Ik kan je niet volgen. Je komt geërgerd over, is dat zo?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Rupibma in NWS / Oorlog Israël - Hamas - Palestina #108 "de weg naar vrede"
Blijkt mijn post toch vrij dicht bij de waarheid te liggen, geen nuance benodigd. En je bent zelf de bevestiging van mijn punt ook nog.
Met alle respect. We weten nog steeds niet wat er is gebeurd en hoeveel mensen er zijn omgekomen. Er is ook geen overweldigend bewijs van het tegendeel en ik sta open voor alles. Iedereen ziet het eigen bewijs als overweldigend.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:50 schreef HiZ het volgende:
[..]
Soms, maar lang niet altijd. Waar die hele ziekenhuis affaire een goed voorbeeld was. Er was een tragisch incident waarna Hamas een keiharde leugen de wereld ingooide die heel veel mensen zo graag wilden geloven dat zelfs overweldigend bewijs van het tegendeel niet automatisch leidde tot wijziging van de gevormde mening.
Ja daar verschillen we dan van mening over. Niet dat ik zeg dat Israel het heeft gedaan, maar ik zeg ook niet dat ze het niet hebben gedaan. Zelfde geldt voor Hamas. Dat er veel doden waren, dat zag ik op de livebeelden en beelden van lokale journalisten, voor zover die niet gemanipuleerd zijn. Hoeveel precies weet ik niet, maar eerder in de honderden dan in de tientallen.quote:Na de beelden van die parkeerplaats vanmiddag kon er eigenlijk geen twijfel meer bestaan dat er geen Israëlische aanval was geweest. Zelfs nadat dit vaststond bleven er mensen nog krampachtig vasthouden aan het idee dat er 500 mensen waren gedood door Israël in dat ziekenhuis. En dat er nog geen overtuigend bewijs was van het feit dat er geen 500 doden waren.
Alsof de slachtoffers volledig los stonden van de daad.
Only hospital in Gaza left, wellicht hadden ze dan vijfduizend ziekenhuizen moeten bouwen in plaats van raketjes van de miljarden aan steun.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:00 schreef Rupibma het volgende:
https://www.tiktok.com/@:(...)?_t=8gcmjcwmEDY&_r=1
Voor wie is Arabisch eerste/tweede taal en is degene het eens met deze dame?
Goede video. Al zal @:Nattekat het niet zo vinden.
Jammer dat ze een beetje slist.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:00 schreef Rupibma het volgende:
https://www.tiktok.com/@:(...)?_t=8gcmjcwmEDY&_r=1
Voor wie is Arabisch eerste/tweede taal en is degene het eens met deze dame?
Goede video. Al zal @:Nattekat het niet zo vinden.
Serieus?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Only hospital in Gaza left, wellicht hadden ze dan vijfduizend ziekenhuizen moeten bouwen in plaats van raketjes van de miljarden aan steun.
Hm, nou vooruit. Ik DM wel wanneer ik een weekendje niets te doen heb.quote:
Pls.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:10 schreef probeer het volgende:
[..]
Hm, nou vooruit. Ik DM wel wanneer ik een weekendje niets te doen heb.
Hoe kunnen onze hersenen zo van elkaar afstaan. Like howwwwww.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, raar concept zeker, ontwikkelingshulp voor de bevolking?
Ik weet wel waarom, jouw brein, "Niet meer actief"quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:11 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Hoe kunnen onze hersenen zo van elkaar afstaan. Like howwwwww.
Komt dit omdat we online discussiëren? IRL kom ik er altijd uit met mensen, hier gewoon nietquote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik weet wel waarom, jouw brein, "Niet meer actief"
Mijn brein, "Grootste filosoof 2022"
Denk hier ook wel maar met meer geduld en met wat meer hobbels en stekeligheden, online zijn mensen vaker wat botter en scherper dan dat ze IRL zijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:15 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Komt dit omdat we online discussiëren? IRL kom ik er altijd uit met mensen, hier gewoon niet
Doe lief dan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk hier ook wel maar met meer geduld en met wat meer hobbels en stekeligheden, online zijn mensen vaker wat botter en scherper dan dat ze IRL zijn.
We weten wel wat er niet gebeurd is. Er is geen Israëlische raket ontploft op de parkeerplaats van het ziekenhuis. De schade is namelijk niet te verenigen met die stelling. Het gebouw heeft geen schade opgelopen, het afdak op de parkeerplaats heeft geen schade opgelopen, ze zonnepanelen op het ziekenhuis hebben geen schade opgelopen. Uit beelden van 3 verschillende bronnen 1 waarvan Al Jazeera is zichtbaar dat er vanuit Gaza in de minuten voor het gebeuren diverse raketten werden afgevuurd waarvan er een explodeert bijna meteen na de lancering. Dat zijn dus 3 verschillende camera's die tegelijkertijd het afvuren en exploderen van de raket vastleggen. Meteen daarna is er op de parkeerplaats onder de ontplofte raket een explosie die overeenkomt met de explosie van on verbrande raketbrandstof. Die explosie veroorzaakt tientallen doden in een perk meteen naast de parkeerplaats.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met alle respect. We weten nog steeds niet wat er is gebeurd en hoeveel mensen er zijn omgekomen. Er is ook geen overweldigend bewijs van het tegendeel en ik sta open voor alles. Iedereen ziet het eigen bewijs als overweldigend.
[..]
Ja daar verschillen we dan van mening over. Niet dat ik zeg dat Israel het heeft gedaan, maar ik zeg ook niet dat ze het niet hebben gedaan. Zelfde geldt voor Hamas. Dat er veel doden waren, dat zag ik op de livebeelden en beelden van lokale journalisten, voor zover die niet gemanipuleerd zijn. Hoeveel precies weet ik niet, maar eerder in de honderden dan in de tientallen.
Minder context, minder moeite elkaar te begrijpen, veiliger. Herkenbaar maar wel begrijpbaar.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 00:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk hier ook wel maar met meer geduld en met wat meer hobbels en stekeligheden, online zijn mensen vaker wat botter en scherper dan dat ze IRL zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |