Tja,dit is wel een opsomming van wat er aan het gebeuren is.quote:
Je hebt al meerdere keren aangegeven dat er niks waar is over die apartheid of kolonisten die nog steeds nederzettingen plaatsen. Iedereen kent t, ook Joden, behalve jij. Die oorlogsmisdaden dat was een aanname, leek me wel zo veilig met die eerdere twee maar wellicht ben je daar wel van op de hoogte.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je legt mij hier een boel woorden in de mond.
En wat moet ik met documenten van allerlei kamervragen afkomstig van o.a Sylvana Simons?
Volgens jou.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dat laatste heeft niets met vrede te maken; sterker nog, als er vrede was was die hele nederzettingenpolitiek niet nodig. Dan hadden die kolonisten gewoon aan de PA kunnen vragen of ze een dorp mogen bouwen in niemandsland op de Westoever. (Dat is wat ze doen volgens mij)
Je kan ook helemaal niets opmaken uit die beelden. Het zijn drie camera's die op verschillende plekken gericht zijn en nergens is dat hele ziekenhuis te bekennen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:25 schreef Regilio_ het volgende:
Het staatsaccount van Israël heeft de video's van de livestream uit de tweet verwijderd. Hier de versiegeschiedenis:
[ afbeelding ]
Nee, dat denk ik niet en bedoel mijn post ook niet zo. Je loopt wellicht wat hard van stapel door alle emoties in dit topicquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Men heeft een reconstructie weten te maken van hoe MH17 is neergeschoten, en jij denkt dat dat niet hier ook kan te midden van een conflict in dichtbevolkt gebied waar talloze camera's continu actief zijn?
Twitter geeft goede informatie, mag dat ook?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik wacht nog op de user die gaat claimen dat Hamas goede informatie geeft en dan heb ik mijn bingokaart voor dit deel al vol.
Klopt. Zal ook wel gekkenhuis daar zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:29 schreef franske19 het volgende:
[..]
Je kan ook helemaal niets opmaken uit die beelden. Het zijn drie camera's die op verschillende plekken gericht zijn en nergens is dat hele ziekenhuis te bekennen.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Twitter geeft goede informatie, mag dat ook?
Andere deel van de zin, maar dan sarcastisch lezen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:17 schreef Rupibma het volgende:
[..]
En dat het vanaf Israël komt niet?
Zijn die Ring-deurbellen een beetje populair in Gaza-binnen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:31 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Klopt. Zal ook wel gekkenhuis daar zijn.
Oekraïne-topic, we komen eraan!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:25 schreef probeer het volgende:
Jeej nummertje 100. Gefeliciteerd, dat hebben we toch maar mooi bereikt met z'n allen. Komt er toch nog iets goeds uit voort.
Waar was je een week geleden? Je lijkt bijna enthousiast dat je nu eindelijk vingers mag wijzen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:31 schreef Slayage het volgende:
Geneefse conventie? Was da?
-Israëlisch probably
[ twitter ]
Zonder stroom?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:32 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Zijn die Ring-deurbellen een beetje populair in Gaza-binnen?
Het is zeker weten boombasticquote:
Oh sorry. Had mijn fok negativisme en pessimisme even uitstaan. I am back.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Andere deel van de zin, maar dan sarcastisch lezen.
Dat gaat dus niet op als je raketten vanuit die locatie lanceert, strijders herbergt of er munitie opslaat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:31 schreef Slayage het volgende:
Geneefse conventie? Was da?
-Israëlisch probably
[ twitter ]
Vast wel, elke keer "AUFMACHEN" roepen zal ook niet gewaardeerd worden vermoed ik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:32 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Zijn die Ring-deurbellen een beetje populair in Gaza-binnen?
Nouja. Die theorie zou gewoon kunnen hoor. Het Madagaskar plan was in de beginjaren echt wel het vooruitstrevende planquote:
Walgelijke reactie weer. Je bent lekker bezig vandaag, je posts worden al verwijderd door je collega's dus dat doet mij goed. Wellicht even een rondje gaan wandelen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar was je een week geleden? Je lijkt bijna enthousiast dat je nu eindelijk vingers mag wijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |