Daar zit je al een tijdje...quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:23 schreef Rupibma het volgende:
Wat denk je nou, dat ik anti joods ben? Willen jullie me nog steeds perse die hoek in hebben?
Ik denk dat er weinig mensen zijn die er om zitten te juichen. Hoogstens een paar voetballers, overwegend uit Noord-Afrika. Toevallig genoeg.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik word zo moe van dit conflict.
Blijft je hele level bij je, figuurlijk letterlijkquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:49 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik word zo moe van dit conflict.
Via incognito modus lezen wil wel eens helpen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:06 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Geen lid dus kan het niet lezen. Wat denkt men echt?
Daar ga je niet snel echt achter komen. Omdat niemand serieus cijfers naar buiten brengt omdat het moeilijk tellen is.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:11 schreef wpor het volgende:
Zijn er beelden waaruit duidelijk wordt dat er daadwerkelijk zoveel slachtoffers zijn gevallen? Waarom gaat het daar niet over in het nieuws? Ik zie alleen een parkeerplaats waar een grote fik ja geweest?
En ze zijn het er allemaal wel over eens dat het niet uit een vliegtuig kwam.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:13 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Via incognito modus lezen wil wel eens helpen.
Hoe dan ook, met samenvatten doe ik het artikel te kort, maar het is een beschouwing van het aanwezige bewijs, de inslag komt uit het zuidwesten, waarschijnlijk uit Gaza zelf, de krater wijst qua diepte niet op een Israëlische raket, maar zonder onderzoek ter plaatse kan dat niet worden vastgesteld. Over het aantal genoemde doden is bij enige militaire experts twijfel op basis van de getoonde beelden.
Er is geen krater bij dat ziekenhuis toch? Dat is een van de rare dingen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:13 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Via incognito modus lezen wil wel eens helpen.
Hoe dan ook, met samenvatten doe ik het artikel te kort, maar het is een beschouwing van het aanwezige bewijs, de inslag komt uit het zuidwesten, waarschijnlijk uit Gaza zelf, de krater wijst qua diepte niet op een Israëlische raket, maar zonder onderzoek ter plaatse kan dat niet worden vastgesteld. Over het aantal genoemde doden is bij enige militaire experts twijfel op basis van de getoonde beelden.
Snap ik. Maar normaal zie je dan beelden van een gebouw dat maar de kloten is, of van binnen volledig in puin. Of kijk ik niet goed? Waar zijn in hemelsnaam 500 mensen overleden?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:16 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Daar ga je niet snel echt achter komen. Omdat niemand serieus cijfers naar buiten brengt omdat het moeilijk tellen is.
Elke keer dat Piers Morgan zogenaamd wordt "geowned" zie ik alleen maar whataboutisms en onderbrekingen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Haha, deze kende ik nog niet. Dank voor het delen.
Serieus?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:19 schreef Caland het volgende:
Ik zag vandaag trouwens een filmpje dat Piers Morgan wordt gefileerd door een cabaretier. Bij genoeg belangstelling wil ik hem wel delen
Ja, dat zie ik duidelijk anders. Piers krijgt een koekje van eigen deeg.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:17 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Elke keer dat Piers Morgan zogenaamd wordt "geowned" zie ik alleen maar whataboutisms en onderbrekingen.
Het is gebeurt. Maar wie is de werkelijke dader? Ik zie beelden en dan lijkt het niet op een Israëlische bom Het gebouw en parkeerplaats laten geen inslag zien. Ja. Ik denk dat het idd mis ging bij het afschieten binnen Gaza.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:17 schreef wpor het volgende:
[..]
Snap ik. Maar normaal zie je dan beelden van een gebouw dat maar de kloten is, of van binnen volledig in puin. Of kijk ik niet goed? Waar zijn in hemelsnaam 500 mensen overleden?
Wow laat eens zien.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:19 schreef Caland het volgende:
Ik zag vandaag trouwens een filmpje dat Piers Morgan wordt gefileerd door een cabaretier. Bij genoeg belangstelling wil ik hem wel delen
Is ook totaal niet zo. Het gaat niet eens om 'wie' er precies gelijk had, maar dat Piers Morgan gewoon geen antwoord had. En het zelfs zo kinderachtig maakte om te zeggen dat het niet zijn werk was om te antwoorden op zijn vragen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik duidelijk anders.
Had wel in een spoiler gemogen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:18 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/mfaraz_ulislam/status/1714693815427363270
Potentieel Hamasterroriste te zien met verwondingen na bombardement.
wat voor beelden zou je willen zien? Rijen lijken met nummers erbij optellend tot de laatste? EN dan nog, zouden er dan nog meer doden ergens anders zijn?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:11 schreef wpor het volgende:
Zijn er beelden waaruit duidelijk wordt dat er daadwerkelijk zoveel slachtoffers zijn gevallen? Waarom gaat het daar niet over in het nieuws? Ik zie alleen een parkeerplaats waar een grote fik ja geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |