Ik geloof niet dat kolonisatie in de Gazastrook aan de orde is. Irrelevant voor dit topic dus.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook in vredessituatie heb je daar toestemming voor nodig. Maar ga lekker door met trollen.
🇮🇱quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:41 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
En die kans is dus best aanwezig. Hebben Iran en Qatar geen boodschap aan, maar handig om te weten.
🇮🇱
Nee, ik vraag naar je punt. Wat is je punt?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:41 schreef bertrandtraore het volgende:
[..]
Ah, dus je ontkent het niet. Je wil alleen de aandacht afleiden met een whataboutism...
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook in vredessituatie heb je daar toestemming voor nodig.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:21 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
Dan hadden die kolonisten gewoon aan de PA kunnen vragen of ze een dorp mogen bouwen in niemandsland
Je mag je best even lullig voelen nu.quote:Maar ga lekker door met trollen.
Dat is geen smiley, maar een emoji. Wel de moeite waard richting een land dat een terroristische organisatie op bezoek heeft gekregen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:42 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Jeetje, ik stoorde me al aan Bansheeboy en nu ben jij er met weer zo een irritant smiley.
Dus ze trappen in fake news, halen dan terecht de video weg, en het is nog niet goed?quote:
Voor de Soennitische landen is dat alvast geen probleem als de vlam nu echt wereldwijd in de pan gaat. Saudi is rijk zat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:41 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ow ze zullen blijven verkondigen dat Hamas het was, er zal wat gedreig en geschreeuw zijn en rellen wereldwijd in islamitische landen en westerse steden maar denk je echt dat die islamitische landen een oorlog riskeren met het westen? Zonder het westen storten die meteen in armoede, nee ik denk zelf dat er dan niets gebeurd.
Maar zelf ben ik wel van mening dat zou Israël het zijn dat ze veroordeeld moeten worden mits een bewuste actie, net zoals ik de daad van Hamas veroordeel. Onbewust onschuldige oorlogsslachtoffers maken is al erg, maar bewust is een misdaad tegen de mensheid.
Maar eens afwachten of we ooit de echte waarheid achterhalen, daar begint het mee.
Vroeger (denk zo’n 10 jaar geleden) gebruikte ik twitter als voorkeurskanaal omdat daar redelijk betrouwbare en neutrale gebruikers altijd als eerste waren met nieuws. Ik neig de laatste jaren weer steeds meer naar de traditionele media en haar (oorlogs)verslaggevers wat dat betreftquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:42 schreef loveyoulongtime het volgende:
Misschien iets geks tussendoor, hoe verschrikkelijk het is wat er aan de hand is... Welke filmpjes door welke media outlets zijn nog echt zeker? AI kan alle filmpjes inmiddels draaien zoals de user het wil?
Gaan we hiermee terug naar de tijd dat we alleen de handgeschreven pers nog kunnen geloven? En begrijp me niet verkeerd hoor, de waanzin in het midden oosten is wel echt aan de gang en ik hoop dat het snel stopt zonder nog meer onschuldige levens die verloren gaan.
Maarrrr, nu AI verder evolueert... Wat kunnen we in de toekomst verwachten van beelden van oorlogen als dit? Welke beelden en nieuws beelden kunnen we dan nog geloven?
Just a brainfart nu opeens..
Zionisme roept dat wel op, he.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:45 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dat is geen smiley, maar een emoji. Wel de moeite waard richting een land dat een terroristische organisatie op bezoek heeft gekregen.
Het leven is helaas geen actiefilm.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:33 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Oh sorry. Had mijn fok negativisme en pessimisme even uitstaan. I am back.
Even niet, want het punt is namelijk dat ze dat illegaal doen. Niet wat ze theoretisch in vredestijd zouden kunnen doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:45 schreef Cuendillar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Je mag je best even lullig voelen nu.
Een ziekenhuis gericht bombarderen (of gebruiken om raketten uit te lanceren) is inderdaad van het niveau 'babies vermoorden'.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Áls dit echt zo is dan staat de Arabische wereld in de fik. Dan hoef je er zelfs niet raar van op te kijken als Iran zich er volle bak in stort. En wat betreft rijen sluiten: Je hebt oorlogsmisdaden en je hebt dit, dan houdt Biden er ook niets meer aan.
IDF zegt dat Hamas het heeft gedaan, Hamas zegt dat IDF het heeft gedaan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:46 schreef Grishenko_ het volgende:
Is het bewezen dat Israël de raket heeft afgevuurd? Bijvoorbeeld dat het bevestigd is door de Israëlische overheid?
Vet door mij. Om maar aan te geven dat enkel ‘militair doel!’ roepen niet per definitie volstaat.quote:De bescherming waarop de burgerlijke medische formaties recht hebben eindigt alleen wanneer deze worden gebruikt om buiten hun humanitaire taak voor de vijand schadelijke handelingen te verrichten. De bescherming eindigt evenwel slechts nadat een waarschuwing is gegeven waarin, telkens wanneer daartoe aanleiding is, een redelijke termijn wordt gesteld, en nadat aan die waarschuwing geen gevolg is gegeven.
ahh.. als isreael het doet is het liegen, als hamas het doet mag hetquote:
Laten we maar hopen dat de ellende zeer snel stopt, hier wordt niemand vrolijk van.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Voor de Soennitische landen is dat alvast geen probleem als de vlam nu echt wereldwijd in de pan gaat. Saudi is rijk zat.
Iran heeft niks meer te verliezen, is al committed aan Rusland, komt daar niet meer vanaf, en kan in ieder geval via Hezbollah mee gaan knokken. En dat is echt geen kattenpis.
En het vervelendste is: Rusland vaart wel bij dit alles.
Die laatste tweet kan niet echt zijn? Dit is een officieel kanaal, toch?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:47 schreef Slayage het volgende:
Eerst dehumanisering daarna de massamoorden
Palestijnen zijn "children of darkness y'all"
[ twitter ]
Hoeft geen interception te zijn, als het een in elkaar geknutseld ding is kan hij zelf kuren gaan vertonen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:38 schreef Ali_boo het volgende:
Allemaal onbevestigd, maar toch is het een must watch
Meest aannemelijke theorie die ik tot nu toe heb gezien
[ twitter ]
Dank! Dit vind ik interessant.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:47 schreef trein2000 het volgende:
Overigens vermeldt het -door Israël niet geratificeerde- 1e protocol:
[..]
Vet door mij. Om maar aan te geven dat enkel ‘militair doel!’ roepen niet per definitie volstaat.
De media en ZIJN.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Vroeger (denk zo’n 10 jaar geleden) gebruikte ik twitter als voorkeurskanaal omdat daar redelijk betrouwbare en neutrale gebruikers altijd als eerste waren met nieuws. Ik neig de laatste jaren weer steeds meer naar de traditionele media en haar (oorlogs)verslaggevers wat dat betreft
Wel jammer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |