Tja,dit is wel een opsomming van wat er aan het gebeuren is.quote:
Je hebt al meerdere keren aangegeven dat er niks waar is over die apartheid of kolonisten die nog steeds nederzettingen plaatsen. Iedereen kent t, ook Joden, behalve jij. Die oorlogsmisdaden dat was een aanname, leek me wel zo veilig met die eerdere twee maar wellicht ben je daar wel van op de hoogte.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je legt mij hier een boel woorden in de mond.
En wat moet ik met documenten van allerlei kamervragen afkomstig van o.a Sylvana Simons?
Volgens jou.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dat laatste heeft niets met vrede te maken; sterker nog, als er vrede was was die hele nederzettingenpolitiek niet nodig. Dan hadden die kolonisten gewoon aan de PA kunnen vragen of ze een dorp mogen bouwen in niemandsland op de Westoever. (Dat is wat ze doen volgens mij)
Je kan ook helemaal niets opmaken uit die beelden. Het zijn drie camera's die op verschillende plekken gericht zijn en nergens is dat hele ziekenhuis te bekennen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:25 schreef Regilio_ het volgende:
Het staatsaccount van Israël heeft de video's van de livestream uit de tweet verwijderd. Hier de versiegeschiedenis:
[ afbeelding ]
Nee, dat denk ik niet en bedoel mijn post ook niet zo. Je loopt wellicht wat hard van stapel door alle emoties in dit topicquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Men heeft een reconstructie weten te maken van hoe MH17 is neergeschoten, en jij denkt dat dat niet hier ook kan te midden van een conflict in dichtbevolkt gebied waar talloze camera's continu actief zijn?
Twitter geeft goede informatie, mag dat ook?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de user die gaat claimen dat Hamas goede informatie geeft en dan heb ik mijn bingokaart voor dit deel al vol.
Klopt. Zal ook wel gekkenhuis daar zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:29 schreef franske19 het volgende:
[..]
Je kan ook helemaal niets opmaken uit die beelden. Het zijn drie camera's die op verschillende plekken gericht zijn en nergens is dat hele ziekenhuis te bekennen.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Twitter geeft goede informatie, mag dat ook?
Andere deel van de zin, maar dan sarcastisch lezen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:17 schreef Rupibma het volgende:
[..]
En dat het vanaf Israël komt niet?
Zijn die Ring-deurbellen een beetje populair in Gaza-binnen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:31 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Klopt. Zal ook wel gekkenhuis daar zijn.
Oekraïne-topic, we komen eraan!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:25 schreef probeer het volgende:
Jeej nummertje 100. Gefeliciteerd, dat hebben we toch maar mooi bereikt met z'n allen. Komt er toch nog iets goeds uit voort.
Waar was je een week geleden? Je lijkt bijna enthousiast dat je nu eindelijk vingers mag wijzen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:31 schreef Slayage het volgende:
Geneefse conventie? Was da?
-Israëlisch probably
[ twitter ]
Zonder stroom?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:32 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Zijn die Ring-deurbellen een beetje populair in Gaza-binnen?
Het is zeker weten boombasticquote:
Oh sorry. Had mijn fok negativisme en pessimisme even uitstaan. I am back.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Andere deel van de zin, maar dan sarcastisch lezen.
Dat gaat dus niet op als je raketten vanuit die locatie lanceert, strijders herbergt of er munitie opslaat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:31 schreef Slayage het volgende:
-Israëlisch probably
[ twitter ]
Vast wel, elke keer "AUFMACHEN" roepen zal ook niet gewaardeerd worden vermoed ik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:32 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Zijn die Ring-deurbellen een beetje populair in Gaza-binnen?
Nouja. Die theorie zou gewoon kunnen hoor. Het Madagaskar plan was in de beginjaren echt wel het vooruitstrevende planquote:
Walgelijke reactie weer. Je bent lekker bezig vandaag, je posts worden al verwijderd door je collega's dus dat doet mij goed. Wellicht even een rondje gaan wandelen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar was je een week geleden? Je lijkt bijna enthousiast dat je nu eindelijk vingers mag wijzen.
Dit verandert de zaak wel een beetje.quote:Israel BOMBED the last Christian hospital in Gaza today, killing over 500 civilians.
Als je rationeel denkt, zou je denken dat het een kleine kans was dat het Israel was.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:33 schreef Confetti het volgende:
6000 raketten van Israël. Nul berichten over dat Hamas zelf een gebouw neerhaalde.
Een aanval met honderden doden. Hoge emoties en mogelijk politieke gevolgen.
'Opeens' de eerste raket van Hamas dat een gebouw neerhaalt.
Laten we rationeel denken. Grote kans dat het Israel was.
Toch best bijzonder inderdaad dat Hamas zulke zware wapens heeft en het nooit heeft gebruikt tegen Israëlquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:33 schreef Confetti het volgende:
6000 raketten van Israël. Nul berichten over dat Hamas zelf een gebouw neerhaalde.
Weer een super goed argument. Verklaar je nader?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:34 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
Als je rationeel denkt, zou je denken dat het een kleine kans was dat het Israel was.
Vind je dit nu zelf ook niet wat voorbarig? De kans dat het ‘eigen vuur’ was lijkt op dit moment groter dan een Israëlische bom…quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:31 schreef Slayage het volgende:
-Israëlisch probably
[ twitter ]
Er zijn toch zat beelden van raketten vanuit Gaza?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:33 schreef Confetti het volgende:
Ja leuk dat het zou kunnen, maar als je het filmpje had bekeken had je kunnen zien dat Hitler feitelijk 2 jaar eerder al de vernietiging van Joden propageerde.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja. Die theorie zou gewoon kunnen hoor. Het Madagaskar plan was in de beginjaren echt wel het vooruitstrevende plan
Ach en al is het zo, wat denk je dat gaat gebeuren? Het westen sluit de rijen onder invloed van Amerika en dan ga ik er even vanuit dat Israël de dader is. De pro Palestina mensen zullen hysterischer worden en dat is het. Hoe erg het ook is, want verschrikkelijk is het ook, je weet toch dat er niks gebeurd in welk kamp wie ook zit. We zien al decennia lang oorlogsmisdaden wereldwijd en verder dan sancties en een hoop verontwaardiging komt niemand.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:31 schreef Slayage het volgende:
-Israëlisch probably
[ twitter ]
Das wel handig raketten afschieten dan. Gewoon vanaf een ziekenhuis dus.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:31 schreef Slayage het volgende:
-Israëlisch probably
[ twitter ]
Áls dit echt zo is dan staat de Arabische wereld in de fik. Dan hoef je er zelfs niet raar van op te kijken als Iran zich er volle bak in stort. En wat betreft rijen sluiten: Je hebt oorlogsmisdaden en je hebt dit, dan houdt Biden er ook niets meer aan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:35 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ach en al is het zo, wat denk je dat gaat gebeuren? Het westen sluit de rijen onder invloed van Amerika en dan ga ik er even vanuit dat Israël de dader is. De pro Palestina mensen zullen hysterischer worden en dat is het. Hoe erg het ook is, want verschrikkelijk is het ook, je weet toch dat er niks gebeurd in welk kamp wie ook zit. We zien al decennia lang oorlogsmisdaden wereldwijd en verder dan sancties en een hoop verontwaardiging komt niemand.
Nee joh, die zijn al helemaal verrast door de reactie op de aanslagen van anderhalve week terug. Die dachten dat ze gewoon gijzelaartje konden ruilen zoals in Air Force One (PutinGENOT).quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie er ook verantwoordelijk is voor die boem.. Hamas heeft hier zelf op aangestuurd door een basis in een ziekenhuis te hebben en er munitie op te slaan, en waarom was het niet geëvacueerd? Misschien om te kunnen zeggen..zie je wel, zij zijn slecht. En dan wordt de internationale druk op Israël groter om te stoppen.
Of is dit te cynisch gedacht.
‘Jullie’, dat was gewoon Reuters die dat zonder voorbehoud bracht. Als je daar al niet meer op kunt vertrouwen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:35 schreef Discombobulate het volgende:
Weten jullie nog hoe snel jullie Rusland beschuldigden van die afzwaaier in Polen?
Goh hé, laten we geen partij kiezen. Zal in de loop van morgen wel bekend zijn van wie het was.
Not sure if serious, maar:quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:36 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
In de Koran staat ook veel naars over Joden. Misschien had Adolf het daar wel van.
Nou zou ik het nog niet zo stellen, maar als daar ammunitie lag dat per ongeluk ontploft is, is dit op eens veel meer een grijs gebied. Het oorlogsrrecht spreekt zichzelf dan een beetje tegen, dus daar ga ik m'n vingers niet aan branden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vind je dit nu zelf ook niet wat voorbarig? De kans dat het ‘eigen vuur’ was lijkt op dit moment groter dan een Israëlische bom…
Ja, het zal vooral politieke implicaties hebben. En de Arabische bevolking zal woedend zijn. Maar meer dan dat... denk het niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Áls dit echt zo is dan staat de Arabische wereld in de fik. Dan hoef je er zelfs niet raar van op te kijken als Iran zich er volle bak in stort. En wat betreft rijen sluiten: Je hebt oorlogsmisdaden en je hebt dit, dan houdt Biden er ook niets meer aan.
Dat zal best , het aantal doden op 7 october in israel is nu 1400 , maar ze schieten er niets mee opquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:25 schreef Tjacka het volgende:
Snap niet waarom de doden in twijfel worden genomen. Hamas zou daar toch wel betrouwbare informatie overgeven.
Ook recentelijk was er een Oekraïnse raket die een markt raakte in Oekraïne zelf waarbij tientallen doden vielen. Het gebeurt gewoon en het grote probleem is dat partijen via twitter direct reageren op dit soort situaties zonder dat de feiten duidelijk boven tafel zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:35 schreef Discombobulate het volgende:
Weten jullie nog hoe snel jullie Rusland beschuldigden van die afzwaaier in Polen?
Goh hé, laten we geen partij kiezen. Zal in de loop van morgen wel bekend zijn van wie het was.
Dit is dan ook gewoon puur troll gedrag.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vind je dit nu zelf ook niet wat voorbarig? De kans dat het ‘eigen vuur’ was lijkt op dit moment groter dan een Israëlische bom…
In de Torah staan ook zaken over homo's, ongelovigen en zulks. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:36 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
In de Koran staat ook veel naars over Joden. Misschien had Adolf het daar wel van.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:35 schreef franske19 het volgende:
Geenstijl heeft wat betere beelden van een livestream van Al Jazeera die een mislukte lancering wel lijken te bevestigen.
Dat is geen grijs gebied. Dat is misbruik van een ziekenhuis.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou zou ik het nog niet zo stellen, maar als daar ammunitie lag dat per ongeluk ontploft is, is dit op eens veel meer een grijs gebied. Het oorlogsrrecht spreekt zichzelf dan een beetje tegen, dus daar ga ik m'n vingers niet aan branden.
Klopt, nu wordt het persoonlijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:34 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Dit verandert de zaak wel een beetje.
Ali Bakir is weer een pseudoniem van Yoel Goldstein heb ik gehoord. Vertrouw niemand!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:38 schreef Slayage het volgende:
Kennelijk volgen heel veel Turken ook dit overduidelijke fake news account. Zag hier ook wat worden geplaatst van dit account
[ twitter ]
Je kent de menselijke schilden in de Gazastrook? Nergens zo’n ideale lanceerbasis als een kleuterschool of een ziekenhuis. Alleen al vragen of er munitie ligt en alle goedgelovige Palestijnenlikkers reageren als door een wesp gestoken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Das wel handig raketten afschieten dan. Gewoon vanaf een ziekenhuis dus.![]()
Er moet wel eerst aangetoond worden dat dit überhaupt een oorlogsmisdaad is. Als dit een lanceerplek is geweest is er simpelweg geen sprake van een oorlogsmisdaad ongeacht het aantal doden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Áls dit echt zo is dan staat de Arabische wereld in de fik. Dan hoef je er zelfs niet raar van op te kijken als Iran zich er volle bak in stort. En wat betreft rijen sluiten: Je hebt oorlogsmisdaden en je hebt dit, dan houdt Biden er ook niets meer aan.
en de Taliban is ook hetzelfdequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:38 schreef superniger het volgende:
Islamitische jihad en Hamas.
Dat is toch allemaal 1 pot nat?
Ik heb het filmpje al lang gezien. Hitler zou ook het idee van zijn hond kunnen hebben gekregen of van een kat. Het zou allemaal kunnenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:35 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja leuk dat het zou kunnen, maar als je het filmpje had bekeken had je kunnen zien dat Hitler feitelijk 2 jaar eerder al de vernietiging van Joden propageerde.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Goede grap. Als je een dorp wil bouwen doe je dat maar lekker binnen je eigen landsgrenzen. Zo makkelijk is het.
Eigenlijk zou een bedrijf als X hier openheid over moeten geven. Of dit klopt of niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:39 schreef Deadre het volgende:
Een tweet die het leger verwijderd heeft
[ afbeelding ]
En die kans is dus best aanwezig. Hebben Iran en Qatar geen boodschap aan, maar handig om te weten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er moet wel eerst aangetoond worden dat dit überhaupt een oorlogsmisdaad is. Als dit een lanceerplek is geweest is er simpelweg geen sprake van een oorlogsmisdaad ongeacht het aantal doden.
Ow ze zullen blijven verkondigen dat Hamas het was, er zal wat gedreig en geschreeuw zijn en rellen wereldwijd in islamitische landen en westerse steden maar denk je echt dat die islamitische landen een oorlog riskeren met het westen? Zonder het westen storten die meteen in armoede, nee ik denk zelf dat er dan niets gebeurd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah, dus je ontkent het niet. Je wil alleen de aandacht afleiden met een whataboutism...quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:39 schreef Rupibma het volgende:
[..]
In de Torah staan ook zaken over homo's, ongelovigen en zulks. Wat is je punt?
Niet van zijn hond. Honden zijn cool.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje al lang gezien. Hitler zou ook het idee van zijn hond kunnen hebben gekregen of van een kat. Het zou allemaal kunnen
Ik ben vooral Team Ikwildieoorlogniethierquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:39 schreef Droopie het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik wacht het rapport van Bellingcat wel af.
Deze gebeurtenissen hebben voor- en nadelen voor beide strijdende partijen.
Ik ben team onschuldige burgers.
Denk niet dat dat voor de reactie echt uitmaakt als ik eerlijk ben. En dat laatste is ook niet per definitie waar, ook bij het bestoken van militaire doelen geldt de proportionaliteitsregel. Je kunt niet zeggen ‘het was een militair doel dús alles is geoorloofd.’ (Dan zou je immers ook een MOAB op een enkele soldaat kunnen gooien en de hele stad wegboeken als ‘nevenschade’) Het is wel een stuk minder snel onrechtmatig, dat wel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:40 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Er moet wel eerst aangetoond worden dat dit überhaupt een oorlogsmisdaad is. Als dit een lanceerplek is geweest is er simpelweg geen sprake van een oorlogsmisdaad ongeacht het aantal doden.
Ook in vredessituatie heb je daar toestemming voor nodig. Maar ga lekker door met trollen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:40 schreef Cuendillar het volgende:
[..]Waar slaat dit nou op?
Als die mensen per se een dorp willen bouwen op Palestijns grondgebied, en daarmee zelf inwoner van Palestina worden in plaats van Israël (het gaat ze om de grond immers), wat is daar dan op tegen in een vredessituatie?
Dat sowieso. Maar ziekenhuizen hoe dan ook aanvallen, ook al zijn ze valide militaire doelwitten, is een beetje ehh.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is geen grijs gebied. Dat is misbruik van een ziekenhuis.
Dus kan dan nog steeds gaan de Israëlisch zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:38 schreef Ali_boo het volgende:
Allemaal onbevestigd, maar toch is het een must watch
Meest aannemelijke theorie die ik tot nu toe heb gezien
[ twitter ]
Jeetje, ik stoorde me al aan Bansheeboy en nu ben jij er met weer zo een irritant smiley.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:41 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
En die kans is dus best aanwezig. Hebben Iran en Qatar geen boodschap aan, maar handig om te weten.
🇮🇱
Ik weet van de vorige oorlog dat er mensen op die flatgebouwen werden geplaatst, burgers. Nadat er raketten vanaf gevuurd waren. Zodat Israel dat toch onmogelijk met droge ogen uit kon schakelen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:39 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Je kent de menselijke schilden in de Gazastrook? Nergens zo’n ideale lanceerbasis als een kleuterschool of een ziekenhuis. Alleen al vragen of er munitie ligt en alle goedgelovige Palestijnenlikkers reageren als door een wesp gestoken.
🇮🇱
Ik geloof niet dat kolonisatie in de Gazastrook aan de orde is. Irrelevant voor dit topic dus.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook in vredessituatie heb je daar toestemming voor nodig. Maar ga lekker door met trollen.
🇮🇱quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:41 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
En die kans is dus best aanwezig. Hebben Iran en Qatar geen boodschap aan, maar handig om te weten.
🇮🇱
Nee, ik vraag naar je punt. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:41 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Ah, dus je ontkent het niet. Je wil alleen de aandacht afleiden met een whataboutism...
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook in vredessituatie heb je daar toestemming voor nodig.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dan hadden die kolonisten gewoon aan de PA kunnen vragen of ze een dorp mogen bouwen in niemandsland
Je mag je best even lullig voelen nu.quote:Maar ga lekker door met trollen.
Dat is geen smiley, maar een emoji. Wel de moeite waard richting een land dat een terroristische organisatie op bezoek heeft gekregen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:42 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Jeetje, ik stoorde me al aan Bansheeboy en nu ben jij er met weer zo een irritant smiley.
Dus ze trappen in fake news, halen dan terecht de video weg, en het is nog niet goed?quote:
Voor de Soennitische landen is dat alvast geen probleem als de vlam nu echt wereldwijd in de pan gaat. Saudi is rijk zat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:41 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ow ze zullen blijven verkondigen dat Hamas het was, er zal wat gedreig en geschreeuw zijn en rellen wereldwijd in islamitische landen en westerse steden maar denk je echt dat die islamitische landen een oorlog riskeren met het westen? Zonder het westen storten die meteen in armoede, nee ik denk zelf dat er dan niets gebeurd.
Maar zelf ben ik wel van mening dat zou Israël het zijn dat ze veroordeeld moeten worden mits een bewuste actie, net zoals ik de daad van Hamas veroordeel. Onbewust onschuldige oorlogsslachtoffers maken is al erg, maar bewust is een misdaad tegen de mensheid.
Maar eens afwachten of we ooit de echte waarheid achterhalen, daar begint het mee.
Vroeger (denk zo’n 10 jaar geleden) gebruikte ik twitter als voorkeurskanaal omdat daar redelijk betrouwbare en neutrale gebruikers altijd als eerste waren met nieuws. Ik neig de laatste jaren weer steeds meer naar de traditionele media en haar (oorlogs)verslaggevers wat dat betreftquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
Misschien iets geks tussendoor, hoe verschrikkelijk het is wat er aan de hand is... Welke filmpjes door welke media outlets zijn nog echt zeker? AI kan alle filmpjes inmiddels draaien zoals de user het wil?
Gaan we hiermee terug naar de tijd dat we alleen de handgeschreven pers nog kunnen geloven? En begrijp me niet verkeerd hoor, de waanzin in het midden oosten is wel echt aan de gang en ik hoop dat het snel stopt zonder nog meer onschuldige levens die verloren gaan.
Maarrrr, nu AI verder evolueert... Wat kunnen we in de toekomst verwachten van beelden van oorlogen als dit? Welke beelden en nieuws beelden kunnen we dan nog geloven?
Just a brainfart nu opeens..
Zionisme roept dat wel op, he.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:45 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dat is geen smiley, maar een emoji. Wel de moeite waard richting een land dat een terroristische organisatie op bezoek heeft gekregen.
Het leven is helaas geen actiefilm.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:33 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Oh sorry. Had mijn fok negativisme en pessimisme even uitstaan. I am back.
Even niet, want het punt is namelijk dat ze dat illegaal doen. Niet wat ze theoretisch in vredestijd zouden kunnen doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:45 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je mag je best even lullig voelen nu.
Een ziekenhuis gericht bombarderen (of gebruiken om raketten uit te lanceren) is inderdaad van het niveau 'babies vermoorden'.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
IDF zegt dat Hamas het heeft gedaan, Hamas zegt dat IDF het heeft gedaan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:46 schreef Grishenko_ het volgende:
Is het bewezen dat Israël de raket heeft afgevuurd? Bijvoorbeeld dat het bevestigd is door de Israëlische overheid?
Vet door mij. Om maar aan te geven dat enkel ‘militair doel!’ roepen niet per definitie volstaat.quote:De bescherming waarop de burgerlijke medische formaties recht hebben eindigt alleen wanneer deze worden gebruikt om buiten hun humanitaire taak voor de vijand schadelijke handelingen te verrichten. De bescherming eindigt evenwel slechts nadat een waarschuwing is gegeven waarin, telkens wanneer daartoe aanleiding is, een redelijke termijn wordt gesteld, en nadat aan die waarschuwing geen gevolg is gegeven.
ahh.. als isreael het doet is het liegen, als hamas het doet mag hetquote:
Laten we maar hopen dat de ellende zeer snel stopt, hier wordt niemand vrolijk van.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Voor de Soennitische landen is dat alvast geen probleem als de vlam nu echt wereldwijd in de pan gaat. Saudi is rijk zat.
Iran heeft niks meer te verliezen, is al committed aan Rusland, komt daar niet meer vanaf, en kan in ieder geval via Hezbollah mee gaan knokken. En dat is echt geen kattenpis.
En het vervelendste is: Rusland vaart wel bij dit alles.
Die laatste tweet kan niet echt zijn? Dit is een officieel kanaal, toch?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:47 schreef Slayage het volgende:
Eerst dehumanisering daarna de massamoorden
Palestijnen zijn "children of darkness y'all"
[ twitter ]
Hoeft geen interception te zijn, als het een in elkaar geknutseld ding is kan hij zelf kuren gaan vertonen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:38 schreef Ali_boo het volgende:
Allemaal onbevestigd, maar toch is het een must watch
Meest aannemelijke theorie die ik tot nu toe heb gezien
[ twitter ]
Dank! Dit vind ik interessant.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:47 schreef trein2000 het volgende:
Overigens vermeldt het -door Israël niet geratificeerde- 1e protocol:
[..]
Vet door mij. Om maar aan te geven dat enkel ‘militair doel!’ roepen niet per definitie volstaat.
De media en ZIJN.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroeger (denk zo’n 10 jaar geleden) gebruikte ik twitter als voorkeurskanaal omdat daar redelijk betrouwbare en neutrale gebruikers altijd als eerste waren met nieuws. Ik neig de laatste jaren weer steeds meer naar de traditionele media en haar (oorlogs)verslaggevers wat dat betreft
Wel jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |