiestijl. De inhoud is er niet echt. Tenzij je "ja maar" een debat noemt.
pi_211000566
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 20:52 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Piers Morgan zegt dat Hamas een massale slachting heeft aangericht: "Happens to Palestinians every single day". Aha :')
Klopt, voor elke Israelier die dood gaat gaan er een tiental Palestijnen dood. Verder geeft hij aan het begin van het interview duidelijk aan dat hij walgt van wat Hamas heeft gedaan, ook vanuit religieus oogpunt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_211000578
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 20:34 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Dat was ik. Ik ben er. Whats up.
Ik heb geantwoord maar het is weg. Er is meer weg. Dus hier wat voorzichtiger:

In elk geval gaf je meteen de zionisten de volle laag. En nu hebben de Palestijnen het zelf gedaan. Al die onschuldige mensen vermoord. 500 tot 800 schreven de Palestijnse autoriteiten.
Je was er heel snel bij met je beschuldigingen.

Heb je niet het gevoel dat je te vroeg je emoties over liet lopen..? er klopte nu namelijk helemaal niets van je post van gisteravond en je was zo boos op Israël en de Zionisten.

Hoe boos ben je nu dan op die domme lui daar?
Geen enkel Palestijnse slachtoffer gaat nu nog serieus genomen worden. Want Ja, het kunnen net zo goed de bommen van de Palestijnen zelf zijn.
Of oordeel je nu veel milder opeens, nu blijkt dat ze het zelf waren? Maakt voor de slachtoffers niet uit natuurlijk. Een bom is een bom.
pi_211000589
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 20:55 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Ik val hem niet op de persoon aan, ik zeg wat over zijn vibe- en discussiestijl. De inhoud is er niet echt. Tenzij je "ja maar" een debat noemt.
Je valt hem wel deglijk op de persoon aan, want hij drinkt niet etc. Om vervolgens met een sarcastisch note te eindigen dat hij een Oxford heeft gestudeerd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_211000590
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat kan ook prima, types als Rub ontmaskeren zichzelf altijd wel. Vroeger of later.
Ik leer hier veel.
pi_211000600
De manier waarop die figuur door iedere poging die Morgan doet tot antwoorden heen blaat maakt een discussie haast onmogelijk. Niet om aan te gluren en dat vind ik zonder deze gast al niet van Morgan, maar dat terzijde.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_211000602
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 20:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Klopt, voor elke Israelier die dood gaat gaan er een tiental Palestijnen dood. Verder geeft hij aan het begin van het interview duidelijk aan dat hij walgt van wat Hamas heeft gedaan, ook vanuit religieus oogpunt.
Geef Hamas een kernwapen en ze staan ineens vrij ver voor wat betreft slachtoffers.
pi_211000605
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 20:56 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

In elk geval gaf je meteen de zionisten de volle laag. En nu hebben de Palestijnen het zelf gedaan. Al die onschuldige mensen vermoord. 500 tot 800 schreven de Palestijnse autoriteiten.

Heb je niet het gevoel dat je te vroeg je emoties over liet lopen..? er klopte nu namelijk helemaal niets van je post van gisteravond en je was zo boos op Israël en de Zionisten.

Geen enkel Palestijnse slachtoffer gaat nu nog serieus genomen worden. Want Ja, het kunnen net zo goed de bommen van de Palestijnen zelf zijn.
Of oordeel je nu veel milder opeens, nu blijkt dat ze het zelf waren? Maakt voor de slachtoffers niet uit natuurlijk. Een bom is een bom.
Ik raad je aan verder te lezen waar mensen op mijn post doorgaan.
pi_211000614
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 20:56 schreef Black_Baron het volgende:

[..]

Het lijkt er wel op dat een bepaalde fractie van de Palestijnen dit heeft gedaan. Per ongeluk. natuurlijk. Zeg dan sorrie tegen eigen volk.
pi_211000616
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 20:58 schreef Rupibma het volgende:

[..]
Ik raad je aan verder te lezen waar mensen op mijn post doorgaan.
Link?
pi_211000618
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 20:58 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Geef Hamas een kernwapen en ze staan ineens vrij ver voor wat betreft slachtoffers.
Dat zullen we nooit weten en hoeven we ook niet te weten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_211000620
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 20:58 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Link?
Enkele posts onder die post van mij die je aanhaalt.
pi_211000626
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 20:58 schreef Jaroon het volgende:

[..]
Het lijkt er wel op dat een bepaalde fractie van de Palestijnen dit heeft gedaan. Per ongeluk. natuurlijk. Zeg dan sorrie tegen eigen volk.
Altijd blijven ontkennen.
Joden zijn bad.
pi_211000628
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 20:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Dat zullen we nooit weten en hoeven we ook niet te weten.
We weten wel dat het andersom niet zo is :)
pi_211000636
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Op zich wel, maar je luistert acht uur en je weet nog niks _O-
Klinkt als een vrouw :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_211000637
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 20:35 schreef bitterbal het volgende:

[..]
hmm dat zou kunnen ja. Internet is ook afgesloten toch?
Alleen niet om te uploaden. :')
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:00:35 #295
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_211000641
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 20:55 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Dat betekent niet dat er elke dag massale slachtingen palatsvinden en op deze manier. Ook hij spreekt zich trouwens alleen uit voor Palestina. Darfur, Jemen en de Rohingya boeien kennelijk niet?
  woensdag 18 oktober 2023 @ 21:00:37 #296
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_211000645
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 20:59 schreef UitStraling het volgende:

[..]
We weten wel dat het andersom niet zo is :)
Nee dat weten we niet. Als ze een atoombom zouden gebruiken zouden ze zichzelf wegvagen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_211000646
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_211000651
quote:
0s.gif Op woensdag 18 oktober 2023 20:59 schreef Black_Baron het volgende:

[..]
Altijd blijven ontkennen.
Joden zijn bad.
Ik heb er deze avond iets meer over gezien. Het lijkt niet op een raket van Israël. Joden zijn niet slecht. Sommigen zijn zelfs voor en tegen Israël in mijn omgeving.
pi_211000660
Ik snap de emoties sowieso totaal niet hier in Nederland. Veel moslims in mijn omgeving zijn totaal pro-Palestina en veel Nederlanders totaal pro-Israël. Wat een bullshit toch. Voor mij mogen alleen Israelieten en Palestijnen echte, rauwe emotie hebben.

Wij kunnen, mogen en moeten misschien wel objectief zijn en daarin hoop ik dat er gelijke regels zijn voor alle mensen. Ongeacht afkomst of geloof. Dus een terroristische aanslag van Hamas is vreselijk maar de wijze waarop Israel terug gaat slaan/slaat even zo zeer.

Het is toch niet zo moeilijk om het feitelijk te bekijken? Fuck die segregatie, we zijn allemaal mensen die soms anders naar dingen kijken maar het gros wil gewoon zijn leven leiden. De politici en machthebbers strooien zand in onze ogen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')