abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210986426
Premium artikel

quote:
Ophef in Gentse moskee nadat imam oproept om geen geweld te gebruiken: “Mensen begonnen hem uit te schelden”

In een moskee in Gent is vorige week een vechtpartij uitgebroken tijdens het vrijdaggebed in de nasleep van het Israëlisch-Palestijns conflict. De imam riep op om geen geweld te gebruiken tegen onschuldigen en niet-gelovigen. Volgens een anonieme getuige keerde een veertigtal Palestijnen zich tegen hem. De politie bevestigt dat er een incident was en zegt dat ze in contact staat met alle gemeenschappen.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 18:38:31 #77
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210986432
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 18:22 schreef capricia het volgende:

[..]
Dat zijn dan de gewone Gazanen hè. Die ook mee doen met de raid op onschuldige Israëlische burgers.
Het zijn nog steeds niet alle 2,5 miljoen.

Begrijp me niet verkeerd, deze aasgieren hadden ze wmb met drones naar hun Schepper mogen knallen om even uit te leggen waar ze mee bezig waren.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 18:40:12 #78
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210986452
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 18:38 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Het zijn nog steeds niet alle 2,5 miljoen.

Begrijp me niet verkeerd, deze aasgieren hadden ze wmb met drones naar hun Schepper mogen knallen om even uit te leggen waar ze mee bezig waren.
Hamas verneukt Gaza net zo goed als IDF nu doet.
pi_210986464
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 18:21 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
deze nog een keer heur, zo koddig

https://www.reddit.com/r/(...)_what_should_be_the/

wat een armoede
Oh, dus het gebeurt niet alleen op fok, de Palestijnen zelf duiken ook weg van die vraag.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 18:43:58 #80
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210986478
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 18:26 schreef capricia het volgende:

[..]
Het is een langspeelplaat. En gewoon geen antwoord geven.
nee natuurlijk niet, de mooie "ja maar' single doet het nog altijd prima
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
pi_210986484
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 18:21 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
deze nog een keer heur, zo koddig

https://www.reddit.com/r/(...)_what_should_be_the/

wat een armoede
Lol, zelfde reactie wat je hier krijgt op zo'n vragen.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 18:45:07 #82
3542 Gia
User under construction
pi_210986491
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 18:21 schreef Werkperd het volgende:

Ik had het over het moslimkind van 6 dat gisteren door een Amerikaan dood gestoken is slimmerik. Wel bij de les blijven.
Dat had ik op moment van typen nog niet meegekregen.

Verschrikkelijk. Net als die 2 zweedse voetbalsupporters. Gruwelijk!
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 18:45:23 #83
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210986496
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 18:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Oh, dus het gebeurt niet alleen op fok, de Palestijnen zelf duiken ook weg van die vraag.
Als je dat niet als vanzelfsprekend acht heb ik je overschat, en dat is een slecht teken
pi_210986503
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 18:43 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
nee natuurlijk niet, de mooie "ja maar' single doet het nog altijd prima
twitter
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 18:48:41 #85
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210986527
Palestijnse Israëliërs geïntimideerd: 'We worden op één hoop gegooid met Hamas'
Een op de vijf mensen met de Israëlische nationaliteit is van Palestijnse komaf. Ze hebben sinds de Hamas-aanslag met intimidatie te maken, zeggen mensenrechtenorganisaties. Israëli's willen weten waar hun loyaliteit ligt.
pi_210986528

Wat er gebeurt in Israel is verschrikkelijk, maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.

De partij DENK die het normaal verafschuwt als mensen een racistische tekst uitspreekt en een komma maar erachter plakken. Ik ben geen racist, maar...
Lachwekkende partij dat al sinds het opnemen voor het regime Erdogan niet meer serieus te nemen is.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_210986529
quote:
12s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 18:45 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:

[..]
Als je dat niet als vanzelfsprekend acht heb ik je overschat, en dat is een slecht teken
Oh nee hoor maar het is bijzonder om dat op beeld te zien. Hier op fok draait men ook vakkundig om die vraag heen, maar ja dit is fok.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 18:48:59 #88
3542 Gia
User under construction
pi_210986531
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 18:35 schreef Slayage het volgende:

[..]
Helaas. Uiteraard zijn het marginale groepen die dit roepen in beide kampen, wat natuurlijk positief is. Maar vergeet de verschillen in de machtsverhouding niet.

Dat Palestijnse extremisten roepen dood aan de joden zal in het ergste geval leiden tot wat we vorige week hebben gezien. Namelijk moordpartijen op random burgers en wat militaire installaties die eventjes overlopen worden. De palestijnen zijn niet bij machte om Israël op zijn knieën te krijgen.

Aan de andere kant Israël kan de Palestijnen vernietigen binnen paar weken als ze dat zouden willen. Sterker nog Israëlische holocaust deskundigen beschrijven wat Israël momenteel doet in Gaza als een "textbook case of genocide" terwijl sommige mensen het toejuichen. Dat een random fokker het doet is 1 ding, maar wanneer politici het doen zijn ze medeverantwoordelijk aan de misdaad. In groot Brittannië heeft een stichting de regering een rechtszaak aangespannen erover

Ik heb niet de indruk dat Israel alle palestijnen wil uitroeien. Ze willen alleen Hamas weg hebben met zo min mogelijk burgerdoden.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 18:49:58 #89
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_210986537
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 18:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Zodra het nogal breedsprakig wordt en er Grote Claims worden gedaan, dan mag de alarmbel gaan rinkelen inderdaad :Y
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 18:50:37 #90
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_210986545
twitter
pi_210986552
twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210986584
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 18:50 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Die seniele opa gaat de crisis in het midden oosten even oplossen.

Gaan ze hem wel serieus nemen?
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_210986628
"Hoe kunnen mensen elkaar nou zo erg haten in het midden oosten?"

Dit is hoe?

twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210986637
Mensen onderschatten Hezbollah ook echt enorm.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_210986638
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 18:50 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
In de video die ik zojuist deelde was de journalist hoopvol over Bidens bezoek. Hope-hope.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210986643
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 17:49 schreef Slayage het volgende:

[..]
[ twitter ]
Het is al heel lang bekend dat Hamas bewust wapens opslaat op locaties waar mensen samenkomen. Israël riep dat al vele jaren en zelfs de VN heeft dat moeten constateren en die zijn echt niet tegen de Palestijnen, integendeel zelfs. Zie bijvoorbeeld dit artikel van vele jaren geleden:

Why Hamas stores its weapons inside hospitals, mosques and schools

Dit is in lijn met de talloze video's en opnames van telefoongesprekken waarbij het Israëlische leger opbelt dat ze bedoelde doelen gaan bombarderen en Hamas doelbewust weigert om gebouwen met burger te ontruimen. Om nog maar te zwijgen over openlijke interviews waarin zij dit zelf toegeven.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 17:49 schreef Confetti het volgende:

[..]
Wat bedoelt hij met 'legitimate target'? Bedoelt hij dat je altijd mag bombarderen of dat je ook dan een afweging moet maken?

Als hij dat eerste bedoelt is dat totale bullshit. Ik snap dat je op televisie niet elke nuance kunt uitleggen maar dat is toch wel essentieel.
Dat het in lijn is met de internationale wetten dat militaire doelen, legitieme doelen zijn. Wat je mag proberen in een oorlog is doelen onder vuur te nemen waar bijvoorbeeld veel wapens zijn opgeslagen. Als een groepering of leger dus bewust wapens bij burgers gaat verstoppen, of op locaties waar veel burgers komen, dat wordt dit een legitiem doel en mag het onder vuur worden genomen. De burgerslachtoffers komen vervolgens op conto van de partij die hier hun wapens verstopt. Dat is namelijk een oorlogsmisdaad, je moet burgers die niet meedoen en de strijd zoveel mogelijk gescheiden houden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_210986658
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 18:54 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]
Die seniele opa gaat de crisis in het midden oosten even oplossen.

Gaan ze hem wel serieus nemen?
Hij is natuurlijk niet alleen een seniele opa. Hij heeft de gehele Amerikaanse establishment achter hem. En de Israëlisch zeggen dat Biden heeft gezegd tegen de Israëlische bevolking wat ze hadden verwacht van Netanyahu. Dus hij geniet respect aldaar.
-Rabia Al-Basri
pi_210986660
Iran zal de invasie wellicht met een paar dagen moeten uitstellen

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_210986670
A
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 19:01 schreef Ali_boo het volgende:
Iran zal de invasie wellicht met een paar dagen moeten uitstellen

[ twitter ]
Allah grijpt persoonlijk in
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  dinsdag 17 oktober 2023 @ 19:03:14 #100
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_210986675
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 oktober 2023 18:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Oh nee hoor maar het is bijzonder om dat op beeld te zien. Hier op fok draait men ook vakkundig om die vraag heen, maar ja dit is fok.
zoals ik al eerder zei de dorpstafel van Nederland, zo leuk O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')