SPOILER: LivestreamsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Twitteraccounts van een aantal betrouwbare twitteraarsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kaart van de Gazastrook en informatie over de GazastrookOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Geschiedenis conflictOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enkele belangrijke links
Liveblog Nu.nl
Liveblog NOS
Liveblog AD
Steve Lookner live
![]()
In je dagelijks leven benvloedt worden door comments op Fok!, kijk daar mee uit. Probeer rationeel te blijven, velen zitten veilig op zolder te typen, voor elke gek op het internet vind je een coole gast of verhaal. Daarnaast heeft het geen zin om nu heel boos te worden op de gebeurtenis, want stel je voor dat blijkt dat het wl van Hamas afkwam, denk jij dan dat al die mensen die nu naar Ambassades gaan hun excuses aan gaan bieden? In oorlogen moet je juist effe wachten, omdat er vanuit beide kanten een situatie wordt geschetst en je van deze afstand niet kunt zien wat wel of niet klopt, iets waar je in je betoog ook op zinspeelt. Als je het verwacht van een ander, moet je er alles aan doen om je er zelf ook aan te houden, anders ben je beide hetzelfde aan het doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:57 schreef Rupibma het volgende:
Ik vind het soms moeilijk te geloven dat hier users zijn die niet trollen.
Op het moment dat Isral werd aagevallen door Hamas was er een hele verontwaardiging en anti Palestijnen geluid hier.
Nu die zionisten zo triest zijn om een ziekenhuis aan te vallen is het een gematigd geluid? Is minder erg, want Hamas schuilt daar (schijnt)?
Ik ben sinds ik weer op fok vertoef zo een negatief mens geworden qua uitlatingen. Vroeg mij af waarom.
Er zijn hier mensen die onderdrukking, landje pik, moorden van kinderen als part of the game zien voor het o zo grote Isral. Ik weet dat ieder zijn eigen referentiekader heeft, maar dit is heel vreemd.
Ik heb mij altijd afgevraagd hoe genocide heeft kunnen plaats vinden en nu begrijp ik het, het collectief wegkijken en goedpraten. Helder.
Ik heb totaal geen zin in een wereldoorlog, ik zou graag willen dat we dat doel allemaal hier voor ogen hadden.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Zijn ze toch ook? Het is toch niet zo alsof je misdaden zo tegen elkaar weg kunt strepen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
"Hamas is een terroristische organisatie y'all"![]()
Het bericht dat je wilde plaatsen:Er staat bijna geen gebouw meer recht.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:11 schreef Momo het volgende: [..] Ja die kans is klein, al is de kans wel groot dat er iets geraakt wordt gezien Gaza zeer dicht bevolkt is.
Groot fan van User Wotte![]()
Het hoeft maar n te gebeuren natuurlijk. Die kans is 50/50.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:09 schreef Strani het volgende:
Wat de theorie betreft dat het een gefaalde raket zou zijn van Hamas, vind ik het toch een beetje raar dat die raket dan net precies op dat ziekenhuis moet landen. Ben benieuwd naar de statistische kans.![]()
Ik mis terughoudendheid en objectiviteit in deze hele situatie.
Ik weet niet meer welke media te geloven.If you're easy to get, you are probably easy to forget.![]()
Het komt best vaak voor dat die troep van Hamas in hun eigen gebied neer komt, helpt met die statistische kans. Tel daarbij op dat Hamas het leuk vindt om enorme hoeveelheden munitie op te slaan in/bij scholen en ziekenhuizen, dan neemt de kans dat het zo'n grote boem is ook toe.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:09 schreef Strani het volgende:
Wat de theorie betreft dat het een gefaalde raket zou zijn van Hamas, vind ik het toch een beetje raar dat die raket dan net precies op dat ziekenhuis moet landen. Ben benieuwd naar de statistische kans.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Van 1 raket is die kans heel klein. Echter, Hamas schiet een heleboel raketten af, en een aardig % daarvan komt niet aan. En daarvan kan er dus ook wel eens een op een ziekenhuis landen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:09 schreef Strani het volgende:
Wat de theorie betreft dat het een gefaalde raket zou zijn van Hamas, vind ik het toch een beetje raar dat die raket dan net precies op dat ziekenhuis moet landen. Ben benieuwd naar de statistische kans.
Kan, h. Ik zeg niet dat het zo is. De kans dat dit een IDF raket was of een mislukte Hamasraket acht ik ongeveer even groot, als we het toch over statistiek hebben.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Zo werkt het natuurlijk niet. Oppervlakte van het ziekenhuis is niet de helft van de oppervlakte van Gaza, onder de aanname dat de kans overal even groot is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:12 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Het hoeft maar n te gebeuren natuurlijk. Die kans is 50/50.![]()
De normalisering van de relaties van de Turken en israelisch gaat voorlopig niet doorIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:12 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Het hoeft maar n te gebeuren natuurlijk. Die kans is 50/50.Onmogelijk zal het zeker niet zijn. Maar kans lijkt me nog steeds gering.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het komt best vaak voor dat die troep van Hamas in hun eigen gebied neer komt, helpt met die statistische kans. Tel daarbij op dat Hamas het leuk vindt om enorme hoeveelheden munitie op te slaan in/bij scholen en ziekenhuizen, dan neemt de kans dat het zo'n grote boem is ook toe.![]()
Wat de uitkomst van 'wie heeft het gedaan' ook is, ik heb niet het idee dat Hamas echt om de tafel wil zitten, Palestijnen zelf misschien wel, maar met Hamas lijkt me dat lastig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, aangezien ze bijna met elkaar aan de onderhandelingstafel zouden zitten.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
En als een raket nu net valt op een plek met zuurstoftanks in een ziekenhuis en ontploft? Dat lijkt me ook wel een beetje een compleet desastreus scenario te geven toch?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het komt best vaak voor dat die troep van Hamas in hun eigen gebied neer komt, helpt met die statistische kans. Tel daarbij op dat Hamas het leuk vindt om enorme hoeveelheden munitie op te slaan in/bij scholen en ziekenhuizen, dan neemt de kans dat het zo'n grote boem is ook toe.
Ik trek nog geen conclusies, maar hoop echt dat ze allemaal even aan de thee gaan en onschuldige levens gaan sparen van alle kanten.Lach met een schone bips![]()
Iig niet op twitter vertoeven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:12 schreef britneycheers het volgende:
Ik weet niet meer welke media te geloven.![]()
Maakt nu ook weinig meer uit of het Isral of Hamas is. De geest is al uit de fles en het Midden-oosten geeft niet veel om onze meningGroot fan van User Wotte![]()
IDF geeft wel goede informatie. Vrienden van Isral heeft een betrouwbaar twitterkanaal. Likud Nederland en CIDI verkondigen nooit flauwekul.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:12 schreef britneycheers het volgende:
In een tijd van oorlog gaat de waarheid als eerste ten onder.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:12 schreef britneycheers het volgende:
Dit dus, eerst waren er berichten van de IDF dat ze de ziekenhuis moeten verlatenquote:
Omdat ze van plan waren om het plat te bombarderen
En nu trekken ze hun keutel terug en verzinnen ze nieuwe fabel?A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Ach. Ze doen goede zaken met elkaar. Denk dat het mee valt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:14 schreef Slayage het volgende:
De normalisering van de relaties van de Turken en israelisch gaat voorlopig niet door
[ twitter ]![]()
Dat klinkt als een zeer plausibel scenario.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:05 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Als het Hamas is mag ik hopen dat de Palestijnen ze zelf aanpakken, maar denk niet dat die de de puf of lef er voor hebben.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Dat is precies het doel van desinformatie. Dat mensen niet weten wat ze moeten geloven en denken van "laat maar, ik neem geen standpunt in" waardoor de status quo gehandhaafd blijft en in dit geval Isral lekker door kan gaan met de genocidequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:12 schreef britneycheers het volgende:
Ik weet niet meer welke media te geloven.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Zuurstoftanks veroorzaken niet zo'n grote boem.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En als een raket nu net valt op een plek met zuurstoftanks in een ziekenhuis en ontploft? Dat lijkt me ook wel een beetje een compleet desastreus scenario te geven toch?
Ik trek nog geen conclusies, maar hoop echt dat ze allemaal even aan de thee gaan en onschuldige levens gaan sparen van alle kanten.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Israel wil een grondoffensief starten, de ingang is het noorden, een grondoffensief in een dichtbevolkt gebied kan je eigenlijk alleen maar inleiden en begeleiden door iedereen en zijn moeder plat te bombarderen, Israel waarschuwt het desbetreffende ziekenhuis in het noorden dat ze moeten ontruimen, er valt een bom op het ziekenhuisquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het komt best vaak voor dat die troep van Hamas in hun eigen gebied neer komt, helpt met die statistische kans. Tel daarbij op dat Hamas het leuk vindt om enorme hoeveelheden munitie op te slaan in/bij scholen en ziekenhuizen, dan neemt de kans dat het zo'n grote boem is ook toe.
Israel: it wasn’t meVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Wie er ook verantwoordelijk is voor die boem.. Hamas heeft hier zelf op aangestuurd door een basis in een ziekenhuis te hebben en er munitie op te slaan, en waarom was het niet gevacueerd? Misschien om te kunnen zeggen..zie je wel, zij zijn slecht. En dan wordt de internationale druk op Isral groter om te stoppen.
Of is dit te cynisch gedacht.![]()
Ja, man. Super objectief.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:15 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
IDF geeft wel goede informatie. Vrienden van Isral heeft een betrouwbaar twitterkanaal. Likud Nederland en CIDI verkondigen nooit flauwekul.![]()
Logisch, want bij vrede heeft Hamas geen bestaansrecht meer. Echter ik heb nu ook niet de indruk dat Isral vol overgave naar vrede verlangt. Zoals gezegd, ze voeren een actieve nederzettingenpolitiek.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wat de uitkomst van 'wie heeft het gedaan' ook is, ik heb niet het idee dat Hamas echt om de tafel wil zitten, Palestijnen zelf misschien wel, maar met Hamas lijkt me dat lastig.Allah Al Watan Al Malik![]()
Zelfs al zou je hamas om de tafel krijgen. Dan heb je binnen de kortste keren weer een nieuwe club hardliners die de wapens oppakken omdat ze zich door Hamas niet meer vertegenwoordigd voelen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wat de uitkomst van 'wie heeft het gedaan' ook is, ik heb niet het idee dat Hamas echt om de tafel wil zitten, Palestijnen zelf misschien wel, maar met Hamas lijkt me dat lastig.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Gekopieerd van NOS liveblog. Die smerige Hamas terroristen verstoppen zichzelf tussen burgers en dan kan het gejank beginnen.quote:Volgens Hamas kwam Nofal om het leven bij een Isralische luchtaanval op het Bureij-vluchtelingenkamp in het midden van de Gazastrook.![]()
Ik lees weer berichten dat de oproep tot het verlaten van het ziekenhuis niet is bevestigd. Maar goed... Misschien was het wel zo...quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:15 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dit dus, eerst waren er berichten van de IDF dat ze de ziekenhuis moeten verlaten
Omdat ze van plan waren om het plat te bombarderen
En nu trekken ze hun keutel terug en verzinnen ze nieuwe fabel?![]()
Beelden die zijn gedeeld op Twitter die zouden wijzen op een Palestijnse raket die het ziekenhuis heeft geraakt komen uit 2022:
Een Isralische woordvoerder zou gezegd hebben, in een nu verwijderde tweet, dat ze een legerbasis geraakt hebben in een ziekenhuis:
Het kan allemaal fake zijn, of niet. Deze fog of war is nu echt next level aan het worden.
Hoe dan ook, de komende dagen worden sowieso interessant.![]()
Joint erbij. (tip van een vriend van mij).quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En als een raket nu net valt op een plek met zuurstoftanks in een ziekenhuis en ontploft? Dat lijkt me ook wel een beetje een compleet desastreus scenario te geven toch?
Ik trek nog geen conclusies, maar hoop echt dat ze allemaal even aan de thee gaan en onschuldige levens gaan sparen van alle kanten.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Opvallend dat er rondom dat ziekenhuis meer grote rookwolken te zien zijn. Kennelijk was Isral daar wel aan het bombarderen?quote:![]()
En dat het vanaf Isral komt niet?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:15 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat klinkt als een zeer plausibel scenario.![]()
Nee, dat was Shaggy.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Israel wil een grondoffensief starten, de ingang is het noorden, een grondoffensief in een dichtbevolkt gebied kan je eigenlijk alleen maar inleiden en begeleiden door iedereen en zijn moeder plat te bombarderen, Israel waarschuwt het desbetreffende ziekenhuis in het noorden dat ze moeten ontruimen, er valt een bom op het ziekenhuis
Israel: it wasn’t me![]()
Nou jongens stop de discussie maar, Netanyahu zegt dat het Hamas was.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Dat is de bedoeling.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:12 schreef britneycheers het volgende:
Ik weet niet meer welke media te geloven.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Dit. En berhaupt de gedachte dat Israel ook dader kan zijn is antisemitisme.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie er ook verantwoordelijk is voor die boem.. Hamas heeft hier zelf op aangestuurd door een basis in een ziekenhuis te hebben en er munitie op te slaan, en waarom was het niet gevacueerd? Misschien om te kunnen zeggen..zie je wel, zij zijn slecht. En dan wordt de internationale druk op Isral groter om te stoppen.
Een grondoffensief door een verwoeste stad zonder beschutting is in het voordeel van de verdedigers.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Israel wil een grondoffensief starten, de ingang is het noorden, een grondoffensief in een dichtbevolkt gebied kan je eigenlijk alleen maar inleiden en begeleiden door iedereen en zijn moeder plat te bombarderen, Israel waarschuwt het desbetreffende ziekenhuis in het noorden dat ze moeten ontruimen, er valt een bom op het ziekenhuis
Israel: it wasn’t me100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Of is dit te cynisch gedacht.Groot fan van User Wotte![]()
Je hoort dit verhalen al jaren, en de laatste week zullen ze heus wel meer eigen gebouwen geraakt hebben maar die zullen leeg zijn geweest en tussen de bombardementen van Isral door valt het niet op, zodra zoiets gebeurd is het enige antwoord dat Isral de schuldige is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:09 schreef Strani het volgende:
Wat de theorie betreft dat het een gefaalde raket zou zijn van Hamas, vind ik het toch een beetje raar dat die raket dan net precies op dat ziekenhuis moet landen. Ben benieuwd naar de statistische kans.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Hoe moet je anders naar binnen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een grondoffensief door een verwoeste stad zonder beschutting is in het voordeel van de verdedigers.
De verdediger is in zo’n situatie altijd in het voordeelVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:15 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
IDF geeft wel goede informatie.![]()
![]()
neequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Premium
https://www.telegraaf.nl/(...)ugens-worden-beticht
Isralische forensische experts tonen gruwelijk toegetakelde lichamen aan de pers: ’Omdat we van leugens worden beticht’
Door de ogen geschoten. Vingers en tenen afgesneden. Onthoofd. Verbrand. De forensische experts die op vier plekken in Isral proberen de slachtoffers van de Hamas-aanval te identificeren worden voortdurend geconfronteerd met het sadistische en barbaarse optreden van de moslimterroristen. Veel lichamen zijn zo toegetakeld dat het proces lange tijd vergt.
===============
Bij een andere forensische faciliteit, een legerbasis bij Ramle, verklaarde een dokter eerder dat van de 280 lichamen die zij uit de kibboetsen Be'eri en Kfar Aza binnenkregen er 80 procent tekenen van marteling vertoonden. Hij zag twee stapels van tien kinderen, de handen op de rug gebonden en levend verbrand. Ook: een zwangere vrouw wier buik was opengescheurd en haar baby eruit gesneden.
President Herzog zei eerder deze week voor CNN dat Isral bij gedode Hamas-terroristen handboeken had gevonden waarin staat beschreven hoe zij die martelingen moesten uitvoeren. ,,Het eerste dat je moet doen wanneer je burgers vindt, is hen martelen", aldus de instructies. ,,Dit boekje", aldus Herzog, ,,zegt precies hoe ze hen moeten martelen en hoe ze hen moeten ontvoeren."![]()
Het antwoord zullen we wellicht over 20 jaar in een geschiedenisboek kunnen vindenNieuw is niet altijd beter.![]()
We zullen het nooit zeker gaan weten of dit een aanslag of afzwaaier was.
Teveel partijen, meningen en belangen en teveel mensen die wat er ook wordt bewezen het toch niet zullen geloven en dus blijft het vaag.
Ik gok erop dat het 'formele' verhaal zal zijn dat het een afzwaaier van Hamas is. Dat is de meest veilige uitleg voor de meeste partijen.![]()
Gewoon door de ingang. Zo'n ziekenhuis midden in bebouwd gebied is echt niet van enig militair belang voor een grondoffensief.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe moet je anders naar binnen?
De verdediger is in zo’n situatie altijd in het voordeel100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik geef deze rel alvast 7 wc eenden voor alle partijen die enkel naar de andere partij wijzen.quote:![]()
![]()
Hij laat hier dus in het midden of het Hamas of Islamitische Jihad is, interessant.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:17 schreef Perrin het volgende:
Nou jongens stop de discussie maar, Netanyahu zegt dat het Hamas was.
[ twitter ]
Diverse andere accounts van Isralische autoriteiten beschuldigden Islamitische Jihad eerder.![]()
Walgelijk barbarisme dat welig tiert in het Midden-Oosten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:19 schreef slashdotter3 het volgende:
Premium
https://www.telegraaf.nl/(...)ugens-worden-beticht
Isralische forensische experts tonen gruwelijk toegetakelde lichamen aan de pers: ’Omdat we van leugens worden beticht’
Door de ogen geschoten. Vingers en tenen afgesneden. Onthoofd. Verbrand. De forensische experts die op vier plekken in Isral proberen de slachtoffers van de Hamas-aanval te identificeren worden voortdurend geconfronteerd met het sadistische en barbaarse optreden van de moslimterroristen. Veel lichamen zijn zo toegetakeld dat het proces lange tijd vergt.![]()
Ik doel er meer op dat je altijd eerst moet bombarderen wil je naar binnen gaan, niet zo zeer specifiek het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon door de ingang. Zo'n ziekenhuis midden in bebouwd gebied is echt niet van enig militair belang voor een grondoffensief.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik heb Netanyahu hoog zitten. Liegt nooit, feitelijk altijd juist enzo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:17 schreef Perrin het volgende:
Nou jongens stop de discussie maar, Netanyahu zegt dat het Hamas was.
[ twitter ]
Allah Al Watan Al Malik![]()
Men heeft een reconstructie weten te maken van hoe MH17 is neergeschoten, en jij denkt dat dat niet hier ook kan te midden van een conflict in dichtbevolkt gebied waar talloze camera's continu actief zijn?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:20 schreef FYazz het volgende:
We zullen het nooit zeker gaan weten of dit een aanslag of afzwaaier was.
Teveel partijen, meningen en belangen en teveel mensen die wat er ook wordt bewezen het toch niet zullen geloven en dus blijft het vaag.
Ik gok erop dat het 'formele' verhaal zal zijn dat het een afzwaaier van Hamas is. Dat is de meest veilige uitleg voor de meeste partijen.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Aldus generaal buiten dienst 'Caland'.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doel er meer op dat je altijd eerst moet bombarderen wil je naar binnen gaan, niet zo zeer specifiek het ziekenhuis.![]()
Dat laatste heeft niets met vrede te maken; sterker nog, als er vrede was was die hele nederzettingenpolitiek niet nodig. Dan hadden die kolonisten gewoon aan de PA kunnen vragen of ze een dorp mogen bouwen in niemandsland op de Westoever. (Dat is wat ze doen volgens mij)quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Logisch, want bij vrede heeft Hamas heeft geen bestaansrecht meer. Echter ik heb nu ook niet de indruk dat Isral vol overgave naar vrede verlangt. Zoals gezegd, ze voeren een actieve nederzettingenpolitiek.Intolerant voor intolerantie![]()
is dit historisch onjuist danquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb Netanyahu hoog zitten. Liegt nooit, feitelijk altijd juist enzo.Groot fan van User Wotte![]()
Ja, datgeen wat al een week gaande is. Elke raketinstallatie in Gaza wordt doelwit zodra ie een raket af heeft gevuurd, maar een stad met de grond gelijk maken is andere koek.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik doel er meer op dat je altijd eerst moet bombarderen wil je naar binnen gaan, niet zo zeer specifiek het ziekenhuis.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Die man heeft ook issues, hey.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb Netanyahu hoog zitten. Liegt nooit, feitelijk altijd juist enzo.![]()
Ik weet niet of interessant het goede woord is, ik maak mij best wel zorgen om de nasleep.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:16 schreef Drxx het volgende:
Beelden die zijn gedeeld op Twitter die zouden wijzen op een Palestijnse raket die het ziekenhuis heeft geraakt komen uit 2022:
[ twitter ]
Een Isralische woordvoerder zou gezegd hebben, in een nu verwijderde tweet, dat ze een legerbasis geraakt hebben in een ziekenhuis:
[ twitter ]
Het kan allemaal fake zijn, of niet. Deze fog of war is nu echt next level aan het worden.
Hoe dan ook, de komende dagen worden sowieso interessant.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Vaak is dit een verzekeringskwestie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik weet niet of interessant het goede woord is, ik maak mij best wel zorgen om de nasleep.![]()
In het MH17 gebied was het ook oorlog maar daar liepen de onderzoekers veel minder gevaar. Alsof Hamas die mensen toelaat in dat gebied, hebben ze weer extra gijzelaars.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Men heeft een reconstructie weten te maken van hoe MH17 is neergeschoten, en jij denkt dat dat niet hier ook kan te midden van een conflict in dichtbevolkt gebied waar talloze camera's continu actief zijn?3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tactiek_van_de_verschroeide_aardequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Aldus generaal buiten dienst 'Caland'.Groot fan van User Wotte![]()
Eerder een beetje oorlogsvoeren voor dummy’s dit hoor. Als je grondtroepen in een stad naar binnen wil laten gaan moet je er eerst een soort parkeerplaats van maken. Helemaal als je overal terroristen hebt zitten. Daarom nog steeds wel de stille hoop dat Israel dat achterwege laat, al is dat bijna ondenkbaar en dat specifieke recht hebben ze ook wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Aldus generaal buiten dienst 'Caland'.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik wacht nog op de user die gaat claimen dat Hamas goede informatie geeft en dan heb ik mijn bingokaart voor dit deel al vol.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik geef deze rel alvast 7 wc eenden voor alle partijen die enkel naar de andere partij wijzen.
[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 17-10-2023 22:24:21 ]![]()
Excuus, je hebt gelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik weet niet of interessant het goede woord is, ik maak mij best wel zorgen om de nasleep.![]()
Ik heb het echt gezien. Ergens late ochtend/vroege middag ofzoquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik lees weer berichten dat de oproep tot het verlaten van het ziekenhuis niet is bevestigd. Maar goed... Misschien was het wel zo...
Alleen te lui om nu honderden berichten door te spittenA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Dat is slechts het voorwerk hequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, datgeen wat al een week gaande is. Elke raketinstallatie in Gaza wordt doelwit zodra ie een raket af heeft gevuurd, maar een stad met de grond gelijk maken is andere koek.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat was in niemandsland, hier staan tientallen camera's op.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:23 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
In het MH17 gebied was het ook oorlog maar daar liepen de onderzoekers veel minder gevaar. Alsof Hamas die mensen toelaat in dat gebied, hebben ze weer extra gijzelaars.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Het staatsaccount van Isral heeft de video's van de livestream uit de tweet verwijderd. Hier de versiegeschiedenis:![]()
![]()
Isralische politici journalisten roepen al dagen lang op "uitroeiing van Gaza". Een ziekenhuis meer of minder maakt weinig verschil lijkt me.
Een grote opsomming van dehumanisering en genocidaal taalIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Jeej nummertje 100. Gefeliciteerd, dat hebben we toch maar mooi bereikt met z'n allen. Komt er toch nog iets goeds uit voort."Pools are perfect for holding water"![]()
Sloeg dat op dit ziekenhuis?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:24 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik heb het echt gezien. Ergens late ochtend/vroege middag ofzo
Alleen te lui om nu honderden berichten door te spitten![]()
wanneer gaat HAMAS nu de gijzelaars vrij laten ????? Tot de hele Gaza plat is ??
[ Bericht 27% gewijzigd door michaelmoore op 17-10-2023 22:37:36 ]Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Snap niet waarom de doden in twijfel worden genomen. Hamas zou daar toch wel betrouwbare informatie overgeven.Groot fan van User Wotte![]()
Die tweet zal nu wel verwijderd zijn, hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:24 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik heb het echt gezien. Ergens late ochtend/vroege middag ofzo
Alleen te lui om nu honderden berichten door te spitten![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Tactiek_van_de_verschroeide_aardeIs iets volslagen anders.quote:De tactiek van de verschroeide aarde is een militaire tactiek, waarbij in gebied dat aan de vijand moet worden opgegeven, alle zaken van militaire of economische waarde, zoals bruggen, spoor- en telegraaflijnen, industrie en landbouwgebieden, vernietigd of weggehaald worden.
Ja, het opblazen van een ziekenhuis past hier bij.![]()
Niks is echt verwijderd op het internetquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:25 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Die tweet zal nu wel verwijderd zijn, hoor.![]()
Wordt lastig als het IDF ze ook dood bij de gevechten om ze vrij te krijgen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:25 schreef michaelmoore het volgende:
wanneer gaat HAMAS nu de gijzelaars vrij laten![]()
okequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:25 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
[..]
Is iets volslagen anders.Groot fan van User Wotte![]()
Goede grap. Als je een dorp wil bouwen doe je dat maar lekker binnen je eigen landsgrenzen. Zo makkelijk is het.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dat laatste heeft niets met vrede te maken; sterker nog, als er vrede was was die hele nederzettingenpolitiek niet nodig. Dan hadden die kolonisten gewoon aan de PA kunnen vragen of ze een dorp mogen bouwen in niemandsland op de Westoever. (Dat is wat ze doen volgens mij)Allah Al Watan Al Malik![]()
Het gebruik van het woord genocide, slaat in deze situatie inmiddels nergens meer op.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
Dat is precies het doel van desinformatie. Dat mensen niet weten wat ze moeten geloven en denken van "laat maar, ik neem geen standpunt in" waardoor de status quo gehandhaafd blijft en in dit geval Isral lekker door kan gaan met de genocidequote:wiki: genocide is
een van de volgende handelingen, gepleegd met de bedoeling om een nationale, etnische, godsdienstige groep, dan wel een groep, behorende tot een bepaald ras, geheel of gedeeltelijk als zodanig te vernietigen door 'het doden van leden van de groep; het toebrengen van ernstig lichamelijk of geestelijk letsel aan leden van de groep; het opzettelijk aan de groep opleggen van levensvoorwaarden die gericht zijn op haar gehele of gedeeltelijke lichamelijke vernietiging; het nemen van maatregelen, bedoeld om geboorten binnen de groep te voorkomen en het gewelddadig overbrengen van kinderen van de groep naar een andere groep."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
ik mis de onderhandelingenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:26 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Wordt lastig als het IDF ze ook dood bij de gevechten om ze vrij te krijgen.Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Maar daar kon men wel op de grond terecht uiteindelijk, met relatief neutrale onderzoekers. Dat zal hier lastig zijn. Dan blijf je altijd een mate van onzekerheid houden. En bovendien, wie van de landen die dit technisch kunnen hebben het gezag?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Men heeft een reconstructie weten te maken van hoe MH17 is neergeschoten, en jij denkt dat dat niet hier ook kan te midden van een conflict in dichtbevolkt gebied waar talloze camera's continu actief zijn?zie email 27 oktober![]()
Stuur een paar jongelui van de TU Delft. Mooie afstudeeropdracht.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar daar kon men wel op de grond terecht uiteindelijk, met relatief neutrale onderzoekers. Dat zal hier lastig zijn. Dan blijf je altijd een mate van onzekerheid houden. En bovendien, wie van de landen die dit technisch kunnen hebben het gezag?![]()
Europa, Amerika.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar daar kon men wel op de grond terecht uiteindelijk, met relatief neutrale onderzoekers. Dat zal hier lastig zijn. Dan blijf je altijd een mate van onzekerheid houden. En bovendien, wie van de landen die dit technisch kunnen hebben het gezag?![]()
Ben benieuwd of dat allemaal lekker loopt zo met dat gebash via social media en zulks.quote:
Beide partijen zijn net kinderen.![]()
Daar heb je gelijk in, maar het maakt ook niet uit, al is het Isral niet geweest de mensen die nu Isral aanwijzen zullen nooit geloven dat het Isral niet was en ondertussen neemt de haat alleen maar toe met een steeds grotere kans tot aanslagen of een escalatie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was in niemandsland, hier staan tientallen camera's op.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
'Allochtonen raus'.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goede grap. Als je een dorp wil bouwen doe je dat maar lekker binnen je eigen landsgrenzen. Zo makkelijk is het.![]()
De tering...quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik heb Netanyahu hoog zitten. Liegt nooit, feitelijk altijd juist enzo.
Die kerel lijkt Wilders te overtreffen qua Moslims de schuld van alles geven.![]()
Nope, maar dan ligt de discussie of een screenshot fake news is of niet ook wel op de loer hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Niks is echt verwijderd op het internet![]()
Tja,dit is wel een opsomming van wat er aan het gebeuren is.quote:
Social media als propaganda middel.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Je hebt al meerdere keren aangegeven dat er niks waar is over die apartheid of kolonisten die nog steeds nederzettingen plaatsen. Iedereen kent t, ook Joden, behalve jij. Die oorlogsmisdaden dat was een aanname, leek me wel zo veilig met die eerdere twee maar wellicht ben je daar wel van op de hoogte.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je legt mij hier een boel woorden in de mond.
En wat moet ik met documenten van allerlei kamervragen afkomstig van o.a Sylvana Simons?
Allereerst is het wel een knappe afleidingsmanoeuvre om niks te lezen en alleen over Simons re beginnen. Kinderachtig maar ook wel knap. 1 van de 4 documenten is van Simons en wie het vraagt maakt niks uit.
Het is zelfs zo dat elke vraag niks waard is. Het gaat om de antwoorden en vooral wie dat antwoord m, in dit geval meerdere Nederlandse ministers, geeft. Lees het eens, je gaat er iets van opsteken. Of blijf de andere kant opkijken, maar beschuldig moslims dan niet waar je zelf schuldig (bias) aan bent![]()
Volgens jou.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dat laatste heeft niets met vrede te maken; sterker nog, als er vrede was was die hele nederzettingenpolitiek niet nodig. Dan hadden die kolonisten gewoon aan de PA kunnen vragen of ze een dorp mogen bouwen in niemandsland op de Westoever. (Dat is wat ze doen volgens mij)Groot fan van User Wotte![]()
Je kan ook helemaal niets opmaken uit die beelden. Het zijn drie camera's die op verschillende plekken gericht zijn en nergens is dat hele ziekenhuis te bekennen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:25 schreef Regilio_ het volgende:
Het staatsaccount van Isral heeft de video's van de livestream uit de tweet verwijderd. Hier de versiegeschiedenis:
[ afbeelding ]![]()
Nee, dat denk ik niet en bedoel mijn post ook niet zo. Je loopt wellicht wat hard van stapel door alle emoties in dit topicquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Men heeft een reconstructie weten te maken van hoe MH17 is neergeschoten, en jij denkt dat dat niet hier ook kan te midden van een conflict in dichtbevolkt gebied waar talloze camera's continu actief zijn?![]()
Ik bedoel dat ook al wordt het bewezen, een groot deel het toch nooit zal geloven. Dan geloven ze de uitslag niet, of de onderzoekers niet, de techniek niet etc.
Ofwel dat belangen rondom dit conflict wellicht zo groot zijn dat de echte lezing nooit naar buiten komt. Ofwel dat dit juist weer wordt geopperd als complottheorie.
Kortom, ik stel dat de officile lezing straks altijd in twijfel genomen zal worden. Niet door mijzelf, maar in het algemeen.
Zie bijv. ook een 9/11.![]()
Twitter geeft goede informatie, mag dat ook?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de user die gaat claimen dat Hamas goede informatie geeft en dan heb ik mijn bingokaart voor dit deel al vol.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Klopt. Zal ook wel gekkenhuis daar zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:29 schreef franske19 het volgende:
[..]
Je kan ook helemaal niets opmaken uit die beelden. Het zijn drie camera's die op verschillende plekken gericht zijn en nergens is dat hele ziekenhuis te bekennen.![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Twitter geeft goede informatie, mag dat ook?![]()
![]()
Geneefse conventie? Was da?
-Isralisch probablyIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Andere deel van de zin, maar dan sarcastisch lezen.quote:´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Zijn die Ring-deurbellen een beetje populair in Gaza-binnen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:31 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Klopt. Zal ook wel gekkenhuis daar zijn.![]()
Oekrane-topic, we komen eraan!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:25 schreef probeer het volgende:
Jeej nummertje 100. Gefeliciteerd, dat hebben we toch maar mooi bereikt met z'n allen. Komt er toch nog iets goeds uit voort.
/sHet antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Waar was je een week geleden? Je lijkt bijna enthousiast dat je nu eindelijk vingers mag wijzen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:31 schreef Slayage het volgende:
-Isralisch probably
[ twitter ]100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dit dusA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Zonder stroom?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:32 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Zijn die Ring-deurbellen een beetje populair in Gaza-binnen?Lach met een schone bips![]()
Het is zeker weten boombasticquote:
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Oh sorry. Had mijn fok negativisme en pessimisme even uitstaan. I am back.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Andere deel van de zin, maar dan sarcastisch lezen.![]()
Dat gaat dus niet op als je raketten vanuit die locatie lanceert, strijders herbergt of er munitie opslaat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:31 schreef Slayage het volgende:
-Isralisch probably
[ twitter ]![]()
De west bank be like![]()
Thread met beelden van meerdere stedenIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
6000 raketten van Isral. Nul berichten over dat Hamas zelf een gebouw neerhaalde.
Een aanval met honderden doden. Hoge emoties en mogelijk politieke gevolgen.
'Opeens' de eerste raket van Hamas dat een gebouw neerhaalt.
Laten we rationeel denken. Grote kans dat het Israel was.![]()
Vast wel, elke keer "AUFMACHEN" roepen zal ook niet gewaardeerd worden vermoed ik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:32 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Zijn die Ring-deurbellen een beetje populair in Gaza-binnen?![]()
Nouja. Die theorie zou gewoon kunnen hoor. Het Madagaskar plan was in de beginjaren echt wel het vooruitstrevende planquote:Groot fan van User Wotte![]()
Walgelijke reactie weer. Je bent lekker bezig vandaag, je posts worden al verwijderd door je collega's dus dat doet mij goed. Wellicht even een rondje gaan wandelen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar was je een week geleden? Je lijkt bijna enthousiast dat je nu eindelijk vingers mag wijzen.Allah Al Watan Al Malik![]()
Dit verandert de zaak wel een beetje.quote:Israel BOMBED the last Christian hospital in Gaza today, killing over 500 civilians.![]()
Als je rationeel denkt, zou je denken dat het een kleine kans was dat het Israel was.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:33 schreef Confetti het volgende:
6000 raketten van Isral. Nul berichten over dat Hamas zelf een gebouw neerhaalde.
Laten we rationeel denken. Grote kans dat het Israel was.❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven![]()
Toch best bijzonder inderdaad dat Hamas zulke zware wapens heeft en het nooit heeft gebruikt tegen Isralquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:33 schreef Confetti het volgende:
Laten we rationeel denken. Grote kans dat het Israel was.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Geenstijl heeft wat betere beelden van een livestream van Al Jazeera die een mislukte lancering wel lijken te bevestigen.![]()
Weer een super goed argument. Verklaar je nader?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:34 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Als je rationeel denkt, zou je denken dat het een kleine kans was dat het Israel was.![]()
Vind je dit nu zelf ook niet wat voorbarig? De kans dat het ‘eigen vuur’ was lijkt op dit moment groter dan een Isralische bom…quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:31 schreef Slayage het volgende:
-Isralisch probably
[ twitter ]zie email 27 oktober![]()
Er zijn toch zat beelden van raketten vanuit Gaza?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:33 schreef Confetti het volgende:
Laten we rationeel denken. Grote kans dat het Israel was.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Ja leuk dat het zou kunnen, maar als je het filmpje had bekeken had je kunnen zien dat Hitler feitelijk 2 jaar eerder al de vernietiging van Joden propageerde.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja. Die theorie zou gewoon kunnen hoor. Het Madagaskar plan was in de beginjaren echt wel het vooruitstrevende planAllah Al Watan Al Malik![]()
Ach en al is het zo, wat denk je dat gaat gebeuren? Het westen sluit de rijen onder invloed van Amerika en dan ga ik er even vanuit dat Isral de dader is. De pro Palestina mensen zullen hysterischer worden en dat is het. Hoe erg het ook is, want verschrikkelijk is het ook, je weet toch dat er niks gebeurd in welk kamp wie ook zit. We zien al decennia lang oorlogsmisdaden wereldwijd en verder dan sancties en een hoop verontwaardiging komt niemand.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:31 schreef Slayage het volgende:
-Isralisch probably
[ twitter ]3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Weten jullie nog hoe snel jullie Rusland beschuldigden van die afzwaaier in Polen?
Goh h, laten we geen partij kiezen. Zal in de loop van morgen wel bekend zijn van wie het was.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Das wel handig raketten afschieten dan. Gewoon vanaf een ziekenhuis dus.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:31 schreef Slayage het volgende:
-Isralisch probably
[ twitter ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
ls dit echt zo is dan staat de Arabische wereld in de fik. Dan hoef je er zelfs niet raar van op te kijken als Iran zich er volle bak in stort. En wat betreft rijen sluiten: Je hebt oorlogsmisdaden en je hebt dit, dan houdt Biden er ook niets meer aan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:35 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ach en al is het zo, wat denk je dat gaat gebeuren? Het westen sluit de rijen onder invloed van Amerika en dan ga ik er even vanuit dat Isral de dader is. De pro Palestina mensen zullen hysterischer worden en dat is het. Hoe erg het ook is, want verschrikkelijk is het ook, je weet toch dat er niks gebeurd in welk kamp wie ook zit. We zien al decennia lang oorlogsmisdaden wereldwijd en verder dan sancties en een hoop verontwaardiging komt niemand.zie email 27 oktober![]()
Nee joh, die zijn al helemaal verrast door de reactie op de aanslagen van anderhalve week terug. Die dachten dat ze gewoon gijzelaartje konden ruilen zoals in Air Force One (PutinGENOT).quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Of is dit te cynisch gedacht.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
‘Jullie’, dat was gewoon Reuters die dat zonder voorbehoud bracht. Als je daar al niet meer op kunt vertrouwen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:35 schreef Discombobulate het volgende:
Weten jullie nog hoe snel jullie Rusland beschuldigden van die afzwaaier in Polen?
Goh h, laten we geen partij kiezen. Zal in de loop van morgen wel bekend zijn van wie het was.
De situatie is nu veel diffuser.zie email 27 oktober![]()
Allemaal onbevestigd, maar toch is het een must watch
Meest aannemelijke theorie die ik tot nu toe heb gezienA person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Not sure if serious, maar:quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:36 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
In de Koran staat ook veel naars over Joden. Misschien had Adolf het daar wel van.
Wahnnsee Conferentie, is geen groot geheim nl.![]()
Nou zou ik het nog niet zo stellen, maar als daar ammunitie lag dat per ongeluk ontploft is, is dit op eens veel meer een grijs gebied. Het oorlogsrrecht spreekt zichzelf dan een beetje tegen, dus daar ga ik m'n vingers niet aan branden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vind je dit nu zelf ook niet wat voorbarig? De kans dat het ‘eigen vuur’ was lijkt op dit moment groter dan een Isralische bom…100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja, het zal vooral politieke implicaties hebben. En de Arabische bevolking zal woedend zijn. Maar meer dan dat... denk het niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
ls dit echt zo is dan staat de Arabische wereld in de fik. Dan hoef je er zelfs niet raar van op te kijken als Iran zich er volle bak in stort. En wat betreft rijen sluiten: Je hebt oorlogsmisdaden en je hebt dit, dan houdt Biden er ook niets meer aan.Allah Al Watan Al Malik![]()
Kennelijk volgen heel veel Turken ook dit overduidelijke fake news account. Zag hier ook wat worden geplaatst van dit accountIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Dat zal best , het aantal doden op 7 october in israel is nu 1400 , maar ze schieten er niets mee opquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:25 schreef Tjacka het volgende:
Snap niet waarom de doden in twijfel worden genomen. Hamas zou daar toch wel betrouwbare informatie overgeven.
Hamas had dat niet moeten doenEr gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Ook recentelijk was er een Oekranse raket die een markt raakte in Oekrane zelf waarbij tientallen doden vielen. Het gebeurt gewoon en het grote probleem is dat partijen via twitter direct reageren op dit soort situaties zonder dat de feiten duidelijk boven tafel zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:35 schreef Discombobulate het volgende:
Goh h, laten we geen partij kiezen. Zal in de loop van morgen wel bekend zijn van wie het was.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Dit is dan ook gewoon puur troll gedrag.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vind je dit nu zelf ook niet wat voorbarig? De kans dat het ‘eigen vuur’ was lijkt op dit moment groter dan een Isralische bom…![]()
In de Torah staan ook zaken over homo's, ongelovigen en zulks. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:36 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
In de Koran staat ook veel naars over Joden. Misschien had Adolf het daar wel van.![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:35 schreef franske19 het volgende:
Geenstijl heeft wat betere beelden van een livestream van Al Jazeera die een mislukte lancering wel lijken te bevestigen.
Ik wacht het rapport van Bellingcat wel af.
Deze gebeurtenissen hebben voor- en nadelen voor beide strijdende partijen.
Ik ben team onschuldige burgers.Hell To The Liars![]()
Dat is geen grijs gebied. Dat is misbruik van een ziekenhuis.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou zou ik het nog niet zo stellen, maar als daar ammunitie lag dat per ongeluk ontploft is, is dit op eens veel meer een grijs gebied. Het oorlogsrrecht spreekt zichzelf dan een beetje tegen, dus daar ga ik m'n vingers niet aan branden.zie email 27 oktober![]()
Klopt, nu wordt het persoonlijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:34 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Dit verandert de zaak wel een beetje.A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
Ali Bakir is weer een pseudoniem van Yoel Goldstein heb ik gehoord. Vertrouw niemand!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:38 schreef Slayage het volgende:
Kennelijk volgen heel veel Turken ook dit overduidelijke fake news account. Zag hier ook wat worden geplaatst van dit account
[ twitter ]![]()
Je kent de menselijke schilden in de Gazastrook? Nergens zo’n ideale lanceerbasis als een kleuterschool of een ziekenhuis. Alleen al vragen of er munitie ligt en alle goedgelovige Palestijnenlikkers reageren als door een wesp gestoken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Das wel handig raketten afschieten dan. Gewoon vanaf een ziekenhuis dus.![]()
🇮🇱![]()
Er moet wel eerst aangetoond worden dat dit berhaupt een oorlogsmisdaad is. Als dit een lanceerplek is geweest is er simpelweg geen sprake van een oorlogsmisdaad ongeacht het aantal doden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
ls dit echt zo is dan staat de Arabische wereld in de fik. Dan hoef je er zelfs niet raar van op te kijken als Iran zich er volle bak in stort. En wat betreft rijen sluiten: Je hebt oorlogsmisdaden en je hebt dit, dan houdt Biden er ook niets meer aan.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
en de Taliban is ook hetzelfdequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:38 schreef superniger het volgende:
Islamitische jihad en Hamas.
Dat is toch allemaal 1 pot nat?Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels![]()
Ik moet het nog maar zien.
't is toch onderhand wel tijd om stevig te gaan de-escaleren. Zo krijgt dat rare bezoekje van Von der Leyen wel een extra zuur smaakje.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Ik heb het filmpje al lang gezien. Hitler zou ook het idee van zijn hond kunnen hebben gekregen of van een kat. Het zou allemaal kunnenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja leuk dat het zou kunnen, maar als je het filmpje had bekeken had je kunnen zien dat Hitler feitelijk 2 jaar eerder al de vernietiging van Joden propageerde.Groot fan van User Wotte![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goede grap. Als je een dorp wil bouwen doe je dat maar lekker binnen je eigen landsgrenzen. Zo makkelijk is het.Waar slaat dit nou op?
Als die mensen per se een dorp willen bouwen op Palestijns grondgebied, en daarmee zelf inwoner van Palestina worden in plaats van Isral (het gaat ze om de grond immers), wat is daar dan op tegen in een vredessituatie?Intolerant voor intolerantie![]()
Eigenlijk zou een bedrijf als X hier openheid over moeten geven. Of dit klopt of niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:39 schreef Deadre het volgende:
Een tweet die het leger verwijderd heeft
[ afbeelding ]Allah Al Watan Al Malik![]()
En die kans is dus best aanwezig. Hebben Iran en Qatar geen boodschap aan, maar handig om te weten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er moet wel eerst aangetoond worden dat dit berhaupt een oorlogsmisdaad is. Als dit een lanceerplek is geweest is er simpelweg geen sprake van een oorlogsmisdaad ongeacht het aantal doden.
🇮🇱![]()
Ow ze zullen blijven verkondigen dat Hamas het was, er zal wat gedreig en geschreeuw zijn en rellen wereldwijd in islamitische landen en westerse steden maar denk je echt dat die islamitische landen een oorlog riskeren met het westen? Zonder het westen storten die meteen in armoede, nee ik denk zelf dat er dan niets gebeurd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
ls dit echt zo is dan staat de Arabische wereld in de fik. Dan hoef je er zelfs niet raar van op te kijken als Iran zich er volle bak in stort. En wat betreft rijen sluiten: Je hebt oorlogsmisdaden en je hebt dit, dan houdt Biden er ook niets meer aan.
Maar zelf ben ik wel van mening dat zou Isral het zijn dat ze veroordeeld moeten worden mits een bewuste actie, net zoals ik de daad van Hamas veroordeel. Onbewust onschuldige oorlogsslachtoffers maken is al erg, maar bewust is een misdaad tegen de mensheid.
Maar eens afwachten of we ooit de echte waarheid achterhalen, daar begint het mee.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Ah, dus je ontkent het niet. Je wil alleen de aandacht afleiden met een whataboutism...quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:39 schreef Rupibma het volgende:
[..]
In de Torah staan ook zaken over homo's, ongelovigen en zulks. Wat is je punt?![]()
Niet van zijn hond. Honden zijn cool.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje al lang gezien. Hitler zou ook het idee van zijn hond kunnen hebben gekregen of van een kat. Het zou allemaal kunnen
Waarschijnlijk kwam het van zijn kat.
Intolerant voor intolerantie![]()
Ik ben vooral Team Ikwildieoorlogniethierquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik wacht het rapport van Bellingcat wel af.
Deze gebeurtenissen hebben voor- en nadelen voor beide strijdende partijen.
Ik ben team onschuldige burgers.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Denk niet dat dat voor de reactie echt uitmaakt als ik eerlijk ben. En dat laatste is ook niet per definitie waar, ook bij het bestoken van militaire doelen geldt de proportionaliteitsregel. Je kunt niet zeggen ‘het was een militair doel ds alles is geoorloofd.’ (Dan zou je immers ook een MOAB op een enkele soldaat kunnen gooien en de hele stad wegboeken als ‘nevenschade’) Het is wel een stuk minder snel onrechtmatig, dat wel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er moet wel eerst aangetoond worden dat dit berhaupt een oorlogsmisdaad is. Als dit een lanceerplek is geweest is er simpelweg geen sprake van een oorlogsmisdaad ongeacht het aantal doden.zie email 27 oktober![]()
Ook in vredessituatie heb je daar toestemming voor nodig. Maar ga lekker door met trollen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:40 schreef Cuendillar het volgende:
[..]Waar slaat dit nou op?
Als die mensen per se een dorp willen bouwen op Palestijns grondgebied, en daarmee zelf inwoner van Palestina worden in plaats van Isral (het gaat ze om de grond immers), wat is daar dan op tegen in een vredessituatie?Allah Al Watan Al Malik![]()
Dat sowieso. Maar ziekenhuizen hoe dan ook aanvallen, ook al zijn ze valide militaire doelwitten, is een beetje ehh.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is geen grijs gebied. Dat is misbruik van een ziekenhuis.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dus kan dan nog steeds gaan de Isralisch zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:38 schreef Ali_boo het volgende:
Meest aannemelijke theorie die ik tot nu toe heb gezien
[ twitter ]Groot fan van User Wotte![]()
Misschien iets geks tussendoor, hoe verschrikkelijk het is wat er aan de hand is... Welke filmpjes door welke media outlets zijn nog echt zeker? AI kan alle filmpjes inmiddels draaien zoals de user het wil?
Gaan we hiermee terug naar de tijd dat we alleen de handgeschreven pers nog kunnen geloven? En begrijp me niet verkeerd hoor, de waanzin in het midden oosten is wel echt aan de gang en ik hoop dat het snel stopt zonder nog meer onschuldige levens die verloren gaan.
Maarrrr, nu AI verder evolueert... Wat kunnen we in de toekomst verwachten van beelden van oorlogen als dit? Welke beelden en nieuws beelden kunnen we dan nog geloven?
Just a brainfart nu opeens..Lach met een schone bips![]()
Jeetje, ik stoorde me al aan Bansheeboy en nu ben jij er met weer zo een irritant smiley.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:41 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
En die kans is dus best aanwezig. Hebben Iran en Qatar geen boodschap aan, maar handig om te weten.
🇮🇱![]()
Ik weet van de vorige oorlog dat er mensen op die flatgebouwen werden geplaatst, burgers. Nadat er raketten vanaf gevuurd waren. Zodat Israel dat toch onmogelijk met droge ogen uit kon schakelen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:39 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Je kent de menselijke schilden in de Gazastrook? Nergens zo’n ideale lanceerbasis als een kleuterschool of een ziekenhuis. Alleen al vragen of er munitie ligt en alle goedgelovige Palestijnenlikkers reageren als door een wesp gestoken.
🇮🇱
Vond het zo moeilijk te geloven. Dat je mensen zo misbruikt."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ik geloof niet dat kolonisatie in de Gazastrook aan de orde is. Irrelevant voor dit topic dus.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook in vredessituatie heb je daar toestemming voor nodig. Maar ga lekker door met trollen.
🇮🇱![]()
🇮🇱quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:41 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
En die kans is dus best aanwezig. Hebben Iran en Qatar geen boodschap aan, maar handig om te weten.
🇮🇱![]()
Nee, ik vraag naar je punt. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:41 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Ah, dus je ontkent het niet. Je wil alleen de aandacht afleiden met een whataboutism...![]()
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook in vredessituatie heb je daar toestemming voor nodig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dan hadden die kolonisten gewoon aan de PA kunnen vragen of ze een dorp mogen bouwen in niemandslandJe mag je best even lullig voelen nu.quote:Maar ga lekker door met trollen.Intolerant voor intolerantie![]()
Dat is geen smiley, maar een emoji. Wel de moeite waard richting een land dat een terroristische organisatie op bezoek heeft gekregen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:42 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Jeetje, ik stoorde me al aan Bansheeboy en nu ben jij er met weer zo een irritant smiley.![]()
Dus ze trappen in fake news, halen dan terecht de video weg, en het is nog niet goed?quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Voor de Soennitische landen is dat alvast geen probleem als de vlam nu echt wereldwijd in de pan gaat. Saudi is rijk zat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:41 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ow ze zullen blijven verkondigen dat Hamas het was, er zal wat gedreig en geschreeuw zijn en rellen wereldwijd in islamitische landen en westerse steden maar denk je echt dat die islamitische landen een oorlog riskeren met het westen? Zonder het westen storten die meteen in armoede, nee ik denk zelf dat er dan niets gebeurd.
Maar zelf ben ik wel van mening dat zou Isral het zijn dat ze veroordeeld moeten worden mits een bewuste actie, net zoals ik de daad van Hamas veroordeel. Onbewust onschuldige oorlogsslachtoffers maken is al erg, maar bewust is een misdaad tegen de mensheid.
Maar eens afwachten of we ooit de echte waarheid achterhalen, daar begint het mee.
Iran heeft niks meer te verliezen, is al committed aan Rusland, komt daar niet meer vanaf, en kan in ieder geval via Hezbollah mee gaan knokken. En dat is echt geen kattenpis. Echt full scale zal Khamenei niet aandurven denk ik, dan gaat intern de boel ook weer in de fik. En dan is het vooral hopen dat Isral niet gaat voor een herhaling van de zesdaagse oorlog want dan is het feest compleet.
En het vervelendste is: Rusland vaart wel bij dit alles.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Vroeger (denk zo’n 10 jaar geleden) gebruikte ik twitter als voorkeurskanaal omdat daar redelijk betrouwbare en neutrale gebruikers altijd als eerste waren met nieuws. Ik neig de laatste jaren weer steeds meer naar de traditionele media en haar (oorlogs)verslaggevers wat dat betreftquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
Misschien iets geks tussendoor, hoe verschrikkelijk het is wat er aan de hand is... Welke filmpjes door welke media outlets zijn nog echt zeker? AI kan alle filmpjes inmiddels draaien zoals de user het wil?
Gaan we hiermee terug naar de tijd dat we alleen de handgeschreven pers nog kunnen geloven? En begrijp me niet verkeerd hoor, de waanzin in het midden oosten is wel echt aan de gang en ik hoop dat het snel stopt zonder nog meer onschuldige levens die verloren gaan.
Maarrrr, nu AI verder evolueert... Wat kunnen we in de toekomst verwachten van beelden van oorlogen als dit? Welke beelden en nieuws beelden kunnen we dan nog geloven?
Just a brainfart nu opeens..
Wel jammerVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zionisme roept dat wel op, he.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:45 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dat is geen smiley, maar een emoji. Wel de moeite waard richting een land dat een terroristische organisatie op bezoek heeft gekregen.![]()
Hier met een poging tot geolocatie:And what rough beast, its hour come round at last,
Is het bewezen dat Isral de raket heeft afgevuurd? Bijvoorbeeld dat het bevestigd is door de Isralische overheid?"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.![]()
Het leven is helaas geen actiefilm.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:33 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Oh sorry. Had mijn fok negativisme en pessimisme even uitstaan. I am back.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Even niet, want het punt is namelijk dat ze dat illegaal doen. Niet wat ze theoretisch in vredestijd zouden kunnen doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:45 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je mag je best even lullig voelen nu.Allah Al Watan Al Malik![]()
Eerst dehumanisering daarna de massamoorden
Palestijnen zijn "children of darkness y'all"Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Een ziekenhuis gericht bombarderen (of gebruiken om raketten uit te lanceren) is inderdaad van het niveau 'babies vermoorden'.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
ls dit echt zo is dan staat de Arabische wereld in de fik. Dan hoef je er zelfs niet raar van op te kijken als Iran zich er volle bak in stort. En wat betreft rijen sluiten: Je hebt oorlogsmisdaden en je hebt dit, dan houdt Biden er ook niets meer aan."Pools are perfect for holding water"![]()
IDF zegt dat Hamas het heeft gedaan, Hamas zegt dat IDF het heeft gedaan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:46 schreef Grishenko_ het volgende:
Is het bewezen dat Isral de raket heeft afgevuurd? Bijvoorbeeld dat het bevestigd is door de Isralische overheid?![]()
Overigens vermeldt het -door Isral niet geratificeerde- 1e protocol:Vet door mij. Om maar aan te geven dat enkel ‘militair doel!’ roepen niet per definitie volstaat.quote:De bescherming waarop de burgerlijke medische formaties recht hebben eindigt alleen wanneer deze worden gebruikt om buiten hun humanitaire taak voor de vijand schadelijke handelingen te verrichten. De bescherming eindigt evenwel slechts nadat een waarschuwing is gegeven waarin, telkens wanneer daartoe aanleiding is, een redelijke termijn wordt gesteld, en nadat aan die waarschuwing geen gevolg is gegeven.zie email 27 oktober![]()
Laten we maar hopen dat de ellende zeer snel stopt, hier wordt niemand vrolijk van.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Voor de Soennitische landen is dat alvast geen probleem als de vlam nu echt wereldwijd in de pan gaat. Saudi is rijk zat.
Iran heeft niks meer te verliezen, is al committed aan Rusland, komt daar niet meer vanaf, en kan in ieder geval via Hezbollah mee gaan knokken. En dat is echt geen kattenpis.
En het vervelendste is: Rusland vaart wel bij dit alles.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Die laatste tweet kan niet echt zijn? Dit is een officieel kanaal, toch?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:47 schreef Slayage het volgende:
Eerst dehumanisering daarna de massamoorden
Palestijnen zijn "children of darkness y'all"
[ twitter ]![]()
Hoeft geen interception te zijn, als het een in elkaar geknutseld ding is kan hij zelf kuren gaan vertonen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:38 schreef Ali_boo het volgende:
Meest aannemelijke theorie die ik tot nu toe heb gezien
[ twitter ]![]()
Dank! Dit vind ik interessant.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:47 schreef trein2000 het volgende:
Overigens vermeldt het -door Isral niet geratificeerde- 1e protocol:
[..]
Vet door mij. Om maar aan te geven dat enkel ‘militair doel!’ roepen niet per definitie volstaat."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
De media en ZIJN.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroeger (denk zo’n 10 jaar geleden) gebruikte ik twitter als voorkeurskanaal omdat daar redelijk betrouwbare en neutrale gebruikers altijd als eerste waren met nieuws. Ik neig de laatste jaren weer steeds meer naar de traditionele media en haar (oorlogs)verslaggevers wat dat betreft
Wel jammer
Eerst maar eens de inburgeringscursus volledig afronden.![]()
Dat lijkt me duidelijk. Het ging hier echter om een enkele raket en niet een barrage thermobarische raketten of iets dergelijks. Het geeft wel duidelijk aan dat slechts n raket ook bijzonder veel schade kan veroorzaken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Denk niet dat dat voor de reactie echt uitmaakt als ik eerlijk ben. En dat laatste is ook niet per definitie waar, ook bij het bestoken van militaire doelen geldt de proportionaliteitsregel. Je kunt niet zeggen ‘het was een militair doel ds alles is geoorloofd.’ (Dan zou je immers ook een MOAB op een enkele soldaat kunnen gooien en de hele stad wegboeken als ‘nevenschade’) Het is wel een stuk minder snel onrechtmatig, dat wel.Ceterum censeo Turciam delendam esse.![]()
Maar je kan toch bewijzen door middel van radar waar die raket was afgevuurd?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:47 schreef Momo het volgende:
[..]
IDF zegt dat Hamas het heeft gedaan, Hamas zegt dat IDF het heeft gedaan."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Taalnazi.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:49 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
De media en ZIJN.
Eerst maar eens de inburgeringscursus volledig afronden.![]()
En dan betreft het dus een redelijke termijn in een kapotgeschoten teringzooi zonder stroom en benzine. Die halflaffe waarschuwing van die dagen terug, waar sommige lieden hier mee zwaaien, telt natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vet door mij. Om maar aan te geven dat enkel ‘militair doel!’ roepen niet per definitie volstaat.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
Die trut heeft de boel gewoon flink op lopen jutten daar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:40 schreef BlackLining het volgende:
Ik moet het nog maar zien.
't is toch onderhand wel tijd om stevig te gaan de-escaleren. Zo krijgt dat rare bezoekje van Von der Leyen wel een extra zuur smaakje."Pools are perfect for holding water"![]()
Ja dat zal ook wel gebeuren maar niet een paar uur later.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:49 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Maar je kan toch bewijzen door middel van radar waar die raket was afgevuurd?❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Bedankt, doe ik niks mee.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:49 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
De media en ZIJN.
Eerst maar eens de inburgeringscursus volledig afronden.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Nou we wachten op de radarbeelden dan...quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:49 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Maar je kan toch bewijzen door middel van radar waar die raket was afgevuurd?![]()
Alle christenen in Nederland de straat op.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:34 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Dit verandert de zaak wel een beetje.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Volgens Al Jazeera staat Hezbollah op het punt om aan te sluiten. Waarschuwen Israel.Allah Al Watan Al Malik![]()
al dagenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
Volgens Al Jazeera staat Hezbollah op het punt om aan te sluiten. Waarschuwen Israel.![]()
![]()
Hamas kan ook de gijzelaars vrijlaten. Doen ze alleen niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:49 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Maar je kan toch bewijzen door middel van radar waar die raket was afgevuurd?![]()
Doet mij denken aan dat stuk van Bert Visscher (denk ik), waarbij hij als jager aangaf alleen maar zieke dieren te doden. 'Dat hert was depressief' was een van de opgegeven redenen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vet door mij. Om maar aan te geven dat enkel ‘militair doel!’ roepen niet per definitie volstaat.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Ik zie nu hele groepen mensen voor me die doelloos luid schreeuwend en vuisten makend rondlopen.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Hezbollah is net een onzeker tienermeisje joh.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
Volgens Al Jazeera staat Hezbollah op het punt om aan te sluiten. Waarschuwen Israel.❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
IDF zegt dat Islamic Jihad het heeft gedaan, niet Hamas.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:47 schreef Momo het volgende:
[..]
IDF zegt dat Hamas het heeft gedaan, Hamas zegt dat IDF het heeft gedaan.crap in = crap out![]()
De media en hun.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:49 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
De media en ZIJN.
Eerst maar eens de inburgeringscursus volledig afronden.
Waar is een emoji van de hakenkruisvlag als je ‘m nodig hebt?![]()
![]()
inmiddels toch wel live satalliet beelden? ik bedoel, neem aan dat al die shit grondig gevolgd wordtquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:51 schreef Momo het volgende:
[..]
Nou we wachten op de radarbeelden dan...![]()
Ze willen in gesprek daarover was het bericht.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:52 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Hamas kan ook de gijzelaars vrijlaten. Doen ze alleen niet.![]()
Dat dreigen kennen we nu wel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
Volgens Al Jazeera staat Hezbollah op het punt om aan te sluiten. Waarschuwen Israel.
Al met al denk ik dat Isral het grondoffensief niet gaat doorzetten.![]()
Gezellig bij de VN missie in Libanon zo te zien.And what rough beast, its hour come round at last,
Iemand enig idee hoe je een prep-bunker kan bouwen, als je in een flat woonr?Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Ze hebben nu momentum, Hezbollah dan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat dreigen kennen we nu wel.
Al met al denk ik dat Isral het grondoffensief niet gaat doorzetten.Allah Al Watan Al Malik![]()
Wollah. Wachten op Hezbollah.
Ach ja, rare tijden.
Gelukkig mogen we over iets meer dan een maand weer stemmen.![]()
Je denkt dat een dader het zou bevestigen als zij dat zelf hadden gedaan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:46 schreef Grishenko_ het volgende:
Is het bewezen dat Isral de raket heeft afgevuurd? Bijvoorbeeld dat het bevestigd is door de Isralische overheid?
Naef hoor.![]()
Dat is nu wel het laatste waar je nu aan moet denken. Israel heeft nu een ernstige misdaad begaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:52 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Hamas kan ook de gijzelaars vrijlaten. Doen ze alleen niet.![]()
Ja, en Isral het pestkopje wat op een goed moment zelf te grazen wordt genomen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:52 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Hezbollah is net een onzeker tienermeisje joh.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:54 schreef The__General het volgende:
[..]
Dat is nu wel het laatste waar je nu aan moet denken. Israel heeft nu ernstige misdaad begaan
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Prachtig altijd wanneer een taalnazi verkeerd corrigeert. En verder geeft het aanleiding om de spelling van de betreffende taalnazi extra scherp in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:52 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
De media en hun.
Mijn tante is een prepper, wil je haar nummer voor tips?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:54 schreef Vis1980 het volgende:
Iemand enig idee hoe je een prep-bunker kan bouwen, als je in een flat woonr?![]()
Nee, denk het niet. Maar we gaan het wel zien.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ze hebben nu momentum, Hezbollah dan.![]()
Gewoon een bunker bouwen bij iemand in de tuinquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:54 schreef Vis1980 het volgende:
Iemand enig idee hoe je een prep-bunker kan bouwen, als je in een flat woonr?
Ik heb hier gelezen dat dat moet mogenVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Waarbij de een weer stelt dat Isral het heeft afgeslagen omdat Hamas ook alle Hamasstrijders in gevangenschap vrijgelaten wilde zien, het is allemaal niet meer te volgen en al helemaal niet meer te verifiren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:53 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Ze willen in gesprek daarover was het bericht.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Nee, maar als er een atoombom valt, moet je een ruimte opzoeken zonder ramen en deuren. Vaak voldoet een badkamer of wc.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:54 schreef Vis1980 het volgende:
Je kunt het maar weten.crap in = crap out![]()
https://www.managementsit(...)-is-of-de-media-zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:52 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
De media en hun.
Dat hele Isralische religieuze pseudodiscours ook, gadverdamme. Bij moslims weten we het inmiddels wel.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
En jodium pillen toch?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, maar als er een atoombom valt, moet je een ruimte opzoeken zonder ramen en deuren. Vaak voldoet een badkamer of wc.
Je kunt het maar weten.![]()
Het is gewoon zo extreem dat je het niet wilt geloven wat je leest. Was zojuist een woordvoerder van Netanyahu die met een grijns op zijn bek vertelde dat de Palestijnen zichzelf hebben gebombardeerd. En ik zag gisteren een andere interview zat die israeliache guy ook weer te grijnzen tussen alle leugens door en toen de journalist hem erop aansprak , zei hij dat hij huilt in zijn hartquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:48 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Die laatste tweet kan niet echt zijn? Dit is een officieel kanaal, toch?![]()
How about deze?Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ik kan nu al niet wachten op de cultuurhistorische masterminds hier, die mij gaan uitleggen, dat het allemaal de schuld van Isral is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
Volgens Al Jazeera staat Hezbollah op het punt om aan te sluiten. Waarschuwen Israel.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Shithole country.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:53 schreef Perrin het volgende:
Gezellig bij de VN missie in Libanon zo te zien.
[ twitter ]![]()
Lees dat artikel rustig nog eens door.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:56 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
https://www.managementsit(...)-is-of-de-media-zijn![]()
Vandaag is een VN gebouw gebombardeerd waarbij minimaal 30 bugers zijn omgekomen. Dus dit kan er ook wel bij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:46 schreef Grishenko_ het volgende:
Is het bewezen dat Isral de raket heeft afgevuurd? Bijvoorbeeld dat het bevestigd is door de Isralische overheid?![]()
Hier het hele fimpje van die raket. Live van Aljazeera. Die raket gaat echt niet goed."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Eerst wachten tot Isral het bevestigt dat ze dat hebben gedaan, je weet niet of dat waar is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:57 schreef The__General het volgende:
[..]
Vandaag is een VN gebouw gebombardeerd waarbij minimaal 30 bugers zijn omgekomen. Dus dit kan er ook wel bij.![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:54 schreef Vis1980 het volgende:
Groot fan van User Wotte![]()
En hier een wel deskundige bron, de Taalunie zelf: https://taaladvies.net/de-media-schrijft-of-schrijven/quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:56 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
https://www.managementsit(...)-is-of-de-media-zijn
🇮🇱![]()
Kom op nou, die jongen kan er ook niks aan doen dat hij een Rotterdammer is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:49 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
De media en ZIJN.
Eerst maar eens de inburgeringscursus volledig afronden.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Zou wel een dom plan zijn van Hamas: Isral in een kwaad daglicht willen stellen door een raket op een eigen ziekenhuis te gooien, bij wijze van false flag. Vooral als er later bewijs opduikt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:51 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Ja dat zal ook wel gebeuren maar niet een paar uur later."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Met dit conflict erbij wordt het er ook niet beter op.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
1 grote teringzooi die hele regio.And what rough beast, its hour come round at last,
Mijn hoofd is verward door alle nieuws. Je weet niet meer wat echt is of niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:57 schreef Slayage het volgende:
[..]
Het is gewoon zo extreem dat je het niet wilt geloven wat je leest. Was zojuist een woordvoerder van Netanyahu die met een grijns op zijn bek vertelde dat de Palestijnen zichzelf hebben gebombardeerd. En ik zag gisteren een andere interview zat die israeliache guy ook weer te grijnzen tussen alle leugens door en toen de journalist hem erop aansprak , zei hij dat hij huilt in zijn hart![]()
How about deze?
[ twitter ]![]()
Als dat ziekenhuis door een raket van Islamitische Jihad is geraakt geeft het wel de beperkingen van Iron Dome aan.![]()
Die andere bron klopte ook, alleen had dat artikel het over 'zijn' als werkwoord.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:58 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
En hier een wel deskundige bron, de Taalunie zelf: https://taaladvies.net/de-media-schrijft-of-schrijven/
🇮🇱![]()
False flag? Gewoon een foutje van baardmansquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:59 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Zou wel een dom plan zijn van Hamas: Isral in een kwaad daglicht willen stellen door een raket op een eigen ziekenhuis te gooien, bij wijze van false flag. Vooral als er later bewijs opduikt.❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Ik denk niet dat het de atoombom is waarvoor ik bang ben, maar meer een wereldoorlog vol gruwelheden. Bij de derde film of boek moet het verhaal soms enorm over de top zijn om een derde film of boek te rechtvaardigen, de vorige twee zijn qua gruwelheden al moeilijk te overtreffen, maar er lijkt op dit moment een aardige poging gedaan te worden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Nee, maar als er een atoombom valt, moet je een ruimte opzoeken zonder ramen en deuren. Vaak voldoet een badkamer of wc.
Je kunt het maar weten.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
Denk je nou werkelijk dat ze het gaan erkennen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Eerst wachten tot Isral het bevestigt dat ze dat hebben gedaan, je weet niet of dat waar is.![]()
Wel lastig binnenkomen zonder deurquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:56 schreef loveli het volgende:
[..]
Je kunt het maar weten.
Lach met een schone bips![]()
Ik denk dat Isral nu druk bezig is met het bereik verbeteren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:59 schreef HiZ het volgende:
Als dat ziekenhuis door een raket van Islamitische Jihad is geraakt geeft het wel de beperkingen van Iron Dome aan.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Binnenkort de excuses van de moslims!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:57 schreef capricia het volgende:
Hier het hele fimpje van die raket. Live van Aljazeera. Die rakket gaat echt niet goed.
[ twitter ]![]()
Verschrikkelijk ja hoe moslimkindjes nu in vrees naar school, naar de winkel of waar dan ook moeten gaan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 18:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat had ik op moment van typen nog niet meegekregen.
Verschrikkelijk. Net als die 2 zweedse voetbalsupporters. Gruwelijk!![]()
Zeg maar zou het niet leuk zijn om een live-topic te hebben met alleen nieuws (al dan niet van bekende bronnen) en zonder persoonlijke en vaak ongefundeerde meningen?![]()
Sarcasme. Herken het.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:59 schreef The__General het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat ze het gaan erkennen?
Ik verwijs u naar post 227.![]()
Nog een tweet, als ik het goed doe zijn de relevantie tweets in een draadje zichtbaar:crap in = crap out![]()
Moslims? Grote groep niet?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:00 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Binnenkort de excuses van de moslims!![]()
In Istanbul lopen de gemoederen ook op..And what rough beast, its hour come round at last,
Gaan ze nooit doen als het wel zo was dat snap je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Eerst wachten tot Isral het bevestigt dat ze dat hebben gedaan, je weet niet of dat waar is.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.![]()
Teleurstellend artikel. Nu weet ik nog niet of de media mannelijk of vrouwelijk haar zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Lees dat artikel rustig nog eens door.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
In de meeste gevallen gebeurt dat meestal wel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:54 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Je denkt dat een dader het zou bevestigen als zij dat zelf hadden gedaan?
Naef hoor."Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Gaan ze nooit doen als het wel zo was dat snap je zelf ook wel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Sarcasme. Herken het.
Ik verwijs u naar post 227.![]()
Isral heeft het letterlijk op de moslims en christenen gemunt. Ongelofelijke terreuraanslag die zij hebben gepleegd op het Christelijke ziekenhuis. Mensheid moet in actie komen. Dit kan niet meer zo verder gaan. Isral is bewust bezig om het conflict compleet te laten escaleren.![]()
Precies. Kan allebei. Betekent alleen iets anders. 'De media haar' is echter nooit goed.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Die andere bron klopte ook, alleen had dat artikel het over 'zijn' als werkwoord.![]()
Vergeef het ze. Ze hebben allang geen staatsgreep ofzo meegemaakt. Bored.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:01 schreef Perrin het volgende:
In Istanbul lopen de gemoederen ook op..
[ twitter ]![]()
Bron?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:02 schreef Werkperd het volgende:
Isral heeft het letterlijk op de moslims en christenen gemunt. Ongelofelijke terreuraanslag die zij hebben gepleegd op het Christelijke ziekenhuis. Mensheid moet in actie komen. Dit kan niet meer zo verder gaan. Isral is bewust bezig om het conflict compleet te laten escaleren.![]()
Het probleem is dat niemand het zal geloven en zal zeggen dat de beelden zijn gemanipuleerd, dat het fake nieuws is, dat het alsnog zo door Isral is uitgevoerd alsof het een raket van de Palestijnse Islamitische Jihad is. Al komt Jezus nu weder en schrijft met vurige letters in de lucht wie het was, de andere partij zal het nog niet willen geloven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:49 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Je kunt wel je vermoeden hebben. maar niemand weet op dit moment van welke kant de racket kwam. Wat dit betreft kan mijn in de Arabische wereld redelijk ongenuanceerd reageren.![]()
Tsja, iedereen kan dat in elkaar flansen. Op beelden lijk je een raketinslag te horen maar wat echt is en wat niet is niet meer te zeggen.quote:![]()
Beelden verwijzen naar kneuzen op Gaza grondgebied.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:02 schreef Werkperd het volgende:
Tja het gevolg aan de constante stroom van Hamas propaganda, genoeg mensen die uit zijn op wereldwijde onregelheden. Tijd dat ze deze vorm van desinformatie eens aanpakken want je ziet hoeveel geweld het veroorzaakt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:01 schreef Perrin het volgende:
In Istanbul lopen de gemoederen ook op..
[ twitter ]3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Nee. Maar als je graag mensen corrigeert moet je er wel voor zorgen dat je zelf nooit fouten maakt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:02 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Precies. Kan allebei. Betekent alleen iets anders. 'De media haar' is echter nooit goed.
Zullen we ons verder weer richten op belangrijkere zaken?![]()
Op beelden zie je duidelijk een raket met zeer hoge snelheid van boven het gebouw raken. Zag er niet uit als een voortijdige explosie in ieder geval.quote:Allah Al Watan Al Malik![]()
Het Gaza Open is bezig?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:03 schreef maan_man het volgende:
Je kunt wel je vermoeden hebben. maar niemand weet op dit moment van welke kant de racket kwam. Wat dit betreft kan mijn in de Arabische wereld redelijk ongenuanceerd reageren.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Het woord 'zijn' wordt in het voorbeeld niet gebruikt als een werkwoord. Het wordt gebruikt als een bezittelijk voornaamwoordquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:56 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
https://www.managementsit(...)-is-of-de-media-zijn![]()
![]()
ach, meneer weet nu a;l zeker dat het israel was. Als er 1 partij is die graag eigen burgers opoffert, is het Hanas wekquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:02 schreef Werkperd het volgende:
Isral heeft het letterlijk op de moslims en christenen gemunt. Ongelofelijke terreuraanslag die zij hebben gepleegd op het Christelijke ziekenhuis. Mensheid moet in actie komen. Dit kan niet meer zo verder gaan. Isral is bewust bezig om het conflict compleet te laten escaleren.For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15![]()
Is van alle tijden, ik heb niet de illusie dat er ooit wereldvrede zal zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:59 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het de atoombom is waarvoor ik bang ben, maar meer een wereldoorlog vol gruwelheden. Bij de derde film of boek moet het verhaal soms enorm over de top zijn om een derde film of boek te rechtvaardigen, de vorige twee zijn qua gruwelheden al moeilijk te overtreffen, maar er lijkt op dit moment een aardige poging gedaan te worden.crap in = crap out![]()
Ik weet het niet kerel, post gewoon wat info wat ik zie. Veel is fake helaas.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Op beelden zie je duidelijk een raket met zeer hoge snelheid van boven het gebouw raken. Zag er niet uit als een voortijdige explosie in ieder geval.3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon n op n teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.![]()
Door met zijn allen keihard te gaan schreeuwen en hele groepen mensen aan te wijzen trekken we ons allemaal in een zeer vervelende situatie, waarvan ik mijn hele leven blij was dat we zoiets nooit gingen meemaken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:02 schreef Richestorags het volgende:
Pfff, waar gaat dit eindigen? Escalatie op escalatie.Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!![]()
En niet de non-binary vergeten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:02 schreef Werkperd het volgende:
Isral heeft het letterlijk op de moslims en christenen gemunt. Ongelofelijke terreuraanslag die zij hebben gepleegd op het Christelijke ziekenhuis. Mensheid moet in actie komen. Dit kan niet meer zo verder gaan. Isral is bewust bezig om het conflict compleet te laten escaleren.´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´![]()
Daarom doen beide partijen er verstandig aan, een "schuld" in de schoenen van Islamitische Jihad (who ever that might be) te stoppen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:59 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
Zou wel een dom plan zijn van Hamas: Isral in een kwaad daglicht willen stellen door een raket op een eigen ziekenhuis te gooien, bij wijze van false flag. Vooral als er later bewijs opduikt.
Hierbij merk ik op dat de tegenstanders van Isral, meer publicitair "voordeel" hebben van een false flag (ten koste van een paar honderd martelaars).
Ik zie niet goed wat Isral te winnen zou hebben met platgooien van een ziekenhuis."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Niet in oorlogstijd met een internationale publieke opinie die alles scherp in de gaten houdt. Of nou ja, probeert te houden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:02 schreef Grishenko_ het volgende:
[..]
In de meeste gevallen gebeurt dat meestal wel.
Anders werden journalisten niet gentimideerd.
[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmus op 17-10-2023 23:07:09 ]![]()
Hoogstwaarschijnlijk is het terreuraanslag van Isral op het ziekenhuis verricht met een Mk-83 bom. In een klap 500 onschuldige mensen vermoord.![]()
Waar is je hoogstwaarschijnlijke bron?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:06 schreef Werkperd het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk is het terreuraanslag van Isral op het ziekenhuis verricht met een Mk-83 bom. In een klap 500 onschuldige mensen vermoord.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: