Volgens het artikel is een kleine krater van een vierkante meter te zien in een videoquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:17 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Er is geen krater bij dat ziekenhuis toch? Dat is een van de rare dingen.
Waarom?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Had wel in een spoiler gemogen.
nos blogquote:Het Isralische leger (IDF) heeft honderden reservisten opgeroepen om te helpen met de woordvoering van het leger, citeert The Times of Isral legerwoordvoerder Daniel Hagari.
Hagari zegt dat het leger een "grote uitdaging" heeft als het gaat om de legitimiteit om op te treden in de Gazastrook. Hagari noemde de strijd om legitimiteit "moeilijk, uitdagend en vaak frustrerend".
Op zich vind ik het best grappig en juist wat die komiek zegt hoor. Is weer eens wat anders dan in plaats van antwoord geven op vragen steeds een jeremiade afsteken over Isral.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Elke keer dat Piers Morgan zogenaamd wordt "geowned" zie ik alleen maar whataboutisms en onderbrekingen.
Je zou het artikel in de Volkskrant even moeten bekijken dat ik iets hiervoor heb gepost, in plaats van eindeloos op Twitter te struinen, even uit je algoritme zal je goed doen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:21 schreef Slayage het volgende:
Ah yes. God's chosen people![]()
[ twitter ]
Kom op man niemand vindt dat hier.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom?
Is een meisje uit Gaza. Terroristen.
De nada. Zo grappig hoe morgan niet weet hoe hij moet reagerenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Haha, deze kende ik nog niet. Dank voor het delen.
dat zie je omdat iemand dit heeft opgenomen en de redacteur van het programma waar je naar kijkt heeft besloten om dit uit te zenden. Ze zeggen helaas nooit waarom zij die keuze hebben gemaakt. Waarschijnlijk omdat ze verwachten dat niemand het iets interesseert.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:17 schreef wpor het volgende:
[..]
Snap ik. Maar normaal zie je dan beelden van een gebouw dat maar de kloten is, of van binnen volledig in puin. Of kijk ik niet goed? Waar zijn in hemelsnaam 500 mensen overleden?
Ik had deze nog niet gezien want ik ben bezig. ik refereerde aan de vorige.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:23 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Op zich vind ik het best grappig en juist wat die komiek zegt hoor. Is weer eens wat anders dan in plaats van antwoord geven op vragen steeds een jeremiade afsteken over Isral.
Maar goed, mijn punt was dat het me nogal overcompleet lijkt als dezelfde user steeds hetzelfde filmpje blijft posten.
Geen interesse in beelden van dode mensen. Maar Hamas deelt het nieuws dat er 470 doden zijn. En je ziet wat beelden van een parkeerplaats waar een grote biem is geweest. Waar zijn de beelden waaruit blijkt dat er inderdaad wel eens zoveel doden gevallen kunnen zijn? Bij andere bombardementen zie je complete gebouwen instorten of complete gebouwen in puin.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
wat voor beelden zou je willen zien? Rijen lijken met nummers erbij optellend tot de laatste? EN dan nog, zouden er dan nog meer doden ergens anders zijn?
Beter nog, waarom heb je hier interesse in?
Israel straft 2 miljoen Gazanen, vanwege wat Hamas heeft gedaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:23 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Kom op man niemand vindt dat hier.
Welk filmpje? kun je nog eens delen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
De nada. Zo grappig hoe morgan niet weet hoe hij moet reageren
wat voor beelden wil je zien dan? Wat wil je zien waardoor je overtuigd bent dat de info klopt of niet klopt?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:24 schreef wpor het volgende:
[..]
Geen interesse in beelden van dode mensen. Maar Hamas deelt het nieuws dat er 470 doden zijn. En je ziet wat beelden van een parkeerplaats waar een grote biem is geweest. Waar zijn de beelden waaruit blijkt dat er inderdaad wel eens zoveel doden gevallen kunnen zijn? Bij andere bombardementen zie je complete gebouwen instorten of complete gebouwen in puin.
Ik twijfel of Hamas niet een beetje overdrijft. Jullie niet?
nou zeg , dat zag ik niet aankomenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:18 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/mfaraz_ulislam/status/1714693815427363270
Potentieel Hamasterroriste te zien met verwondingen na bombardement.
Christenen zijn echt enorme cucks. Hele tijd simpen met de Joden in Isral maar ondertussen worden ze keer op keer belachelijk gemaakt.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:21 schreef Slayage het volgende:
Ah yes. God's chosen people![]()
[ twitter ]
Ik moet dit meisje als een potentile terrorist zien om consequent te blijven?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Israel straft 2 miljoen Gazanen, vanwege wat Hamas heeft gedaan.
Waarom blijf jij niet consequent in je act?
Het is precies wat Israel doet.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik moet dit meisje als een potentile terrorist zien om consequent te blijven?
Dit meisje zou ik snappen als ze over 10 jaar met steentjes staat te gooien naar zwaarbewapende Joodse soldaten.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zeg , dat zag ik niet aankomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |