quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand toevallig een filmpje van Piers Morgan?
serieus, ik gun het je van harte. beter mensen zoals jij daar dan hier toch?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:52 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Turkai altijd nummer 1. Het is hier fantastisch.
Ik val hem niet op de persoon aan, ik zeg wat over zijn vibe- en discussiestijl. De inhoud is er niet echt. Tenzij je "ja maar" een debat noemt.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wut? Top Boy van de Westerse moslims. Hij is gewoon een van de velen met een groot aantal volgens. Een bekende. Dat maakt hem geen Top Boy.
Maar goed, kan je hem niet op inhoud aanvallen dan ga je dat maar op de persoon doen.
Klopt, voor elke Israelier die dood gaat gaan er een tiental Palestijnen dood. Verder geeft hij aan het begin van het interview duidelijk aan dat hij walgt van wat Hamas heeft gedaan, ook vanuit religieus oogpunt.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Piers Morgan zegt dat Hamas een massale slachting heeft aangericht: "Happens to Palestinians every single day". Aha
Ik heb geantwoord maar het is weg. Er is meer weg. Dus hier wat voorzichtiger:quote:
Je valt hem wel deglijk op de persoon aan, want hij drinkt niet etc. Om vervolgens met een sarcastisch note te eindigen dat hij een Oxford heeft gestudeerd.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik val hem niet op de persoon aan, ik zeg wat over zijn vibe- en discussiestijl. De inhoud is er niet echt. Tenzij je "ja maar" een debat noemt.
Ik leer hier veel.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat kan ook prima, types als Rub ontmaskeren zichzelf altijd wel. Vroeger of later.
Geef Hamas een kernwapen en ze staan ineens vrij ver voor wat betreft slachtoffers.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, voor elke Israelier die dood gaat gaan er een tiental Palestijnen dood. Verder geeft hij aan het begin van het interview duidelijk aan dat hij walgt van wat Hamas heeft gedaan, ook vanuit religieus oogpunt.
Ik raad je aan verder te lezen waar mensen op mijn post doorgaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:56 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ik heb geantwoord maar het is weg. Er is meer weg. Dus hier wat voorzichtiger:
In elk geval gaf je meteen de zionisten de volle laag. En nu hebben de Palestijnen het zelf gedaan. Al die onschuldige mensen vermoord. 500 tot 800 schreven de Palestijnse autoriteiten.
Je was er heel snel bij met je beschuldigingen.
Heb je niet het gevoel dat je te vroeg je emoties over liet lopen..? er klopte nu namelijk helemaal niets van je post van gisteravond en je was zo boos op Israël en de Zionisten.
Hoe boos ben je nu dan op die domme lui daar?
Geen enkel Palestijnse slachtoffer gaat nu nog serieus genomen worden. Want Ja, het kunnen net zo goed de bommen van de Palestijnen zelf zijn.
Of oordeel je nu veel milder opeens, nu blijkt dat ze het zelf waren? Maakt voor de slachtoffers niet uit natuurlijk. Een bom is een bom.
Het lijkt er wel op dat een bepaalde fractie van de Palestijnen dit heeft gedaan. Per ongeluk. natuurlijk. Zeg dan sorrie tegen eigen volk.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:56 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ik heb geantwoord maar het is weg. Er is meer weg. Dus hier wat voorzichtiger:
In elk geval gaf je meteen de zionisten de volle laag. En nu hebben de Palestijnen het zelf gedaan. Al die onschuldige mensen vermoord. 500 tot 800 schreven de Palestijnse autoriteiten.
Je was er heel snel bij met je beschuldigingen.
Heb je niet het gevoel dat je te vroeg je emoties over liet lopen..? er klopte nu namelijk helemaal niets van je post van gisteravond en je was zo boos op Israël en de Zionisten.
Hoe boos ben je nu dan op die domme lui daar?
Geen enkel Palestijnse slachtoffer gaat nu nog serieus genomen worden. Want Ja, het kunnen net zo goed de bommen van de Palestijnen zelf zijn.
Of oordeel je nu veel milder opeens, nu blijkt dat ze het zelf waren? Maakt voor de slachtoffers niet uit natuurlijk. Een bom is een bom.
Link?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:58 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik raad je aan verder te lezen waar mensen op mijn post doorgaan.
Dat zullen we nooit weten en hoeven we ook niet te weten.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef Hamas een kernwapen en ze staan ineens vrij ver voor wat betreft slachtoffers.
Altijd blijven ontkennen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:58 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op dat een bepaalde fractie van de Palestijnen dit heeft gedaan. Per ongeluk. natuurlijk. Zeg dan sorrie tegen eigen volk.
We weten wel dat het andersom niet zo isquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zullen we nooit weten en hoeven we ook niet te weten.
Klinkt als een vrouwquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zich wel, maar je luistert acht uur en je weet nog niks
Alleen niet om te uploaden.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat zou kunnen ja. Internet is ook afgesloten toch?
Dat betekent niet dat er elke dag massale slachtingen palatsvinden en op deze manier. Ook hij spreekt zich trouwens alleen uit voor Palestina. Darfur, Jemen en de Rohingya boeien kennelijk niet?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, voor elke Israelier die dood gaat gaan er een tiental Palestijnen dood. Verder geeft hij aan het begin van het interview duidelijk aan dat hij walgt van wat Hamas heeft gedaan, ook vanuit religieus oogpunt.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:58 schreef Rupibma het volgende:
Ik raad je aan verder te lezen waar mensen op mijn post doorgaan.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:48 schreef Rupibma het volgende:
De rest heb ik niet gelezen vermoeiend.
Nee dat weten we niet. Als ze een atoombom zouden gebruiken zouden ze zichzelf wegvagen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We weten wel dat het andersom niet zo is
Ik heb er deze avond iets meer over gezien. Het lijkt niet op een raket van Israël. Joden zijn niet slecht. Sommigen zijn zelfs voor en tegen Israël in mijn omgeving.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:59 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Altijd blijven ontkennen.
Joden zijn bad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |