dat is dan dus ook niet toevalligquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het zou wel heel toevallig zijn wanneer een afzwaaier van Hamas precies op een ziekenhuis terecht is gekomen. Israel gooit er hele wijken plat maar dit specifieke gebouw hebben ze echt niet geraakt hoor! Wat een vies goor gangsterstaatje is dat zeg.
Dat was ik. Ik ben er. Whats up.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:33 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De joden hebben het altijd gedaan.
Gisteravond verloren mensen hier hun cool en begonnen te schelden op zionisten. Nu het gewoon hun eigen volk is, zijn ze weg.
why not?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat je er niet op zit te wachten tijdens het eten?
hmm dat zou kunnen ja. Internet is ook afgesloten toch?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:34 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Volgens mij krijgen zij daar dit soort nieuws niet mee.
is die steve objectief? kijk nooit naar hem eigenlijkquote:
Het wordt als kind met de paplepel ingegoten, maakt niet uit welke religie. Jij bent slecht en ik ben goed. Ik weet wat waarheid is, jij niet, etc. etc.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:21 schreef Slayage het volgende:
Ah yes. God's chosen people![]()
[ twitter ]
doe niet zo dom johquote:
Die hele opbouw naar deze even voorspelbare als domme gotchaquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het is precies wat Israel doet.
Als jij wel vindt dat dit meisje onschuldig is, dan zou je moeten concluderen dat Israel buitenproportioneel aan het optreden is. Veel ingewikkelder is het niet, pop.
Ik denk wel dat hij dat probeert te zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is die steve objectief? kijk nooit naar hem eigenlijk
Nee hoor, dat is niet zo toevallig. Dit is namelijk niet de eerste of enige afzwaaier. Een best groot deel stort al neer binnen Gaza.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:33 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het zou wel heel toevallig zijn wanneer een afzwaaier van Hamas precies op een ziekenhuis terecht is gekomen. Israel gooit er hele wijken plat maar dit specifieke gebouw hebben ze echt niet geraakt hoor! Wat een vies goor gangsterstaatje is dat zeg.
Wat is ze nu dan? Hamka's mini?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bah, zo kweek je de volgende generatie bloedfanatieke Hamkas wel.
Steve deugt wel hoor en hij is af en toe onbedoeld grappig in paniek om niets.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat is mogelijk. Maar dan is het ook geen afzwaaier.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:34 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
dat is dan dus ook niet toevallig
Nee. We zijn mensen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat een agressie. En zo ontstaat dus oorlog.
Kunnen we niet lief voor elkaar zijn?
Snap je me serieus niet? Iets anders dan een paar uitgebrande auto's op een parkeerplaats misschien?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:25 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
wat voor beelden wil je zien dan? Wat wil je zien waardoor je overtuigd bent dat de info klopt of niet klopt?
Een reclame voor auto's?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:39 schreef Mutant01 het volgende:
Weet niet of deze al eerder gedeeld is. Gezien de doorloopsnelheid van de topics
ah, dus je bent dan heel gauw overtuigd dus?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:39 schreef wpor het volgende:
[..]
Snap je me serieus niet? Iets anders dan een paar uitgebrande auto's op een parkeerplaats misschien?
Als er een zware bom valt gooit hij of zijn handen in de lucht of hij springt zowat uit beeld van opwinding.quote:
?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:39 schreef Mutant01 het volgende:
Weet niet of deze al eerder gedeeld is. Gezien de doorloopsnelheid van de topics
Op zich wel, maar je luistert acht uur en je weet nog niksquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier werd Piers Morgan in mijn optiek minder verbaal vernederd. Vooral dat begin vond ik vooral van die ander een beetje 'ik moet ook even slachtoffer zijn'..quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:39 schreef Mutant01 het volgende:
Tuurlijk, Swastika is ook geen enkel probleem, maar je moet niet verwachten dat je nog ergens serieus wordt genomen, ja op r/volidioten misschien. Nou succes drmee hequote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Is het toegestaan om een Hamas vlag als user icon te nemen?
Idem dito..... het is geen straf. Dat de exercitie zo aanvoelt is wat anders dan willen bedenken dat Israël de daders van een zware aanslag wil elimineren en in Gaza verhaal komt halen om gegijzelden vrij te krijgen. Dat dit laatst ws niet of nauwelijks zal lukken is dan vooral de keuze van die nietsontziende terroristen. En nee, er valt met een roofdier niet te onderhandelen, hooguit hoe en wanneer je zal worden opgegeten.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Israel straft 2 miljoen Gazanen, vanwege wat Hamas heeft gedaan.
Waarom blijf jij niet consequent in je act?
gewoon niet zo dom doen en ik ben de liefste mod ter wereldquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat een agressie. En zo ontstaat dus oorlog.
Kunnen we niet lief voor elkaar zijn?
Komen ze op fok posten?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Israëlisch leger: honderden reservisten opgeroepen voor PR-strijd
Het Israëlische leger (IDF) heeft honderden reservisten opgeroepen om te helpen met de woordvoering van het leger, citeert The Times of Israël legerwoordvoerder Daniel Hagari.
Hagari zegt dat het leger een "grote uitdaging" heeft als het gaat om de legitimiteit om op te treden in de Gazastrook. Hagari noemde de strijd om legitimiteit "moeilijk, uitdagend en vaak frustrerend".
Meme wars?
Soms zit hij ook beelden van drie dagen terug aandachtig te bekijken alsof ze live zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zich wel, maar je luistert acht uur en je weet nog niks
Je kan dus van geen enkel Palestijnse slachtoffer vaststellen dat het door een Israëlische raket komt.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:37 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is niet zo toevallig. Dit is namelijk niet de eerste of enige afzwaaier. Een best groot deel stort al neer binnen Gaza.
Ja ik ben niet aan het zuigen. Vraag het me oprecht af. En geloof sowieso Hamas niet op hun blote ogen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:40 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ah, dus je bent dan heel gauw overtuigd dus?
Jij misschien niet maar veel levende wezens wel......niet allemaal menselijk natuurlijk. Er zijn ook beesten. Daar heb ik minder mee. Niet goed te controleren.quote:
Wat is dat voor kneuzenkanaal joh?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:40 schreef theunderdog het volgende:
Hier werd Piers Morgan in mijn optiek minder verbaal vernederd. Vooral dat begin vond ik vooral van die ander een beetje 'ik moet ook even slachtoffer zijn'..
quote:Mohammed Hijab
Arguing the case for and educating people about Islam.
Spugen, uitschelden, spullen gooien, provoceren, wegjagen... het gebeurt al jaren.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:21 schreef Slayage het volgende:
Ah yes. God's chosen people![]()
[ twitter ]
Oke, lieverd. Mag ik een knuffel van de liefste mod?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon niet zo dom doen en ik ben de liefste mod ter wereld
Dat lijkt me ook wat overdreven...quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:42 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Je kan dus van geen enkel Palestijnse slachtoffer vaststellen dat het door een Israëlische raket komt.
Kan net zo goed van de straat er achter komen. Met al die afzwaaiers.
Vreemde manier om anti-Israël demonstratie te schrijven wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:41 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Omroepwest schrijft pro Hamas demonstratie verkeerd.
Gehaat zelfs...quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:36 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dat gehaat van jou op Arabieren en moslims en dat gepijp richting zionisten is vreemd.
Ze moeten je niet. Moslims staan qua normen, waarden en religie dichterbij joden dan jij en je kruisje.
Zie deze foto bijvoorbeeld die getoond wordt in het NOS liveblog:quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:42 schreef wpor het volgende:
[..]
Ja ik ben niet aan het zuigen. Vraag het me oprecht af. En geloof sowieso Hamas niet op hun blote ogen.
Allah Akbar roepen is het nieuwe Sieg heil anno 2023.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vreemde manier om anti-Israël demonstratie te schrijven wel.
Had het interview gekeken maar kwam er bijna niet doorheen. Echt een minderwaardigheidscomplex heeft deze man zeg. What about.. what about.. what about.. you gave Ben Shapiro more time, you did not do that with the ambassador. In en in triest ventje.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:39 schreef Mutant01 het volgende:
qftquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gehaat zelfs...
Misschien moet je eens leren begrijpend te lezen. Wat ik HAAT is het conservatisme, van élke religie, waarom ik ook geen enkele problemen heb om christendom, jodendom of boeddhisme voor mijn part aan te pakken wanneer vanuit dat conservatisme de meest basale mensenrechten worden geschonden.
En JA, wat West-Europa betreft zit dat conservatisme thans vooral bij de islam, en daar ageer ik tegen, al helemaal wanneer hier continu over 'mensenrechten' wordt gesproken, terwijl de meest ranzige en barbaarse praktijken jegens homo's, afvalligen en vrouwen óf ontkend worden, óf genegeerd óf oogluikend gewoon worden toegejuicht. Nooit zie ik jou daar tegen ageren, het is altijd Het Westen, de Joden, Zionisten, Amerika.
Maar ik snap je bedoeling, net als die van Slayage: nog wat extra tweedracht zaaien. "Kijk eens wat Joden doen tegen de christenen!" Newsflash, Rub, de meeste West-Europeanen hebben niets meer met christendom. Reden ook dat we hier niet continu krijsende en vlaggenzwaaiende radicalen op straat hebben wanneer er in christelijke gebieden ellende is. We waren blij dat we eindelijk van die conservatieve terreur (psychisch en fysiek) afwaren.
Verder, voor jouw info: Jezus was Joods. Zijn moeder en voedstervader waren Joods. De apostelen waren Joods. Dat je hier in de 21e eeuw nog met die godsmoordenaar-leugen komt, toont genoeg aan.
Gezellig wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:41 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Omroepwest schrijft pro Hamas demonstratie verkeerd.
Leni Riefenstahl had alles zo stemmig in beeld kunnen brengen voor onze religieuze vriendenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Allah Akbar roepen is het nieuwe Sieg heil anno 2023.
Deze man wordt als de "top boy" van de Westerse moslims gepresenteerd. Het probleem is dat hij nog steeds veel te anxious aan de Koran regeltjes en zijn slachtofferpositie vasthoudt. Calm your tits guy, je gaat niet naar de hel als je een keer alcohol drinkt en je hebt alle kansen en vrijheid hier in het Westen. Ffs, hij heeft op Oxford gestudeerdquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:45 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Had het interview gekeken maar kwam er bijna niet doorheen. Echt een minderwaardigheidscomplex heeft deze man zeg. What about.. what about.. what about.. you gave Ben Shapiro more time, you did not do that with the ambassador. In en in triest ventje.
Nee. Het is vrij duidelijk waar raketten vandaan komen. Er worden Palestijnen gedood. Terecht soms. Israël reageert direct op een raket. Die plek is dan aan de beurt en Hamas etc. weten dat en zijn weer snel werk. De normale Palestijnse boer in verbijstering achterlatend zag ik pas in een docu. Die weet dan dat hij als normale boer aan de beurt is en Hamas is weg.....boerderij ook. Ik denk dat ik als normale Palestijn heel boos zou zijn op veel mensen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:42 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Je kan dus van geen enkel Palestijnse slachtoffer vaststellen dat het door een Israëlische raket komt.
Kan net zo goed van de straat er achter komen. Met al die afzwaaiers.
Hasbaraquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Israëlisch leger: honderden reservisten opgeroepen voor PR-strijd
Het Israëlische leger (IDF) heeft honderden reservisten opgeroepen om te helpen met de woordvoering van het leger, citeert The Times of Israël legerwoordvoerder Daniel Hagari.
Hagari zegt dat het leger een "grote uitdaging" heeft als het gaat om de legitimiteit om op te treden in de Gazastrook. Hagari noemde de strijd om legitimiteit "moeilijk, uitdagend en vaak frustrerend".
Meme wars?
Dit betreft een topic over Israël en Palestina. Als je mijn mening over homoseksualiteit en vrouwenhatende moslims wil horen start je een topic.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gehaat zelfs...
Misschien moet je eens leren begrijpend te lezen. Wat ik HAAT is het conservatisme, van élke religie, waarom ik ook geen enkele problemen heb om christendom, jodendom of boeddhisme voor mijn part aan te pakken wanneer vanuit dat conservatisme de meest basale mensenrechten worden geschonden.
En JA, wat West-Europa betreft zit dat conservatisme thans vooral bij de islam, en daar ageer ik tegen, al helemaal wanneer hier continu over 'mensenrechten' wordt gesproken, terwijl de meest ranzige en barbaarse praktijken jegens homo's, afvalligen en vrouwen óf ontkend worden, óf genegeerd óf oogluikend gewoon worden toegejuicht. Nooit zie ik jou daar tegen ageren, het is altijd Het Westen, de Joden, Zionisten, Amerika.
Maar ik snap je bedoeling, net als die van Slayage: nog wat extra tweedracht zaaien. "Kijk eens wat Joden doen tegen de christenen!" Newsflash, Rub, de meeste West-Europeanen hebben niets meer met christendom. Reden ook dat we hier niet continu krijsende en vlaggenzwaaiende radicalen op straat hebben wanneer er in christelijke gebieden ellende is. We waren blij dat we eindelijk van die conservatieve terreur (psychisch en fysiek) afwaren.
Verder, voor jouw info: Jezus was Joods. Zijn moeder en voedstervader waren Joods. De apostelen waren Joods. Dat je hier in de 21e eeuw nog met die godsmoordenaar-leugen komt, toont genoeg aan.
Het interesseert me verder geen DROL bij ik 'dichter sta'. Dat soort primitief tribalisme is precies waarom er nu in een Nederlands stad weer wat fundamentalisten vuurwerk staan te gooien naar 'ketterse' politieagenten.
Echt: donder toch op.
Eerder het 'Allejezus, godver!!!' van 2023quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Allah Akbar roepen is het nieuwe Sieg heil anno 2023.
neequote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oke, lieverd. Mag ik een knuffel van de liefste mod?
Gaat om het interview, niet het kanaal.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat is dat voor kneuzenkanaal joh?
[..]
Typischquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:48 schreef Rupibma het volgende:
De rest heb ik niet gelezen vermoeiend.
Kun jij nog iets anders dan tweetjes uit je algoritmebubbel hier neerplempen?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:44 schreef Slayage het volgende:
De lange arm van Israël. Dit account van de Israëlische ministerie van Buitenlandse Zaken pusht al 10 dagen non stop deze propaganda spotjes. https://youtube.com/@:IsraelMFA?si=BsEXlBKc9yld7Tcp
[ twitter ]
De term "Pallywood" is natuurlijk zomaar verzonnen...quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:44 schreef Slayage het volgende:
De lange arm van Israël. Dit account van de Israëlische ministerie van Buitenlandse Zaken pusht al 10 dagen non stop deze propaganda spotjes. https://youtube.com/@:IsraelMFA?si=BsEXlBKc9yld7Tcp
[ twitter ]
Natuurlijk lees je dat niet, en natuurlijk is dat vermoeiend... Te confronterend.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:48 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dit betreft een topic over Israël en Palestina. Als je mijn mening over homoseksualiteit en vrouwenhatende moslims wil horen start je een topic.
@EttovanBelgie, volgens mij moet je de discussie maar laten rusten.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:48 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dit betreft een topic over Israël en Palestina. Als je mijn mening over homoseksualiteit en vrouwenhatende moslims wil horen start je een topic.
Dat kan ook prima, types als Rub ontmaskeren zichzelf altijd wel. Vroeger of later.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
@:EttovanBelgie, volgens mij moet je de discussie maar laten rusten.
Je punt ?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:44 schreef Slayage het volgende:
[ twitter ]
Je riep op tot meer nuance. Doe eens lief tegen elkaar danquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:48 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Dat zal, maar heeft feitelijk gelijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:45 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Had het interview gekeken maar kwam er bijna niet doorheen. Echt een minderwaardigheidscomplex heeft deze man zeg. What about.. what about.. what about.. you gave Ben Shapiro more time, you did not do that with the ambassador. In en in triest ventje.
Je bent dus ongeveer tot een derde van de complete tekst gekomen. Ik ben positief verrast.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:48 schreef Rupibma het volgende:
Pizza is er dus ik verwacht straks 48 uur af te koelen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:51 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je riep op tot meer nuance. Doe eens lief tegen elkaar dan
Turkai altijd nummer 1. Het is hier fantastisch.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:51 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Bij die user is het echt zo treurig om te zien dat ze gewoon zo vast zit in haar eigen krankzinnige wanen, je zou bijna hulp gaan zoeken, maar goed ze zit in Turkije dus ze kijken daar maar ja tochman man
Wut? Top Boy van de Westerse moslims. Hij is gewoon een van de velen met een groot aantal volgens. Een bekende. Dat maakt hem geen Top Boy.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:47 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Deze man wordt als de "top boy" van de Westerse moslims gepresenteerd. Het probleem is dat hij nog steeds veel te anxious aan de Koran regeltjes en zijn slachtofferpositie vasthoudt. Calm your tits guy, je gaat niet naar de hel als je een keer alcohol drinkt en je hebt alle kansen en vrijheid hier in het Westen. Ffs, hij heeft op Oxford gestudeerd
Kun je prima zelf doen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:52 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Pizza is er dus ik verwacht straks 48 uur af te koelen.
Piers Morgan zegt dat Hamas een massale slachting heeft aangericht: "Happens to Palestinians every single day". Ahaquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zal, maar heeft feitelijk gelijk.
Berichten van Hamas zijn al onder de 500, en ook onafhankelijke bronnen vermoeden dat het niet zo veel is.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:52 schreef Scorpie het volgende:
Even iets anders - er werd gerept over 500 tot 700 doden, is dat al geverifieerd?
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand toevallig een filmpje van Piers Morgan?
serieus, ik gun het je van harte. beter mensen zoals jij daar dan hier toch?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:52 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Turkai altijd nummer 1. Het is hier fantastisch.
Ik val hem niet op de persoon aan, ik zeg wat over zijn vibe- en discussiestijl. De inhoud is er niet echt. Tenzij je "ja maar" een debat noemt.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:52 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wut? Top Boy van de Westerse moslims. Hij is gewoon een van de velen met een groot aantal volgens. Een bekende. Dat maakt hem geen Top Boy.
Maar goed, kan je hem niet op inhoud aanvallen dan ga je dat maar op de persoon doen.
Klopt, voor elke Israelier die dood gaat gaan er een tiental Palestijnen dood. Verder geeft hij aan het begin van het interview duidelijk aan dat hij walgt van wat Hamas heeft gedaan, ook vanuit religieus oogpunt.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Piers Morgan zegt dat Hamas een massale slachting heeft aangericht: "Happens to Palestinians every single day". Aha
Ik heb geantwoord maar het is weg. Er is meer weg. Dus hier wat voorzichtiger:quote:
Je valt hem wel deglijk op de persoon aan, want hij drinkt niet etc. Om vervolgens met een sarcastisch note te eindigen dat hij een Oxford heeft gestudeerd.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik val hem niet op de persoon aan, ik zeg wat over zijn vibe- en discussiestijl. De inhoud is er niet echt. Tenzij je "ja maar" een debat noemt.
Ik leer hier veel.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat kan ook prima, types als Rub ontmaskeren zichzelf altijd wel. Vroeger of later.
Geef Hamas een kernwapen en ze staan ineens vrij ver voor wat betreft slachtoffers.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, voor elke Israelier die dood gaat gaan er een tiental Palestijnen dood. Verder geeft hij aan het begin van het interview duidelijk aan dat hij walgt van wat Hamas heeft gedaan, ook vanuit religieus oogpunt.
Ik raad je aan verder te lezen waar mensen op mijn post doorgaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:56 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ik heb geantwoord maar het is weg. Er is meer weg. Dus hier wat voorzichtiger:
In elk geval gaf je meteen de zionisten de volle laag. En nu hebben de Palestijnen het zelf gedaan. Al die onschuldige mensen vermoord. 500 tot 800 schreven de Palestijnse autoriteiten.
Je was er heel snel bij met je beschuldigingen.
Heb je niet het gevoel dat je te vroeg je emoties over liet lopen..? er klopte nu namelijk helemaal niets van je post van gisteravond en je was zo boos op Israël en de Zionisten.
Hoe boos ben je nu dan op die domme lui daar?
Geen enkel Palestijnse slachtoffer gaat nu nog serieus genomen worden. Want Ja, het kunnen net zo goed de bommen van de Palestijnen zelf zijn.
Of oordeel je nu veel milder opeens, nu blijkt dat ze het zelf waren? Maakt voor de slachtoffers niet uit natuurlijk. Een bom is een bom.
Het lijkt er wel op dat een bepaalde fractie van de Palestijnen dit heeft gedaan. Per ongeluk. natuurlijk. Zeg dan sorrie tegen eigen volk.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:56 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Ik heb geantwoord maar het is weg. Er is meer weg. Dus hier wat voorzichtiger:
In elk geval gaf je meteen de zionisten de volle laag. En nu hebben de Palestijnen het zelf gedaan. Al die onschuldige mensen vermoord. 500 tot 800 schreven de Palestijnse autoriteiten.
Je was er heel snel bij met je beschuldigingen.
Heb je niet het gevoel dat je te vroeg je emoties over liet lopen..? er klopte nu namelijk helemaal niets van je post van gisteravond en je was zo boos op Israël en de Zionisten.
Hoe boos ben je nu dan op die domme lui daar?
Geen enkel Palestijnse slachtoffer gaat nu nog serieus genomen worden. Want Ja, het kunnen net zo goed de bommen van de Palestijnen zelf zijn.
Of oordeel je nu veel milder opeens, nu blijkt dat ze het zelf waren? Maakt voor de slachtoffers niet uit natuurlijk. Een bom is een bom.
Link?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:58 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ik raad je aan verder te lezen waar mensen op mijn post doorgaan.
Dat zullen we nooit weten en hoeven we ook niet te weten.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef Hamas een kernwapen en ze staan ineens vrij ver voor wat betreft slachtoffers.
Altijd blijven ontkennen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:58 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op dat een bepaalde fractie van de Palestijnen dit heeft gedaan. Per ongeluk. natuurlijk. Zeg dan sorrie tegen eigen volk.
We weten wel dat het andersom niet zo isquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zullen we nooit weten en hoeven we ook niet te weten.
Klinkt als een vrouwquote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zich wel, maar je luistert acht uur en je weet nog niks
Alleen niet om te uploaden.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm dat zou kunnen ja. Internet is ook afgesloten toch?
Dat betekent niet dat er elke dag massale slachtingen palatsvinden en op deze manier. Ook hij spreekt zich trouwens alleen uit voor Palestina. Darfur, Jemen en de Rohingya boeien kennelijk niet?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Klopt, voor elke Israelier die dood gaat gaan er een tiental Palestijnen dood. Verder geeft hij aan het begin van het interview duidelijk aan dat hij walgt van wat Hamas heeft gedaan, ook vanuit religieus oogpunt.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:58 schreef Rupibma het volgende:
Ik raad je aan verder te lezen waar mensen op mijn post doorgaan.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:48 schreef Rupibma het volgende:
Nee dat weten we niet. Als ze een atoombom zouden gebruiken zouden ze zichzelf wegvagen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We weten wel dat het andersom niet zo is
Ik heb er deze avond iets meer over gezien. Het lijkt niet op een raket van Israël. Joden zijn niet slecht. Sommigen zijn zelfs voor en tegen Israël in mijn omgeving.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:59 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Altijd blijven ontkennen.
Joden zijn bad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |